abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167267517
Als haar achterban er maar intrapt, boeit het natuurlijk niet als het inhoudelijk als een tang op varken slaat. En blijkbaar is dat doel in ieder geval bij hunter2011 bereikt.
pi_167267591
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:50 schreef Kansenjongere het volgende:
Als haar achterban er maar intrapt, boeit het natuurlijk niet als het inhoudelijk als een tang op varken slaat. En blijkbaar is dat doel in ieder geval bij hunter2011 bereikt.
Och, hunter2011 gelooft ook heilig in 'Pizzagate'. Ik bedoel maar.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 11 december 2016 @ 22:18:57 #153
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167268598
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Och, hunter2011 gelooft ook heilig in 'Pizzagate'. Ik bedoel maar.
Ander topic!
2019: The Great Awakening
  zondag 11 december 2016 @ 22:53:26 #154
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_167270001
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 21:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Toen was het inderdaad een vuige Keniaan die zich een weg naar het witte huis had gelogen.
Ach dat was ook zoiets inderdaad. He looks foreign, he's not 'Murican!

Beweren dat Obama in Kenia geboren was terwijl Kenia nog niet bestond op zijn geboorte datum. :')

Weet je wie niet in Amerika is geboren? De man die in 2008 runde tegen Obama, John McCain. Die is in Panama geboren, daar had hij nog aardig problemen mee kunnnen krijgen als hij in 2008 president was geworden.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_167270247
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 22:53 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Ach dat was ook zoiets inderdaad. He looks foreign, he's not 'Murican!

Beweren dat Obama in Kenia geboren was terwijl Kenia nog niet bestond op zijn geboorte datum. :')

Weet je wie niet in Amerika is geboren? De man die in 2008 runde tegen Obama, John McCain. Die is in Panama geboren, daar had hij nog aardig problemen mee kunnnen krijgen als hij in 2008 president was geworden.
George Washington is ook niet in Amerika geboren.
  maandag 12 december 2016 @ 00:56:17 #156
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167272247
'Markten doorstaan onrustige tijden' (fok! FP)

quote:
De financiële markten hebben de politiek onrustige afgelopen maanden goed doorstaan. De verkiezing van Donald Trump als nieuwe president van de Verenigde Staten zorgde voor een enorme verschuiving op de markten, waardoor het vooruitzicht dat de rente nog jaren heel laag blijft mogelijk moet worden geschrapt. Maar die verschuivingen worden vooralsnog soepel opgevangen, concludeerde de Bank van Internationale Betrekkingen (BIS) zondag.

Afgelopen kwartaal viel vooral de bescheiden rol van centrale banken op, stelde BIS-hoofdeconoom Claudio Borio. In plaats van alleen te reageren op de woorden en maatregelen van centrale bankiers, leken marktpartijen volgens hem zelf het heft in handen te nemen. Het moet echter nog blijken of er nu ook sprake is van een definitieve verschuiving, stelt de BIS, die fungeert als samenwerkingsverband van 's werelds belangrijkste centrale banken.

Sinds de verkiezing van Trump zijn obligatierentes wereldwijd stevig opgelopen en hebben aandelenmarkten en forse opmars ingezet. Beleggers anticiperen daarmee volgens de BIS op de door Trump beloofde overheidsinvesteringen, die de economische groei in de VS een flinke stimulans moeten geven.
  maandag 12 december 2016 @ 01:09:59 #157
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_167272320
Georgia wants to know if feds behind probe of voter database (Chicago Tribune)

quote:
ATLANTA Georgia Secretary of State Brian Kemp has asked federal officials to explain what appears to be an attempt by the U.S. Homeland Security Department to breach the state's voter registration database.

The claim comes after an IP address associated with a federal agency attempted to penetrate the state's firewall. David Dove, the chief of staff and legal counsel in the Secretary of State's Office, said Thursday that the attempt was not successful. DHS did not immediately respond to a request for comment.
Vreemd verhaal :%
pi_167272517
Zolang overledenen, mensen met een rijbewijs(versterkt door o.a. Hi-la-rie) en buitenlanders mee kunnen stemmen _O-

Wat een land :X
pi_167272570
FoxNews twitterde op maandag 12-12-2016 om 01:25:21 Israel's Netanyahu hopes to work with Trump to undo Iran nuclear deal https://t.co/j3vPrJm5Kx reageer retweet
Mag toch hopen dat Trump Netanyahu even mededeelt dat Israël zijn eigen problemen even tracht op te lossen :% Blijven ze goddomme zeiken over hun al twijfelachtige zaak :(
  maandag 12 december 2016 @ 04:34:23 #160
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_167272644
quote:
18s.gif Op maandag 12 december 2016 02:56 schreef Peace99 het volgende:
FoxNews twitterde op maandag 12-12-2016 om 01:25:21 Israel's Netanyahu hopes to work with Trump to undo Iran nuclear deal https://t.co/j3vPrJm5Kx reageer retweet
Mag toch hopen dat Trump Netanyahu even mededeelt dat Israël zijn eigen problemen even tracht op te lossen :% Blijven ze goddomme zeiken over hun al twijfelachtige zaak :(
Republikeinen houden van Israel en geven er graag miljarden aan. Trump niet anders.
  maandag 12 december 2016 @ 04:35:23 #161
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_167272646
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2016 02:09 schreef Peace99 het volgende:
Zolang overledenen, mensen met een rijbewijs(versterkt door o.a. Hi-la-rie) en buitenlanders mee kunnen stemmen _O-

Wat een land :X
In Nederland kan je pas stemmen als je een ID Bewijs hebt, Paspoort, Id Bewijs of rijbewijs. Wie in Nederland geef je daar de schuld van?
pi_167272670
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 04:34 schreef Tweek het volgende:

[..]

Republikeinen houden van Israel en geven er graag miljarden aan. Trump niet anders.
Democraten net zo goed, Obama heeft Israël een record bedrag gegeven.
pi_167274053
Gelukkig heeft The Donald nog wel de tijd om TV te kijken deze dagen.

realDonaldTrump twitterde op maandag 12-12-2016 om 02:02:14 Just watched @NBCNightlyNews - So biased, inaccurate and bad, point after point. Just can't get much worse, although @CNN is right up there! reageer retweet
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167274170
Ergens vind ik het wel bewonderenswaardig dat Trump zich niet de les laat lezen door China en ogenschijnlijk lak heeft aan bestaande conventies ten aanzien van Taiwan. Maar of het verstandig is, valt te bezien.

Er is in ieder geval een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de ruzie met China: China 'seriously concerned' after Trump questions Taiwan policy
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_167274223
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
Ergens vind ik het wel bewonderenswaardig dat Trump zich niet de les laat lezen door China en ogenschijnlijk lak heeft aan bestaande conventies ten aanzien van Taiwan. Maar of het verstandig is, valt te bezien.

Er is in ieder geval een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de ruzie met China: China 'seriously concerned' after Trump questions Taiwan policy
Als hij het op die manier voor elkaar krijgt om China een nieuwe deal te laten maken is het wel een baas. Dan neem ik wel wat woorden terug over dat hij niets gedaan zou kunnen krijgen.
  maandag 12 december 2016 @ 10:13:00 #166
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167274359
Ik betwijfel of het verstandig is voor de Amerikaanse economie, of de wereld economie. Sterker nog, dit kan tor oorlogen leiden.
Echter, soms moet je niet doen wat verstandig is, maar wat juist is. En Taiwan publiekelijk erkennen als staat lijkt mij zoiets. Overigens net als Palestina, dus misschien dat Trump zn haar er wel zo verschrikkelijk uitziet door die kilos boter op zn kop.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_167274437
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2016 09:50 schreef Ludachrist het volgende:
Gelukkig heeft The Donald nog wel de tijd om TV te kijken deze dagen.

realDonaldTrump twitterde op maandag 12-12-2016 om 02:02:14 Just watched @NBCNightlyNews - So biased, inaccurate and bad, point after point. Just can't get much worse, although @CNN is right up there! reageer retweet
Die tweets zijn het meest stuitend. Hij blijft de media maar aanvallen. Serieus een gevaarlijke ontwikkeling. Ik hoop en verwacht dat dit hem straks zo hard terug zal slaan.
pi_167274494
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:18 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Die tweets zijn het meest stuitend. Hij blijft de media maar aanvallen. Serieus een gevaarlijke ontwikkeling. Ik hoop en verwacht dat dit hem straks zo hard terug zal slaan.
Ik denk dat hij straks domweg CNN de toegang tot het Witte Huis gaat proberen te ontzeggen (al weet ik niet of hij dat kan) of ze gewoon helemaal buitensluit. Een paar boze tweets zijn vooral kinderachtig, maar dat zou een echt kwalijke ontwikkeling zijn, hoewel types als Nintex het vast een toptroll zouden vinden (tevens 5D-schaken).

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als hij eenmaal in het Witte Huis zit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_167274546
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:13 schreef Tanin het volgende:
Ik betwijfel of het verstandig is voor de Amerikaanse economie, of de wereld economie. Sterker nog, dit kan tor oorlogen leiden.
Echter, soms moet je niet doen wat verstandig is, maar wat juist is. En Taiwan publiekelijk erkennen als staat lijkt mij zoiets. Overigens net als Palestina, dus misschien dat Trump zn haar er wel zo verschrikkelijk uitziet door die kilos boter op zn kop.
Ik heb niet het idee dat Taiwan hem heel veel interesseert. Het lijkt me veel meer een onderhandelingstrucje. Je pakt een onderwerp dat jou niet interesseert, maar voor de andere partij enorm van belang is. Dat blaas je flink op, zodat je het kan gebruiken als wisselgeld voor zaken die je wel relevant acht. In dit geval handel.
Het zijn echter geen onderhandelingen, maar loze tweets dus erg veel effect zal het niet sorteren. Eventuele echte onderhandelingen over een of ander bilateraal verdrag zullen natuurlijk ook niet door Trump zelf worden gevoerd. Vooralsnog heben de VS en China geen bilaterale handelsverdragen overigens.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167274551
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:18 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Laten we hopen dat dit op zijn minst zal lijden tot mooie stukjes onderzoeksjournalistiek.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_167274579
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2016 10:22 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat hij straks domweg CNN de toegang tot het Witte Huis gaat proberen te ontzeggen (al weet ik niet of hij dat kan) of ze gewoon helemaal buitensluit. Een paar boze tweets zijn vooral kinderachtig, maar dat zou een echt kwalijke ontwikkeling zijn, hoewel types als Nintex het vast een toptroll zouden vinden (tevens 5D-schaken).

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als hij eenmaal in het Witte Huis zit.
Je moet voor de gein eens kijken hoe hij vroeger Bill Maher (comedian) heeft proberen aan te klagen omdat ie Trump voor gek zette. Zo zit de president-elect dus in elkaar.... echt te zielig voor woorden.
pi_167274637
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167274654
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 10:13 schreef Tanin het volgende:
Als er op de één of andere manier oorlog komt onder Trump als president dan ben ik vooral benieuwd hoe de "Trumpgod"-roepers dat gaan spinnen, aangezien WO3 voor hun een zekerheidje was onder Hillary.

Het loopt wel los. Wat Monolith zegt, het is een truc die uit het bedrijfsleven komt. Alleen is de logica van het bedrijfsleven niet van toepassing op de diplomatieke wereld waar belangen multilateraal zijn. Als je een bedrijf runt heb je maar één belang: het voortbestaan van je bedrijf met grotere winsten. Meer komt er niet bij kijken. Politiek is echter iets heel anders waarbij het handelsbelang wel eens ondergeschikt kan zijn aan een ander belang. Dat is gewoon niet zo transparant als Trump het zou wensen. Ik denk dat hij dan ook het deksel op zijn neus gaat krijgen. Echter, als deze onderhandelingstactieken wel werken dan is dat bewijs dat diplomatie een grote wassen neus is. Dat zou dan ook wel grappig zijn.
pi_167274790
enkele namen die vandaag zullen langskomen:

* Ray Washburne (Investor, CEO/President of Charter Holdings)
* Joe Manchin (Sen. of West Virginia, Democrat)
* Raul Labrador (Rep. of Idaho)

en ook Carly Fiorina brengt een beleefdheidsbezoekje aan Trump
"Marco Rubio is a choke artist, sweating all over the place. He was soaking wet, like he just came out of a swimming pool. We can't have that as a president". -Donald Trump
pi_167275075

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 12-12-2016 11:10:21 (Offtopic) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')