Aiiiir zo moet je het uitspreken tussen r en air in met een paar iiiees.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:39 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat is een rotterdamse r. Ken de gooische r wel
quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Vindicatjes praten met een rare R. "Heb je een vuuuwhtje voow mij?"
Woon jij in Groningen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Oh eem kiekenquote:
Wat is dit voor een rare Aaaiwrrrquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aiiiir zo moet je het uitspreken tussen r en air in met een paar iiiees.
Goodmorningquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh eem kieken
[..]
Wat is dit voor een rare Aaaiwrrr
[..]
Goodmorning
Ja.
Helaas is het zo ver weg.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Groningen, alleen topuserds wonen daar. Ik noem een johannes en paxcon.
wat voor server is goeiequote:Op dinsdag 13 december 2016 18:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Een deze avonden, niet vandaag.
Bouw maar vast base.
Maar jij vindt mijn R ook raar. Welke R hoort dan wel?quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Lekker ruige Groningen Rrrr duh.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar jij vindt mijn R ook raar. Welke R hoort dan wel?
Ik heb helemaal geen kakker Rquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lekker ruige Groningen Rrrr duh.
Maar jij hebt kakker R
Wattequote:Op dinsdag 13 december 2016 18:48 schreef richolio het volgende:
Een aantal nazi's hadden laatst onze shit gesloopt in RustEn ons in onze slaap gekilled, onze slaapzakken kapot gemaakt en onze shit gestolen.
Nu hebben we wel een prima base. Huis helemaal vast steen en omringd door een muur.
Hier ook nazihoeren met vlaggen en shit ze hebben zelfs nazi pakjes aan en doen rare rollenspelen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 18:48 schreef richolio het volgende:
Een aantal nazi's hadden laatst onze shit gesloopt in RustEn ons in onze slaap gekilled, onze slaapzakken kapot gemaakt en onze shit gestolen.
Nu hebben we wel een prima base. Huis helemaal vast steen en omringd door een muur.
Wtfquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier ook nazihoeren met vlaggen en shit ze hebben zelfs nazi pakjes aan en doen rare rollenspelen.
Moet je dit kijken zonder te lachenquote:
Jezusquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je dit kijken zonder te lachen
Zulke spellen komen echt freaks met sadistische neigingen op af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |