ik vind de meeste wel irritant ja. Maar ik vind het rustgevend om naar haar te kijkenquote:
weet er verder niks van. moet je inschrijven. te veel moeite. net als kpdquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou nou nou. Een bosje bloemen waardeer ik eerlijk gezegd meer.
[..]
Waar? Hoe? VERTEL ME ALLES
ik praat hier met veel users hoor maar ik zou misschien 3 procent ook daadwerkelijk willen zien in rl life.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zou je als je veel tijd erin steekt niet wat met elkaar gaan doen in het echte leven?
Ach, zeker de afgelopen jaren is FOK! meer een middel geworden om te compenseren en veel rechtser geworden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit dus. Al die mensen die sneu gingen doen over meets maar wel 24/7 op FOK! zitten
we hebben voor je geduimdquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:51 schreef xcachet het volgende:
Zo. Dat tentamen zit er ook weer op. Hopelijk een voldoende.Puntentelling was ruk.
In KPD wil je ook echt niet, gatverdamme. Nog steeds spijt van dat ik daar ooit access voor aangevraagd hebquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:50 schreef Drug het volgende:
[..]
weet er verder niks van. moet je inschrijven. te veel moeite. net als kpd
meer? je waardeert pisconsumentie dus eveneens? into baffe?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
Nou nou nou. Een bosje bloemen waardeer ik eerlijk gezegd meer.
Nou nee, maar ik wilde je niet te hard afwijzenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
meer? je waardeert pisconsumentie dus eveneens? into baffe?
Zover ik heb kunnen lezen in deze SC is er een redelijk incrowd groepje. Wat je zegt over elkaar aangapen in het begin klopt, maar dat heb je overalquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:51 schreef Crip het volgende:
[..]
ik praat hier met veel users hoor maar ik zou misschien 3 procent ook daadwerkelijk willen zien in rl life.
dit is geen sociaal gebeuren ofzo hoor. vooral niet als je als een groep jostis ergens gaat afspreken en iedereen elkaar awkward aangaapt
dit neem ik van je aanquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In KPD wil je ook echt niet, gatverdamme. Nog steeds spijt van dat ik daar ooit access voor aangevraagd heb
bafbeurt tegen stres?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:51 schreef xcachet het volgende:
Zo. Dat tentamen zit er ook weer op. Hopelijk een voldoende.Puntentelling was ruk.
achjo genoeg mensen die hier leuk tegen elkaar doen maar ondertussen over ze roddelen. Zo incrowd is dit allemaal nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zover ik heb kunnen lezen in deze SC is er een redelijk incrowd groepje. Wat je zegt over elkaar aangapen in het begin klopt, maar dat heb je overal
Ik vond het toen wel meevallen eigenlijk. Maar ook omdat mensen als Piye, Feyenoordfan en Haan niet op hun bekkie gevallen zijn, was meteen hetzelfde als op FOK!.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zover ik heb kunnen lezen in deze SC is er een redelijk incrowd groepje. Wat je zegt over elkaar aangapen in het begin klopt, maar dat heb je overal
Ik ben op FOK! beland door een stelletje dat hier op zatquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:51 schreef Crip het volgende:
achja sommige mensen werken graag heel fok af met hun kut of pik, geen idee wrom.
iirc ben je irL geneeskunde student? wil je aangeve dat baffe niet vies is?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou nee, maar ik wilde je niet te hard afwijzen
Arts ondertussen. En wil je serieus dat ik medische uitspraken doe over je seksleven?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
iirc ben je irL geneeskunde student? wil je aangeve dat baffe niet vies is?
Wat staat hier?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
iirc ben je irL geneeskunde student? wil je aangeve dat baffe niet vies is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |