Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom gaan we massaal naar het darten kijken.
De CL ook niet zo te zien xDquote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die nemen de knvb beker al jaren niet meer serieus gelukkig.
ajax moet tegen cambuur, gelopen race. Heracles-Sparta lees ik wel op TT of FOK!quote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heracles - Sparta kan nog wel leuk worden. En Ajaxgod
Deze quoten we voor het nageslacht.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef Scrummie het volgende:
Ajax vliegt er morgen uit. Als dat niet gebeurt mag GGMM een UI voor mij uitkiezen die ik een maand zal dragen.
Ik kies een UI van je echte gezicht.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef Scrummie het volgende:
Ajax vliegt er morgen uit. Als dat niet gebeurt mag GGMM een UI voor mij uitkiezen die ik een maand zal dragen.
Wat een hemeltergend domme weddenschap.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef Scrummie het volgende:
Als ik alcoholisten wil zien, ga ik wel naar het Leger des Heilsquote:Op woensdag 14 december 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom gaan we massaal naar het darten kijken.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kies een UI van je echte gezicht.
Nee, dat gaan we natuurlijk niet doen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kies een UI van je echte gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watje.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat gaan we natuurlijk niet doen.
LAFFE HOND KOMT NU AL ZIJN WEDDENSCHAPPEN NIET NAquote:Op woensdag 14 december 2016 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat gaan we natuurlijk niet doen.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Traore, Sinkgraven en Klaassen ontbreken morgen. Cerny en Tete zijn terug.Als Jong Ajax Cambuur al wegspeelde..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Traore, Sinkgraven en Klaassen ontbreken morgen. Cerny en Tete zijn terug.3-0, 3x Barto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
En anders maar dartsgodquote:Op woensdag 14 december 2016 21:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ajax moet tegen cambuur, gelopen race. Heracles-Sparta lees ik wel op TT of FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |