nee ook niet, sorryquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En mannentieten? Ik vraag dit voor een vriend.
deelname voor wat?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:32 schreef CristinaYang het volgende:
Is er een sollicitatie procedure voor deelname? Of pesten jullie lelijkerds gewoon weg?
Moet het niet zijn:quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:31 schreef Drug het volgende:
find a nigga realer than me
my socks stink
eat so much pussy that my mustache pink
iedereen is welkomquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:32 schreef CristinaYang het volgende:
Is er een sollicitatie procedure voor deelname? Of pesten jullie lelijkerds gewoon weg?
jouw perspectief wel jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet het niet zijn:
my socks are pink
eat so much pussy that my mustache stinks?
Ohquote:
Pussy.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Weer een ervaring rijker.
Utrecht is echt een drama qua rijden vind ik, zeker die rotondes daar, vind die dingen echt nergens op slaan
En dan ook nog mensen die je op een 70 weg met 110 rechts voorbij komen, echt, krijg een klapband
Amarantha is een solid 8,5quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef wickedmen het volgende:
Van de tientallen Fokkers die ik heb gemeet of een foto van heb gezien kwamen er weinig boven een mager 7'tje uit
meet mij maarquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef wickedmen het volgende:
Van de tientallen Fokkers die ik heb gemeet of een foto van heb gezien kwamen er weinig boven een mager 7'tje uit
Jij was dus duidelijk niet op de legendarische KLB meet 2013 aanwezig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef wickedmen het volgende:
Dan meet je de verkeerde mensenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef wickedmen het volgende:
Wie zijn er allemaal 7+quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef wickedmen het volgende:
Met Piye toen in de Pumaquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij was dus duidelijk niet op de legendarische KLB meet 2013 aanwezig.
ik zal die van jou voortaan wel lezen, goed?quote:
ik lees alleen de horoscoop in de Metroquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij leest zeker ook nooit de voorpagina van een krant?
Ja! Toen! Toen Feyenoordfan fietsen ging omschoppen en ruzie zocht met iedereen, en die ene gozer wiens naam ik niet meer weet (had het altijd over kanonbier?) iedereen aan z'n bil gezeten heeft. Och och, de gloriejarenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Met Piye toen in de Puma
Heb de legendarische verhalen mogen aanschouwen
Of bedoel je de laatste in 2013? Met Supergirl
Je kan op meerdere manieren heet zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef wickedmen het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan op meerdere manieren heet zijn.
ja 🤗quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zal die van jou voortaan wel lezen, goed?
Was jij nou die user die helemaal naar meloewa was afgereisd en dat ze diegene niet binnenliet?quote:
Ja Haanquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja! Toen! Toen Feyenoordfan fietsen ging omschoppen en ruzie zocht met iedereen, en die ene gozer wiens naam ik niet meer weet (had het altijd over kanonbier?) iedereen aan z'n bil gezeten heeft. Och och, de gloriejaren
En nee, niet die met Supergirl, daar was ik niet bij.
was er vanmiddag nogquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Stuur me bericht als je Uutje bent
Dat kanquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees alleen de horoscoop in de Metro
wutquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was jij nou die user die helemaal naar meloewa was afgereisd en dat ze diegene niet binnenliet?
Haan33?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja Haan
2de meet was hij al tyfusdronken en was hij opeens weg. Verhalen ging rond dat hij een muur had gekopt en opgepakt was door de politie
gvd dit klinkt goedquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja Haan
2de meet was hij al tyfusdronken en was hij opeens weg. Verhalen ging rond dat hij een muur had gekopt en opgepakt was door de politie
quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja Haan
Ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was jij nou die user die helemaal naar meloewa was afgereisd en dat ze diegene niet binnenliet?
Meloewa is zo'n schatjequote:Op dinsdag 13 december 2016 18:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja.
Was in Eindje dus toen richting Limburg maar werd idd niet binnen gelaten.
Aardige moeder maar ze was op een of andere manier boos op mij ofzo, toen sloeg ze de deur keihard dicht met haar moeder's hand er tussen
quote:
Ah, dankzij mycroftquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zat op de bank en was al chaggy en ik zei mam deurbel gaat en ineens hoor ik die alien stem van wickedflikker toen mn moeder deur open maakte ja toen had ik et niet meer hoor toen mn moeder weggehaald bij deur en zeg maar via de deur hem dichtgeklapt voor zn nosso.
Geen idee. Niet bij geweest.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Overigens viel het mij toen alleszins mee hoe niet heet het gehalte van de aanwezigen was, iedereen was verrassend normaal....
hoi cripquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:42 schreef Crip het volgende:
[..]
je bent te enige die me begroet, hoe lief.
Lol, arme moederquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja.
Was in Eindje dus toen richting Limburg maar werd idd niet binnen gelaten.
Aardige moeder maar ze was op een of andere manier boos op mij ofzo, toen sloeg ze de deur keihard dicht met haar moeder's hand er tussen
Geen idee. Ze had me toen geblokt en heeft een nieuw nummer die alleen een paar mensen hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meloewa is zo'n schatjePost ze nog?
Zo rol ikquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:42 schreef Crip het volgende:
[..]
je bent te enige die me begroet, hoe lief.
Oh die avond ging het echt los. Daarom wilde ik ook niet naar de tweede meet, was bang dat het dan alleen maar lame zou worden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Geen idee. Niet bij geweest.
Vond de 2de meet toch mee vallen. Iedereen was redelijk stil.
Kijk je Niomi Smart? Of kijk je niet naar Britse youtubersquote:
neen vind britse ytbers meestal kaolo iriquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Kijk je Niomi Smart? Of kijk je niet naar Britse youtubers
hoezo?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
neen vind britse ytbers meestal kaolo iri
Nou nou nou. Een bosje bloemen waardeer ik eerlijk gezegd meer.quote:
Waar? Hoe? VERTEL ME ALLESquote:
Heb er leuke vrienden aan over gehouden door die groepen dus opzich best lachen. Alleen wel kenmerkend dat er veel tijd in FOK! of WA groepen werd gestoken (sommige zijn/waren 24/7 online) maar wel weinig meetsquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh die avond ging het echt los. Daarom wilde ik ook niet naar de tweede meet, was bang dat het dan alleen maar lame zou worden.
Plus, ik hoef ook niet echt die chick te zijn die iedere maand met haar internetvriendengroepje afspreekt
Waarom zou je als je veel tijd erin steekt niet wat met elkaar gaan doen in het echte leven?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
waarom zou je met een groepje users gaan meeten vooral als je ze niet allemaal leuk vind.
Dit dus. Al die mensen die sneu gingen doen over meets maar wel 24/7 op FOK! zittenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zou je als je veel tijd erin steekt niet wat met elkaar gaan doen in het echte leven?
ik vind de meeste wel irritant ja. Maar ik vind het rustgevend om naar haar te kijkenquote:
weet er verder niks van. moet je inschrijven. te veel moeite. net als kpdquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou nou nou. Een bosje bloemen waardeer ik eerlijk gezegd meer.
[..]
Waar? Hoe? VERTEL ME ALLES
ik praat hier met veel users hoor maar ik zou misschien 3 procent ook daadwerkelijk willen zien in rl life.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zou je als je veel tijd erin steekt niet wat met elkaar gaan doen in het echte leven?
Ach, zeker de afgelopen jaren is FOK! meer een middel geworden om te compenseren en veel rechtser geworden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit dus. Al die mensen die sneu gingen doen over meets maar wel 24/7 op FOK! zitten
we hebben voor je geduimdquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:51 schreef xcachet het volgende:
Zo. Dat tentamen zit er ook weer op. Hopelijk een voldoende.Puntentelling was ruk.
In KPD wil je ook echt niet, gatverdamme. Nog steeds spijt van dat ik daar ooit access voor aangevraagd hebquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:50 schreef Drug het volgende:
[..]
weet er verder niks van. moet je inschrijven. te veel moeite. net als kpd
meer? je waardeert pisconsumentie dus eveneens? into baffe?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
Nou nou nou. Een bosje bloemen waardeer ik eerlijk gezegd meer.
Nou nee, maar ik wilde je niet te hard afwijzenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
meer? je waardeert pisconsumentie dus eveneens? into baffe?
Zover ik heb kunnen lezen in deze SC is er een redelijk incrowd groepje. Wat je zegt over elkaar aangapen in het begin klopt, maar dat heb je overalquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
ik praat hier met veel users hoor maar ik zou misschien 3 procent ook daadwerkelijk willen zien in rl life.
dit is geen sociaal gebeuren ofzo hoor. vooral niet als je als een groep jostis ergens gaat afspreken en iedereen elkaar awkward aangaapt
dit neem ik van je aanquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In KPD wil je ook echt niet, gatverdamme. Nog steeds spijt van dat ik daar ooit access voor aangevraagd heb
bafbeurt tegen stres?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:51 schreef xcachet het volgende:
Zo. Dat tentamen zit er ook weer op. Hopelijk een voldoende.Puntentelling was ruk.
achjo genoeg mensen die hier leuk tegen elkaar doen maar ondertussen over ze roddelen. Zo incrowd is dit allemaal nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zover ik heb kunnen lezen in deze SC is er een redelijk incrowd groepje. Wat je zegt over elkaar aangapen in het begin klopt, maar dat heb je overal
Ik vond het toen wel meevallen eigenlijk. Maar ook omdat mensen als Piye, Feyenoordfan en Haan niet op hun bekkie gevallen zijn, was meteen hetzelfde als op FOK!.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zover ik heb kunnen lezen in deze SC is er een redelijk incrowd groepje. Wat je zegt over elkaar aangapen in het begin klopt, maar dat heb je overal
Ik ben op FOK! beland door een stelletje dat hier op zatquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:51 schreef Crip het volgende:
achja sommige mensen werken graag heel fok af met hun kut of pik, geen idee wrom.
iirc ben je irL geneeskunde student? wil je aangeve dat baffe niet vies is?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik wilde je niet te hard afwijzen
Arts ondertussen. En wil je serieus dat ik medische uitspraken doe over je seksleven?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
iirc ben je irL geneeskunde student? wil je aangeve dat baffe niet vies is?
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
iirc ben je irL geneeskunde student? wil je aangeve dat baffe niet vies is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |