ik lees alleen de horoscoop in de Metroquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij leest zeker ook nooit de voorpagina van een krant?
Ja! Toen! Toen Feyenoordfan fietsen ging omschoppen en ruzie zocht met iedereen, en die ene gozer wiens naam ik niet meer weet (had het altijd over kanonbier?) iedereen aan z'n bil gezeten heeft. Och och, de gloriejarenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Met Piye toen in de Puma
Heb de legendarische verhalen mogen aanschouwen
Of bedoel je de laatste in 2013? Met Supergirl
Je kan op meerdere manieren heet zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef wickedmen het volgende:
Van de tientallen Fokkers die ik heb gemeet of een foto van heb gezien kwamen er weinig boven een mager 7'tje uit
quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan op meerdere manieren heet zijn.
ja 🤗quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zal die van jou voortaan wel lezen, goed?
Was jij nou die user die helemaal naar meloewa was afgereisd en dat ze diegene niet binnenliet?quote:
Ja Haanquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja! Toen! Toen Feyenoordfan fietsen ging omschoppen en ruzie zocht met iedereen, en die ene gozer wiens naam ik niet meer weet (had het altijd over kanonbier?) iedereen aan z'n bil gezeten heeft. Och och, de gloriejaren
En nee, niet die met Supergirl, daar was ik niet bij.
was er vanmiddag nogquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:36 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Stuur me bericht als je Uutje bent
Dat kanquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees alleen de horoscoop in de Metro
wutquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was jij nou die user die helemaal naar meloewa was afgereisd en dat ze diegene niet binnenliet?
Haan33?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja Haan
2de meet was hij al tyfusdronken en was hij opeens weg. Verhalen ging rond dat hij een muur had gekopt en opgepakt was door de politie
gvd dit klinkt goedquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja Haan
2de meet was hij al tyfusdronken en was hij opeens weg. Verhalen ging rond dat hij een muur had gekopt en opgepakt was door de politie
quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja Haan
Ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was jij nou die user die helemaal naar meloewa was afgereisd en dat ze diegene niet binnenliet?
Meloewa is zo'n schatjequote:Op dinsdag 13 december 2016 18:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja.
Was in Eindje dus toen richting Limburg maar werd idd niet binnen gelaten.
Aardige moeder maar ze was op een of andere manier boos op mij ofzo, toen sloeg ze de deur keihard dicht met haar moeder's hand er tussen
quote:
Ah, dankzij mycroftquote:Op vrijdag 30 september 2016 11:37 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik zat op de bank en was al chaggy en ik zei mam deurbel gaat en ineens hoor ik die alien stem van wickedflikker toen mn moeder deur open maakte ja toen had ik et niet meer hoor toen mn moeder weggehaald bij deur en zeg maar via de deur hem dichtgeklapt voor zn nosso.
Geen idee. Niet bij geweest.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Overigens viel het mij toen alleszins mee hoe niet heet het gehalte van de aanwezigen was, iedereen was verrassend normaal....
hoi cripquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:42 schreef Crip het volgende:
[..]
je bent te enige die me begroet, hoe lief.
Lol, arme moederquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:42 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ja.
Was in Eindje dus toen richting Limburg maar werd idd niet binnen gelaten.
Aardige moeder maar ze was op een of andere manier boos op mij ofzo, toen sloeg ze de deur keihard dicht met haar moeder's hand er tussen
Geen idee. Ze had me toen geblokt en heeft een nieuw nummer die alleen een paar mensen hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meloewa is zo'n schatjePost ze nog?
Zo rol ikquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:42 schreef Crip het volgende:
[..]
je bent te enige die me begroet, hoe lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |