Werkplaatshandboek erbij downloaden en je kunt prima vooruit; inderdaad een goede manier om ervaring op te doenquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is ook gekocht voor 'erbij' voor de leuk, kost geen drol qua vaste lasten en ik had vooral het idee dat het prima is om technische kennis op te doen. Liever eerst een beetje sleutelen aan dit, voordat ik zelf aan mijn V-strom begin. Staat 45K op.
Wauw, goede premie! Thanks.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is ook gekocht voor 'erbij' voor de leuk, kost geen drol qua vaste lasten en ik had vooral het idee dat het prima is om technische kennis op te doen. Liever eerst een beetje sleutelen aan dit, voordat ik zelf aan mijn V-strom begin. Staat 45K op.
[..]
Unive kwam ik uit met de oldtimerverzekering.
Kawa Z650 ook uit '78, met een paar kleine aanpassingen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:38 schreef Morivar het volgende:
[..]
Wat voor een motor heb je?![]()
Ik heb zelf ook een oldtimerverzekering voor m'n CB uit 1978, volgens mij bij Diks verzekeringen. Wel alleen WA en heb niet echt verdere ervaring met ze. Heb die verzekering destijds afgesloten omdat hij de goedkoopste was, maar moet binnenkort weer even mijn verzekeringen herzien.
Helaas kan ik je dus niet heel goed op weg helpen wat betreft verzekering.
Staat al op mn pc inderdaad, 2395 pagina's voor de gewone manual (wat eigenlijk gewoon een werkplaatshandboek is)quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:42 schreef Morivar het volgende:
[..]
Werkplaatshandboek erbij downloaden en je kunt prima vooruit; inderdaad een goede manier om ervaring op te doen
Pff, dat zijn er nogal watquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:48 schreef rene90 het volgende:
[..]
Staat al op mn pc inderdaad, 2395 pagina's voor de gewone manual (wat eigenlijk gewoon een werkplaatshandboek is)
Dit weekend maar eens toekijken hoe andere motorrijders gaan rijden... Terwijl ik herstellende ben van een hamstringblessure.quote:
Ai, da's wel balen man. Voortaan maar niet meer voetballen he!quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit weekend maar eens toekijken hoe andere motorrijders gaan rijden... Terwijl ik herstellende ben van een hamstringblessure.
Mocht tijd worden, ben dat ijs op mijn vizer wel zatquote:Op donderdag 26 januari 2017 21:41 schreef Salatrel het volgende:
http://www.ad.nl/binnenla(...)g-het-land~acf07f83/
Hoera kan ik weer op de motor naar het werk! Oh wacht....
Paar weken geleden, toen het net had gesneeuwd en ik met -koud onderweg was, door een sneeuwbui. Dan veeg je dat spul van je vizier, maar blijkbaar niet alles, en wat bleef zitten vroor gewoon vast. Kijkt best lastig na een tijdjequote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:03 schreef Salatrel het volgende:
ijs op je vizier?geen last van gehad...
Op m'n bek gegaan terwijl ik rustig liep (!).quote:Op vrijdag 27 januari 2017 09:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ai, da's wel balen man. Voortaan maar niet meer voetballen he!
Wehe, da's mooi klote man! Sterkte met het laatste herstel.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Op m'n bek gegaan terwijl ik rustig liep (!).Echt zo'n onschuldige val waardoor ik 5 weken met kruk heb rondgelopen.
Morgen....er is toch helemaal niks aan de hand?quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zit een beetje te twijfelen of ik morgen de weg op ga.
Afspoelen met de tuinslang daarna is voldoende om corrosie te voorkomen?
Ik zou zelf het risico niet eens willen lopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 23:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zit een beetje te twijfelen of ik morgen de weg op ga.
Afspoelen met de tuinslang daarna is voldoende om corrosie te voorkomen?
ik ben er wel een beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 12:40 schreef Piles het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/(...)or-motorrijders.html
Blij dat ik een oude motor heb!quote:Op zaterdag 28 januari 2017 08:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik zou zelf het risico niet eens willen lopen.
Het jeukt bij mij al tijden om weer op de motor te stappen, maar ik doe het niet.
Om alles tussen de kappen weg te krijgen etc is een rotklus.
Dat is mij die "5 minuten" plezier niet waard.
Rij een GSX1250F uit 2015 trouwens.
[ afbeelding ]
Ik ga er straks lekker vaak over heen rijden in het weekend met de Zero, lijkt me wel een interessante boete om bezwaar tegen te gaan makenquote:Op zaterdag 28 januari 2017 10:49 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben er wel een beetje klaar mee.stelletje scheinheiligen daar want doordeweeks, als er geen struikrovers zijn, rijden de bewoners zelf als gekken over die dijk.
Bovendien kom ik er in het weekend sowieso al niet want veel te druk met fiets en wandelmaffia.
Over bezwaar gesproken: heb jij je ooit nog moeten verantwoorden bij de rechter voor die 30+ boete?quote:Op zaterdag 28 januari 2017 16:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ga er straks lekker vaak over heen rijden in het weekend met de Zero, lijkt me wel een interessante boete om bezwaar tegen te gaan maken
Nooit meer wat van gehoordquote:Op zaterdag 28 januari 2017 20:06 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Over bezwaar gesproken: heb jij je ooit nog moeten verantwoorden bij de rechter voor die 30+ boete?
Hoe werkt dat nou? Zo'n brommert verschepen?quote:Op zondag 29 januari 2017 13:45 schreef Salatrel het volgende:
Vliegticket geboekt: Check!
Accomodatie voor de eerste nachten geboekt (tot de motor aankomt): Check!
Overtocht voor de motor boeken: Work in progress
Route maken: Check!
heb er zin an! is het al Juli?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |