wow madquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:51 schreef wuuht het volgende:
haha mensen die denken dat Rico gewonnen heeftdan ben je echt een gore casua ldie er neits van begrijpt.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:53 schreef Bolasie het volgende:
Het interview duurt langer dan de wedstrijd.
Oké.
HAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:53 schreef Anthonie24 het volgende:
is er iemand die het nog kan zien want ik zie niks meer?
quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:52 schreef PSVCL het volgende:
Zonde van die blessure
Hij was Rico aan het slopen
Neequote:Op zaterdag 10 december 2016 23:54 schreef Kaas- het volgende:
Oké, ik vind het grappig dat die lul van een Hari verliest en dat PSVCL nu zo voor schut staat, maar ik mag toch aannemen dat niemand hier het leuk vindt dat die partij op deze laffe manier eindigt na 1,5 ronde?
Badr lag op kopquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:52 schreef Koffieplanter het volgende:
PSVCL staat ook in elk board voor lul.
Hij heeft hem gewoon gesloopt. Klaar.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:54 schreef Kaas- het volgende:
Oké, ik vind het grappig dat die lul van een Hari verliest en dat PSVCL nu zo voor schut staat, maar ik mag toch aannemen dat niemand hier het leuk vindt dat die partij op deze laffe manier eindigt na 1,5 ronde?
Hahaquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Badr lag op kop
Ongelukkige blessure.
Best wel lullig.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:54 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel lullig voor Badr Hari
Godwinquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:49 schreef Pascalus het volgende: Je zou hier maar 40/45 euro voor betaald hebben of hoe duur die kaarten ook mogen zijn
Dat is een hele grote pigmentvlek. Heeft het meeste weg van een ontzettend grote moedervlek.quote:
onzinquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:55 schreef TheJanitor het volgende:
Rico is geen moment in de problemen geweest. Wat een baas.
Wilde ik zeggen.quote:
Badr is een lul, hij verdient dit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:54 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel lullig voor Badr Hari
De morele winnaar zoals ze altijd in Belgie zeggen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Badr lag op kop
Ongelukkige blessure.
gvdquote:Op zaterdag 10 december 2016 23:55 schreef Pascalus het volgende:
OP NAAR HET MAROKKO.NL FORUM!!!!!!!
Dat kan, maar ik kan een post van je herinneren in het topic dat je enkele weken geleden aanmaakte waarin je aangaf dat Badr een beest kon zijn, een mentale knop om kon zetten en op karakter kon knokken. Waarom geeft hij dan op? Waarom zet hij die zogenaamde 'beast' modus dan niet aan en ramt Rico even in 2 minuten tijd K.O.?quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Badr lag op kop
Ongelukkige blessure.
Zo weinig?quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:56 schreef Razor21 het volgende:
Ze krijgen beiden toch 500.000 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |