Niet zo uitdagendquote:
Om liefde van je leven te vinden. Of een sugardaddy/auntie of om stiekem vriendjes te makenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je anders gaan daten?
Misschien vinden die jongens jou wel saai worden na een tijdje en doen ze dan zo.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet zo uitdagend
Maar hij is nu op vakantie misschien vind ik hem daarom nu zo saai. #bipolarbitch
Ja omdat ie nu vast minder aandacht geeft aan je?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Niet zo uitdagend
Maar hij is nu op vakantie misschien vind ik hem daarom nu zo saai. #bipolarbitch
Dat is alleen voor naïeve mensen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Om liefde van je leven te vinden. Of een sugardaddy/auntie of om stiekem vriendjes te maken
ik denk dat dit van toepassing is op mijquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien vinden die jongens jou wel saai worden na een tijdje en doen ze dan zo.
Ja dat is het, wil aandacht van hemquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja omdat ie nu vast minder aandacht geeft aan je?
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat dit van toepassing is op mij
Why the fuck zou je anders datenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is alleen voor naïeve mensen.
Seks?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why the fuck zou je anders daten
Omdat het heel vaak gebeurt dat het eerst leuk en gezellig is en OPEENS verdwijnen zequote:
Maar dan woont ie zo ver wegquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Sof dat zijn battieboys.
Kom stappen hier, sowieso vind je dan wel een leukerd
Bij mij is het zeker van toepassing als ik meisjes hossel op de app.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk dat dit van toepassing is op mij
Ik kwam een keer utrechtste studenten tegen in grunn, zou zomaar kunnen dat je een arnhemse aan het haakje slaatquote:
Omdat je je verveelt, aandacht wil en misschien intimiteit wil hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Why the fuck zou je anders daten
En vinden ze je dan eerst wel interessant, of willen ze alleen in je broekje komen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat het heel vaak gebeurt dat het eerst leuk en gezellig is en OPEENS verdwijnen ze
Is dit eerst op de app of ook met afspreken enzo?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Omdat het heel vaak gebeurt dat het eerst leuk en gezellig is en OPEENS verdwijnen ze
Dat zou ERG leuk zijnquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kwam een keer utrechtste studenten tegen in grunn, zou zomaar kunnen dat je een arnhemse aan het haakje slaat
Weet niet, volg die gasten nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En vinden ze je dan eerst wel interessant, of willen ze alleen in je broekje komen?
Opso, ben bang dat ik impotent ben geworden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kwam een keer utrechtste studenten tegen in grunn, zou zomaar kunnen dat je een arnhemse aan het haakje slaat
Verschilt per keer eigenlijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dit eerst op de app of ook met afspreken enzo?
Kan zijn dat het ze niet snel genoeg gaat ofzo
Minder fappen gvdquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Opso, ben bang dat ik impotent ben geworden.
Heb bikinifoto's van mijn vorige crush gekregen, maar nu doen ze me niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |