abonnement Unibet Coolblue
pi_167185520


Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. :P

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ^O^

Agenda:

De New/Oldbierit!
- Motorrijders newbierit!

In de planning:
- Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik




New/Oldbierit Apr 2014



:@ Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

oO< Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je nog niet lang motor rijdt, ga dan zo ver mogelijk voor in de groep rijden.
Als je het alsnog te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die uiterst voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

:? Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

):O Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

-O- Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

8-) Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

:{ Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

:( NIET KLUSSEN VOOR EEN RIT!
Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen.
Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden!
Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit :P



Alles van nul tot ?2.500,00
Occasions
Speurders
Marktplaats
Duitse motoren op Mobile.de
Duitse motoren op Scout24
Tarieven snelheidsovertredingen
Inside the mind of a motorbike thief

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment
Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires.
Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment
Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment
------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!)

Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires
Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires
Superpole uitlaten
Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires!
Vortex - bloedmooie goodies voor je motor!
Evotech - bloedmooie goodies voor je motor!
Motorolie te koop
Ontwerp je eigen TankPad
Reflectiestickers
Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen
Motosp.gr - Evenzo surplus online shop

Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970
Bikez
Cycle-Ergo (Ergonomie)

Motorreparatie
Vele Motor gebruiks/service handleidingen

Motorfietsen voor grote mensen
Klik!

Motorfilmpjes!!
Duc and WSBK movies, manuals and more.



Disclaimer:
Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico :P
Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is.


pi_167185623
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:54 schreef Morivar het volgende:

[..]

Volgens mij kun je in die band makkelijk een veter raggen, om 'm nog even op te rijden (mits geen enorm gat natuurlijk). Spijker lijkt er recht in te zitten.

Zou trouwens niet raar opkijken van scherpe meuk in je banden; heb welgeteld één keer een achterband op de VFR weten op te rijden zonder een spijker oid erin te hebben gekregen :') Zal wel een vloek rusten op de combinatie van Michelin PR banden en dat type motor :P
Achteraf vermoed ik dat 'ie vanaf vorige week maandag al lek was :+ Begon toen te merken dat 'ie achter wat zwabberde, maar omdat het toen ook glad was op de weg, dacht ik dat het daar aan lag. Vrijdag deed 'ie nog steeds maf, zaterdag spanning gecontroleerd waarbij 'ie wat raar deed maar na het wegrijden wel aanzienlijk beter reed, en afgelopen maandag weer ruk. Die avond onderweg naar huis nog geprobeerd om bij een pomp de boel iets te vullen, maar dat was nutteloos; begon op 0.2 bar, liep op naar 1, pomp gaf toen een error, slang eraf en er weer op, zat alweer op 0,5 ;( .Toen kwam het besef dat 'ie toch wel echt lek was :D

Uiteindelijk dus een krappe 750km met een lekke achterband gereden :')

De achterband die erop zat toen ik hem kocht heeft het wel volgehouden; die was gewoon vlak aan het worden van alle snelwegkilometers, maar hield zijn lucht wel binnen. We zullen zien hoe lang deze eronder mag blijven. :P
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_167185956
achteraf constateer je niet iets maar da realiseer je je iets :')

voordeeltje van de XT... toen ik daar een spijker inhad heb ik gewoon een plakkertje aan de binnenkant gedaan en voor 3 tientjes de binnenband vervangen. op de achterband rij ik nu nog :')
pi_167214761
Kijk dit ding tof zijn:


Africa Twin enduro concept dinges motor :9
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_167262539
Vandaag toch maar eens even een rondje gereden, daarna goed afgespoeld met de tuinslang.

Was ook geen aanslag te zien verder op de motor na het rijden, gisteren heeft het hier flink geregend.
Geen referral hier.
pi_167269378
Rijkswaterstaat heeft sinds kort een app uitgebracht waarop je kan zien waar en wanneer er voor het laatst gestrooid is. (Android vooralsnog)
  maandag 12 december 2016 @ 00:37:32 #7
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_167272045
Wie wil deze? https://www.louis.de/en/a(...)icle_number=10002914 M14x1,5

Nooit gebruikt en zal hem ook nooit gebruiken, voor ¤3,50 stuur ik hem naar je op :P
pi_167272115
da's baggerstaal helaas
pi_167272337
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 00:37 schreef Erasmo het volgende:
Wie wil deze? https://www.louis.de/en/a(...)icle_number=10002914 M14x1,5

Nooit gebruikt en zal hem ook nooit gebruiken, voor ¤3,50 stuur ik hem naar je op :P
Doe mij die maar ;p
Was een tijdje geleden een arduino-projectje aan het maken voor de XJ, om tijd, spanning, olie- en luchttemperatuur weer te geven. Heb geen zin om een gat te boren/tappen in de originele dop voor de sensor, dus zoiets komt wel uit. Heb een Chinese dop besteld op ebay, maar deze zal allicht van nèt iets minder boterzacht materiaal gemaakt zijn.
pi_167272691
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 22:36 schreef Mathijz het volgende:
Rijkswaterstaat heeft sinds kort een app uitgebracht waarop je kan zien waar en wanneer er voor het laatst gestrooid is. (Android vooralsnog)
Je kan ook op de website kijken: https://rijkswaterstaatstrooit.nl/
  maandag 12 december 2016 @ 09:24:53 #11
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_167273779
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 01:14 schreef Morivar het volgende:

[..]

Doe mij die maar ;p
Was een tijdje geleden een arduino-projectje aan het maken voor de XJ, om tijd, spanning, olie- en luchttemperatuur weer te geven. Heb geen zin om een gat te boren/tappen in de originele dop voor de sensor, dus zoiets komt wel uit. Heb een Chinese dop besteld op ebay, maar deze zal allicht van nèt iets minder boterzacht materiaal gemaakt zijn.
Da's wel een interessant project.
pi_167298387
:') had een 'speciale' cameramount nodig. hier in nederland vroegen ze er 35 euro voor. heb hem nu zelf in china besteld voor 14 dollar incl. verzending :')
pi_167298551
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 01:14 schreef Morivar het volgende:

[..]

Doe mij die maar ;p
Was een tijdje geleden een arduino-projectje aan het maken voor de XJ, om tijd, spanning, olie- en luchttemperatuur weer te geven. Heb geen zin om een gat te boren/tappen in de originele dop voor de sensor, dus zoiets komt wel uit. Heb een Chinese dop besteld op ebay, maar deze zal allicht van nèt iets minder boterzacht materiaal gemaakt zijn.
Wij hebben laatst zoiets gebouwd op basis van raspberry-arduino, is een unit geworden voor een duikboot. Doet alles nu! gps,diepte,aansturing motor,helling,snelheid,accu spanning etc. Alles continu te volgen op 2 schermen.
http://www.ortega-submersibles.com/#intro
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_167304873
ik moest maar eens wat youtube filmpjes gaan kijken en inlezen in het hoe en wat want ik heb een hero5 black gewonnen :')
pi_167306436
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:02 schreef Salatrel het volgende:
ik moest maar eens wat youtube filmpjes gaan kijken en inlezen in het hoe en wat want ik heb een hero5 black gewonnen :')
Lekker toch!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_167307968
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:09 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Lekker toch!
zeker. Ga hem ook meenemen op wintersport in maart! Komt de image stabilisatie wel van pas. De drift heeft dat niet
pi_167308038
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:08 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zeker. Ga hem ook meenemen op wintersport in maart! Komt de image stabilisatie wel van pas. De drift heeft dat niet
Van de week nog 400,- shop tegoed voor de mountainbike gewonnen!
Laatste tijd loopt het wat dat betreft wel lekker binnen met de prijzen :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_167309416
Ik heb nog nooit wat gewonnen. Zelfs niet de kleurplatenwedstrijd bij de bouwmarkt vroeger. ;(
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 13 december 2016 @ 22:30:18 #19
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_167312499
quote:
8s.gif Op dinsdag 13 december 2016 20:59 schreef Nero22 het volgende:
Ik heb nog nooit wat gewonnen. Zelfs niet de kleurplatenwedstrijd bij de bouwmarkt vroeger. ;(
Ik heb ooit twee kaartjes voor Frans Duijts gewonnen! w/

Aankomende dagen weer prima rijweer trouwens! :7
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_167313740
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:02 schreef Salatrel het volgende:
ik moest maar eens wat youtube filmpjes gaan kijken en inlezen in het hoe en wat want ik heb een hero5 black gewonnen :')
Goh wat vervelend
pi_167314706
hiero kaartjes voor de motorbeurs winnen is nooit zo moeilijk :P
pi_167329697
Productiemodel zal er heel anders uitzien maar DAAAAAAMN!!!!

pi_167330610
:9~ :9~

Bruut ding zeg. Ziet er ontzettend licht uit.
  donderdag 15 december 2016 @ 01:01:08 #24
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_167336927
Ik win ook nooit wat. Behalve als ik naar de snackbar ga en je kan dingen uit de muur halen. Dan win ik áltijd :7
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_167337589
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:02 schreef Salatrel het volgende:
ik moest maar eens wat youtube filmpjes gaan kijken en inlezen in het hoe en wat want ik heb een hero5 black gewonnen :')
Nice. Ik heb zelf de hero3 black. Leuk speelgoed. :)
pi_167339180
ja ik heb nog een hero2 en 1,5 Drift Ghost-S liggen. De andere helft van de ene ghost heeft Deka in IJsland laten liggen :')
pi_167345043
Brrr, waterkoud vandaag.

Maar goed, geen zout, dus lekker rijden.
Geen referral hier.
  donderdag 15 december 2016 @ 18:54:47 #28
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_167349246
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Brrr, waterkoud vandaag.

Maar goed, geen zout, dus lekker rijden.
Niet warm inderdaad, maar inderdaad toch prima weer om te rijden inderdaad!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  donderdag 15 december 2016 @ 21:51:24 #29
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_167355684
Had vanavond nog echt een kwispelend kontje. Reed in een bocht over een putdeksel, en gaf net gas... :')

Gelukkig ging het niet hard.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_167369047
Lief dagboek: vandaag met geknepen billetjes naar tankstation gereden. Daar aangekomen 22,97 liter getankt in een 23 liter tank :')
pi_167388281
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:56 schreef Salatrel het volgende:
Lief dagboek: vandaag met geknepen billetjes naar tankstation gereden. Daar aangekomen 22,97 liter getankt in een 23 liter tank :')
twee keer zonder gestaan... the walk of shame.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_167388855
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:54 schreef Geelman het volgende:

[..]

Niet warm inderdaad, maar inderdaad toch prima weer om te rijden inderdaad!
Gisteren zonder voering en balaclava was niet zo'n goed idee :')
Maar prima rijweer idd, en dat in december ^O^
pi_167390242
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 01:58 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

twee keer zonder gestaan... the walk of shame.
ja ik dacht gezien de werktijden die ik gisteren had gewoon met de trein te kunnen alleen met de nieuwe dienstregeling was de overstap bijzonder kut dus moest ik op de motor en daar had ik geen rekening mee gehouden dat ik verder moest naar de pomp :') kon ook niet eerder van huis om alsnog bij de dichtstbijzijnde pomp te tanken want ik verwachtte een pakketje (de gewonnen gopro :9) die uiteindelijk om 12:30 kwam terwijl ik uiterlijk 13:50 weg wilde....

ging uiteindelijk pas 13:00 weg want er moest eerst nog even gespeeld worden met de nieuwe camera :')!
  zaterdag 17 december 2016 @ 11:27:28 #34
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_167390344
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 01:58 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

twee keer zonder gestaan... the walk of shame.
Toen ik mijn motor net gekocht had, reed ik ook de tank leeg. Maar omdat ik hem niet op reserve had gezet, zat er nog wel benzine in de tank. Ik dus het hele verhaal naar die verkoper mailen, want ik dacht dat ik belazerd was... :') Voelde me wel even erg dom toen het probleem ontdekt was.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_167390379
ik snap het hele reserve deel sowieso niet :') dat je daar een knop voor om moet zetten :') bij mij gaat gewoon de meter knipperen alsie op reserve loopt en dan kan ik nog ongeveer 120km rijden :D
  zaterdag 17 december 2016 @ 11:31:58 #36
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_167390395
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:30 schreef Salatrel het volgende:
ik snap het hele reserve deel sowieso niet :') dat je daar een knop voor om moet zetten :') bij mij gaat gewoon de meter knipperen alsie op reserve loopt en dan kan ik nog ongeveer 120km rijden :D
Zo modern is mijn motor niet! :D
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zaterdag 17 december 2016 @ 11:40:48 #37
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_167390523
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:30 schreef Salatrel het volgende:
ik snap het hele reserve deel sowieso niet :') dat je daar een knop voor om moet zetten :') bij mij gaat gewoon de meter knipperen alsie op reserve loopt en dan kan ik nog ongeveer 120km rijden :D
Je bent aan het trollen, toch?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_167390905
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:40 schreef daNpy het volgende:

[..]

Je bent aan het trollen, toch?
wat is de troll dan? mijn reserve is 6L en ik rij 1:20
pi_167393290
Uitverkoop bij Motoport Rotterdam nav de brand.

Een mooie hoodie met kevlar en armor kunnen scoren voor 50 euro. Was verdomd druk.

Fokkerstraat 498 in Schiedam, vandaag en morgen nog open.
Geen referral hier.
pi_167394060
Ze verkopen ook helmen met rook- en waterschade zag ik :+
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:33:17 #41
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_167395201
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 december 2016 12:02 schreef Salatrel het volgende:

[..]

wat is de troll dan? mijn reserve is 6L en ik rij 1:20
Technisch niet zo onderlegd?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_167395276
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:33 schreef daNpy het volgende:

[..]

Technisch niet zo onderlegd?
doe eens even normaal. het is gewoon niet praktisch dat je een knop om zou moeten zetten om de rest van je benzine te kunnen gebruiken.
pi_167395283
maar goed daarom hebben ook alleen mensen met oude brikken last van dat probleem :')
pi_167395429
Ik vind de reserve wel handig. Maar ik heb dan ook geen lampje dat aangaat als ik bijna door de brandstof heen ben. Altijd een beetje op gevoel en aantal kilometers sinds tanken. :7
  zaterdag 17 december 2016 @ 16:47:26 #45
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_167395490
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:36 schreef Salatrel het volgende:

[..]

doe eens even normaal. het is gewoon niet praktisch dat je een knop om zou moeten zetten om de rest van je benzine te kunnen gebruiken.
Ah, geen technisch inzicht dus.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 17 december 2016 @ 17:17:18 #46
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_167396057
quote:
4s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:36 schreef Salatrel het volgende:

[..]

doe eens even normaal. het is gewoon niet praktisch dat je een knop om zou moeten zetten om de rest van je benzine te kunnen gebruiken.
Mee eens. Gewoon een metertje of een lampje en geen reserve. Eigenlijk maak ik ook nooit gebruik van de reserve. Gewoon tanken na 230 km.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_167396225
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:47 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ah, geen technisch inzicht dus.
ga lekker op een legosteentje staan ofzo
pi_167397317
Niks mis met een benzinekraantje.
  zaterdag 17 december 2016 @ 18:23:33 #49
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_167397476
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:38 schreef Salatrel het volgende:
Productiemodel zal er heel anders uitzien maar DAAAAAAMN!!!!

Niks meer aan doen :9~
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_167398901
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 11:27 schreef Geelman het volgende:

[..]

Toen ik mijn motor net gekocht had, reed ik ook de tank leeg. Maar omdat ik hem niet op reserve had gezet, zat er nog wel benzine in de tank. Ik dus het hele verhaal naar die verkoper mailen, want ik dacht dat ik belazerd was... :') Voelde me wel even erg dom toen het probleem ontdekt was.
Probleem is dat de vrouw de motor ook wel eens meeneemt en die is nogal van het reserve tank rijden, daar kom je dan te laat achter.
Nu met 23 liter en te hoge motor (ze kan niet bij de grond) niet echt last meer van :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_167421916
Heeft iemand ervaring met een nascholingscursus? Ik hoor graag wat aan- of juist afgeraden wordt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 18 december 2016 @ 18:11:11 #52
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_167423015
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 17:40 schreef mjan het volgende:
Heeft iemand ervaring met een nascholingscursus? Ik hoor graag wat aan- of juist afgeraden wordt.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar bedoel je zoiets als Back on the bike? Of meer een soort verdieping in vaardigheden of theoretische kennis?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_167423361
quote:
5s.gif Op zondag 18 december 2016 18:11 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar bedoel je zoiets als Back on the bike? Of meer een soort verdieping in vaardigheden of theoretische kennis?
Verdieping rijvaardigheden.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 18 december 2016 @ 19:50:05 #54
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_167426630
Is wel tof, mijn vriendin heeft het gedaan (ik was er wel bij).
Diverse rijvaardigheids oefeningen als remmen met en zonder ABS, op een ijsbaan, over een balk hout etc.
Ze vond het wel leerzaam iig :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_167437108
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 19:50 schreef daNpy het volgende:
Is wel tof, mijn vriendin heeft het gedaan (ik was er wel bij).
Diverse rijvaardigheids oefeningen als remmen met en zonder ABS, op een ijsbaan, over een balk hout etc.
Ze vond het wel leerzaam iig :)
Weet je nog welke cursus het precies was? Want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_167442797

tevens test van de automagische nachtstand van de nieuwe cam :P
pi_167447873
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 16:37 schreef Salatrel het volgende:
maar goed daarom hebben ook alleen mensen met oude brikken last van dat probleem :')
Problem???
Liever een oud brik dan een nieuwe die kentekenplaten verliest!
pi_167447912
o snap
  maandag 19 december 2016 @ 19:55:02 #59
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_167452425
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 06:14 schreef mjan het volgende:

[..]

Weet je nog welke cursus het precies was? Want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Uhm nee eigenlijk niet :X
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_167532054
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 17:17 schreef Geelman het volgende:

[..]

Mee eens. Gewoon een metertje of een lampje en geen reserve. Eigenlijk maak ik ook nooit gebruik van de reserve. Gewoon tanken na 230 km.
Bij 230km heb ik er al een stevige wandeling op zitten :')
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
  donderdag 22 december 2016 @ 20:38:33 #61
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_167533994
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Bij 230km heb ik er al een stevige wandeling op zitten :')
Ik ken het. Met mijn tank kom ik serieus niet verder dan 140km. Met de fokrit heb ik in totaal drie keer getankt, plus nog een keer op de weg terug :')
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_167535949
quote:
9s.gif Op donderdag 22 december 2016 20:38 schreef Elegy het volgende:

[..]
... de fokrit...
Wat is dit voor mythisch verschijnsel waar de menigte toch steeds over fluistert?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 23 december 2016 @ 01:02:11 #63
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_167543540
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 21:26 schreef mjan het volgende:

[..]

Wat is dit voor mythisch verschijnsel waar de menigte toch steeds over fluistert?
Het is net als Nessie zien: zij die het weten kunnen het niet uitleggen. Zij die het niet weten kunnen het niet begrijpen.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 23 december 2016 @ 10:17:41 #64
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_167546381
quote:
9s.gif Op donderdag 22 december 2016 20:38 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik ken het. Met mijn tank kom ik serieus niet verder dan 140km. Met de fokrit heb ik in totaal drie keer getankt, plus nog een keer op de weg terug :')
En dan zeggen ze dat mijn Zero weinig bereik heeft :P
pi_167550723
Had ik gisteravond ook, dacht bij het wegrijden nog 'oh ja, even tanken' maar vervolgens alsnog zo de snelweg opknallen. Na een paar kilometer had ik het door, dus proberen zo zuinig mogelijk te rijden om de volgende pomp te halen. Kilometer of 5 voor de pomp ging het lampje branden en ik heb geen idee hoeveel liter er dan nog inzit :') Wel gehaald, paar liter erin en vervolgens doorgereden naar een pomp die normale prijzen voert (1,66 per liter :{w :r ).
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_167551278
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 13:53 schreef Tunafish het volgende:
Had ik gisteravond ook, dacht bij het wegrijden nog 'oh ja, even tanken' maar vervolgens alsnog zo de snelweg opknallen. Na een paar kilometer had ik het door, dus proberen zo zuinig mogelijk te rijden om de volgende pomp te halen. Kilometer of 5 voor de pomp ging het lampje branden en ik heb geen idee hoeveel liter er dan nog inzit :') Wel gehaald, paar liter erin en vervolgens doorgereden naar een pomp die normale prijzen voert (1,66 per liter :{w :r ).
Belachelijke prijzen. Voordeel van dicht bij de Belgische grens wonen (¤1,30 per liter _O_ )
Abracadabra, tapate guarra!
pi_167553084
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Belachelijke prijzen. Voordeel van dicht bij de Belgische grens wonen (¤1,30 per liter _O_ )
Snelwegprijs, dat wel. Volgens mij was het een Texaco, die zitten sowieso al 5ct duurder dan de rest, en aan de snelweg is het volstrekt debiel.

Toen ik in Enschede woonde heb ik ook overwogen om even snel naar de grens te tuffen en daar te gaan tanken. Heb het toen even uitgerekend, wanneer de tank helemaal leeg zou zijn bij aankomst en ik hem dan weer bomvol giet zou ik welgeteld 8 cent goedkoper uit zijn dan de Tango die op zo'n 600m rijden afstand zat :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_167553099
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 15:55 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Snelwegprijs, dat wel. Volgens mij was het een Texaco, die zitten sowieso al 5ct duurder dan de rest, en aan de snelweg is het volstrekt debiel.

Toen ik in Enschede woonde heb ik ook overwogen om even snel naar de grens te tuffen en daar te gaan tanken. Heb het toen even uitgerekend, wanneer de tank helemaal leeg zou zijn bij aankomst en ik hem dan weer bomvol giet zou ik welgeteld 8 cent goedkoper uit zijn dan de Tango die op zo'n 600m rijden afstand zat :')
Je bent een dief van je eigen portemonnee!!1!
pi_167553114
Enschede ligt inmiddels dik 80km van mijn huis, denk dat het voordeel nu nog minder is ;(
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_167618237
vandaag eens even lekker een 100km wezen sturen en geen 1 andere motorrijder tegengekomen :')
  maandag 26 december 2016 @ 14:38:41 #71
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_167618554
Idem. Heerlijk rijweer vandaag en lekker rustig op de weg.
pi_167621915
Ik ben er één tegengekomen! En hij zwaaide zelfs.
/liefdagboek
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_167652476
Automobilisten houden ook minder rekening met motorrijders lijkt het wel.

Vandaag twee keer afgesneden op een rotonde waarbij ik in de remmen moest.
Geen referral hier.
pi_167681020
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 20:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Automobilisten houden ook minder rekening met motorrijders lijkt het wel.

Vandaag twee keer afgesneden op een rotonde waarbij ik in de remmen moest.
De kans op motors is ook wel klein nu.
Vandaag 230 km gereden op de 5 pontjesroute en maar een handjevol tegengekomen, ik moet toegeven dat het ook best wel fris was
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_167689884
Morgen weer even de bus korrosionschutz tevoorschijn halen, want er ligt weer een lading pekel op de weg :o
pi_167690815
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 22:11 schreef Morivar het volgende:
Morgen weer even de bus korrosionschutz tevoorschijn halen, want er ligt weer een lading pekel op de weg :o
Echt niet normaal veel inderdaad. Alsof ze nog wat over hadden dat per se dit jaar op moest.
  woensdag 28 december 2016 @ 22:42:54 #77
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_167691354
Ik ga met die zooi op de weg echt niet rijden, heb toch een trajectkaart. Bovendien ben ik een mooiweer poser, dus ach :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_167692044
Was ik vandaag maar op de motor gegaan. Even vergeten dat je met de auto gewoon parkeergeld moet betalen (was best achteraf, dus ging er niet vanuit). 1 euro was het geweest. 60 euro boete erop. :') ;(

Toch wel echt een voordeel van de motor. Dat je die overal neer kan zetten.
  donderdag 29 december 2016 @ 01:07:30 #79
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_167696353
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2016 19:41 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Bij 230km heb ik er al een stevige wandeling op zitten :')
Rij je zo hard of is mijn Bandit zo zuinig? :D

Ook nog een lekker stukje gereden vandaag. Niet warm, maar dat is niet erg.

[ Bericht 5% gewijzigd door Geelman op 29-12-2016 01:12:42 ]
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_167706605
stukkie kouwe klauwe rit van vorig jaar met Tankiej in de achtervolging :D

pi_167826730
Mijlpaaltje hoor: ik heb mijn ketting gespannen. Het leek wel of hij eraf zou vallen op een gegeven moment. Draaide ik dus de verkeerde kant op. :')

Volgende puntje: olie vervangen. Misschien moet ik dit maar als nieuwjaarsresolutie gaan doen: meer eigen onderhoud doen.

Een gelukkig nieuwjaar iedereen. :*

[ Bericht 23% gewijzigd door Nero22 op 02-01-2017 13:18:21 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 4 januari 2017 @ 13:04:17 #82
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_167876288
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2017 12:45 schreef Nero22 het volgende:
Mijlpaaltje hoor: ik heb mijn ketting gespannen. Het leek wel of hij eraf zou vallen op een gegeven moment. Draaide ik dus de verkeerde kant op. :')

Volgende puntje: olie vervangen. Misschien moet ik dit maar als nieuwjaarsresolutie gaan doen: meer eigen onderhoud doen.

Een gelukkig nieuwjaar iedereen. :*
Olie is prima te doen toch? Zorg wel dat je nieuwe bout met koperen ring hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_167877370
Banzai! Vliegticket naar IJsland geboekt :D
  woensdag 4 januari 2017 @ 18:40:24 #84
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_167883858
Was toch nog wel koud vandaag op de motor... :X Maar hij is weer van stal geweest!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_167883937
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:40 schreef Geelman het volgende:
Was toch nog wel koud vandaag op de motor... :X Maar hij is weer van stal geweest!
Ik ging ook effe een stukje rijden. Had meteen een regenbui te pakken. Zit dat ding weer onder de blubber. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 4 januari 2017 @ 22:36:07 #86
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_167890678
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2017 18:43 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik ging ook effe een stukje rijden. Had meteen een regenbui te pakken. Zit dat ding weer onder de blubber. :')
Ik was hem gewoon voorlopig niet... :+
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_167890877
Groot onderhoud ook weer gehad. Lekkende carterpakking gefixt, timing van de ontsteking nagelopen, carbs opnieuw afgesteld en klepspeling gecontroleerd. Duc is er weer klaar voor. :)
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_167890921
quote:
10s.gif Op woensdag 4 januari 2017 22:42 schreef Amoeba het volgende:
Groot onderhoud ook weer gehad. Lekkende carterpakking gefixt, timing van de ontsteking nagelopen, carbs opnieuw afgesteld en klepspeling gecontroleerd. Duc is er weer klaar voor. :)
Volgende week weer?
Geen referral hier.
  donderdag 5 januari 2017 @ 00:22:03 #89
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_167893161
Accu vervangen hier, gelijk maar wat S100 spul mee besteld voor de ketting.

Nero wanneer staat je oliewissel op de planning?
pi_167894674
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 00:22 schreef Erasmo het volgende:
Accu vervangen hier, gelijk maar wat S100 spul mee besteld voor de ketting.

Nero wanneer staat je oliewissel op de planning?
Zit te denken om het rond februari te gaan doen. De olie zit er pas sinds juni in of zo, maar wel al zo'n 8,000 km.
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:07:29 #91
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_167896286
Dan is het wel nodig ja. Maar vrees niet hoor, het is echt niet moeilijk, filters kunnen soms vast zitten maar dat is het wel zo'n beetje.
pi_167896493
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 10:07 schreef Erasmo het volgende:
Dan is het wel nodig ja.
nou nou niet overdrijven hoor dat verschilt heel erg per motor hoor :') mijn Ten bijvoorbeeld schrijft elke 10k voor. de nieuwste KTM LC8 blokken geloof ik zelfs elke 15k.
  donderdag 5 januari 2017 @ 10:25:38 #93
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_167896547
Dat is wel fancy ja, ik ben die oude meuk gewend waar het rond de 8k wel moet. Maar ja daar kun je dan wel weer olie van de Lidl in gooien :D
pi_167898601
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 10:22 schreef Salatrel het volgende:

[..]

nou nou niet overdrijven hoor dat verschilt heel erg per motor hoor :') mijn Ten bijvoorbeeld schrijft elke 10k voor. de nieuwste KTM LC8 blokken geloof ik zelfs elke 15k.
Bij de AT is er een zwitser geweest die 100k gedaan heeft zonder onderhoud, dus van 100k naar 200k met alleen ketting vervangen na een breuk en bandjes vervangen wanneer nodig _O-
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  donderdag 5 januari 2017 @ 13:15:57 #95
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_167899730
Blijkbaar genereert YT de automatische sub taal op basis van geolocatie, ze probeerden om van mijn steenkolenengels Nederlandse ondertitels te maken maar het ging niet zo goed :D

pi_167901170
Waarom moeilijk doen als je voor een paar tientjes een onderhoudsvrije accu hebt?
  donderdag 5 januari 2017 @ 14:12:10 #97
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_167901295
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:04 schreef Maegrim het volgende:
Waarom moeilijk doen als je voor een paar tientjes een onderhoudsvrije accu hebt?
Scheelt geld, en ik verwacht deze motor nog maar een paar maanden te hebben.

Edit: Hoezo eigenlijk moeilijk doen? Het is een klusje van letterlijk 5 minuten :P

[ Bericht 14% gewijzigd door Erasmo op 05-01-2017 14:41:04 ]
pi_167902154
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:15 schreef Erasmo het volgende:
Blijkbaar genereert YT de automatische sub taal op basis van geolocatie, ze probeerden om van mijn steenkolenengels Nederlandse ondertitels te maken maar het ging niet zo goed :D

Zit wel een stukje beter verborgen dan bij mijn XJ! (1995, N)
Heb daar wel een onderhoudsvrije ingemikt, maar in de CB zit ook zo'n 'gewone' accu. Werkt al jaren prima, alleen zo nu en dan even niveau controleren en bijvullen. Scheelde destijds aardig wat geld, zeker voor een motor voor incidenteel gebruik.
pi_167903110
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:15 schreef Erasmo het volgende:
Blijkbaar genereert YT de automatische sub taal op basis van geolocatie, ze probeerden om van mijn steenkolenengels Nederlandse ondertitels te maken maar het ging niet zo goed :D

Damn _O-
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_167905072
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:15 schreef Erasmo het volgende:
Blijkbaar genereert YT de automatische sub taal op basis van geolocatie, ze probeerden om van mijn steenkolenengels Nederlandse ondertitels te maken maar het ging niet zo goed :D

Die ondertiteling :D

"vroom vroom" _O-

  donderdag 5 januari 2017 @ 17:17:00 #101
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_167905247
M'n Engels is trouwens bizar slechter dan normaal in die clips :@ Waarschijnlijk omdat ik onder het sleutelen ter plekke bedenk wat ik zeg :P

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:48 schreef Morivar het volgende:

[..]

Zit wel een stukje beter verborgen dan bij mijn XJ! (1995, N)
Heb daar wel een onderhoudsvrije ingemikt, maar in de CB zit ook zo'n 'gewone' accu. Werkt al jaren prima, alleen zo nu en dan even niveau controleren en bijvullen. Scheelde destijds aardig wat geld, zeker voor een motor voor incidenteel gebruik.
Klopt bij de nieuwe XJ's zit ie onder het zadel als ik het goed heb.

Dit is trouwens een simpele doch goede acculader: http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=31377 Vanaf volgende week maandag verkrijgbaar.
pi_167905814
Ik heb al jaren een druppellader van de Aldi... nog nooit gebruikt omdat ik tot nu toe elke winter doorgereden heb :')
pi_167907556
Van 3 maanden niet rijden gaat je accu toch ook niet dood?
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 5 januari 2017 @ 20:22:12 #104
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_167909653
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 19:04 schreef Nero22 het volgende:
Van 3 maanden niet rijden gaat je accu toch ook niet dood?
Dat zou zo maar kunnen.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 17:46 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb al jaren een druppellader van de Aldi... nog nooit gebruikt omdat ik tot nu toe elke winter doorgereden heb :')
En toch is het wel handig om achter de hand te hebben, je accu begeeft het meestal net na een koude winternacht en met een lader kun je er nog even uit wringen voordat de nieuwe binnen is.
Sterker nog, ik hang m'n accu er sowieso eens in de zoveel tijd een nachtje aan om de platen te ontzwavelen.
pi_167910695
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 20:22 schreef Erasmo het volgende:

[..]

En toch is het wel handig om achter de hand te hebben, je accu begeeft het meestal net na een koude winternacht
ja maar......

ik stal hem binnen :+
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:01:04 #106
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_167921607
Even me motor uitlaten....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:05:56 #107
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_167921706
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
Even me motor uitlaten....
_O-


Deze kwam in de related video's. Doe wheelie dan!
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:33:50 #108
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_167923496
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  vrijdag 6 januari 2017 @ 13:55:50 #109
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_167923917
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
Even me motor uitlaten....
We krijgen dus ook gewoon een zelfrijdende motor op termijn! :D
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_167924188
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:55 schreef Geelman het volgende:

[..]

We krijgen dus ook gewoon een zelfrijdende motor op termijn! :D
Wat een hel.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  vrijdag 6 januari 2017 @ 18:15:57 #111
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_167929631
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 20:56 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ja maar......

ik stal hem binnen :+
Niet zo tegenstribbelen anders saboteer ik je accu gewoon :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:01 schreef KneusTeun het volgende:
Even me motor uitlaten....
Dat rijstand veranderen is wel cool. En dat zelfparkeren is ook wel handig, je stapt bij het terras/voordeur van je werk af en de motor regelt het zelf wel :P
  vrijdag 6 januari 2017 @ 23:32:07 #112
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_167939733
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 14:07 schreef mjan het volgende:

[..]

Wat een hel.
Moeten we maar zuinig zijn op de Bandits! ;)
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_168002017
moooi hoor. van vrijdag op zaterdag motor laten staan en 2 dagen later niks meer aan het handje :)
  maandag 9 januari 2017 @ 17:24:21 #114
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_168007069
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_168025263
http://www.luchtjeaan.nl/

nieuwe en gebruikte motoren flink afgeprijsd na de brand bij Motoport Rotterdam :)
  dinsdag 10 januari 2017 @ 12:02:00 #116
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_168025889
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 11:22 schreef Salatrel het volgende:
http://www.luchtjeaan.nl/

nieuwe en gebruikte motoren flink afgeprijsd na de brand bij Motoport Rotterdam :)
zit maar weinig echt flink afgeprijsd tegen. Meerendeel inde range dat je toch wel wegonderhandeld krijgt.

En de hayabusa's vallen tegen ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_168025916
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 12:02 schreef stinkie het volgende:

[..]

zit maar weinig echt flink afgeprijsd tegen. Meerendeel inde range dat je toch wel wegonderhandeld krijgt.

En de hayabusa's vallen tegen ;(
nouja er zit ook nieuw spul tussen hea
pi_168057041
Stijfje gekregen
pi_168067679
Afgezien van de koplampen erg mooi.
Geen referral hier.
  donderdag 12 januari 2017 @ 13:23:06 #121
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_168074649
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 00:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Afgezien van de koplampen erg mooi.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_168077578
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 00:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Afgezien van de koplampen erg mooi.
Dingen die je wel over je motor kunt zeggen maar niet over je vriendin.
pi_168077653
'... the are no limits'
Teveel afgeleid daardoor om het filmpje zelf te bekijken.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168079500
It's funny
But not ha-ha funny.
  donderdag 12 januari 2017 @ 16:47:41 #125
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168080049
quote:
Lijkt me ook wel leuk, wel eerst een half krat bier wegtikken om op het juiste mentale niveau te komen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_168082725
quote:
11s.gif Op donderdag 12 januari 2017 16:47 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel leuk, wel eerst een half krat bier wegtikken om op het juiste mentale niveau te komen
zit je na een halve krat al op nero's niveau joh?
pi_168098081
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:37 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zit je na een halve krat al op nero's niveau joh?


Het lijkt me wel een slappe film ja. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 13 januari 2017 @ 10:06:16 #128
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168098221
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 18:37 schreef Salatrel het volgende:

[..]

zit je na een halve krat al op nero's niveau joh?
Ik drink halve liters hè
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 13 januari 2017 @ 17:20:35 #129
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_168107155
Omgeglibberd in één niet gestrooide straat ;( Was wat sneeuw tot ijs gedrukt.
Maar goed daar heb je dan weer een pekelfiets voor dus boeiend :P
  zaterdag 14 januari 2017 @ 15:16:31 #130
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_168129647
Bandit net langs de 46k gestuurd! 8-) Daar kan nog makkelijk 100k bij. Nadeeltje is wel dat m'n motor nu fokking smerig is... :')
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 16:10:08 #131
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_168130858
Waar vet is komt geen pekel.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 18:26:38 #132
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_168134557
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 16:10 schreef Erasmo het volgende:
Waar vet is komt geen pekel.
Hildo *)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zaterdag 14 januari 2017 @ 19:13:46 #133
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_168135816
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 18:26 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hildo *)
Hildo spuit zelfs extra vet in z'n motor:



Ik ga uit van de magische kwaliteiten van ACF50! :7
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_168142580
Toen ik vorig jaar zag dat ze de uitlaatpijpjes van de Ninja 250 zwart hebben moeten verven om hem nog verkoopbaar te maken, heb ik besloten om minder door de pekel te gaan rijden. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 16 januari 2017 @ 00:28:39 #135
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_168181411
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 19:13 schreef Geelman het volgende:

[..]

Hildo spuit zelfs extra vet in z'n motor:

[ afbeelding ]

Ik ga uit van de magische kwaliteiten van ACF50! :7
Er moeten pleinen en straten naar die man vernoemd worden _O_
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_168197831
Ik had weer een kwispelend kontje hoor. Iets te gretig op het gas gegaan na een bocht. Hadeen lowsider kunnen worden. :X

(En ja, ik moest vandaag op de motor om ergens te komen. ;( )
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 10:01:27 #137
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_168214152
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2017 18:28 schreef Nero22 het volgende:
Ik had weer een kwispelend kontje hoor. Iets te gretig op het gas gegaan na een bocht. Hadeen lowsider kunnen worden. :X

(En ja, ik moest vandaag op de motor om ergens te komen. ;( )
Wat doen jullie jezelf aan man :r

In juni maar weer de Friesland rit doen met een barbecue bij mij thuis :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_168214351
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat doen jullie jezelf aan man :r

In juni maar weer de Friesland rit doen met een barbecue bij mij thuis :D
Mijn woon-werkverkeer kost me 50 minuten op de motor, en meer dan 2 uur met het OV. Die keuze is vrij snel gemaakt :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_168218211
quote:
18s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:15 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Mijn woon-werkverkeer kost me 50 minuten op de motor, en meer dan 2 uur met het OV. Die keuze is vrij snel gemaakt :')
Met deze temperaturen, vragen om problemen.
Geen referral hier.
pi_168218487
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Met deze temperaturen, vragen om problemen.
temperatuur maakt geen zak uit zolang het wegdek droog is. geen idee hoe het bij jou is maar is hier is het al dagen gewoon droog
  dinsdag 17 januari 2017 @ 14:02:25 #141
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_168218937
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 10:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Wat doen jullie jezelf aan man :r

In juni maar weer de Friesland rit doen met een barbecue bij mij thuis :D
BBQ :9
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_168219255
de vorige keer dat we een BBQ na de rit deden was ook zeer geslaagd :P gek genoeg hebben we die gasten bij wie we dat toen gedaan hebben nooit meer terug gezien in dit topic? :D _O-
pi_168219313
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 13:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Met deze temperaturen, vragen om problemen.
Wat Salatrel al zegt; temperatuur levert niks op behalve harde tepels, hoe de weg erbij ligt aanzienlijk meer. Vrijdag was dat uitermate hard billenknijpen en had ik achteraf halverwege gewoon moeten besluiten om te keren, maar verder is het best goed te doen als je een beetje oplet en afstand houdt.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_168219485
Ach, het is ook een uiterst goed leermoment.
It's funny
But not ha-ha funny.
  Moderator dinsdag 17 januari 2017 @ 16:25:55 #146
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168222356
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:13 schreef Salatrel het volgende:
de vorige keer dat we een BBQ na de rit deden was ook zeer geslaagd :P gek genoeg hebben we die gasten bij wie we dat toen gedaan hebben nooit meer terug gezien in dit topic? :D _O-
Heb je de boel daar zo op de kop gezet dan? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_168223058
quote:
Stinkie's busa ;(
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168223118
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:56 schreef mjan het volgende:

[..]

Stinkie's busa ;(
SD's AT ;(
pi_168265588
verssss van de pers

  donderdag 19 januari 2017 @ 13:17:22 #150
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_168266545
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:59 schreef Salatrel het volgende:

[..]

SD's AT ;(
Gummie's Alp ;(

Moest weer lachen bij de traditionele halve draai _O-
  zaterdag 21 januari 2017 @ 15:52:54 #151
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_168322240
Heerlijk rijweer, enigszins fris, maar dat deert niet. Motor is echt fokking smerig, overal modder, pekel en andere shit... :r

Naja, in maart maar eens wassen of zo. Waarschijnlijk krijg ik ook een overdekte en afgesloten stalling voor m'n motor, dus dat biedt perspectief.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_168331645
Morgen maar eens de 12v stekker inbouwen voor de zomerplannen.
En zo'n toertocht met Bbq is een goed idee.:)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  zondag 22 januari 2017 @ 16:49:45 #153
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_168345903
Voor de Bandit-kenners:

Mijn motor heeft een dip rond de 5.000 toeren. Vooral bij flink acceleren vanuit lage toerentallen merk je het. Bij warm weer lijkt het minder te zijn.

Zou het liggen aan een te arme afstelling?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_168370228
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 14:13 schreef Salatrel het volgende:
de vorige keer dat we een BBQ na de rit deden was ook zeer geslaagd :P gek genoeg hebben we die gasten bij wie we dat toen gedaan hebben nooit meer terug gezien in dit topic? :D _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:59 schreef Salatrel het volgende:

[..]

SD's AT ;(
Ik zie een verband.

Zo. Ik heb het gezegd.
pi_168370707
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:18 schreef Anne het volgende:

[..]

[..]

Ik zie een verband.

Zo. Ik heb het gezegd.
:o
  maandag 23 januari 2017 @ 14:42:24 #156
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_168372660
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:38 schreef Salatrel het volgende:

[..]

:o
tsja het is niet de enige keer dat er een motor na een rit gejat is ....
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_168375801
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 13:38 schreef Salatrel het volgende:

[..]

:o
Tja.. sorry.. ik heb het altijd gedacht al.. En nu zeg ik het gewoon ook lekker.
Niet per se dat zij het waren trouwens, maar dan wel een boodschap die is doorgegeven.

Ik kan mij namelijk heugen dat op die meet SD ook aan het vertellen was, dat zijn motor eigenlijk nooit echt op slot stond verder (muv het stuurslot dan hè). En ze komen uit de buurt. En het gebeurt ongeveer een week (?) na die rit. Dus ja..

Tegenwoordig staan ze lekker goed achter slot en grendel!
  maandag 23 januari 2017 @ 18:42:34 #158
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168378293
quote:
3s.gif Op maandag 23 januari 2017 16:45 schreef Anne het volgende:

[..]

Tja.. sorry.. ik heb het altijd gedacht al.. En nu zeg ik het gewoon ook lekker.
Niet per se dat zij het waren trouwens, maar dan wel een boodschap die is doorgegeven.

Ik kan mij namelijk heugen dat op die meet SD ook aan het vertellen was, dat zijn motor eigenlijk nooit echt op slot stond verder (muv het stuurslot dan hè). En ze komen uit de buurt. En het gebeurt ongeveer een week (?) na die rit. Dus ja..

Tegenwoordig staan ze lekker goed achter slot en grendel!
Misschien eens opzoeken en een DM sturen of ze nog eens mee gaan, kom ik effe mooi voor het volle pond van de CB af :7
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 23 januari 2017 @ 19:04:54 #159
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_168378909
quote:
3s.gif Op maandag 23 januari 2017 18:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Misschien eens opzoeken en een DM sturen of ze nog eens mee gaan, kom ik effe mooi voor het volle pond van de CB af :7
binnen 3 jaar aankoopbedrag :+

Financieel had het met de busa niet beter kunnen gaan ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 23 januari 2017 @ 20:11:58 #160
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168381008
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 19:04 schreef stinkie het volgende:

[..]

binnen 3 jaar aankoopbedrag :+

Financieel had het met de busa niet beter kunnen gaan ;(
Mja, maar de CB is niet nieuw :P

Kreeg goed geld voor de XRV op zich, zeker door 2 kantjes upgrades die er op zaten, maar ik had weinig bonnen meer, en ik had eigenlijk niet in de peiling dat ik er zó veel extra op en aan had zitten.. als ik dat extra had meeverzekerd of een taxatie had gehad was het bedrag nog wel een beetje hoger geweest.. leermomentje he.. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 23 januari 2017 @ 21:52:39 #161
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_168384408
Motor gejat van een fokker dóór een fokker? :{ }:|
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 23 januari 2017 @ 22:04:49 #162
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_168384829
quote:
14s.gif Op maandag 23 januari 2017 20:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mja, maar de CB is niet nieuw :P

Kreeg goed geld voor de XRV op zich, zeker door 2 kantjes upgrades die er op zaten, maar ik had weinig bonnen meer, en ik had eigenlijk niet in de peiling dat ik er zó veel extra op en aan had zitten.. als ik dat extra had meeverzekerd of een taxatie had gehad was het bedrag nog wel een beetje hoger geweest.. leermomentje he.. ;)
gaan om de aankoopprijs. Busa kreeg ik ook dat bedrag gebaseerd op de marktplaats mails.

Die had ik 2 jaar en 11 maanden
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 23 januari 2017 @ 22:05:25 #163
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168384856
quote:
11s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:52 schreef Elegy het volgende:
Motor gejat van een fokker dóór een fokker? :{ }:|
Geen feit, een vermoeden.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 23 januari 2017 @ 22:07:28 #164
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_168384941
quote:
11s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:52 schreef Elegy het volgende:
Motor gejat van een fokker dóór een fokker? :{ }:|
1 diefstal vlak na een meet kan.
Bij twee ga je nadenken. Zeker aangezien het de twee modellen waren waarom er geen 25 per modeljaar op marktplaats staan.

Hoeft niet iemand van hier te zijn, kan ook een mee-lezer zijn natuurlijk
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  maandag 23 januari 2017 @ 22:12:08 #165
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_168385098
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:07 schreef stinkie het volgende:

[..]

1 diefstal vlak na een meet kan.
Bij twee ga je nadenken. Zeker aangezien het de twee modellen waren waarom er geen 25 per modeljaar op marktplaats staan.

Hoeft niet iemand van hier te zijn, kan ook een mee-lezer zijn natuurlijk
quote:
3s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Geen feit, een vermoeden.
Jemig wat kut zeg :{ Kan natuurlijk ook indirect maar dan nog :N
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 23 januari 2017 @ 22:14:23 #166
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168385159
Sja, reality checkje he.. tis internet.. iedereen kan meelezen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 23 januari 2017 @ 22:22:47 #167
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_168385466
Ja dat is ook weer zo. Maar toch, zoiets verwacht je niet :{

Iemand nog gereden van het weekend? Ik dacht even om toch op te stappen maar toen zag ik die witte waas op de weg liggen en toch maar niet gedaan. Omdat ik mijn motor niet kan afspoelen vond ik het toch geen goed idee. Het weer wacht verder wel ontzettend mooi, dat wel.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_168389331
Woon werk verkeer gewoon op de motor.
pi_168400884
Ik meld mij ook maar weer eens, heb een extra motortje voor erbij gekocht namelijk, Kawasaki VN750 Vulcan uit 87. 450 euro :+



Komende periode op vrije dagen maar eens beetje opknappen (optisch), en wat zaken controleren van de motor zodat ik het zelf even gecheckt heb allemaal. Hij rijdt namelijk wel gewoon, mogelijk alleen nieuwe accu nodig (hangt nu aan de druppellader).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 25 januari 2017 @ 11:45:19 #170
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_168414740
Carbs en tank schoon? Alle slangetjes nog in orde? Kan je nog best wat geinigs van maken denk ik :)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  woensdag 25 januari 2017 @ 18:14:47 #171
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_168422486
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_168423722
Is dit naast de MC ook het algemene ik-rijd-motor topic?
If not now, then when.
pi_168423908
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 11:45 schreef Elegy het volgende:
t geinigs van maken denk ik
Carbs zouden synchroon gereinigd zijn vorig jaar, slangetjes toen ook vervangen die nodig waren. Kortom, als ik tijd heb alles even goed onder de loep nemen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_168424169
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is dit naast de MC ook het algemene ik-rijd-motor topic?
Dat laatste, zover ik weet :)
pi_168424308
Top! Nou, ik ben aan het kijken naar een oldtimerverzekering. Ik zie veel verschillende aanbieders, maar aangezien dit mijn eerste motor is ben ik nog niet echt bekend met verzekeren daarvan en waar ik op moet letten. De motor is nog niet getaxeerd.

Ik vroeg mij af of iemand mij in de goede richting kan wijzen mbt een goede (betaalbare) verzekeringsmaatschappij. Ik wil de motor het liefst casco verzekeren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Yuri_Boyka op 25-01-2017 19:35:34 ]
If not now, then when.
pi_168424314
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 19:13 schreef rene90 het volgende:
Ik meld mij ook maar weer eens, heb een extra motortje voor erbij gekocht namelijk, Kawasaki VN750 Vulcan uit 87. 450 euro :+

[ afbeelding ]

Komende periode op vrije dagen maar eens beetje opknappen (optisch), en wat zaken controleren van de motor zodat ik het zelf even gecheckt heb allemaal. Hij rijdt namelijk wel gewoon, mogelijk alleen nieuwe accu nodig (hangt nu aan de druppellader).
Niet geheel mijn smaak, maar voor die prijs ziet hij er prima uit. Prettig als je er verder weinig werk aan hebt.
Hoeveel kilometer heeft 'ie gereden?
pi_168424422
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:29 schreef Morivar het volgende:

[..]

Niet geheel mijn smaak, maar voor die prijs ziet hij er prima uit. Prettig als je er verder weinig werk aan hebt.
Hoeveel kilometer heeft 'ie gereden?
Het is ook gekocht voor 'erbij' voor de leuk, kost geen drol qua vaste lasten en ik had vooral het idee dat het prima is om technische kennis op te doen. Liever eerst een beetje sleutelen aan dit, voordat ik zelf aan mijn V-strom begin. Staat 45K op.

quote:
11s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Top! Nou, ik ben aan het kijken naar een oldtimerverzekering. Ik zie veel verschillende aanbieders, maar aangezien dit mijn eerste motor is ben ik nog niet echt bekend met verzekeren daarvan en waar ik op moet letten.

Ik vroeg mij af of iemand mij in de goede richting kan wijzen mbt een goede (betaalbare) verzekeringsmaatschappij. Ik wil de motor het liefst casco verzekeren.
Unive kwam ik uit met de oldtimerverzekering.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_168424464
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Carbs zouden synchroon gereinigd zijn vorig jaar.
:D Gesynchroniseerd of (ultrasoon) gereinigd?
Grappig ding wel, voor die prijs.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168424481
quote:
11s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Top! Nou, ik ben aan het kijken naar een oldtimerverzekering. Ik zie veel verschillende aanbieders, maar aangezien dit mijn eerste motor is ben ik nog niet echt bekend met verzekeren daarvan en waar ik op moet letten.

Ik vroeg mij af of iemand mij de goede richting kan wijzen mbt een goede (betaalbare) verzekeringsmaatschappij. Ik wil de motor het liefst casco verzekeren.
Wat voor een motor heb je? :D
Ik heb zelf ook een oldtimerverzekering voor m'n CB uit 1978, volgens mij bij Diks verzekeringen. Wel alleen WA en heb niet echt verdere ervaring met ze. Heb die verzekering destijds afgesloten omdat hij de goedkoopste was, maar moet binnenkort weer even mijn verzekeringen herzien.
Helaas kan ik je dus niet heel goed op weg helpen wat betreft verzekering.
pi_168424528
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:37 schreef mjan het volgende:

[..]

:D Gesynchroniseerd of (ultrasoon) gereinigd?
Grappig ding wel, voor die prijs.
Ultrasoon ja _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_168424570
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:35 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het is ook gekocht voor 'erbij' voor de leuk, kost geen drol qua vaste lasten en ik had vooral het idee dat het prima is om technische kennis op te doen. Liever eerst een beetje sleutelen aan dit, voordat ik zelf aan mijn V-strom begin. Staat 45K op.

Werkplaatshandboek erbij downloaden en je kunt prima vooruit; inderdaad een goede manier om ervaring op te doen :)
pi_168424694
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:35 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het is ook gekocht voor 'erbij' voor de leuk, kost geen drol qua vaste lasten en ik had vooral het idee dat het prima is om technische kennis op te doen. Liever eerst een beetje sleutelen aan dit, voordat ik zelf aan mijn V-strom begin. Staat 45K op.

[..]

Unive kwam ik uit met de oldtimerverzekering.
Wauw, goede premie! Thanks.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:38 schreef Morivar het volgende:

[..]

Wat voor een motor heb je? :D
Ik heb zelf ook een oldtimerverzekering voor m'n CB uit 1978, volgens mij bij Diks verzekeringen. Wel alleen WA en heb niet echt verdere ervaring met ze. Heb die verzekering destijds afgesloten omdat hij de goedkoopste was, maar moet binnenkort weer even mijn verzekeringen herzien.
Helaas kan ik je dus niet heel goed op weg helpen wat betreft verzekering.
Kawa Z650 ook uit '78, met een paar kleine aanpassingen.
If not now, then when.
pi_168424729
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:42 schreef Morivar het volgende:

[..]

Werkplaatshandboek erbij downloaden en je kunt prima vooruit; inderdaad een goede manier om ervaring op te doen :)
Staat al op mn pc inderdaad, 2395 pagina's voor de gewone manual (wat eigenlijk gewoon een werkplaatshandboek is) _O-
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_168425177
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2017 19:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Staat al op mn pc inderdaad, 2395 pagina's voor de gewone manual (wat eigenlijk gewoon een werkplaatshandboek is) _O-
Pff, dat zijn er nogal wat :')
Nu alleen even wachten tot het iets warmer is, of je moet een verwarmde sleutelplek hebben.
pi_168453970
http://www.ad.nl/binnenla(...)g-het-land~acf07f83/

Hoera kan ik weer op de motor naar het werk! Oh wacht....
pi_168457891
ga ik het weer eens proberen :+
pi_168459336
Ik heb een nieuwe baan (yay :D ) en pak nu ook eens de brommert naar het werk want nu is het verder dan 5 min/3 km, ha. Meteen uit het werk ligt een rotonde, en merk toch wel met het koude weer dat de bandjes makkelijk wegglippen. :+
It's funny
But not ha-ha funny.
  vrijdag 27 januari 2017 @ 08:58:27 #188
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_168461066
Zaterdag! _O_
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_168461093
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 08:58 schreef Geelman het volgende:
Zaterdag! _O_
Dit weekend maar eens toekijken hoe andere motorrijders gaan rijden... Terwijl ik herstellende ben van een hamstringblessure. :'(
  vrijdag 27 januari 2017 @ 09:06:41 #190
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_168461157
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 09:00 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dit weekend maar eens toekijken hoe andere motorrijders gaan rijden... Terwijl ik herstellende ben van een hamstringblessure. :'(
Ai, da's wel balen man. Voortaan maar niet meer voetballen he! :D
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_168463520
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 21:41 schreef Salatrel het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)g-het-land~acf07f83/

Hoera kan ik weer op de motor naar het werk! Oh wacht....
Mocht tijd worden, ben dat ijs op mijn vizer wel zat :{w
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_168464043
ijs op je vizier? :') geen last van gehad...
pi_168465046
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 12:03 schreef Salatrel het volgende:
ijs op je vizier? :') geen last van gehad...
Paar weken geleden, toen het net had gesneeuwd en ik met -koud onderweg was, door een sneeuwbui. Dan veeg je dat spul van je vizier, maar blijkbaar niet alles, en wat bleef zitten vroor gewoon vast. Kijkt best lastig na een tijdje :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_168473152
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 09:06 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ai, da's wel balen man. Voortaan maar niet meer voetballen he! :D
Op m'n bek gegaan terwijl ik rustig liep (!). :') Echt zo'n onschuldige val waardoor ik 5 weken met kruk heb rondgelopen. :'(
  vrijdag 27 januari 2017 @ 22:53:20 #196
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_168480186
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Op m'n bek gegaan terwijl ik rustig liep (!). :') Echt zo'n onschuldige val waardoor ik 5 weken met kruk heb rondgelopen. :'(
Wehe, da's mooi klote man! Sterkte met het laatste herstel.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_168481875
Zit een beetje te twijfelen of ik morgen de weg op ga.

Afspoelen met de tuinslang daarna is voldoende om corrosie te voorkomen?
Geen referral hier.
pi_168483945
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 23:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zit een beetje te twijfelen of ik morgen de weg op ga.

Afspoelen met de tuinslang daarna is voldoende om corrosie te voorkomen?
Morgen....er is toch helemaal niks aan de hand?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  zaterdag 28 januari 2017 @ 08:08:18 #199
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_168485490
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 23:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zit een beetje te twijfelen of ik morgen de weg op ga.

Afspoelen met de tuinslang daarna is voldoende om corrosie te voorkomen?
Ik zou zelf het risico niet eens willen lopen.

Het jeukt bij mij al tijden om weer op de motor te stappen, maar ik doe het niet.
Om alles tussen de kappen weg te krijgen etc is een rotklus.

Dat is mij die "5 minuten" plezier niet waard.

Rij een GSX1250F uit 2015 trouwens.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_168487066
quote:
ik ben er wel een beetje klaar mee. :) stelletje scheinheiligen daar want doordeweeks, als er geen struikrovers zijn, rijden de bewoners zelf als gekken over die dijk.

Bovendien kom ik er in het weekend sowieso al niet want veel te druk met fiets en wandelmaffia.
pi_168487215
Vind dat stukje dijk eigenlijk sowieso niet zo tof; je moet echt heel hard rijden wil het leuk worden.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 28 januari 2017 @ 11:06:43 #202
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_168487368
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 08:08 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik zou zelf het risico niet eens willen lopen.

Het jeukt bij mij al tijden om weer op de motor te stappen, maar ik doe het niet.
Om alles tussen de kappen weg te krijgen etc is een rotklus.

Dat is mij die "5 minuten" plezier niet waard.

Rij een GSX1250F uit 2015 trouwens.
[ afbeelding ]
Blij dat ik een oude motor heb! :D

Wel een mooie GSXF overigens! ^O^
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 16:19:28 #203
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_168494168
Zo, weer 70+ km gereden. Meerdere motorrijders gezien. Het was heerlijk weer. Meteen de motor maar even gewassen. Ziet er nu ook weer toonbaar uit.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 16:57:58 #204
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_168494920
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 10:49 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik ben er wel een beetje klaar mee. :) stelletje scheinheiligen daar want doordeweeks, als er geen struikrovers zijn, rijden de bewoners zelf als gekken over die dijk.

Bovendien kom ik er in het weekend sowieso al niet want veel te druk met fiets en wandelmaffia.
Ik ga er straks lekker vaak over heen rijden in het weekend met de Zero, lijkt me wel een interessante boete om bezwaar tegen te gaan maken :P
pi_168499411
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 16:57 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ik ga er straks lekker vaak over heen rijden in het weekend met de Zero, lijkt me wel een interessante boete om bezwaar tegen te gaan maken :P
Over bezwaar gesproken: heb jij je ooit nog moeten verantwoorden bij de rechter voor die 30+ boete? :D
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 28 januari 2017 @ 22:35:00 #206
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_168503577
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 20:06 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Over bezwaar gesproken: heb jij je ooit nog moeten verantwoorden bij de rechter voor die 30+ boete? :D
Nooit meer wat van gehoord :D
pi_168514120
Vliegticket geboekt: Check!
Accomodatie voor de eerste nachten geboekt (tot de motor aankomt): Check!
Overtocht voor de motor boeken: Work in progress
Route maken: Check!

heb er zin an! is het al Juli?
pi_168514556
nee
pi_168514762
kut
pi_168531187
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 13:45 schreef Salatrel het volgende:
Vliegticket geboekt: Check!
Accomodatie voor de eerste nachten geboekt (tot de motor aankomt): Check!
Overtocht voor de motor boeken: Work in progress
Route maken: Check!

heb er zin an! is het al Juli?
Hoe werkt dat nou? Zo'n brommert verschepen?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_168531903
quote:
11s.gif Op zondag 29 januari 2017 22:02 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat nou? Zo'n brommert verschepen?
emailtje sturen, betalen, motor inleveren en op de bestemming motor weer ophalen.

IJslandspecialist regelt alles voor me met de rederij ik hoef alleen maar te betalen en de motor op tijd in te leveren en op te halen.
pi_168554898
Temperaturen gaan komende week weer wat omhoog. Ligt er nog pekel? Of zijn ze inmiddels gestopt met strooien?
pi_168555234
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 21:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Temperaturen gaan komende week weer wat omhoog. Ligt er nog pekel? Of zijn ze inmiddels gestopt met strooien?
Als ze vannacht niet strooien dan is het hier wel schoon.
Geen referral hier.
pi_168558081
:') Fijn, hier ligt de straat weer vol.
Geen referral hier.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 08:00:17 #215
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_168560119
Wehe, omdopen tot het pekeltopic?

Nergens last van hier. Maar moet vandaag met de bus ipv de motor... :'(
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_168560473
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2017 23:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
:') Fijn, hier ligt de straat weer vol.
Dank voor de update. Mijn motor en ik blijven mooi nog even binnen in dat geval.

Tragisch dat strooien altijd als het niet eens meer vriest.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 18:01:47 #217
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_168570938
PEKELSTRESS
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_168616465
Kon het niet laten vandaag.

Lekker om weer even te rijden.
Geen referral hier.
pi_168685708
Mooi weer om de pekel van de XJ even af te spoelen.
pi_168687284
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 22:24 schreef Salatrel het volgende:

[..]

emailtje sturen, betalen, motor inleveren en op de bestemming motor weer ophalen.[ afbeelding ]

IJslandspecialist regelt alles voor me met de rederij ik hoef alleen maar te betalen en de motor op tijd in te leveren en op te halen.
Heb je nieuwe brommer ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_168688459
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 15:43 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb je nieuwe brommer ?
nee is voorbeeld plaatje van website
pi_168688469
Ik ben nog niet oud genoeg voor een BMW
pi_168688536
Veel motorrijders weer de weg op vandaag.

Zal volgende week wel weer vol zout liggen, nu lag er niets hier.
Geen referral hier.
pi_168688570
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 16:32 schreef Salatrel het volgende:

[..]

nee is voorbeeld plaatje van website
Bevalt het werk nog ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_168688575
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 16:32 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben nog niet oud genoeg voor een BMW
:P
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 16:32 schreef Salatrel het volgende:
Ik ben nog niet oud genoeg voor een BMW
:P
Ik zwaai naar dieren.
pi_168688576
Ohw dubbel
Ik zwaai naar dieren.
pi_168688597
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2017 16:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

Bevalt het werk nog ?
ben overgestapt :P
pi_168688602
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 16:40 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ben overgestapt :P
Machinist toch ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_168688613
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 16:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Machinist toch ?
yes
pi_168688634
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 16:41 schreef Salatrel het volgende:

[..]

yes
Ook alweer een jaar of 5 ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_168688643
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 16:42 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ook alweer een jaar of 5 ?
Aug 2014 ben ik overgestapt.
pi_168688696
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 16:43 schreef Salatrel het volgende:

[..]

Aug 2014 ben ik overgestapt.
Zit er weleens aan te denken maar, als hc toch wat vrijer als ik ff geen zin heb hop lekker fappen 1e klas :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_168688890
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 16:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zit er weleens aan te denken maar, als hc toch wat vrijer als ik ff geen zin heb hop lekker fappen 1e klas :P
ik heb er geen spijt van gehad lig :P
pi_168688909
heb zelfs alweer een plek in laat/nacht rooster te pakken w/
pi_168689136
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 16:58 schreef Salatrel het volgende:
heb zelfs alweer een plek in laat/nacht rooster te pakken w/
Beter !! Draai ook alleen maar laat.
Vroeg moet ik niet meer aan denken
Ik zwaai naar dieren.
pi_168689403
Huisje klaar tuin klaar, dit jaar "sparen" voor een nieuwe brommer!!

Deze lijkt mij echt tering gaaf KTM 1290



Of de Multistrada 1200



Voor werk hoef ik niet te rijden dus mooie tijd om eens een sjieke brommer te halen dan al die pekelbakken die ik nu heb gehad :P

Heb nog niet proef gezeten ofzo maar mijn oog was daar opgevallen wel :+
Ik zwaai naar dieren.
pi_168690426
Ben zelf wel benieuwd naar de ktm djoek 800 die nu nog in concept fase zit
pi_168690783
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:16 schreef Salatrel het volgende:
Ben zelf wel benieuwd naar de ktm djoek 800 die nu nog in concept fase zit
Rijd nu al meer dan 10 jaar van die pekelbakken 4 cilinders XJ600 triumph 1200 nu cbr1000F
Beetje klaar mee, wil wel ff echt wat anders.

Zat ook al te kijken naar die KTM 690 maja eenpitter niet echt een motor dat je zegt van goh volgende maand neem ik even weekje vrij en naar de alpen
Ik zwaai naar dieren.
pi_168691112
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

Rijd nu al meer dan 10 jaar van die pekelbakken 4 cilinders XJ600 triumph 1200 nu cbr1000F
Beetje klaar mee, wil wel ff echt wat anders.

Zat ook al te kijken naar die KTM 690 maja eenpitter niet echt een motor dat je zegt van goh volgende maand neem ik even weekje vrij en naar de alpen
de 800 is een 2pittert zie youtube
pi_168691676
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:42 schreef Salatrel het volgende:

[..]

de 800 is een 2pittert zie youtube
Weet je de zithoogte zo? Ziet er wel geinig uit maarja ktm is geen honda etc..
De 1290 is al redelijk doorontwikkeld zou je denken.

Verwacht ik niet zoveel problemen mee.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 6 februari 2017 @ 14:36:53 #241
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_168710996
Ik vind die Duke niet echt wat (sowieso niet echt een Duke fan) en die MS ziet er zo... gewoontjes uit. Het model is zo dertien in een dozijn dat het eigenlijk de grijze Audi A3 onder de motoren is. Maargoed, da's persoonlijk natuurlijk. Zo vind ik de nieuwe Kawa Ninja wél weer erg mooi, ondanks dat het geen naked is. Vooral de toeruitvoering spreekt me wel aan.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 6 februari 2017 @ 15:36:34 #242
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168712236
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

Rijd nu al meer dan 10 jaar van die pekelbakken 4 cilinders XJ600 triumph 1200 nu cbr1000F
Beetje klaar mee, wil wel ff echt wat anders.

Zat ook al te kijken naar die KTM 690 maja eenpitter niet echt een motor dat je zegt van goh volgende maand neem ik even weekje vrij en naar de alpen
Binnendoor naar de Alpen.

Moet je wel langer dan een weekje vrij pakken :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168713272
En weer een korte winterstop nu zo te zien.

Jammer.
Geen referral hier.
pi_168713726
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Binnendoor naar de Alpen.

Moet je wel langer dan een weekje vrij pakken :')
Dat kan zeker heel gaaf zijn alleen idd wel wat langer vrij ja.
Ik zwaai naar dieren.
pi_168714440
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 15:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Binnendoor naar de Alpen.

Moet je wel langer dan een weekje vrij pakken :')
Is er een andere manier dan? :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_168714585
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 14:36 schreef Elegy het volgende:
Ik vind die Duke niet echt wat (sowieso niet echt een Duke fan) en die MS ziet er zo... gewoontjes uit. Het model is zo dertien in een dozijn dat het eigenlijk de grijze Audi A3 onder de motoren is. Maargoed, da's persoonlijk natuurlijk. Zo vind ik de nieuwe Kawa Ninja wél weer erg mooi, ondanks dat het geen naked is. Vooral de toeruitvoering spreekt me wel aan.
Mijn voorkeur gaat uit naar die duke, die MS is idd beetje standaard (160pk 2cilinder dat dan weer wel)

Sws geen 4 cilinder meer
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 6 februari 2017 @ 17:31:02 #247
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_168714686
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:19 schreef mjan het volgende:

[..]

Is er een andere manier dan? :+
Immer gerade aus laagvliegend over de A3 indien geen baustelle
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_168716235
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mijn voorkeur gaat uit naar die duke, die MS is idd beetje standaard (160pk 2cilinder dat dan weer wel)

Sws geen 4 cilinder meer
V4? Tuono?
pi_168716429
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:48 schreef Salatrel het volgende:

[..]

V4? Tuono?
Dat is misschien ook nog een optie
Ik zwaai naar dieren.
pi_168728998
Mocht er geen pekel meer liggen binnenkort, dan is het best mooi weer voor een snertrit :o
pi_168729349
Komende week gaat het weer vriezen, dus reken maar dat er gestrooid gaat worden
  dinsdag 7 februari 2017 @ 17:32:31 #252
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_168737495
Dacht dat het wel weer welletjes was met de winter...

Nou jou, hopen dat maart de lente komt brengen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_168739126
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 17:32 schreef Geelman het volgende:
Dacht dat het wel weer welletjes was met de winter...

Nou jou, hopen dat maart de lente komt brengen.
Ik ook hoorde de merels alweer fluiten sochtends toen ik moest pissen keertje
Ik zwaai naar dieren.
  woensdag 8 februari 2017 @ 10:46:16 #254
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_168753191
Wat mij betreft gaat de temperatuur naar in elk geval tien graden. Dan wordt er niet meer gestrooid en kan ik weer eens rijden.

#mooiweerposer :+
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_168755182
Vanochtend mijn eerste echte close -call gehad. Klootviool gooit zo zijn autootje naar links, waar ik dus zat. Natuurlijk wat hij zich van geen kwaad bewust aan die stomme blik in zijn ogen te zien. :(
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_168755355
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 12:37 schreef Nero22 het volgende:
Vanochtend mijn eerste echte close -call gehad. Klootviool gooit zo zijn autootje naar links, waar ik dus zat. Natuurlijk wat hij zich van geen kwaad bewust aan die stomme blik in zijn ogen te zien. :(
Geen koffie meer nodig na zoiets ;)
In ieder geval fijn dat het goed is afgelopen.
pi_168763515
Die nieuwe kwakasaki z900 ziet er ook best aardig uit. Zeker voor die prijs van net geen 10k
pi_168766215
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:49 schreef Salatrel het volgende:
Die nieuwe kwakasaki z900 ziet er ook best aardig uit. Zeker voor die prijs van net geen 10k
Ik ga denk ik zaterdag even kijken bij de officiele dealerintroductie.

It's funny
But not ha-ha funny.
pi_168766525
Ik moet om 14:15 werken :')
pi_168766576
Misschien volgende winter maar een pekel fiets halen. Dit duurt me te lang.
pi_168766669
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Misschien volgende winter maar een pekel fiets halen. Dit duurt me te lang.
Vandaag de mijne even afgespoeld. Man man man, wat een griebeszooi. :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_168767744
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 10:18 schreef Vinniiee het volgende:
Komende week gaat het weer vriezen, dus reken maar dat er gestrooid gaat worden
Reed net achter een strooiwagen inderdaad :')
pi_168784356
luitjes, Kan ik iemand blij maken met een mooi motorpak? Heb nu 5 pakken, iets te veel van het goede.
Maat 48, 180,-
I are Baboon
  donderdag 9 februari 2017 @ 21:22:01 #264
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168788398
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Misschien volgende winter maar een pekel fiets halen. Dit duurt me te lang.
iets met een dikke lomp kuip en handvatverwarming.. desnoods ook nog met handkappen.. die GTR1000 die ik ooit crashte was een prima winterbak. Zoop wel als een ketter trouwens, zeker als je een beetje haast had :X
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 februari 2017 @ 21:22:56 #265
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168788433
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 19:02 schreef pindaplukker het volgende:
luitjes, Kan ik iemand blij maken met een mooi motorpak? Heb nu 5 pakken, iets te veel van het goede.
Maat 48, 180,-
[ afbeelding ]
Maak effe een V&A topic ofzo dude, dit is niet de bedoeling heah ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 februari 2017 @ 21:24:24 #266
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168788475
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 19:49 schreef Salatrel het volgende:
Die nieuwe kwakasaki z900 ziet er ook best aardig uit. Zeker voor die prijs van net geen 10k
Ik voorzie een Africa Twin in jouw toekomst.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 9 februari 2017 @ 21:25:20 #267
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168788509
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:25 schreef Salatrel het volgende:
Ik moet om 14:15 werken :')
Dat wordt een frisse neus op weg naar huis vannacht :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168790794
quote:
6s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat wordt een frisse neus op weg naar huis vannacht :+
neehoor want mijn ouders komen woensdag terug van wakansie dus ik beschik over een prachtige auto momenteel :)
pi_168792176
Hallon. :W Vraagje: wat heeft iedereen voor banden hier? Ik moet een nieuw achterbandje hebben en neig zelf naar de Pilot Road (3 of 4), maar ben nog even aan het orienteren. :9
pi_168794270
Volgens mij had ik tot een maand of twee geleden Pilot Road 3 onder mijn motor zitten, dat reed best aardig. Met een goed windstoot op een brug schiet je alsnog wel even opzij, maar verder kun je rustig door de regen rijden en flink in de remmen hangen zonder alle kanten op te glijden.

Helaas ging er een spijker doorheen en zit ik nu op Bridgestone BT23. Vent van mijn garage raadde me die heel erg aan voor mijn rijstijl/kilometers/motor, waren ook goedkoper, maar ik merk het verschil inmiddels wel degelijk. Nog steeds niet zo'n drama als de BT45, maar als dit setje is weggesleten komt er niet weer Bridgestone onder.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_168794284
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 00:21 schreef Tunafish het volgende:
Volgens mij had ik tot een maand of twee geleden Pilot Road 3 onder mijn motor zitten, dat reed best aardig. Met een goed windstoot op een brug schiet je alsnog wel even opzij, maar verder kun je rustig door de regen rijden en flink in de remmen hangen zonder alle kanten op te glijden.

Helaas ging er een spijker doorheen en zit ik nu op Bridgestone BT23. Vent van mijn garage raadde me die heel erg aan voor mijn rijstijl/kilometers/motor, waren ook goedkoper, maar ik merk het verschil inmiddels wel degelijk. Nog steeds niet zo'n drama als de BT45, maar als dit setje is weggesleten komt er niet weer Bridgestone onder.
Wat is jouw rijstijl/aantal kilometers/motor dan? :) En waarom ga je niet weer voor de BT? De Pilot bevalt beter?
  vrijdag 10 februari 2017 @ 00:49:40 #272
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_168794609
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 23:04 schreef einschtein het volgende:
Hallon. :W Vraagje: wat heeft iedereen voor banden hier? Ik moet een nieuw achterbandje hebben en neig zelf naar de Pilot Road (3 of 4), maar ben nog even aan het orienteren. :9
Pirelli Sport Deamon maar ik heb dan ook een lichte fiets.

Trouwens, gezien je sig: moet het niet zijn "I ride bikes"? :P
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_168794773
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 00:49 schreef Elegy het volgende:

[..]

Pirelli Sport Deamon maar ik heb dan ook een lichte fiets.

Trouwens, gezien je sig: moet het niet zijn "I ride bikes"? :P
Ah, thanks. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168795947
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 23:04 schreef einschtein het volgende:
Hallon. :W Vraagje: wat heeft iedereen voor banden hier? Ik moet een nieuw achterbandje hebben en neig zelf naar de Pilot Road (3 of 4), maar ben nog even aan het orienteren. :9
Pilot Road 4 GT
pi_168795954
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2017 18:31 schreef Geerd het volgende:

[..]

Rijd nu al meer dan 10 jaar van die pekelbakken 4 cilinders XJ600 triumph 1200 nu cbr1000F
Beetje klaar mee, wil wel ff echt wat anders.

Zat ook al te kijken naar die KTM 690 maja eenpitter niet echt een motor dat je zegt van goh volgende maand neem ik even weekje vrij en naar de alpen
buumanneke. Oude Delftenaar. Xtje samen rijden?

Maar FF tot the point. Als ik in Oostenrijk op skivakantie ben zie ik enkel van die ktm crossertjes in de bergen. (Sorry kvind die 690 echt gewoon een crossertje, je hebt het over smc toch?)
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_168796035
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 05:49 schreef Maegrim het volgende:

[..]

Pilot Road 4 GT
En, hoe bevallen ze? Last van te zachte zijkanten of te snel te warme banden? En waarom gekozen voor de GT en niet de normale?
pi_168796063
Fijne banden, nergens last van... CB1300 weegt 250 kilo dus GT versie
pi_168796070
Heb altijd Pilot Road gehad. Bevalt prima. Ja goed, met vol gas optrekken op koud en vochtig wegdek (op de witte strepen) krijg je een kwispelend kontje... Maar dat zal elke band doen. :P
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_168796607
Iedere garage die bt023 heel erg aanraad zou ik in de toekomst mijden :')
  vrijdag 10 februari 2017 @ 09:52:54 #280
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_168797314
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 21:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik voorzie een Africa Twin in jouw toekomst.
Ik heb wel een beetje mijn zinnen op die nieuwe CRF gezet, binnenkort ga ik mijn XRV750 even bij de dealer helemaal laten oplappen. En meteen ff inruil waarde checken.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_168798309
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 00:22 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wat is jouw rijstijl/aantal kilometers/motor dan? :) En waarom ga je niet weer voor de BT? De Pilot bevalt beter?
120km woon-werk per dag op een VFR 750. Die BT heeft gewoon duidelijk minder grip en rijdt nerveus zodra het niet 20 graden en mooi lenteweer is. Volgens de kerel van de garage zijn het goede snelwegbanden, en daar doen ze het ook prima. Daarbuiten niet zo :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 08:52 schreef Salatrel het volgende:
Iedere garage die bt023 heel erg aanraad zou ik in de toekomst mijden :')
De rest doen ze gelukkig wel fatsoenlijk, dus ik hou dit op een jammere misstap :P
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 11:14:34 #282
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168798655
quote:
1s.gif Op donderdag 9 februari 2017 22:25 schreef Salatrel het volgende:

[..]

neehoor want mijn ouders komen woensdag terug van wakansie dus ik beschik over een prachtige auto momenteel :)
Mazzelpik :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 10 februari 2017 @ 11:18:34 #283
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168798723
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 09:52 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ik heb wel een beetje mijn zinnen op die nieuwe CRF gezet, binnenkort ga ik mijn XRV750 even bij de dealer helemaal laten oplappen. En meteen ff inruil waarde checken.
welke kleur/bouwjaar had jij nou? en wat is de stand?
Wat moet er allemaal aan gebeuren dan?

Dit jaar wordt het jaar dat de CB gaat wieberen om plaats te maken voor een AT..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 10 februari 2017 @ 12:49:15 #284
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_168800371
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 11:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

welke kleur/bouwjaar had jij nou? en wat is de stand?
Wat moet er allemaal aan gebeuren dan?

Dit jaar wordt het jaar dat de CB gaat wieberen om plaats te maken voor een AT..
Het is de groene RD07 95' net onder de 80k en onderhoud wil ik voornamelijk laten doen om hem gewoon helemaal netjes te hebben voor nieuwe seizoen. Dus misschien hoeft er niks te gebeuren. Gewoon grote beurt zodat ik weet wat de staat is en dat ie gewoon weer 100% netjes is.

Heb er vorig seizoen prima op gereden en dus verwacht ik eigenlijk weinig punten voor het onderhoud, en als dat zo blijkt laat ik ze de remleidingen vervangen voor staal etc.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_168807877
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 06:03 schreef spierbal het volgende:

[..]

buumanneke. Oude Delftenaar. Xtje samen rijden?

Maar FF tot the point. Als ik in Oostenrijk op skivakantie ben zie ik enkel van die ktm crossertjes in de bergen. (Sorry kvind die 690 echt gewoon een crossertje, je hebt het over smc toch?)
Daarom leek de 1290 mij toch beter iets meer motor
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 20:10:05 #286
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_168809147
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2017 23:04 schreef einschtein het volgende:
Hallon. :W Vraagje: wat heeft iedereen voor banden hier? Ik moet een nieuw achterbandje hebben en neig zelf naar de Pilot Road (3 of 4), maar ben nog even aan het orienteren. :9
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 00:21 schreef Tunafish het volgende:
Volgens mij had ik tot een maand of twee geleden Pilot Road 3 onder mijn motor zitten, dat reed best aardig. Met een goed windstoot op een brug schiet je alsnog wel even opzij, maar verder kun je rustig door de regen rijden en flink in de remmen hangen zonder alle kanten op te glijden.

Helaas ging er een spijker doorheen en zit ik nu op Bridgestone BT23. Vent van mijn garage raadde me die heel erg aan voor mijn rijstijl/kilometers/motor, waren ook goedkoper, maar ik merk het verschil inmiddels wel degelijk. Nog steeds niet zo'n drama als de BT45, maar als dit setje is weggesleten komt er niet weer Bridgestone onder.
Dit.

Tweemaal een motor gehad met BT's eronder, en ik heb er sindsdien alleen nog maar PR3 onder gehad. Rijden wat mij betreft perfect in elke weersomstandigheid.

Die BT's tijdens regen = een grote kans op problemen.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_168809384
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:10 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

Dit.

Tweemaal een motor gehad met BT's eronder, en ik heb er sindsdien alleen nog maar PR3 onder gehad. Rijden wat mij betreft perfect in elke weersomstandigheid.

Die BT's tijdens regen = een grote kans op problemen.
Volgens mij raden ze die bts alleen maar aan om ervan af te komen wat een bagger zooi,
PR3 idd!!
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 20:27:57 #288
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_168809668
Even een plaatje uit de oude doos:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 10 februari 2017 @ 20:28:25 #289
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168809683
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 12:49 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Het is de groene RD07 95' net onder de 80k en onderhoud wil ik voornamelijk laten doen om hem gewoon helemaal netjes te hebben voor nieuwe seizoen. Dus misschien hoeft er niks te gebeuren. Gewoon grote beurt zodat ik weet wat de staat is en dat ie gewoon weer 100% netjes is.

Heb er vorig seizoen prima op gereden en dus verwacht ik eigenlijk weinig punten voor het onderhoud, en als dat zo blijkt laat ik ze de remleidingen vervangen voor staal etc.
Staal is een goede upgrade, had de mijne ook. Wel effe noodstop oefenen, want dat scheelt een happie :+ hyperpro voor en achter is ook een upgrade waar je heel blij van gaat worden :Y ik had achter hyperpro en voor technoflex geloof ik.. dat is ook een value for money upgrade.. kost wel een paar knaken, maar zeker op de snelweg maakt dat er een heel andere motor van. Onverhard merk je het ook wel, maar de daily improvement is echt de snelweg.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168810139
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
Even een plaatje uit de oude doos:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
met bbq toch? :)
pi_168810162
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:10 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

Dit.

Tweemaal een motor gehad met BT's eronder, en ik heb er sindsdien alleen nog maar PR3 onder gehad. Rijden wat mij betreft perfect in elke weersomstandigheid.

Die BT's tijdens regen = een grote kans op problemen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Volgens mij raden ze die bts alleen maar aan om ervan af te komen wat een bagger zooi,
PR3 idd!!
Ik hoor te veel slechte dingen over die BT's. Ik ga gewoon voor de PR. ;) De CBR is niet zo zwaar, dus GT is niet nodig, vermoed ik.
pi_168812410
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:22 schreef Geerd het volgende:

[..]

Daarom leek de 1290 mij toch beter iets meer motor
dat vind ik ook buurman. Superduke vind ik ook wel een tof model van ktm.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  vrijdag 10 februari 2017 @ 23:48:55 #293
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_168816790
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:40 schreef Salatrel het volgende:

[..]

met bbq toch? :)
100%!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 00:12:50 #294
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_168817292
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 20:28 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Staal is een goede upgrade, had de mijne ook. Wel effe noodstop oefenen, want dat scheelt een happie :+ hyperpro voor en achter is ook een upgrade waar je heel blij van gaat worden :Y ik had achter hyperpro en voor technoflex geloof ik.. dat is ook een value for money upgrade.. kost wel een paar knaken, maar zeker op de snelweg maakt dat er een heel andere motor van. Onverhard merk je het ook wel, maar de daily improvement is echt de snelweg.
zit al hyperpro op :)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  zaterdag 11 februari 2017 @ 10:05:57 #295
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168820409
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 00:12 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

zit al hyperpro op :)
netjes! voor èn achter?

Ik heb trouwens nog een shitload aan (OEM) parts liggen voor AT, dus als je eens wat nodig hebt loont het de moeite om effe te vragen ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Sounddragon op 11-02-2017 10:49:22 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168820979
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 23:48 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

100%!
dan is het de moeite nog wel waard om helemaal naar het hoge noorden te tuffen :P
pi_168826688
quote:
11s.gif Op woensdag 8 februari 2017 21:15 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik ga denk ik zaterdag even kijken bij de officiele dealerintroductie.


en? Geweest?
  zaterdag 11 februari 2017 @ 15:51:56 #298
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_168826706
Blij dat ik glij op de kwaak?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_168828836
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 15:50 schreef Salatrel het volgende:

[..]

en? Geweest?
Nee. :') Was mijn pa helpen met zijn hobby vandaag. Dus ik heb lekker rondgeglibberd in de auto. :D
It's funny
But not ha-ha funny.
  zondag 12 februari 2017 @ 20:07:14 #300
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_168860102
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 10:43 schreef Salatrel het volgende:

[..]

dan is het de moeite nog wel waard om helemaal naar het hoge noorden te tuffen :P
De BBQ zal wel voor een "select few only" zijn :D.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_168871040
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 20:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

De BBQ zal wel voor een "select few only" zijn :D.
oh ok ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')