Lukt niet mobiel ik draai jointje af ga ik op de laptop.quote:
Actrice blond zus die actrice is daar hoef je niet rustig aan mee te doen denk ik hoor Fylax misschien heeft Daryl hem er wel in gehangenquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:01 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
jesus fucking christ what a beauty
is gewoon 3 jaar jonger dan ik maar lijkt 2x zo oud dan ik
neequote:Op dinsdag 13 december 2016 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kinderen met make up zo. Heb je ook iets met minder?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:08 schreef Fylax het volgende:
maakt niet uit mikey would still wife her
Twee jonge actrices opzoek naar werk, Moeders is ook een blonde doos.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:11 schreef Stimorol- het volgende:
Wie zijn dit? Lijkt alsof ze zich aan het verkleedpartijen zijn
Zoals? Neuken met jonge meisjesquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twee jonge actrices opzoek naar werk, Moeders is ook een blonde doos.
naast drugsdealer in Amerika zou ik wel casting directeur willen worden bij Disney of Nickelodeon ofzo ik heb daar mooie verhalen over gelezen van een ex werknemer.
Hoe hoogquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik had dus hakken aan op lab.
Mensen kinders, heb meer dan 5 kilometer erop gelopen volgens mn stappenteller en mn voetjes doen PIJN.
De Selena gomeses en de ariana grandes van deze wereld zijn ver gegaan voor een rol bij Nickelodeon. Das zusje van Britney heeft zelfs een kind van een Nickelodeon regisseur die ze kreeg toen ze zestien was.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zoals? Neuken met jonge meisjes
quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Willen jullie ook even een lekkere blonde man posten bvd
Dat was wat de familie spears naar buiten bracht ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Mikey plskind van jamie lynn spears was toen van haar vriendje malloot
Vieze hoeren.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De Selena gomeses en de ariana grandes van deze wereld zijn ver gegaan voor een rol bij Nickelodeon. Das zusje van Britney heeft zelfs een kind van een Nickelodeon regisseur die ze kreeg toen ze zestien was.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar trevor heeft echt teringlelijke foto's en is viesecto. Spiertjes pls.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Dan Schneider de producer van zo een beetje al die die tiener shit die man heeft dus Ariana Grande, Amanda Bynes Jamie Lynn Spears en Victoria Justice gehad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Heb alleen vetjes. Sorry.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar trevor heeft echt teringlelijke foto's en is viesecto. Spiertjes pls.
quote:Robert Downey Jr. allegedly wrote the following statement about Dan Schneider on Crazy Days and Nights under the screen name Himmmm:
Hes a monster. The WORST predator alive. And if you wonder why nobody will confront or charge him? Hes in charge of multiple HIT SHOWS for Nick which rakes in oceans of money. Tens of millions of dollars multiplied by many years and many shows (not to mention his merchandising royalties). So Viacom-Nick warn him to cool it - then pay for his damn lawyers.
What about the parents? No tweener parent who shoved their kid into the limelight from birth is going to cross him either, and risk career suicide and loss of revenue (and residuals and future career). No matter how bad it ****s up the kids. Especially if theres MULTIPLE kid actors in the family. And the kids agents are complicit too. Just ask the Spears family. A LOT of settlements get paid out of Viacoms accounts.
Plus kijk eens naar hem :quote:There have been rumors swirling about Dan Schneider for quite some time. Rumors that he is the father Jamie Lynn Spears daughter, got Amanda Bynes pregnant and paid for her abortion, and took the virginity of countless Nickelodeon starlettes. A quick Google search will show you how many people are catching onto this guy and questioning his innocence.
nee dit is lizzie kijk het gezicht maar.quote:
Maar wie is haar zus dan?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nee dit is lizzie kijk het gezicht maar.
post eronder.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:08 schreef supersof het volgende:
jezus wat posten jullie nou weer voor een wijven
Die Lizzie heeft nog wel potentie, die zus vind ik niet veel bijzonders.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahaha
Precies wat ik dacht
Random tienrsletjes zonder enige uitstraling
ey watdoejequote:Op dinsdag 13 december 2016 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Hahaha
Precies wat ik dacht
Random tienrsletjes zonder enige uitstraling
Ja prima foto!quote:
walking Deadquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar moet ik al die troela's van kennen dan?
Deze snap ik niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:11 schreef supersof het volgende:
Fylax is echt zo'n gevalletje "don't peak in high school" maar dan op het internet.
Oh zou ze ongetwijfeld wel doen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Lizzie heeft nog wel potentie, die zus vind ik niet veel bijzonders.
Tegenwoordig zijn er drie geile Emma's eerst had ik de term Emmasome hiervoor bedacht maar nu het er drie zijn weet ik geen goeie benaming.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh zou ze ongetwijfeld wel doen.
Maar om nou te zeggen wowwwww gaat ook wat ver.
Doe dan Emma Stone ofzo. Of Emma Watson
Emma Stone vind ik niet veel aan (zou haar wel doen verder). Emma Watson vind ik uiteraard wel leuk maar doe mij maar gewoon Emiliaquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh zou ze ongetwijfeld wel doen.
Maar om nou te zeggen wowwwww gaat ook wat ver.
Doe dan Emma Stone ofzo. Of Emma Watson
Welke Emma missen we nog dan?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er drie geile Emma's eerst had ik de term Emmasome hiervoor bedacht maar nu het er drie zijn weet ik geen goeie benaming.
Roberts die is er sinds American horror Story en Scream Queens ook lid nu van het horny Emma trio.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke Emma missen we nog dan?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Roberts die is er sinds American horror Story en Scream Queens ook lid nu van het horny Emma trio.
cutequote:
Die is dertig ofzo?quote:
dat vind ik de meeste mensen hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Sommigen hebben echt doodsaaie uitstraling
Nee bij meeste mensen moet je het gwn eruit trekken door steeds door te vragenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
dat vind ik de meeste mensen hebben
De grote meerderheid is ook gewoon heel erg saai. Daarom zijn we meestal fan van mensen die iets speciaals kunnenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
dat vind ik de meeste mensen hebben
Ja klopt, maar op straat zie ik nooit iemand lopen zoals die vrouw op die foto looptquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee bij meeste mensen moet je het gwn eruit trekken door steeds door te vragen
Uitstraling eruit trekken? Dat werkt zo niet hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee bij meeste mensen moet je het gwn eruit trekken door steeds door te vragen
Kom eens in Grunn Oosterpark, kortpittig maar stralende henny's in kekke shirtjesquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, maar op straat zie ik nooit iemand lopen zoals die vrouw op die foto loopt
Zelf ben je toch ook maar een grijze muis.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, maar op straat zie ik nooit iemand lopen zoals die vrouw op die foto loopt
Mijn hersenen zijn momenteel puddingwaardig dus jr hou opquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uitstraling eruit trekken? Dat werkt zo niet hoor.
Je bedoelt dat mensen zich anders gaan gedragen als ze iets meer gewend zijn aan de situatie, maar dan valt het qua uitstraling ook wel mee.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijn hersenen zijn momenteel puddingwaardig dus jr hou op
Misschien alleen mensen die net een geslaagde date hebben gehad, maar anders is het vrij creepy om zo lachend door de stad te huppelen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom zijn dat nou weer leeghoofdjesquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
Moet volgend kwartaal ook nog eens leeghoofdjes van een eerste jaars leren hoe je een bloedsuikerbepaling moet uitvoeren. Heb medelijden met mij, vind het met derdejaars al vermoeiend.
Ze hebben er totaal geen ervaring mee JR. Ze weten nog maar net hoe ze moeten pipetterenquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zijn dat nou weer leeghoofdjes
Cynthia abbkema vindt ik een mooie vrouw op leeftijd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Zowat 40 volgens mij.
Ben ook de jongste niet meer hè
Omdat ze minder ver in hun opleiding zijn, maar ze zullen het echt wel oppakken als je ze dat leert. Is toch leuk joh, beetje kennis meegeven aan andere mensen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze hebben er totaal geen ervaring mee JR. Ze weten nog maar net hoe ze moeten pipetteren
Jawel, alleen soms is het zo vermoeiend omdat je er ook een paar van die eeuwige studenten hebt zitten die je aan einde van het jaar niet meer terug gaat zien waardoor ze maar wat aankloten en het verpesten voor anderen snap je.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat ze minder ver in hun opleiding zijn, maar ze zullen het echt wel oppakken als je ze dat leert. Is toch leuk joh, beetje kennis meegeven aan andere mensen.
Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Cynthia abbkema vindt ik een mooie vrouw op leeftijd.
Niks mis mee om zo'n vrouw nog te hebben als je zelf op die leeftijd bent.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Cynthia abbkema vindt ik een mooie vrouw op leeftijd.
Boeiend, als mensen dan niet willen leren en chaos willen maken geen aandacht aan besteden. Dan gewoon verder met de mensen die wel wat willen leren.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel, alleen soms is het zo vermoeiend omdat je er ook een paar van die eeuwige studenten hebt zitten die je aan einde van het jaar niet meer terug gaat zien waardoor ze maar wat aankloten en het verpesten voor anderen snap je.
Nou hans 1 regel: niemand mag naar huis voordat ze gezamenlijk klaar zijn (zo ongeveer, als het nog maar een halfuurtje duurt dan wel.) zijn niet mijn regels.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend, als mensen dan niet willen leren en chaos willen maken geen aandacht aan besteden. Dan gewoon verder met de mensen die wel wat willen leren.
Dr.Mikey is een fervent GTST-kijkerquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind mannelijk gezicht hebben.
Ze speelt in een soap toch?
Oh my.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dr.Mikey is een fervent GTST-kijker.
Buiten de vakkennis van je studie ben je vaak ook niet echt het meest heldere licht verderquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze hebben er totaal geen ervaring mee JR. Ze weten nog maar net hoe ze moeten pipetteren
Ik kijk geen GTST.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh my.
Speelt die Janine ofzo daar nog in? Dat is opzich wel een mooie vrouw.
Zie wel 2 pluspunten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou doen hoor heeft ook lekkere Rotterdamse R
[ afbeelding ]
Maak je een aantekening wie wel goed hun best deden en wie verzaakten, en geef je dat door aan de mensen die erover gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou hans 1 regel: niemand mag naar huis voordat ze gezamenlijk klaar zijn (zo ongeveer, als het nog maar een halfuurtje duurt dan wel.) zijn niet mijn regels.
Dat ook nogquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten de vakkennis van je studie ben je vaak ook niet echt het meest heldere licht verder
De Marathon was wel een leuk filmpje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou doen hoor heeft ook lekkere Rotterdamse R
[ afbeelding ]
Aiiiir zo moet je het uitspreken tussen r en air in met een paar iiiees.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is een rotterdamse r. Ken de gooische r wel
quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Vindicatjes praten met een rare R. "Heb je een vuuuwhtje voow mij?"
Woon jij in Groningen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh eem kiekenquote:
Wat is dit voor een rare Aaaiwrrrquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aiiiir zo moet je het uitspreken tussen r en air in met een paar iiiees.
Goodmorningquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh eem kieken
[..]
Wat is dit voor een rare Aaaiwrrr
[..]
Goodmorning
Ja.
Helaas is het zo ver weg.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Groningen, alleen topuserds wonen daar. Ik noem een johannes en paxcon.
wat voor server is goeiequote:Op dinsdag 13 december 2016 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Een deze avonden, niet vandaag.
Bouw maar vast base.
Maar jij vindt mijn R ook raar. Welke R hoort dan wel?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Lekker ruige Groningen Rrrr duh.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar jij vindt mijn R ook raar. Welke R hoort dan wel?
Ik heb helemaal geen kakker Rquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker ruige Groningen Rrrr duh.
Maar jij hebt kakker R
Wattequote:Op dinsdag 13 december 2016 18:48 schreef richolio het volgende:
Een aantal nazi's hadden laatst onze shit gesloopt in RustEn ons in onze slaap gekilled, onze slaapzakken kapot gemaakt en onze shit gestolen.
Nu hebben we wel een prima base. Huis helemaal vast steen en omringd door een muur.
Hier ook nazihoeren met vlaggen en shit ze hebben zelfs nazi pakjes aan en doen rare rollenspelen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:48 schreef richolio het volgende:
Een aantal nazi's hadden laatst onze shit gesloopt in RustEn ons in onze slaap gekilled, onze slaapzakken kapot gemaakt en onze shit gestolen.
Nu hebben we wel een prima base. Huis helemaal vast steen en omringd door een muur.
Wtfquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier ook nazihoeren met vlaggen en shit ze hebben zelfs nazi pakjes aan en doen rare rollenspelen.
Moet je dit kijken zonder te lachenquote:
Jezusquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je dit kijken zonder te lachen
Zulke spellen komen echt freaks met sadistische neigingen op af.
wat is je steamquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:13 schreef richolio het volgende:
Ik zit nu nog nergens in, maar ik kan vanavond wel ff
U wot m8quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:48 schreef richolio het volgende:
Ik snap dat echt niet.quote:
Idd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet.
Ik vind het zelfs eng dat er online blijkbaar echt mensen zijn die dat nazi zijn adoreren. Wtf doen ze irl.
Your compatibility with richolio is Very High.quote:
Doen alleen stoer achter toetsenbordje hequote:Op dinsdag 13 december 2016 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet.
Ik vind het zelfs eng dat er online blijkbaar echt mensen zijn die dat nazi zijn adoreren. Wtf doen ze irl.
Mja verbaast ben ik ook niet.quote:
Best sneu dat dat stoer is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Doen alleen stoer achter toetsenbordje he
Gelukkig maar danquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is ook zo maar denk dat de overtuigende meerderheid pubers zijn die trollen
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flipje, voel je je al wat beter?
Wat? Waarom ban?quote:
Gelukkig.quote:
hij zei flikker op tegen een modquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Waarom ban?
[..]
Gelukkig.
Heb je ook bijna vakantie?
Niet echt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Waarom ban?
[..]
Gelukkig.
Heb je ook bijna vakantie?
leu op de nosquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dan zijn de mods tegenwoordig wel erg snel beledigd. Was het toevallig tegen fylax?
Pft aardige week.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt.Werk deze week ook pittig.
Denk dat ik 45 uur aan ga tikken.
![]()
Jij wel al bijna vakantie? Heb je een kerstboom?
op de moet je weghalenquote:
Zullen we wat leuks gaan doen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ben verveeld en heb zon nodig
Ik wil niet samen met jou naar cammende blondjes kijkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we wat leuks gaan doen?
Dat wilde ik niet voorstellen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil niet samen met jou naar cammende blondjes kijken
Hueheuehe yeeea rightquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet voorstellen.
Je hebt toch een friesquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Zosk is sinds kort single misschien moet ik 'm daten
lolquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Zosk is sinds kort single misschien moet ik 'm daten
pff moet er niet aan denkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg zouden er mensen daten uit verveling? Ik snap deezertje nu een beetje
oh waarom?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja maar begin hem saai te vinden tbh
Waarom zou je anders gaan daten?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Omg zouden er mensen daten uit verveling? Ik snap deezertje nu een beetje
Niet zo uitdagendquote:
Om liefde van je leven te vinden. Of een sugardaddy/auntie of om stiekem vriendjes te makenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je anders gaan daten?
Misschien vinden die jongens jou wel saai worden na een tijdje en doen ze dan zo.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet zo uitdagend
Maar hij is nu op vakantie misschien vind ik hem daarom nu zo saai. #bipolarbitch
Ja omdat ie nu vast minder aandacht geeft aan je?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet zo uitdagend
Maar hij is nu op vakantie misschien vind ik hem daarom nu zo saai. #bipolarbitch
Dat is alleen voor naïeve mensen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Om liefde van je leven te vinden. Of een sugardaddy/auntie of om stiekem vriendjes te maken
ik denk dat dit van toepassing is op mijquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien vinden die jongens jou wel saai worden na een tijdje en doen ze dan zo.
Ja dat is het, wil aandacht van hemquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja omdat ie nu vast minder aandacht geeft aan je?
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat dit van toepassing is op mij
Why the fuck zou je anders datenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor naïeve mensen.
Seks?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why the fuck zou je anders daten
Omdat het heel vaak gebeurt dat het eerst leuk en gezellig is en OPEENS verdwijnen zequote:
Maar dan woont ie zo ver wegquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Sof dat zijn battieboys.
Kom stappen hier, sowieso vind je dan wel een leukerd
Bij mij is het zeker van toepassing als ik meisjes hossel op de app.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat dit van toepassing is op mij
Ik kwam een keer utrechtste studenten tegen in grunn, zou zomaar kunnen dat je een arnhemse aan het haakje slaatquote:
Omdat je je verveelt, aandacht wil en misschien intimiteit wil hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why the fuck zou je anders daten
En vinden ze je dan eerst wel interessant, of willen ze alleen in je broekje komen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat het heel vaak gebeurt dat het eerst leuk en gezellig is en OPEENS verdwijnen ze
Is dit eerst op de app of ook met afspreken enzo?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat het heel vaak gebeurt dat het eerst leuk en gezellig is en OPEENS verdwijnen ze
Dat zou ERG leuk zijnquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kwam een keer utrechtste studenten tegen in grunn, zou zomaar kunnen dat je een arnhemse aan het haakje slaat
Weet niet, volg die gasten nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En vinden ze je dan eerst wel interessant, of willen ze alleen in je broekje komen?
Opso, ben bang dat ik impotent ben geworden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kwam een keer utrechtste studenten tegen in grunn, zou zomaar kunnen dat je een arnhemse aan het haakje slaat
Verschilt per keer eigenlijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit eerst op de app of ook met afspreken enzo?
Kan zijn dat het ze niet snel genoeg gaat ofzo
Minder fappen gvdquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opso, ben bang dat ik impotent ben geworden.
Heb bikinifoto's van mijn vorige crush gekregen, maar nu doen ze me niks
Misschien moet je een iets oudere man daten.quote:
Is verder ook niet gek, je past bij meer mensen niet dan wel natuurlijk. Komt vast wel goed.quote:
hoeveel ouder?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je een iets oudere man daten.
Die zijn vaak wat serieuzer.
Heb liever dat ze zeggen dat ze me niet meer willen spreken in plaats van zo'n debiele mongool uithangenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is verder ook niet gek, je past bij meer mensen niet dan wel natuurlijk. Komt vast wel goed.
Ik hoop dat dat het is.quote:
Jaar of 5.quote:
Hm ja zou wel kunnenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het is.
Maar ik fap helemaal niet veel.
[..]
Jaar of 5.
Daar ben ik het mee eens, want negeren en kortaf doen ineens is echt supertriest.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb liever dat ze zeggen dat ze me niet meer willen spreken in plaats van zo'n debiele mongool uithangen
daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zijn jullie voornemens in 2017
Ik ga me voornemen ook dit jaar geen goede voornemens voor te nemen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zijn jullie voornemens in 2017
Ik voor het eerst (vgm) wel. Ik ga sporten samen met een vriendin. We gaan ons inschrijven voor zaalvoetbalquote:
topperquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga me voornemen ook dit jaar geen goede voornemens voor te nemen.
Kan jij een beetje voetballen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voor het eerst (vgm) wel. Ik ga sporten samen met een vriendin. We gaan ons inschrijven voor zaalvoetbal
Sorry.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, want negeren en kortaf doen ineens is echt supertriest.
Die zijn al wat verder. Klaar met studie, bezig met serieuze baan dit dat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja zou wel kunnen
Maar weet niet of dat nou zoveel verschilt
Leuk zegquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voor het eerst (vgm) wel. Ik ga sporten samen met een vriendin. We gaan ons inschrijven voor zaalvoetbal
ja zullen het daar maar niet over hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel een verveeld meisje gedated.
Oh oh ik deed vorig jaar mee aan een volleybaltoernooi. Dat kan ik dus totaal niet hequote:Op dinsdag 13 december 2016 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Leuk zeg![]()
Ben vorig jaar weer begonnen met volleybal en het is zo lekker om die energie kwijt te kunnen
Jawohl, ben pro in aanvalquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jij een beetje voetballen?
Nee baviaanquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een trucendoos?
Ja, sowieso sporten is goed voor je, dus goed voornemen. En je inschrijven bij een team zorgt er wel voor dat je het doet. Dus komt vast goed met je voornemenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh oh ik deed vorig jaar mee aan een volleybaltoernooi. Dat kan ik dus totaal niet hezo lastig
maar wel een leuke sport ja!
[..]
Jawohl, ben pro in aanval
Oh kiek es aan. Dat gaat al snelquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pft aardige week.
Ja, over 8 werkdagen
En heb voor het eerst een boom, alleen is die karig versierd en er ligt niks onder
he flips met de dikke bipsquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kiek es aan. Dat gaat al snel
Misschien moet je een hint aan Loka geven over cadeautjes en onder de boom doen.
Ze is afgevallen toch.quote:
Zou ook niks weten om er onder te leggenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kiek es aan. Dat gaat al snel
Misschien moet je een hint aan Loka geven over cadeautjes en onder de boom doen.
weet ik niet ze wil me geen foto's sturenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is afgevallen toch.
[..]
Zou ook niks weten om er onder te leggen
Ik voel je, WPquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet ik niet ze wil me geen foto's sturen
Wat is er zaterdag?quote:
van haar dikke bipsquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel je, WP
Wat voor foto zou je van haar willen zien?
comic con in jaarbeursquote:[..]
Wat is er zaterdag?
Joh, alweer?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van haar dikke bips
[..]
comic con in jaarbeurs
ja ik ga met een collegaquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joh, alweer?
Weet niet, denk niet dat ik tijd heb. Ga jij wel?
En har bips? Is dat het mooiste aan Flips?
Owja een speciale X-Mas editie toch?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van haar dikke bips
[..]
comic con in jaarbeurs
watquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja een speciale X-Mas editie toch?
Ik had begrepen dat er ook Gundam aanwezig is
Heb laatste maanden toch minder dan 10 comics gelezenquote:
Nee die met krenten is echt walgelijk. Kraampje bij grote markt heeft lekkere btwquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik had laatst weer krentenoliebol
echt lekker
Ben strong fat independent womanquote:
Berlinerbolquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik had laatst weer krentenoliebol
echt lekker
mortaxx doet soms alsof hij die persoon is waardoor iedereen denkt dat hij lelijk isquote:
1+1=2quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, waarom krijg ik foto's van badtripbob te zien als ik srsly mortaxx in google typ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |