Ik hoop dat het wat wordt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:24 schreef just me het volgende:
Ziet er wel super vet uit! We gaan begin januari met de school er naar toe, ik heb toevallig vorige week geld overgemaakt.
Het is redelijk dicht bij mijn huis
![]()
Ik moest ook een aardige rekening betalenquote:Op dinsdag 6 december 2016 15:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat het wat wordt.
Ze hebben er aardig wat geld ingepompt...
Het was toch eerst wel een evenement in het centrum?quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:54 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moest ook een aardige rekening betalen
Het is jammer dat het buiten het centrum ligt maar ja.. in het centrum kun je zoiets niet bouwen.
Het ligt wel heel gunstig bij de TU-wijk
klopt maar je kon er een alleen rondjes schaatsen en dat was het.quote:Op dinsdag 6 december 2016 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was toch eerst wel een evenement in het centrum?
Met een schaatsbaan, BBQ hapjes, soep en zo?
quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag![]()
* Elfletterig moet even wennen aan al die kerst-UI's
Je bent de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:40 schreef just me het volgende:
[..]Mijn ui is niet zo verschillend met die van gisteren hoor
* just me is altijd al uitzonderlijk geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2016 16:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent de uitzondering die de regel bevestigt
Hoiquote:Op dinsdag 6 december 2016 16:32 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag![]()
* Elfletterig die kerst-UI's
De mooiste dagen van het jaar. 6 december als de kerstmuis weer tevoorschijn komt en vooral 6 januari als ie weer weg magquote:
muissssquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De mooiste dagen van het jaar. 6 december als de kerstmuis weer tevoorschijn komt en vooral 6 januari als ie weer weg mag
Je kunt je UI natuurlijk net zo vaak veranderen als je wilt.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De mooiste dagen van het jaar. 6 december als de kerstmuis weer tevoorschijn komt en vooral 6 januari als ie weer weg mag
Ow jaquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt je UI natuurlijk net zo vaak veranderen als je wilt.
quote:
quote:
O ja, die heb je ook nogquote:
Karzaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |