Oh die avond ging het echt los. Daarom wilde ik ook niet naar de tweede meet, was bang dat het dan alleen maar lame zou worden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:43 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Geen idee. Niet bij geweest.
Vond de 2de meet toch mee vallen. Iedereen was redelijk stil.
Kijk je Niomi Smart? Of kijk je niet naar Britse youtubersquote:
neen vind britse ytbers meestal kaolo iriquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Kijk je Niomi Smart? Of kijk je niet naar Britse youtubers
hoezo?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
neen vind britse ytbers meestal kaolo iri
Nou nou nou. Een bosje bloemen waardeer ik eerlijk gezegd meer.quote:
Waar? Hoe? VERTEL ME ALLESquote:
Heb er leuke vrienden aan over gehouden door die groepen dus opzich best lachen. Alleen wel kenmerkend dat er veel tijd in FOK! of WA groepen werd gestoken (sommige zijn/waren 24/7 online) maar wel weinig meetsquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh die avond ging het echt los. Daarom wilde ik ook niet naar de tweede meet, was bang dat het dan alleen maar lame zou worden.
Plus, ik hoef ook niet echt die chick te zijn die iedere maand met haar internetvriendengroepje afspreekt
Waarom zou je als je veel tijd erin steekt niet wat met elkaar gaan doen in het echte leven?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:47 schreef Crip het volgende:
waarom zou je met een groepje users gaan meeten vooral als je ze niet allemaal leuk vind.
Dit dus. Al die mensen die sneu gingen doen over meets maar wel 24/7 op FOK! zittenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom zou je als je veel tijd erin steekt niet wat met elkaar gaan doen in het echte leven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |