nee ook niet, sorryquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En mannentieten? Ik vraag dit voor een vriend.
deelname voor wat?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:32 schreef CristinaYang het volgende:
Is er een sollicitatie procedure voor deelname? Of pesten jullie lelijkerds gewoon weg?
Moet het niet zijn:quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:31 schreef Drug het volgende:
find a nigga realer than me
my socks stink
eat so much pussy that my mustache pink
iedereen is welkomquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:32 schreef CristinaYang het volgende:
Is er een sollicitatie procedure voor deelname? Of pesten jullie lelijkerds gewoon weg?
jouw perspectief wel jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Moet het niet zijn:
my socks are pink
eat so much pussy that my mustache stinks?
Ohquote:
Pussy.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Weer een ervaring rijker.
Utrecht is echt een drama qua rijden vind ik, zeker die rotondes daar, vind die dingen echt nergens op slaan
En dan ook nog mensen die je op een 70 weg met 110 rechts voorbij komen, echt, krijg een klapband
Amarantha is een solid 8,5quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef wickedmen het volgende:
Van de tientallen Fokkers die ik heb gemeet of een foto van heb gezien kwamen er weinig boven een mager 7'tje uit
meet mij maarquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef wickedmen het volgende:
Van de tientallen Fokkers die ik heb gemeet of een foto van heb gezien kwamen er weinig boven een mager 7'tje uit
Jij was dus duidelijk niet op de legendarische KLB meet 2013 aanwezig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef wickedmen het volgende:
Dan meet je de verkeerde mensenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef wickedmen het volgende:
Wie zijn er allemaal 7+quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef wickedmen het volgende:
Met Piye toen in de Pumaquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij was dus duidelijk niet op de legendarische KLB meet 2013 aanwezig.
ik zal die van jou voortaan wel lezen, goed?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |