SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Trustenquote:Op dinsdag 6 december 2016 00:12 schreef sacha het volgende:
het is een overdosis Metalica, nu echt slapen
Chumbawamba nu.quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
Alweer Metallica? Volgens mij komen die nu wel 30 keer op een dag voorbij...
heeft niets geholpen Piet!quote:Op dinsdag 6 december 2016 00:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb een schop tegen de viskom gegeven.
Alles is veel. Onrustig geslapen, en dus best moe.quote:
Ah minder man, hoe dat zo?quote:Op dinsdag 6 december 2016 06:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Alles is veel. Onrustig geslapen, en dus best moe.
Maar ach.... rustig aan wakker worden dan maar.
Als ik dat wist, kon ik het verhelpen.quote:
Hehehe herkenbaar probleem hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2016 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik dat wist, kon ik het verhelpen.
Goed spul dan.quote:Op dinsdag 6 december 2016 06:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe herkenbaar probleem hoor.
Bional Nervofit Forte wil mij wel eens helpen in zulke nachten, maar als je me 's ochtends zo vroeg online ziet als nu, betekent dat dat het die nacht niet voldoende geholpen heeft!
quote:
hier ook, echt, de sfeer vliegt me aanquote:Op dinsdag 6 december 2016 07:38 schreef just me het volgende:
[..]vandaag gaat onze school in kerstsfeer gebracht worden, de Sint heeft het land nog niet eens verlaten en de kerstman wordt binnengehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op dinsdag 6 december 2016 07:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier ook, echt, de sfeer vliegt me aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ga ik vanmorgen naar buiten, ligt Sinterklaas laveloos in de straat.quote:Op dinsdag 6 december 2016 07:38 schreef just me het volgende:
[..]vandaag gaat onze school in kerstsfeer gebracht worden, de Sint heeft het land nog niet eens verlaten en de kerstman wordt binnengehaald
quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga ik vanmorgen naar buiten, ligt Sinterklaas laveloos in de straat.
Bleek 'ie een fles whisky van me gejat te hebben die hij buiten heeft leeggezopen.
Denk dat dat 'ie voorlopig nog niet het land uit is...
ik ben al op schoolquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 07:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier ook, echt, de sfeer vliegt me aanen thuis ook al niet, wat zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als juf in zo'n geil kerstjurkje?quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben al op school
net even een klas in kerststemming gebracht
dat jurkje komt pas 22 december als we kerstdiner op school hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2016 09:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als juf in zo'n geil kerstjurkje?![]()
Of zijn de kinderen daar nog te jong voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:50 schreef just me het volgende:
[..]
dat jurkje komt pas 22 december als we kerstdiner op school hebben![]()
Maakt mij niet uit of de kinderen daar te jong voor zijn, vaders komen toch ook de kinderen brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Ik hoop dat het wat wordt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:24 schreef just me het volgende:
Ziet er wel super vet uit! We gaan begin januari met de school er naar toe, ik heb toevallig vorige week geld overgemaakt.
Het is redelijk dicht bij mijn huis
![]()
Ik moest ook een aardige rekening betalenquote:Op dinsdag 6 december 2016 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wat wordt.
Ze hebben er aardig wat geld ingepompt...
Het was toch eerst wel een evenement in het centrum?quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest ook een aardige rekening betalen
Het is jammer dat het buiten het centrum ligt maar ja.. in het centrum kun je zoiets niet bouwen.
Het ligt wel heel gunstig bij de TU-wijk
klopt maar je kon er een alleen rondjes schaatsen en dat was het.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was toch eerst wel een evenement in het centrum?
Met een schaatsbaan, BBQ hapjes, soep en zo?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag![]()
* Elfletterig moet even wennen aan al die kerst-UI's
Je bent de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:40 schreef just me het volgende:
[..]Mijn ui is niet zo verschillend met die van gisteren hoor
* just me is altijd al uitzonderlijk geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent de uitzondering die de regel bevestigt
Hoiquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag![]()
* Elfletterig die kerst-UI's
De mooiste dagen van het jaar. 6 december als de kerstmuis weer tevoorschijn komt en vooral 6 januari als ie weer weg magquote:
muissssquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De mooiste dagen van het jaar. 6 december als de kerstmuis weer tevoorschijn komt en vooral 6 januari als ie weer weg mag
Je kunt je UI natuurlijk net zo vaak veranderen als je wilt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De mooiste dagen van het jaar. 6 december als de kerstmuis weer tevoorschijn komt en vooral 6 januari als ie weer weg mag
Ow jaquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt je UI natuurlijk net zo vaak veranderen als je wilt.
quote:
quote:
O ja, die heb je ook nogquote:
Karzaiquote:
Kerstmuisje staat er weerquote:
Hé Mopperquote:
Ola Muisquote:
Terwijl ik nog wel een UI-facelift voor je heb gemaaktquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb mijn UI nog nooit veranderd
We zouden bijna een verband gaan vermoedenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:21 schreef just me het volgende:
Ik ga even boodschappen doen en het is meteen een dolle boel hier
allen
Als just me van huis is dansen de muizenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:21 schreef just me het volgende:
Ik ga even boodschappen doen en het is meteen een dolle boel hier
allen
* just me gooit sprUIten naar Elfquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zouden bijna een verband gaan vermoeden
(Nee hoor, grapje)
Zeg maar niets meer...quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als just me van huis is dansen de muizen
quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:23 schreef just me het volgende:
[..]
Zeg maar niets meer...
ik ga wel koken
Ik mis alleen nog de woorden "op tafel"quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als just me van huis is dansen de muizen
quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:23 schreef just me het volgende:
[..]
Zeg maar niets meer...
ik ga wel koken
Mijn broer was al heel snel fan van Hazes, hij is bijna onterfd door mijn ouders die toch echt van de klassieke muziek warenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heeft verschillende keren in de Top 2000 gestaan, dat nummer.
Begrijpelijk...quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn broer was al heel snel fan van Hazes, hij is bijna onterfd door mijn ouders die toch echt van de klassieke muziek waren
Ik kan Hazes af en toe best waarderenquote:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Sinterklaas inmiddels het land heeft verlaten. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je volgende uitzending weer wreed wordt verstoord.quote:
Ik ook. Eén of twee keer per jaar, circa 4 minutenquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan Hazes af en toe best waarderen
Ik geef toe, ik ben zelfs naar de musical over Hazes geweestquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Eén of twee keer per jaar, circa 4 minuten
Ik ben uit beleefdheid een keer mee geweest naar een concert van 'm in het Olympisch Stadion en wat was dat verschrikkelijk slecht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan Hazes af en toe best waarderen
Ik vertrouw niets of niemand...quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Sinterklaas inmiddels het land heeft verlaten. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je volgende uitzending weer wreed wordt verstoord.
daar was ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben uit beleefdheid een keer mee geweest naar een concert van 'm in het Olympisch Stadion en wat was dat verschrikkelijk slecht.
Eerder had ik al snel genoeg van 'm, nadat tijdens en uitwedstrijd van Ajax bij AZ, begin jaren 80, zijn eerste album continue heeft staan jengelen in de kroeg waar we zaten, omdat iemand daar een cassettebandje van has meegenomen en de bareigenaar de omzet wel aardig vond...
Die ja, was nog uitgesteld ook door die hoosbuien.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar was ik ookhij was buiten adem na twee nummers, stromende regen
die ben ik vergeten ik stond gelukkig overdekt en de bier aanvoer was goedquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ja, was nog uitgesteld ook door die hoosbuien.
Twee nummers zingen en dan weer aan de zenuwpillen en het zuurstof.
Inclusief Johnny Logan en Sugar Lee Hooper...
Ik heb de hoosbuien nog als excuus aangevoerd om niet te hoeven gaan, maar de rest wilde wel gaan. Stond je daar tussen de paraplu's...quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
die ben ik vergeten ik stond gelukkig overdekt en de bier aanvoer was goed
je kan altijd zo lekker meezingen hequote:Op dinsdag 6 december 2016 17:30 schreef just me het volgende:
Dit is de laatste keer
![]()
ik heb nooit geloooooooooooooooooooofd in jou
Ik houd er al niet van om tussen mensen te staan, laat staan tussen mensen in natte kleding.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de hoosbuien nog als excuus aangevoerd om niet te hoeven gaan, maar de rest wilde wel gaan. Stond je daar tussen de paraplu's...
biertje erbijquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan altijd zo lekker meezingen he
Altijd maar weer die alcohol hč?quote:
vanavond maar weer een naar de praatgroepquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Altijd maar weer die alcohol hč?
Verslaafde!
Niet zo anonieme alcoholisten?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:00 schreef just me het volgende:
[..]
vanavond maar weer een naar de praatgroep
Groupies Anonymous?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:00 schreef just me het volgende:
[..]
vanavond maar weer een naar de praatgroep
hallo ik ben just me en ik lust er wel pap vanquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:02 schreef just me het volgende:
[..]
hallo ik ben just me en ik lust er wel pap van
quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:13 schreef just me het volgende:
de spruiten zijn gaar (niet echt hoor, want dat is goor)
De rapen ook?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:13 schreef just me het volgende:
de spruiten zijn gaar (niet echt hoor, want dat is goor)
Er bestaat zoiets als rum-rozijnenvlaquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:02 schreef just me het volgende:
[..]
hallo ik ben just me en ik lust er wel pap van
Ook naar Holland zingt Hazes?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik ben zelfs naar de musical over Hazes geweest
Wist niet dat ToT zo dyslectisch was.quote:
Ram ze.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:54 schreef Tuned22 het volgende:
Kga es ff proberen om op de requestknop te rammen
quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:14 schreef Tuned22 het volgende:
Wunderbar zeghij staat in de wachtrij
quote:
Hier roepen ze altijd 'K*T'quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:19 schreef Tuned22 het volgende:
Deze is alleen briljant omdat je keihard en schaamteloos 'HOER' kunt schreeuwen
* OscarMopperkont kent hem ook in de kut versiequote:
Mag ik zo vrij zijn, te vragen waar hier is?quote:
schaamteloos Meltingquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn, te vragen waar hier is?
Volgens mij vergis je jezelf nu met mij.quote:
Die zin moest ik 3x lezen !quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:31 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je jezelf nu met mij.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |