Ja zojuist in Instanbulquote:
Nou en? Ze is dood voor ons als ze voor de States uitkomtquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:13 schreef Awsom het volgende:
[..]
Maar deze heeft Nederlandse roots.
Komt idd voor USA uit https://en.wikipedia.org/wiki/Tiffany_van_Soestquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en? Ze is dood voor ons als ze voor de States uitkomt
en jij bent zeker wel voor badr?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou en? Ze is dood voor ons als ze voor de States uitkomt
sow spannendquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Deze pot niemand, heb alleen Badr@2,1
Dan ben ik voor de Europeaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:14 schreef Razor21 het volgende:
Tiffany van Soest is een Amerikaan https://en.wikipedia.org/wiki/Tiffany_van_Soest![]()
Dat heb je eenmaal in "ArenA's".quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
Damn geweldige enthousiast gezellig publiek zeg![]()
Heb betere wedstrijden bezocht
Ja, fuck dat!quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Al die wankers die alleen hypen en dachten dat ze om 2200 meteen Rico konden zien winnen
2 mannen in 1 ring. JUIST DAAROM kijkt pax.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oy Pax. Ga je ook kijken? Is dat niet te gewelddadig?
Ik voor de Amerikaanquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef tjaptjoep het volgende:
IK WIL BRAADSLEE IN DE RING ZIEN MET ZIJN VLOGCAMERA
Ja ik hou hier niet van, hoop eigenlijk op een ontsporend topic door agressieve Badr-aanhangersquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oy Pax. Ga je ook kijken? Is dat niet te gewelddadig?
Wéér misleid door ziggoquote:
Morgen slapen we allemaal uit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef Bolasie het volgende:
Staat nu op 23:45
Kan dus laat worden
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef tjaptjoep het volgende:
IK WIL BRAADSLEE IN DE RING ZIEN MET ZIJN VLOGCAMERA
Dit dus!quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Al die wankers die alleen hypen en dachten dat ze om 2200 meteen Rico konden zien winnen
quote:A Dutch American, Tiffany van Soest was born in Torrance, California and raised in Riverside, California. The first sport she became involved in was association football at the age of five and later Shōrin-ryū karate at eight. She earned the rank of second degree black belt under Joey Pagliuso at the United States Karate Organization at seventeen but was unable to compete until she was eighteen because her parents wouldn't let her. When she did start competitive karate, she took multiple titles at state, national and world levels.
Whehe, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
2 mannen in 1 ring. JUIST DAAROM kijkt pax.
toch maar juichen voor van soest danquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat van Soest met normaal haar en zonder beugel in haar bakkes misschien wel lekkerder is dan de Franse
Twijfel nu welk tijdstip het beste tijdstip is om m'n gehaktballetjes met satésaus in de pan te doen.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef Bolasie het volgende:
Staat nu op 23:45
Kan dus laat worden
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:16 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat van Soest met normaal haar en zonder beugel in haar bakkes misschien wel lekkerder is dan de Franse
Hmmm lekkerquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twijfel nu welk tijdstip het beste tijdstip is om m'n gehaktballetjes met satésaus in de pan te doen.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik hou hier niet van, hoop eigenlijk op een ontsporend topic door agressieve Badr-aanhangers
Ik ben zo'n wanker, wist niet eens dat er vrouwelijke kickboksers warenquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zou nog even wachten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Twijfel nu welk tijdstip het beste tijdstip is om m'n gehaktballetjes met satésaus in de pan te doen.
Google stuk? https://en.wikipedia.org/wiki/Tiffany_van_Soestquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef icloud het volgende:
Heeft van soest een nederlandse achtergrond?
daquote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef icloud het volgende:
Heeft van soest een nederlandse achtergrond?
Waar moeten we dan precies trots op zijn? Steroide-apen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef KingRoland het volgende:
Nederlands feestje zo te zien
Eerst die Michael van net
Nu die Tiffany
straks Badr die geboren is in NL en Rico
We mogen toch trots zijn op ons kikkerlandje.
Wikipedia heeft geen bron noch word er vermeld hoe zij aan nederland is gekoppeld.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:17 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Google stuk? https://en.wikipedia.org/wiki/Tiffany_van_Soest
Log dan lekker uit.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar moeten we dan precies trots op zijn? Steroide-apen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |