Okequote:Op woensdag 14 december 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
81' en AZ nog steeds maar 1-0 tegen ASWH.
Dat is wel echt vies veelquote:Op woensdag 14 december 2016 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FOX zelf durfde zelfs 150 euro voor een seizoen lang Go te vragen... Maar ondertussen is het Go abo weer eens niet beschikbaar
Ik vind het wel chill om Ajax gewoon normaal te kunnen kijken en niet op een brakke stream, maar de prijs/kwaliteit verhouding klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jups, daarom heb ik het ook niet. Zou toch alleen voor Ajax kijken en incidenteel een andere wedstrijd
Dat GO ligt er ook altijd uit bij grote wedstrijden.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FOX zelf durfde zelfs 150 euro voor een seizoen lang Go te vragen... Maar ondertussen is het Go abo weer eens niet beschikbaar
Fox is het met je oneensquote:Op woensdag 14 december 2016 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel chill om Ajax gewoon normaal te kunnen kijken en niet op een brakke stream, maar de prijs/kwaliteit verhouding klopt niet helemaal.
Ah, thanksquote:Op woensdag 14 december 2016 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Scrummie, je moet gewoon [rimg] gebruiken.
Dit seizoen nog geen last van gehadquote:Op woensdag 14 december 2016 21:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat GO ligt er ook altijd uit bij grote wedstrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hopelijk gaat dat FOX kapot, en alles naar Ziggo.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, vandaar dat ik nu maandelijks betaal.
KPN
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe dit nou niet in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten het toch nog een beetje verkopenquote:Op woensdag 14 december 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fox is het met je oneens
SPEKTAKEL PASSIE VUUR STRIJD EMOTIE
quote:Op woensdag 14 december 2016 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Fox is het met je oneens
SPEKTAKEL PASSIE VUUR STRIJD EMOTIE
liever niet, klote provider + kabel is een kutmedium...quote:Op woensdag 14 december 2016 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat FOX kapot, en alles naar Ziggo.
quote:
Mja wat je zegt, beter gaat het naar Ziggo. Die benadering spreekt me een stuk meer aanquote:Op woensdag 14 december 2016 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten het toch nog een beetje verkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |