Echt he.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat een slechte deadlift techniek.
Dikke favoriet is ook wat overdrevenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:02 schreef RipCity het volgende:
Rico de Dikke favoriet bij de bookmakers http://www.wedden-op-spor(...)ory-10-december-2016
En blankquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Remy is echt een goed uithangbord voor de sport. Ziet er goed uit, sympathiek, welbespraakt, geen tokkie en natuurlijk meerdere malen wereldkampioen.
55/45 'dik'quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:02 schreef RipCity het volgende:
Rico de Dikke favoriet bij de bookmakers http://www.wedden-op-spor(...)ory-10-december-2016
ga wegquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:03 schreef Razor21 het volgende:
Wedstrijd gaat niet door
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:03 schreef Razor21 het volgende:
Wedstrijd gaat niet door
[ afbeelding ]
![]()
hilarisch ..quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:03 schreef Razor21 het volgende:
Wedstrijd gaat niet door
[ afbeelding ]
![]()
Nieky in het weltergewicht en Rico in het zwaargewicht.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:03 schreef Adames het volgende:
wie is nou wereldkampioen
die nicky of rico
Hij liep tijdens die persconferentie ook opeens weg om te poepen ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:03 schreef Razor21 het volgende:
Wedstrijd gaat niet door
[ afbeelding ]
![]()
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Volgens mij is Remy nog steeds ripped.
En Nieky vecht na Londt om die titel, Rico verdedigt 'm vandaag niet?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Nieky in het weltergewicht en Rico in het zwaargewicht.
In het midden.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:05 schreef Kaas- het volgende:
http://www.hesgoal.com/ne(...)en_vs_Badr_Hari.html
Hoe krijg je in hemelsnaam die advertentie weg geklikt?
voor wie ben je kaasquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:05 schreef Kaas- het volgende:
Altijd spannend om het juiste kruisje te vindenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:05 schreef Kaas- het volgende:
uBlockquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:05 schreef Kaas- het volgende:
In het midden zit een onopvallend rood kruisjequote:Op zaterdag 10 december 2016 22:05 schreef Kaas- het volgende:
okquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Nieky in het weltergewicht en Rico in het zwaargewicht.
Staat er letterlijk ADBLOCK UITZETTEN en dan F5..quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:05 schreef Kaas- het volgende:
ALT-F4 krijg je fullscreen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:06 schreef the-eye het volgende:
Kan dat scherm niet groot, ik heb nu een klein beeldje?
Groter beeldscherm kopen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:06 schreef the-eye het volgende:
Kan dat scherm niet groot, ik heb nu een klein beeldje?
kheb het
Jezus, als je dat nou nog niet weet.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Nieky vecht na Londt om die titel, Rico verdedigt 'm vandaag niet?
Yo skysherrif. Verhoeven, maar het maakt me niet zoveel uit. Hoop dat het spectaculair wordt. Al zou het wel extra lekker zijn als Hari wat goede klappen krijgt.quote:
I don Siiiequote:Op zaterdag 10 december 2016 22:07 schreef WammesWaggel het volgende:
Nederlandse figuren beginnen altijd met
Aaai Sink
Bedankt voor dit nuttige antwoordquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Jezus, als je dat nou nog niet weet.
Trquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja
Van Gelder vs een zwarte piet.
Tren hard and eat clenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:07 schreef THEFXR het volgende:
badr weegt normaal 85, nu 115, 30 kilo aangekomen, #viesdik
Eens, hopen dat ze een paar flinke *koeken* krijgen en dat rico wintquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Yo skysherrif. Verhoeven, maar het maakt me niet zoveel uit. Hoop dat het spectaculair wordt. Al zou het wel extra lekker zijn als Hari wat goede klappen krijgt.
Kaas de elitaire racistquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Yo skysherrif. Verhoeven, maar het maakt me niet zoveel uit. Hoop dat het spectaculair wordt. Al zou het wel extra lekker zijn als Hari wat goede klappen krijgt.
en straks in 2 sec afgelopen omdat Hari tegen de mat gaat en niet meer opstaat :-) of ricoquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:08 schreef Nobu het volgende:
De tering zeg, wat een geneuzel over een knokpartijtje. Ik val in slaap hier. Wanneer begint het meppen?
Idd. Ik heb een paar grote flessen Erdinger bier plus gehaktballetjes in satésaus in de pan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens, hopen dat ze een paar flinke *koeken* krijgen en dat rico wint
quote:
Dus, ter verduidelijking.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bedankt voor dit nuttige antwoord
Dat zou een anticlimax zijn...quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
en straks in 2 sec afgelopen omdat Hari tegen de mat gaat en niet meer opstaat :-)
Naja, dan hebben we in ieder geval iets te lachen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
en straks in 2 sec afgelopen omdat Hari tegen de mat gaat en niet meer opstaat :-)
Dat hoop ik ook.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:09 schreef RAVW het volgende:
[..]
Oef erdinger, jaloersquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Idd. Ik heb een paar grote flessen Erdinger bier plus gehaktballetjes in satésaus in de pan.
Kom maar op met die pot.
Nee, eerst nog drie andere gevechten.quote:
Kreygasmquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:09 schreef KingRoland het volgende:
PogChamp PogChamp PogChamp PogChamp PogChamp PogChamp PogChamp PogChamp
100 miljoen zegt hij dat?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:11 schreef RipCity het volgende:
honderd miljoen mensen. Tuurlijk Jack.
Hier in Engeland boeit het echt geen ene kip.
Jaquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:11 schreef KingRoland het volgende:
Oberhausen
bij jou om de hoek toch Ties
Ik kijk nu naar een vrouwen gevechtquote:
madquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:11 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Begin wordt nu rond 23:30 ipv 23:00 verwacht
Ja en 175 landen kijken nuquote:
Alleen als zij lekker is.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:11 schreef skysherrif het volgende:
Tiffany van soest, dat is toch gewoon een Nederlandse? ZIjn we daarvoor
Ja, ik heb er ook een hekel aan.quote:
Ja wat een mongool die sjek.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:12 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja en 175 landen kijken nu
Wereldbeker voetbal is er niks bij![]()
Ook altijd nice.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oef erdinger, jaloers
Leffe hier
Waar heb dat schema met tijden gevonden?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:11 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Begin wordt nu rond 23:30 ipv 23:00 verwacht
hmmm ze ziet er niet zo leuk uitquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alleen als zij lekker is.
Tatoeages en manwijven mot ik niet
Ik ga niet kijken, maar ik wil wel gezellig meeposten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:12 schreef tralalala het volgende:
Nou, dit moet de eerste keer zijn dat ik dit ga kijken.
Unibetquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:13 schreef Nerdslayer het volgende:
[..]
Waar heb dat schema met tijden gevonden?
Maar deze heeft Nederlandse roots.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:13 schreef timmmmm het volgende:
De eerste is het lekkerst, we zijn voor de Franse
*neemt nog een hijs van eigen gekweekte wiet*quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:13 schreef Klummie het volgende:
mama, ik word kickbokser, da's goed lieve dochter
Vanaf 22.00 uur.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:01 schreef Awsom het volgende:
Het duel is vanavond te zien zaterdag 10 december vanaf 22.00 uur
Even bookmarken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus, ter verduidelijking.
We beginnen met een vrouwenpot die we niet willen zien. Daarna Ben Saddik vs Londt in het zwaargewicht. Daarna 5 rondes Holzken vs de Fransman Doumbé en dan het toetje tussen Rico en Badr over drie ronde en de titel staat niet op het spel.
Ja zojuist in Instanbulquote:
Nou en? Ze is dood voor ons als ze voor de States uitkomtquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:13 schreef Awsom het volgende:
[..]
Maar deze heeft Nederlandse roots.
Komt idd voor USA uit https://en.wikipedia.org/wiki/Tiffany_van_Soestquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en? Ze is dood voor ons als ze voor de States uitkomt
en jij bent zeker wel voor badr?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en? Ze is dood voor ons als ze voor de States uitkomt
sow spannendquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Deze pot niemand, heb alleen Badr@2,1
Dan ben ik voor de Europeaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:14 schreef Razor21 het volgende:
Tiffany van Soest is een Amerikaan https://en.wikipedia.org/wiki/Tiffany_van_Soest![]()
Dat heb je eenmaal in "ArenA's".quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Damn geweldige enthousiast gezellig publiek zeg![]()
Heb betere wedstrijden bezocht
Ja, fuck dat!quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Al die wankers die alleen hypen en dachten dat ze om 2200 meteen Rico konden zien winnen
2 mannen in 1 ring. JUIST DAAROM kijkt pax.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oy Pax. Ga je ook kijken? Is dat niet te gewelddadig?
Ik voor de Amerikaanquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef tjaptjoep het volgende:
IK WIL BRAADSLEE IN DE RING ZIEN MET ZIJN VLOGCAMERA
Ja ik hou hier niet van, hoop eigenlijk op een ontsporend topic door agressieve Badr-aanhangersquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oy Pax. Ga je ook kijken? Is dat niet te gewelddadig?
Wéér misleid door ziggoquote:
Morgen slapen we allemaal uit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef Bolasie het volgende:
Staat nu op 23:45
Kan dus laat worden
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef tjaptjoep het volgende:
IK WIL BRAADSLEE IN DE RING ZIEN MET ZIJN VLOGCAMERA
Dit dus!quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Al die wankers die alleen hypen en dachten dat ze om 2200 meteen Rico konden zien winnen
quote:A Dutch American, Tiffany van Soest was born in Torrance, California and raised in Riverside, California. The first sport she became involved in was association football at the age of five and later Shōrin-ryū karate at eight. She earned the rank of second degree black belt under Joey Pagliuso at the United States Karate Organization at seventeen but was unable to compete until she was eighteen because her parents wouldn't let her. When she did start competitive karate, she took multiple titles at state, national and world levels.
Whehe, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2 mannen in 1 ring. JUIST DAAROM kijkt pax.
toch maar juichen voor van soest danquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat van Soest met normaal haar en zonder beugel in haar bakkes misschien wel lekkerder is dan de Franse
Twijfel nu welk tijdstip het beste tijdstip is om m'n gehaktballetjes met satésaus in de pan te doen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef Bolasie het volgende:
Staat nu op 23:45
Kan dus laat worden
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat van Soest met normaal haar en zonder beugel in haar bakkes misschien wel lekkerder is dan de Franse
Hmmm lekkerquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twijfel nu welk tijdstip het beste tijdstip is om m'n gehaktballetjes met satésaus in de pan te doen.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik hou hier niet van, hoop eigenlijk op een ontsporend topic door agressieve Badr-aanhangers
Ik ben zo'n wanker, wist niet eens dat er vrouwelijke kickboksers warenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zou nog even wachten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twijfel nu welk tijdstip het beste tijdstip is om m'n gehaktballetjes met satésaus in de pan te doen.
Google stuk? https://en.wikipedia.org/wiki/Tiffany_van_Soestquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef icloud het volgende:
Heeft van soest een nederlandse achtergrond?
daquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef icloud het volgende:
Heeft van soest een nederlandse achtergrond?
Waar moeten we dan precies trots op zijn? Steroide-apen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Nederlands feestje zo te zien
Eerst die Michael van net
Nu die Tiffany
straks Badr die geboren is in NL en Rico
We mogen toch trots zijn op ons kikkerlandje.
Wikipedia heeft geen bron noch word er vermeld hoe zij aan nederland is gekoppeld.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Google stuk? https://en.wikipedia.org/wiki/Tiffany_van_Soest
Log dan lekker uit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar moeten we dan precies trots op zijn? Steroide-apen?
Zagen we hun flappen maar, zou er nog iets leuks te zien zijnquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef heywoodu het volgende:
Die blauwe flappen
Lijkt wel een Pokémon
Wow racistquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Verheerlijking van geweldquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Er komen vele machtige vechters uit Nederland, helaas vond ik het na een klein jaar kickboxen wel weer leuk geweest, ik hou niet van klappen krijgenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Nederlands feestje zo te zien
Eerst die Michael van net
Nu die Tiffany
straks Badr die geboren is in NL en Rico
We mogen toch trots zijn op ons kikkerlandje.
Dat de meeste mensen die kijken weten dat Nederland een land is en geen stad.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het toch ook een soort vanquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef heywoodu het volgende:
Die blauwe flappen
Lijkt wel een Pokémon
Dan test je positief.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet aan Nederland gekoppeld gewoon daar geboren.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:18 schreef icloud het volgende:
[..]
Wikipedia heeft geen bron noch word er vermeld hoe zij aan nederland is gekoppeld.
Zou Tiffany raken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:18 schreef Woelwater het volgende:
Waarom zit ik naar lelijke boksende wijven te kijken
Ik volg de vrouwentak eigenlijk pas sinds mijn buurmeisje is gaan kickboksen en het redelijk goed is gaan doenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik ben zo'n wanker, wist niet eens dat er vrouwelijke kickboksers waren
dat assquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou Tiffany raken.
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat zij jou raakt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou Tiffany raken.
[ afbeelding ]
Pillen mogen pas na 22:30quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:18 schreef heywoodu het volgende:
Iemand mag ook nog wel ff wat litertjes alcohol in dat publiek gooien.
Born in torrance, ja dat is echt nederland.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Niet aan Nederland gekoppeld gewoon daar geboren.
Was dan ook enkel een suggestie. Meestal zijn mensen daar blij mee.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Dat bepaal ik nog altijd zelf, lieve opperkleurder
Ik had het over alcohol, niet over de snoepjes van een stel mongolen.quote:
Ik op de kerstmarktquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben eigenlijk nog nooit in Oberhausen geweest.
Ik ben er volgend weekend weer.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik zeg toch juist dat ze niet hier geboren is?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:20 schreef icloud het volgende:
[..]
Born in torrance, ja dat is echt nederland.
Met jouw suggesties?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Was dan ook enkel een suggestie. Meestal zijn mensen daar blij mee.
Weet je wat er vlakbij ligt? Ben ik van de zomer nog geweestquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Venlo?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weet je wat er vlakbij ligt? Ben ik van de zomer nog geweest
Chris Cyboryquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:20 schreef Pakspul het volgende:
[..]
misschien dat het MMA iets toevoegt, dat ze op de grond elkaar te huggen.
Essenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:21 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Weet je wat er vlakbij ligt? Ben ik van de zomer nog geweest
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:20 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zij jou raakt.
Germany Movieparkquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:20 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat zij jou raakt.
Schalke 04quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Essen
Bochum
Gelsenkirchen
Dortmund
Duisburg
Eerder 00.00quote:
Hey Fylax. Sommigen zeggen 23:00, sommigen 23:45. Maar het zal denk ik ook afhangen van hoe lang de partijen duren die zo eerst nog komen.quote:
Als het tijd isquote:
Je post om 22.22.22quote:
#VIESDIKquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Braadworsten vreten en bier zuipen buiten het stadion
Jij bent ook niet helemaal 100%.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:24 schreef Joezi het volgende:
Rico lijkt me ook niet 100% zuiver Nederlander
Als Badr de FP leest gaat dat sowieso wel gebeuren.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Mag Fok! wel zomaar die links aanbieden of gaat Badr Danny klappen binnenkort?
We hebben nog geen brief gehad van een of andere eredivisielive advocaatquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:24 schreef DrDentz het volgende:
Mag Fok! wel zomaar die links aanbieden of gaat Badr Danny klappen binnenkort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |