Pics van dochters.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, bij KPN & dochters betaal je tenminste een acceptabel maandbedrag...
Te weinig?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Bazoer echt voor 12 miljoen naar Duitsland?
Stijn, je brengt hem zeker écht op de fiets daarheen?Manmanmanmanman
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoeft niet in een spoiler, slimmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, hoeveel krijgt PSV ervoor?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
180.000 ofzoquote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, hoeveel krijgt PSV ervoor?
Mexicannobakker is écht dom.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit hoeft niet in een spoiler, slimmen.
Nee, veel te veel.quote:
Mijn duiding staat in het Ajax-topic.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgens sunrise is de wereld plat.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Vind het wel een prima prijsje, volgens sunrise was hij 60 miljoen waard
Schei eens uit over dat figuurquote:Op woensdag 14 december 2016 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]Vind het wel een prima prijsje, volgens sunrise was hij 60 miljoen waard
Die laten ook geen fantastisch spel zien de laatste weken andersquote:
Sorry Tag, ben je klaar voor morgen? Ik overweeg een kratje te halen zodat we goed van start kunnen gaan. Heb nu niks in huisquote:
Waarom zou iemand die NOOIT speelt in de EREDIVISIE en zich nooit echt heeft geprofileerd TWAALF miljoen waard zijn?quote:
Hallo Tagliano.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die laten ook geen fantastisch spel zien de laatste weken anders
Ik ben altijd overal klaar voor. Zal waarschijnlijk wel de eerste paar potjes missenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sorry Tag, ben je klaar voor morgen? Ik overweeg een kratje te halen zodat we goed van start kunnen gaan. Heb nu niks in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Een jaar geleden had Overgod een akkoord van 25 miljoen euro + 25 miljoen euro aan bonussen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die NOOIT speelt in de EREDIVISIE en zich nooit echt heeft geprofileerd TWAALF miljoen waard zijn?
Dat is meer dan Ajax voor Ziyech betaald heeft he.
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik pak zo ook maar eens een pilsje
Marc Netto kan onderhandelen als de bestequote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die NOOIT speelt in de EREDIVISIE en zich nooit echt heeft geprofileerd TWAALF miljoen waard zijn?
Waarom staat het plaatje naast de tekst.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit gaat over prestige..
Over arrogantie..
De mond snoeren..[ afbeelding ]
De derde ster..
Over hoofdstad en provincie..
En wie nou eigenlijk de sterkste is.
In deze Arena waar genialiteit het soms verliest van waanzin..
Strijden godenzonen tegen boeren.
Acht landstitels in 10 jaar.
Dit gaat over een vijfsterrenduel.
Dit.. is de Topper.
Omdat ik dat zo heb ingesteld.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom staat het plaatje naast de tekst.
Dat heeft Stijn gedaan.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom staat het plaatje naast de tekst.
Hij speelde een hele periode heel goed voor Ajax en heeft zich ook laten zien in topwedstrijden. Dus vind het hem wel waard, zeker als we vorig jaar nog 25+25 miljoen konden krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dag GGMMquote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Tagliano.
We hadden het net over jouw prestaties als moderator. (ik was uitermate positief over je)
Kan ik dat ook?quote:Op woensdag 14 december 2016 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik dat zo heb ingesteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |