Duizenden legendarische posts in deze SC die de lachspieren hebben laten bewegen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
En wat is jouw bijdrage van dit jaar? En dan huilen om gebrek aan nominaties
Hoeft ook niet, jij betaalt gewoon netjes belastingquote:
Artikel 20 van de grondwet is anders ook vrij netjes.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, jij betaalt gewoon netjes belasting
haha jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:55 schreef Catkiller het volgende:
Over je uitkering betaal je ook gewoon hoor. :S
quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:51 schreef Monopoly het volgende:
Witte bonen in tomatensaus is overigens wel lekker.
Precies, het is simpel maar het smaakt best oke, en het geeft energie, en ja, dat heb ik vanavond wel nodig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Winter krachtvoer. Niks mis mee.
Haha, zegt de mosterdliefhebberquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
bruine en witte bonen zijn echt walgelijk
Wie ga je vanavond een veeg geven?quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
[..]
Precies, het is simpel maar het smaakt best oke, en het geeft energie, en ja, dat heb ik vanavond wel nodig.
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:55 schreef Catkiller het volgende:
Over je uitkering betaal je ook gewoon hoor. :S
Mosterdquote:
Wat haat je op mosterdquote:
Wat eet je bij je blokjes kaas danquote:
Probeer 'ns een Full English Breakfast dan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:59 schreef supersof het volgende:
nog nooit witte bonen in tomatensaus gegeten (gelukkig)
Vlaggetjesquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat eet je bij je blokjes kaas dan
Ben niet gekquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Probeer 'ns een Full English Breakfast dan.
Black pudding is echt goorste ooitquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Full English Breakfastquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekkerquote:
Klinkt top, maar dan echt zonder witte bonenaidsquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:03 schreef Monopoly het volgende:
Vroeger at ik op zondag bij het wakker worden witte bonen in tomatensaus en zo'n stokbrood kruidenboter. Jus d'orange erbij en een gebakken ei, en je was de kater kwijt.
Bij een echte kater had je niet zo'n zin om dat allemaal te makenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:03 schreef Monopoly het volgende:
Vroeger at ik op zondag bij het wakker worden witte bonen in tomatensaus en zo'n stokbrood kruidenboter. Jus d'orange erbij en een gebakken ei, en je was de kater kwijt.
Erg geschikt de ochtend na stappen of als offshore-ontbijt in de winter.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Full English BreakfastAls ik ooit een laatste avondmaal (/ontbijtmaal) moet kiezen, wordt dat het.
Geen enkele gelegenheid waarvoor dit niet geschikt is. Sowieso 's ochtends eten alsof het avond isquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Erg geschikt de ochtend na stappen of als offshore-ontbijt in de winter.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klinkt top, maar dan echt zonder witte bonenaids
Zo eentje waarbij eten sws misschien niet zo'n goed idee is?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bij een echte kater had je niet zo'n zin om dat allemaal te maken
Ja, hoewel ik die zelden heb gehad gelukkigquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo eentje waarbij eten sws misschien niet zo'n goed idee is?
hoe kan je daar zin in hebbenquote:
Alsof jij nooit zin in dick hebtquote:
Gisteren zei je nog dat je niet meer bang was om alleen te rijdenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik reed zojuist voor het eerst alleen op snelweg en ook nog in het donker. Nu kom ik zelf uit de polder dus de ritjes daar zijn normaal niet zo spannend en nu reed ik door het drukke Utrecht en ik was doodsbang. Maar ik heb het overleefd en de auto heeft geen schade en hoera. Nou dat wilde ik even delen.
Hoeraquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:23 schreef TARDIS. het volgende:
Ik reed zojuist voor het eerst alleen op snelweg en ook nog in het donker. Nu kom ik zelf uit de polder dus de ritjes daar zijn normaal niet zo spannend en nu reed ik door het drukke Utrecht en ik was doodsbang. Maar ik heb het overleefd en de auto heeft geen schade en hoera. Nou dat wilde ik even delen.
tuurlijk welquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof jij nooit zin in dick hebt
Leuk voor in je dagboek deze post.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:23 schreef TARDIS. het volgende:
Nou dan :squote:
maar ik heb nooit zin in mannen tepelsquote:
Goed verhaal, lekker kort, alleen geen clue, 7/10quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:23 schreef TARDIS. het volgende:
En mannentieten? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
maar ik heb nooit zin in mannen tepels
Weer een ervaring rijker.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:23 schreef TARDIS. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |