Hehehe herkenbaar probleem hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2016 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik dat wist, kon ik het verhelpen.
Goed spul dan.quote:Op dinsdag 6 december 2016 06:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe herkenbaar probleem hoor.
Bional Nervofit Forte wil mij wel eens helpen in zulke nachten, maar als je me 's ochtends zo vroeg online ziet als nu, betekent dat dat het die nacht niet voldoende geholpen heeft!
quote:
hier ook, echt, de sfeer vliegt me aanquote:Op dinsdag 6 december 2016 07:38 schreef just me het volgende:
[..]vandaag gaat onze school in kerstsfeer gebracht worden, de Sint heeft het land nog niet eens verlaten en de kerstman wordt binnengehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op dinsdag 6 december 2016 07:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier ook, echt, de sfeer vliegt me aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ga ik vanmorgen naar buiten, ligt Sinterklaas laveloos in de straat.quote:Op dinsdag 6 december 2016 07:38 schreef just me het volgende:
[..]vandaag gaat onze school in kerstsfeer gebracht worden, de Sint heeft het land nog niet eens verlaten en de kerstman wordt binnengehaald
quote:Op dinsdag 6 december 2016 08:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga ik vanmorgen naar buiten, ligt Sinterklaas laveloos in de straat.
Bleek 'ie een fles whisky van me gejat te hebben die hij buiten heeft leeggezopen.
Denk dat dat 'ie voorlopig nog niet het land uit is...
ik ben al op schoolquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 07:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hier ook, echt, de sfeer vliegt me aanen thuis ook al niet, wat zieligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als juf in zo'n geil kerstjurkje?quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:33 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben al op school
net even een klas in kerststemming gebracht
dat jurkje komt pas 22 december als we kerstdiner op school hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2016 09:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als juf in zo'n geil kerstjurkje?![]()
Of zijn de kinderen daar nog te jong voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:50 schreef just me het volgende:
[..]
dat jurkje komt pas 22 december als we kerstdiner op school hebben![]()
Maakt mij niet uit of de kinderen daar te jong voor zijn, vaders komen toch ook de kinderen brengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |