Niet zo uitdagendquote:
Om liefde van je leven te vinden. Of een sugardaddy/auntie of om stiekem vriendjes te makenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je anders gaan daten?
Misschien vinden die jongens jou wel saai worden na een tijdje en doen ze dan zo.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet zo uitdagend
Maar hij is nu op vakantie misschien vind ik hem daarom nu zo saai. #bipolarbitch
Ja omdat ie nu vast minder aandacht geeft aan je?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet zo uitdagend
Maar hij is nu op vakantie misschien vind ik hem daarom nu zo saai. #bipolarbitch
Dat is alleen voor naïeve mensen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Om liefde van je leven te vinden. Of een sugardaddy/auntie of om stiekem vriendjes te maken
ik denk dat dit van toepassing is op mijquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien vinden die jongens jou wel saai worden na een tijdje en doen ze dan zo.
Ja dat is het, wil aandacht van hemquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja omdat ie nu vast minder aandacht geeft aan je?
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat dit van toepassing is op mij
Why the fuck zou je anders datenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor naïeve mensen.
Seks?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why the fuck zou je anders daten
Omdat het heel vaak gebeurt dat het eerst leuk en gezellig is en OPEENS verdwijnen zequote:
Maar dan woont ie zo ver wegquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Sof dat zijn battieboys.
Kom stappen hier, sowieso vind je dan wel een leukerd
Bij mij is het zeker van toepassing als ik meisjes hossel op de app.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat dit van toepassing is op mij
Ik kwam een keer utrechtste studenten tegen in grunn, zou zomaar kunnen dat je een arnhemse aan het haakje slaatquote:
Omdat je je verveelt, aandacht wil en misschien intimiteit wil hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why the fuck zou je anders daten
En vinden ze je dan eerst wel interessant, of willen ze alleen in je broekje komen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat het heel vaak gebeurt dat het eerst leuk en gezellig is en OPEENS verdwijnen ze
Is dit eerst op de app of ook met afspreken enzo?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat het heel vaak gebeurt dat het eerst leuk en gezellig is en OPEENS verdwijnen ze
Dat zou ERG leuk zijnquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kwam een keer utrechtste studenten tegen in grunn, zou zomaar kunnen dat je een arnhemse aan het haakje slaat
Weet niet, volg die gasten nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En vinden ze je dan eerst wel interessant, of willen ze alleen in je broekje komen?
Opso, ben bang dat ik impotent ben geworden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kwam een keer utrechtste studenten tegen in grunn, zou zomaar kunnen dat je een arnhemse aan het haakje slaat
Verschilt per keer eigenlijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit eerst op de app of ook met afspreken enzo?
Kan zijn dat het ze niet snel genoeg gaat ofzo
Minder fappen gvdquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opso, ben bang dat ik impotent ben geworden.
Heb bikinifoto's van mijn vorige crush gekregen, maar nu doen ze me niks
Misschien moet je een iets oudere man daten.quote:
Is verder ook niet gek, je past bij meer mensen niet dan wel natuurlijk. Komt vast wel goed.quote:
hoeveel ouder?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je een iets oudere man daten.
Die zijn vaak wat serieuzer.
Heb liever dat ze zeggen dat ze me niet meer willen spreken in plaats van zo'n debiele mongool uithangenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is verder ook niet gek, je past bij meer mensen niet dan wel natuurlijk. Komt vast wel goed.
Ik hoop dat dat het is.quote:
Jaar of 5.quote:
Hm ja zou wel kunnenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het is.
Maar ik fap helemaal niet veel.
[..]
Jaar of 5.
Daar ben ik het mee eens, want negeren en kortaf doen ineens is echt supertriest.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb liever dat ze zeggen dat ze me niet meer willen spreken in plaats van zo'n debiele mongool uithangen
daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zijn jullie voornemens in 2017
Ik ga me voornemen ook dit jaar geen goede voornemens voor te nemen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zijn jullie voornemens in 2017
Ik voor het eerst (vgm) wel. Ik ga sporten samen met een vriendin. We gaan ons inschrijven voor zaalvoetbalquote:
topperquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga me voornemen ook dit jaar geen goede voornemens voor te nemen.
Kan jij een beetje voetballen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voor het eerst (vgm) wel. Ik ga sporten samen met een vriendin. We gaan ons inschrijven voor zaalvoetbal
Sorry.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, want negeren en kortaf doen ineens is echt supertriest.
Die zijn al wat verder. Klaar met studie, bezig met serieuze baan dit dat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja zou wel kunnen
Maar weet niet of dat nou zoveel verschilt
Leuk zegquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voor het eerst (vgm) wel. Ik ga sporten samen met een vriendin. We gaan ons inschrijven voor zaalvoetbal
ja zullen het daar maar niet over hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel een verveeld meisje gedated.
Oh oh ik deed vorig jaar mee aan een volleybaltoernooi. Dat kan ik dus totaal niet hequote:Op dinsdag 13 december 2016 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Leuk zeg![]()
Ben vorig jaar weer begonnen met volleybal en het is zo lekker om die energie kwijt te kunnen
Jawohl, ben pro in aanvalquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jij een beetje voetballen?
Nee baviaanquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een trucendoos?
Ja, sowieso sporten is goed voor je, dus goed voornemen. En je inschrijven bij een team zorgt er wel voor dat je het doet. Dus komt vast goed met je voornemenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh oh ik deed vorig jaar mee aan een volleybaltoernooi. Dat kan ik dus totaal niet hezo lastig
maar wel een leuke sport ja!
[..]
Jawohl, ben pro in aanval
Oh kiek es aan. Dat gaat al snelquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pft aardige week.
Ja, over 8 werkdagen
En heb voor het eerst een boom, alleen is die karig versierd en er ligt niks onder
he flips met de dikke bipsquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kiek es aan. Dat gaat al snel
Misschien moet je een hint aan Loka geven over cadeautjes en onder de boom doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |