Niks mis mee om zo'n vrouw nog te hebben als je zelf op die leeftijd bent.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Cynthia abbkema vindt ik een mooie vrouw op leeftijd.
Boeiend, als mensen dan niet willen leren en chaos willen maken geen aandacht aan besteden. Dan gewoon verder met de mensen die wel wat willen leren.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jawel, alleen soms is het zo vermoeiend omdat je er ook een paar van die eeuwige studenten hebt zitten die je aan einde van het jaar niet meer terug gaat zien waardoor ze maar wat aankloten en het verpesten voor anderen snap je.
Nou hans 1 regel: niemand mag naar huis voordat ze gezamenlijk klaar zijn (zo ongeveer, als het nog maar een halfuurtje duurt dan wel.) zijn niet mijn regels.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend, als mensen dan niet willen leren en chaos willen maken geen aandacht aan besteden. Dan gewoon verder met de mensen die wel wat willen leren.
Dr.Mikey is een fervent GTST-kijkerquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind mannelijk gezicht hebben.
Ze speelt in een soap toch?
Oh my.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dr.Mikey is een fervent GTST-kijker.
Buiten de vakkennis van je studie ben je vaak ook niet echt het meest heldere licht verderquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ze hebben er totaal geen ervaring mee JR. Ze weten nog maar net hoe ze moeten pipetteren
Ik kijk geen GTST.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh my.
Speelt die Janine ofzo daar nog in? Dat is opzich wel een mooie vrouw.
Zie wel 2 pluspunten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou doen hoor heeft ook lekkere Rotterdamse R
[ afbeelding ]
Maak je een aantekening wie wel goed hun best deden en wie verzaakten, en geef je dat door aan de mensen die erover gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou hans 1 regel: niemand mag naar huis voordat ze gezamenlijk klaar zijn (zo ongeveer, als het nog maar een halfuurtje duurt dan wel.) zijn niet mijn regels.
Dat ook nogquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten de vakkennis van je studie ben je vaak ook niet echt het meest heldere licht verder
De Marathon was wel een leuk filmpje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zou doen hoor heeft ook lekkere Rotterdamse R
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |