SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Welke provider heb je? (overigens zou het je nu sieren je excuses aan te bieden voor het 'kklul'.)quote:
ziggoquote:Op woensdag 14 december 2016 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welke provider heb je? (overigens zou het je nu sieren je excuses aan te bieden voor het 'kklul'.)
Ik kan hierbij een 'nee' bevestigen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
En bij Ziggo heb ik geen idee of het een open zender is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt Hans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Geen dankquote:
nietquote:Op woensdag 14 december 2016 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Excuses aanvaard.
En bij Ziggo heb ik geen idee of het een open zender is.
Pics van dochters.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, bij KPN & dochters betaal je tenminste een acceptabel maandbedrag...
Te weinig?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Bazoer echt voor 12 miljoen naar Duitsland?
Stijn, je brengt hem zeker écht op de fiets daarheen?Manmanmanmanman
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoeft niet in een spoiler, slimmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, hoeveel krijgt PSV ervoor?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Bazoer echt voor 12 miljoen naar Duitsland?
Stijn, je brengt hem zeker écht op de fiets daarheen?Manmanmanmanman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |