Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar bedoel je zoiets als Back on the bike? Of meer een soort verdieping in vaardigheden of theoretische kennis?quote:Op zondag 18 december 2016 17:40 schreef mjan het volgende:
Heeft iemand ervaring met een nascholingscursus? Ik hoor graag wat aan- of juist afgeraden wordt.
Verdieping rijvaardigheden.quote:Op zondag 18 december 2016 18:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar bedoel je zoiets als Back on the bike? Of meer een soort verdieping in vaardigheden of theoretische kennis?
Weet je nog welke cursus het precies was? Want ik zie door de bomen het bos niet meer.quote:Op zondag 18 december 2016 19:50 schreef daNpy het volgende:
Is wel tof, mijn vriendin heeft het gedaan (ik was er wel bij).
Diverse rijvaardigheids oefeningen als remmen met en zonder ABS, op een ijsbaan, over een balk hout etc.
Ze vond het wel leerzaam iig
Problem???quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:37 schreef Salatrel het volgende:
maar goed daarom hebben ook alleen mensen met oude brikken last van dat probleem
Uhm nee eigenlijk nietquote:Op maandag 19 december 2016 06:14 schreef mjan het volgende:
[..]
Weet je nog welke cursus het precies was? Want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Bij 230km heb ik er al een stevige wandeling op zittenquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:17 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mee eens. Gewoon een metertje of een lampje en geen reserve. Eigenlijk maak ik ook nooit gebruik van de reserve. Gewoon tanken na 230 km.
Ik ken het. Met mijn tank kom ik serieus niet verder dan 140km. Met de fokrit heb ik in totaal drie keer getankt, plus nog een keer op de weg terugquote:Op donderdag 22 december 2016 19:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij 230km heb ik er al een stevige wandeling op zitten
Wat is dit voor mythisch verschijnsel waar de menigte toch steeds over fluistert?quote:
Het is net als Nessie zien: zij die het weten kunnen het niet uitleggen. Zij die het niet weten kunnen het niet begrijpen.quote:Op donderdag 22 december 2016 21:26 schreef mjan het volgende:
[..]
Wat is dit voor mythisch verschijnsel waar de menigte toch steeds over fluistert?
En dan zeggen ze dat mijn Zero weinig bereik heeftquote:Op donderdag 22 december 2016 20:38 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ken het. Met mijn tank kom ik serieus niet verder dan 140km. Met de fokrit heb ik in totaal drie keer getankt, plus nog een keer op de weg terug
Belachelijke prijzen. Voordeel van dicht bij de Belgische grens wonen (¤1,30 per liter )quote:Op vrijdag 23 december 2016 13:53 schreef Tunafish het volgende:
Had ik gisteravond ook, dacht bij het wegrijden nog 'oh ja, even tanken' maar vervolgens alsnog zo de snelweg opknallen. Na een paar kilometer had ik het door, dus proberen zo zuinig mogelijk te rijden om de volgende pomp te halen. Kilometer of 5 voor de pomp ging het lampje branden en ik heb geen idee hoeveel liter er dan nog inzit Wel gehaald, paar liter erin en vervolgens doorgereden naar een pomp die normale prijzen voert (1,66 per liter ).
Snelwegprijs, dat wel. Volgens mij was het een Texaco, die zitten sowieso al 5ct duurder dan de rest, en aan de snelweg is het volstrekt debiel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Belachelijke prijzen. Voordeel van dicht bij de Belgische grens wonen (¤1,30 per liter )
Je bent een dief van je eigen portemonnee!!1!quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:55 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Snelwegprijs, dat wel. Volgens mij was het een Texaco, die zitten sowieso al 5ct duurder dan de rest, en aan de snelweg is het volstrekt debiel.
Toen ik in Enschede woonde heb ik ook overwogen om even snel naar de grens te tuffen en daar te gaan tanken. Heb het toen even uitgerekend, wanneer de tank helemaal leeg zou zijn bij aankomst en ik hem dan weer bomvol giet zou ik welgeteld 8 cent goedkoper uit zijn dan de Tango die op zo'n 600m rijden afstand zat
De kans op motors is ook wel klein nu.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Automobilisten houden ook minder rekening met motorrijders lijkt het wel.
Vandaag twee keer afgesneden op een rotonde waarbij ik in de remmen moest.
Echt niet normaal veel inderdaad. Alsof ze nog wat over hadden dat per se dit jaar op moest.quote:Op woensdag 28 december 2016 22:11 schreef Morivar het volgende:
Morgen weer even de bus korrosionschutz tevoorschijn halen, want er ligt weer een lading pekel op de weg
Rij je zo hard of is mijn Bandit zo zuinig?quote:Op donderdag 22 december 2016 19:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij 230km heb ik er al een stevige wandeling op zitten
Olie is prima te doen toch? Zorg wel dat je nieuwe bout met koperen ring hebt.quote:Op maandag 2 januari 2017 12:45 schreef Nero22 het volgende:
Mijlpaaltje hoor: ik heb mijn ketting gespannen. Het leek wel of hij eraf zou vallen op een gegeven moment. Draaide ik dus de verkeerde kant op.
Volgende puntje: olie vervangen. Misschien moet ik dit maar als nieuwjaarsresolutie gaan doen: meer eigen onderhoud doen.
Een gelukkig nieuwjaar iedereen.
Ik ging ook effe een stukje rijden. Had meteen een regenbui te pakken. Zit dat ding weer onder de blubber.quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:40 schreef Geelman het volgende:
Was toch nog wel koud vandaag op de motor... Maar hij is weer van stal geweest!
Ik was hem gewoon voorlopig niet...quote:Op woensdag 4 januari 2017 18:43 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik ging ook effe een stukje rijden. Had meteen een regenbui te pakken. Zit dat ding weer onder de blubber.
Volgende week weer?quote:Op woensdag 4 januari 2017 22:42 schreef Amoeba het volgende:
Groot onderhoud ook weer gehad. Lekkende carterpakking gefixt, timing van de ontsteking nagelopen, carbs opnieuw afgesteld en klepspeling gecontroleerd. Duc is er weer klaar voor.
Zit te denken om het rond februari te gaan doen. De olie zit er pas sinds juni in of zo, maar wel al zo'n 8,000 km.quote:Op donderdag 5 januari 2017 00:22 schreef Erasmo het volgende:
Accu vervangen hier, gelijk maar wat S100 spul mee besteld voor de ketting.
Nero wanneer staat je oliewissel op de planning?
nou nou niet overdrijven hoor dat verschilt heel erg per motor hoor mijn Ten bijvoorbeeld schrijft elke 10k voor. de nieuwste KTM LC8 blokken geloof ik zelfs elke 15k.quote:
Bij de AT is er een zwitser geweest die 100k gedaan heeft zonder onderhoud, dus van 100k naar 200k met alleen ketting vervangen na een breuk en bandjes vervangen wanneer nodigquote:Op donderdag 5 januari 2017 10:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou nou niet overdrijven hoor dat verschilt heel erg per motor hoor mijn Ten bijvoorbeeld schrijft elke 10k voor. de nieuwste KTM LC8 blokken geloof ik zelfs elke 15k.
Scheelt geld, en ik verwacht deze motor nog maar een paar maanden te hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:04 schreef Maegrim het volgende:
Waarom moeilijk doen als je voor een paar tientjes een onderhoudsvrije accu hebt?
Zit wel een stukje beter verborgen dan bij mijn XJ! (1995, N)quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:15 schreef Erasmo het volgende:
Blijkbaar genereert YT de automatische sub taal op basis van geolocatie, ze probeerden om van mijn steenkolenengels Nederlandse ondertitels te maken maar het ging niet zo goed
Damnquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:15 schreef Erasmo het volgende:
Blijkbaar genereert YT de automatische sub taal op basis van geolocatie, ze probeerden om van mijn steenkolenengels Nederlandse ondertitels te maken maar het ging niet zo goed
Die ondertitelingquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:15 schreef Erasmo het volgende:
Blijkbaar genereert YT de automatische sub taal op basis van geolocatie, ze probeerden om van mijn steenkolenengels Nederlandse ondertitels te maken maar het ging niet zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |