quote:She's less than sure if her heart has come to stay in San Jose
And her neverborn child still haunts her now
As she speeds down the freeway
As she tries her luck with the traffic police
Out of boredom more than spite
yep!quote:Op dinsdag 6 december 2016 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Rattlesnakes - Lloyd Cole & the Commotions
quote:
quote:is een dreampop-duo uit de Amerikaanse stad Baltimore bestaande uit Victoria Legrand (zang, orgel) en Alex Scally (gitaar, toetsen, zang).
Het duo begon in 2004 en bracht in 2006 hun eerste album uit, getiteld. In 2008 werd dit album opgevolgd door Devotion, daarna volgden Teen Dream in 2010, Bloom in 2012, Depression Cherry in 2015 en Thank Your Lucky Stars in 2015.
Het album Teen Dream werd door recensenten warm onthaald en betekende vooreen doorbraak naar het grotere publiek
Alas.. Dat is de 5e.quote:Op woensdag 7 december 2016 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ga ze niet op de vingers natellen en gok op On the Beach
Stand: 1357quote:
Het jaartal had ik er niet bij gevraagd, maar goed.quote:Op woensdag 7 december 2016 18:09 schreef dekatophetspek het volgende:
Rod Stewart
A Night On The Town
1976
zegt me helemaal niks..quote:
2/10quote:Op woensdag 7 december 2016 19:02 schreef Ulx het volgende:
3. Paul simon - you can call me al
6. Bon Jovi - you give love a bad name
6/10quote:Op woensdag 7 december 2016 19:06 schreef peaceman het volgende:
2. Communards - dont leave me This way
5. Zangers zonder naam - Mexico
7. Duran Duran - notorius
10. Pet shop boys - surburbia
7/10quote:
9/10quote:Op woensdag 7 december 2016 19:22 schreef MadMaster het volgende:
4. Timex Social Club - Rumors
9. Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms Tonight
10/10quote:
quote:
quote:Now shut the door; keep down to south.
Shut the door; keep down to south.
Shut the door; keep down to south.
Ik dacht al, dat ik hem kende. Maar ja, Yello: je verwacht het niet, hè.quote:
Eerste cd van mijn broertje denk ik, Yello met Flag.quote:Op donderdag 8 december 2016 08:43 schreef Blogman het volgende:
[..]
Ik dacht al, dat ik hem kende. Maar ja, Yello: je verwacht het niet, hè.
quote:Whoa,![]()
It's been three long years
Do ya still want me? (still want me)
If I don't see a![]()
I'll stay on the bus
Forget about us
Put the blame on me
If I don't see a![]()
Mijn eerste waren Genesis - Genesis, Talk Talk - The Colour of Spring & Yello - One Second.. Effe gespaard, hè..quote:Op donderdag 8 december 2016 08:47 schreef pipster het volgende:
[..]
Eerste cd van mijn broertje denk ik, Yello met Flag.
Tony Orlando & Dawn inderdaad.quote:Op donderdag 8 december 2016 09:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is Tie a Yellow Ribbon. Maar dat is van honderden mensen geweest. Maar het origineel is volgens mij van Tony Orlando of zoiets.
Wat van wie?quote:So long, boy, you can take my place
Got my papers, I got my pay
So, pack my bags, and I'll be on my way
Nee.quote:
je kunt "Yummy Yummy Yummy I Got Love in my Tummy" van Ohio Express niet meezingen?quote:
En bedankt, die zit nu in mijn hoofd.quote:Op donderdag 8 december 2016 11:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
je kunt "Yummy Yummy Yummy I Got Love in my Tummy" van Ohio Express niet meezingen?
quote:Op donderdag 8 december 2016 12:09 schreef cafca het volgende:
[..]
En bedankt, die zit nu in mijn hoofd
Ik Chewy Chewy Chewy Chewy en die is nog niet eens genoemd..quote:Op donderdag 8 december 2016 12:09 schreef cafca het volgende:
[..]
En bedankt, die zit nu in mijn hoofd.
Maar het producersduo zou ik niet weten.
quote:
#1357quote:Govinda jaya jaya
Gopala jaya jaya
mijn 1e punt in jarenquote:Op vrijdag 9 december 2016 16:49 schreef belsen het volgende:
[..]
[..]
slaveloos 1
MadMaster 1
cafca 2
pipster 2
Blogman 2
dekatophetspek 1
ranja 1
Homdeck 1
Ulx 1
peaceman 1
quote:
Ja, en die is niet eens solo, maar met de Plastic Ono bandquote:Op vrijdag 9 december 2016 18:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
wonderlijk genoeg zijn enige nummer 1 single in de hitlijsten.
slaveloos 1
MadMaster 2
cafca 2
pipster 2
Blogman 2
dekatophetspek 1
ranja 1
Homdeck 1
Ulx 1
peaceman 1
hmm daar heb je een punt... zo zie je maar weer dat ik het vragen stellen verleerd ben. Excuses.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en die is niet eens solo, maar met de Plastic Ono band
O No, Peace man...quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm daar heb je een punt... zo zie je maar weer dat ik het vragen stellen verleerd ben. Excuses.
Waarschijnlijk dezelfde ja. Al komt die rechter me ook wel bekend voor en zou ik voor die blonde in het midden nog wel een gokje willen doenquote:
We zijn op weg.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:20 schreef cafca het volgende:
Nou, zal ik dan maar een gokje wagen: John Lennon, Brian Connoly, Harry Nilsson, Keith Moon, Rudy Martinez.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:23 schreef cafca het volgende:
Die laatste leek me ook al heel sterk. Is nr. 4 dan toch Alice Cooper?
Davy Jones?quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:28 schreef peaceman het volgende:
Die helemaal rechts is van The Monkees toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |