Ik geef toe, ik ben zelfs naar de musical over Hazes geweestquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Eén of twee keer per jaar, circa 4 minuten
Ik ben uit beleefdheid een keer mee geweest naar een concert van 'm in het Olympisch Stadion en wat was dat verschrikkelijk slecht.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan Hazes af en toe best waarderen
Ik vertrouw niets of niemand...quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Sinterklaas inmiddels het land heeft verlaten. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je volgende uitzending weer wreed wordt verstoord.
daar was ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben uit beleefdheid een keer mee geweest naar een concert van 'm in het Olympisch Stadion en wat was dat verschrikkelijk slecht.
Eerder had ik al snel genoeg van 'm, nadat tijdens en uitwedstrijd van Ajax bij AZ, begin jaren 80, zijn eerste album continue heeft staan jengelen in de kroeg waar we zaten, omdat iemand daar een cassettebandje van has meegenomen en de bareigenaar de omzet wel aardig vond...
Die ja, was nog uitgesteld ook door die hoosbuien.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar was ik ookhij was buiten adem na twee nummers, stromende regen
die ben ik vergeten ik stond gelukkig overdekt en de bier aanvoer was goedquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ja, was nog uitgesteld ook door die hoosbuien.
Twee nummers zingen en dan weer aan de zenuwpillen en het zuurstof.
Inclusief Johnny Logan en Sugar Lee Hooper...
Ik heb de hoosbuien nog als excuus aangevoerd om niet te hoeven gaan, maar de rest wilde wel gaan. Stond je daar tussen de paraplu's...quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
die ben ik vergeten ik stond gelukkig overdekt en de bier aanvoer was goed
je kan altijd zo lekker meezingen hequote:Op dinsdag 6 december 2016 17:30 schreef just me het volgende:
Dit is de laatste keer
![]()
ik heb nooit geloooooooooooooooooooofd in jou
Ik houd er al niet van om tussen mensen te staan, laat staan tussen mensen in natte kleding.quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de hoosbuien nog als excuus aangevoerd om niet te hoeven gaan, maar de rest wilde wel gaan. Stond je daar tussen de paraplu's...
biertje erbijquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan altijd zo lekker meezingen he
Altijd maar weer die alcohol hè?quote:
vanavond maar weer een naar de praatgroepquote:Op dinsdag 6 december 2016 17:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Altijd maar weer die alcohol hè?
Verslaafde!
Niet zo anonieme alcoholisten?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:00 schreef just me het volgende:
[..]
vanavond maar weer een naar de praatgroep
Groupies Anonymous?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:00 schreef just me het volgende:
[..]
vanavond maar weer een naar de praatgroep
hallo ik ben just me en ik lust er wel pap vanquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:02 schreef just me het volgende:
[..]
hallo ik ben just me en ik lust er wel pap van
quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:13 schreef just me het volgende:
de spruiten zijn gaar (niet echt hoor, want dat is goor)
De rapen ook?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:13 schreef just me het volgende:
de spruiten zijn gaar (niet echt hoor, want dat is goor)
Er bestaat zoiets als rum-rozijnenvlaquote:Op dinsdag 6 december 2016 18:02 schreef just me het volgende:
[..]
hallo ik ben just me en ik lust er wel pap van
Ook naar Holland zingt Hazes?quote:Op dinsdag 6 december 2016 17:43 schreef just me het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik ben zelfs naar de musical over Hazes geweest
Wist niet dat ToT zo dyslectisch was.quote:
Ram ze.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:54 schreef Tuned22 het volgende:
Kga es ff proberen om op de requestknop te rammen
quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:14 schreef Tuned22 het volgende:
Wunderbar zeghij staat in de wachtrij
quote:
Hier roepen ze altijd 'K*T'quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:19 schreef Tuned22 het volgende:
Deze is alleen briljant omdat je keihard en schaamteloos 'HOER' kunt schreeuwen
* OscarMopperkont kent hem ook in de kut versiequote:
Mag ik zo vrij zijn, te vragen waar hier is?quote:
schaamteloos Meltingquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn, te vragen waar hier is?
Volgens mij vergis je jezelf nu met mij.quote:
Die zin moest ik 3x lezen !quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:31 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Volgens mij vergis je jezelf nu met mij.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |