Misschien moet je een iets oudere man daten.quote:
Is verder ook niet gek, je past bij meer mensen niet dan wel natuurlijk. Komt vast wel goed.quote:
hoeveel ouder?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je een iets oudere man daten.
Die zijn vaak wat serieuzer.
Heb liever dat ze zeggen dat ze me niet meer willen spreken in plaats van zo'n debiele mongool uithangenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is verder ook niet gek, je past bij meer mensen niet dan wel natuurlijk. Komt vast wel goed.
Ik hoop dat dat het is.quote:
Jaar of 5.quote:
Hm ja zou wel kunnenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat het is.
Maar ik fap helemaal niet veel.
[..]
Jaar of 5.
Daar ben ik het mee eens, want negeren en kortaf doen ineens is echt supertriest.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb liever dat ze zeggen dat ze me niet meer willen spreken in plaats van zo'n debiele mongool uithangen
daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zijn jullie voornemens in 2017
Ik ga me voornemen ook dit jaar geen goede voornemens voor te nemen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zijn jullie voornemens in 2017
Ik voor het eerst (vgm) wel. Ik ga sporten samen met een vriendin. We gaan ons inschrijven voor zaalvoetbalquote:
topperquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga me voornemen ook dit jaar geen goede voornemens voor te nemen.
Kan jij een beetje voetballen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voor het eerst (vgm) wel. Ik ga sporten samen met een vriendin. We gaan ons inschrijven voor zaalvoetbal
Sorry.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, want negeren en kortaf doen ineens is echt supertriest.
Die zijn al wat verder. Klaar met studie, bezig met serieuze baan dit dat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm ja zou wel kunnen
Maar weet niet of dat nou zoveel verschilt
Leuk zegquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik voor het eerst (vgm) wel. Ik ga sporten samen met een vriendin. We gaan ons inschrijven voor zaalvoetbal
ja zullen het daar maar niet over hebbenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:03 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel een verveeld meisje gedated.
Oh oh ik deed vorig jaar mee aan een volleybaltoernooi. Dat kan ik dus totaal niet hequote:Op dinsdag 13 december 2016 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Leuk zeg![]()
Ben vorig jaar weer begonnen met volleybal en het is zo lekker om die energie kwijt te kunnen
Jawohl, ben pro in aanvalquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jij een beetje voetballen?
Nee baviaanquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een trucendoos?
Ja, sowieso sporten is goed voor je, dus goed voornemen. En je inschrijven bij een team zorgt er wel voor dat je het doet. Dus komt vast goed met je voornemenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh oh ik deed vorig jaar mee aan een volleybaltoernooi. Dat kan ik dus totaal niet hezo lastig
maar wel een leuke sport ja!
[..]
Jawohl, ben pro in aanval
Oh kiek es aan. Dat gaat al snelquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pft aardige week.
Ja, over 8 werkdagen
En heb voor het eerst een boom, alleen is die karig versierd en er ligt niks onder
he flips met de dikke bipsquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kiek es aan. Dat gaat al snel
Misschien moet je een hint aan Loka geven over cadeautjes en onder de boom doen.
Ze is afgevallen toch.quote:
Zou ook niks weten om er onder te leggenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh kiek es aan. Dat gaat al snel
Misschien moet je een hint aan Loka geven over cadeautjes en onder de boom doen.
weet ik niet ze wil me geen foto's sturenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is afgevallen toch.
[..]
Zou ook niks weten om er onder te leggen
Ik voel je, WPquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet ik niet ze wil me geen foto's sturen
Wat is er zaterdag?quote:
van haar dikke bipsquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel je, WP
Wat voor foto zou je van haar willen zien?
comic con in jaarbeursquote:[..]
Wat is er zaterdag?
Joh, alweer?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van haar dikke bips
[..]
comic con in jaarbeurs
ja ik ga met een collegaquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joh, alweer?
Weet niet, denk niet dat ik tijd heb. Ga jij wel?
En har bips? Is dat het mooiste aan Flips?
Owja een speciale X-Mas editie toch?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
van haar dikke bips
[..]
comic con in jaarbeurs
watquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja een speciale X-Mas editie toch?
Ik had begrepen dat er ook Gundam aanwezig is
Heb laatste maanden toch minder dan 10 comics gelezenquote:
Nee die met krenten is echt walgelijk. Kraampje bij grote markt heeft lekkere btwquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik had laatst weer krentenoliebol
echt lekker
Ben strong fat independent womanquote:
Berlinerbolquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik had laatst weer krentenoliebol
echt lekker
mortaxx doet soms alsof hij die persoon is waardoor iedereen denkt dat hij lelijk isquote:
1+1=2quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Jongens, waarom krijg ik foto's van badtripbob te zien als ik srsly mortaxx in google typ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |