Och, hunter2011 gelooft ook heilig in 'Pizzagate'. Ik bedoel maar.quote:Op zondag 11 december 2016 21:50 schreef Kansenjongere het volgende:
Als haar achterban er maar intrapt, boeit het natuurlijk niet als het inhoudelijk als een tang op varken slaat. En blijkbaar is dat doel in ieder geval bij hunter2011 bereikt.
Ander topic!quote:Op zondag 11 december 2016 21:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och, hunter2011 gelooft ook heilig in 'Pizzagate'. Ik bedoel maar.
Ach dat was ook zoiets inderdaad. He looks foreign, he's not 'Murican!quote:Op zondag 11 december 2016 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toen was het inderdaad een vuige Keniaan die zich een weg naar het witte huis had gelogen.
George Washington is ook niet in Amerika geboren.quote:Op zondag 11 december 2016 22:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach dat was ook zoiets inderdaad. He looks foreign, he's not 'Murican!
Beweren dat Obama in Kenia geboren was terwijl Kenia nog niet bestond op zijn geboorte datum.
Weet je wie niet in Amerika is geboren? De man die in 2008 runde tegen Obama, John McCain. Die is in Panama geboren, daar had hij nog aardig problemen mee kunnnen krijgen als hij in 2008 president was geworden.
quote:De financiële markten hebben de politiek onrustige afgelopen maanden goed doorstaan. De verkiezing van Donald Trump als nieuwe president van de Verenigde Staten zorgde voor een enorme verschuiving op de markten, waardoor het vooruitzicht dat de rente nog jaren heel laag blijft mogelijk moet worden geschrapt. Maar die verschuivingen worden vooralsnog soepel opgevangen, concludeerde de Bank van Internationale Betrekkingen (BIS) zondag.
Afgelopen kwartaal viel vooral de bescheiden rol van centrale banken op, stelde BIS-hoofdeconoom Claudio Borio. In plaats van alleen te reageren op de woorden en maatregelen van centrale bankiers, leken marktpartijen volgens hem zelf het heft in handen te nemen. Het moet echter nog blijken of er nu ook sprake is van een definitieve verschuiving, stelt de BIS, die fungeert als samenwerkingsverband van 's werelds belangrijkste centrale banken.
Sinds de verkiezing van Trump zijn obligatierentes wereldwijd stevig opgelopen en hebben aandelenmarkten en forse opmars ingezet. Beleggers anticiperen daarmee volgens de BIS op de door Trump beloofde overheidsinvesteringen, die de economische groei in de VS een flinke stimulans moeten geven.
Vreemd verhaalquote:ATLANTA Georgia Secretary of State Brian Kemp has asked federal officials to explain what appears to be an attempt by the U.S. Homeland Security Department to breach the state's voter registration database.
The claim comes after an IP address associated with a federal agency attempted to penetrate the state's firewall. David Dove, the chief of staff and legal counsel in the Secretary of State's Office, said Thursday that the attempt was not successful. DHS did not immediately respond to a request for comment.
Mag toch hopen dat Trump Netanyahu even mededeelt dat Israël zijn eigen problemen even tracht op te lossentwitter:FoxNews twitterde op maandag 12-12-2016 om 01:25:21Israel's Netanyahu hopes to work with Trump to undo Iran nuclear deal https://t.co/j3vPrJm5Kx reageer retweet
Republikeinen houden van Israel en geven er graag miljarden aan. Trump niet anders.quote:Op maandag 12 december 2016 02:56 schreef Peace99 het volgende:
Mag toch hopen dat Trump Netanyahu even mededeelt dat Israël zijn eigen problemen even tracht op te lossentwitter:FoxNews twitterde op maandag 12-12-2016 om 01:25:21Israel's Netanyahu hopes to work with Trump to undo Iran nuclear deal https://t.co/j3vPrJm5Kx reageer retweet
Blijven ze goddomme zeiken over hun al twijfelachtige zaak
In Nederland kan je pas stemmen als je een ID Bewijs hebt, Paspoort, Id Bewijs of rijbewijs. Wie in Nederland geef je daar de schuld van?quote:Op maandag 12 december 2016 02:09 schreef Peace99 het volgende:
Zolang overledenen, mensen met een rijbewijs(versterkt door o.a. Hi-la-rie) en buitenlanders mee kunnen stemmen![]()
Wat een land
Democraten net zo goed, Obama heeft Israël een record bedrag gegeven.quote:Op maandag 12 december 2016 04:34 schreef Tweek het volgende:
[..]
Republikeinen houden van Israel en geven er graag miljarden aan. Trump niet anders.
twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 12-12-2016 om 02:02:14Just watched @NBCNightlyNews - So biased, inaccurate and bad, point after point. Just can't get much worse, although @CNN is right up there! reageer retweet
Als hij het op die manier voor elkaar krijgt om China een nieuwe deal te laten maken is het wel een baas. Dan neem ik wel wat woorden terug over dat hij niets gedaan zou kunnen krijgen.quote:Op maandag 12 december 2016 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ergens vind ik het wel bewonderenswaardig dat Trump zich niet de les laat lezen door China en ogenschijnlijk lak heeft aan bestaande conventies ten aanzien van Taiwan. Maar of het verstandig is, valt te bezien.
Er is in ieder geval een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de ruzie met China: China 'seriously concerned' after Trump questions Taiwan policy
Die tweets zijn het meest stuitend. Hij blijft de media maar aanvallen. Serieus een gevaarlijke ontwikkeling. Ik hoop en verwacht dat dit hem straks zo hard terug zal slaan.quote:Op maandag 12 december 2016 09:50 schreef Ludachrist het volgende:
Gelukkig heeft The Donald nog wel de tijd om TV te kijken deze dagen.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 12-12-2016 om 02:02:14Just watched @NBCNightlyNews - So biased, inaccurate and bad, point after point. Just can't get much worse, although @CNN is right up there! reageer retweet
Ik denk dat hij straks domweg CNN de toegang tot het Witte Huis gaat proberen te ontzeggen (al weet ik niet of hij dat kan) of ze gewoon helemaal buitensluit. Een paar boze tweets zijn vooral kinderachtig, maar dat zou een echt kwalijke ontwikkeling zijn, hoewel types als Nintex het vast een toptroll zouden vinden (tevens 5D-schaken).quote:Op maandag 12 december 2016 10:18 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Die tweets zijn het meest stuitend. Hij blijft de media maar aanvallen. Serieus een gevaarlijke ontwikkeling. Ik hoop en verwacht dat dit hem straks zo hard terug zal slaan.
Ik heb niet het idee dat Taiwan hem heel veel interesseert. Het lijkt me veel meer een onderhandelingstrucje. Je pakt een onderwerp dat jou niet interesseert, maar voor de andere partij enorm van belang is. Dat blaas je flink op, zodat je het kan gebruiken als wisselgeld voor zaken die je wel relevant acht. In dit geval handel.quote:Op maandag 12 december 2016 10:13 schreef Tanin het volgende:
Ik betwijfel of het verstandig is voor de Amerikaanse economie, of de wereld economie. Sterker nog, dit kan tor oorlogen leiden.
Echter, soms moet je niet doen wat verstandig is, maar wat juist is. En Taiwan publiekelijk erkennen als staat lijkt mij zoiets. Overigens net als Palestina, dus misschien dat Trump zn haar er wel zo verschrikkelijk uitziet door die kilos boter op zn kop.
Laten we hopen dat dit op zijn minst zal lijden tot mooie stukjes onderzoeksjournalistiek.quote:Op maandag 12 december 2016 10:18 schreef Freak188 het volgende:
[..]
Die tweets zijn het meest stuitend. Hij blijft de media maar aanvallen. Serieus een gevaarlijke ontwikkeling. Ik hoop en verwacht dat dit hem straks zo hard terug zal slaan.
Je moet voor de gein eens kijken hoe hij vroeger Bill Maher (comedian) heeft proberen aan te klagen omdat ie Trump voor gek zette. Zo zit de president-elect dus in elkaar.... echt te zielig voor woorden.quote:Op maandag 12 december 2016 10:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat hij straks domweg CNN de toegang tot het Witte Huis gaat proberen te ontzeggen (al weet ik niet of hij dat kan) of ze gewoon helemaal buitensluit. Een paar boze tweets zijn vooral kinderachtig, maar dat zou een echt kwalijke ontwikkeling zijn, hoewel types als Nintex het vast een toptroll zouden vinden (tevens 5D-schaken).
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als hij eenmaal in het Witte Huis zit.
Als er op de één of andere manier oorlog komt onder Trump als president dan ben ik vooral benieuwd hoe de "Trumpgod"-roepers dat gaan spinnen, aangezien WO3 voor hun een zekerheidje was onder Hillary.quote:Op maandag 12 december 2016 10:13 schreef Tanin het volgende:
Ik betwijfel of het verstandig is voor de Amerikaanse economie, of de wereld economie. Sterker nog, dit kan tor oorlogen leiden.
Echter, soms moet je niet doen wat verstandig is, maar wat juist is. En Taiwan publiekelijk erkennen als staat lijkt mij zoiets. Overigens net als Palestina, dus misschien dat Trump zn haar er wel zo verschrikkelijk uitziet door die kilos boter op zn kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |