Ze lult uit haar nek over weerspiegeling in de samenleving. Ze spreekt voor 10 % en dan alleen nog in de randstad. En nu Annie M. G. citeren. Rot op. Met je gezeik.quote:Op maandag 5 december 2016 19:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanwaar die aversie tegen ons Dieuwertje?
Ik denk dat je in je nopjes bent omtrent de door mij gekozen TTquote:Op maandag 5 december 2016 19:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze lult uit haar nek over weerspiegeling in de samenleving. Ze spreekt voor 10 % en dan alleen nog in de randstad. En nu Annie M. G. citeren. Rot op. Met je gezeik.
In m'n nopjes was ik als jeugdvoetballer.quote:Op maandag 5 december 2016 19:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat je in je nopjes bent omtrent de door mij gekozen TT
true.quote:Op maandag 5 december 2016 19:11 schreef Tagliano het volgende:
Het is mogelijk dat:
-Ik morgen uitglijd over een bananenschil
-Volgende week een huis op me neerstort
-Over 26 dagen de wereld vergaat
-Ik straks mijn teen stoot aan een tafelpoot
Deze voorspelling heeft ongeveer net zoveel waarde als van die kneus daar
Vertel daar eens over. Waar speelde je? Ik had een jongen in mijn team die als enige in de F-jes een robuuste verdediger en niet mee deed aan het "kluitjes voetbal". Stond altijd pal voor onze keeper en ramde iedere bal weg als die via de kluts uit het kluitje kwam.quote:Op maandag 5 december 2016 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
In m'n nopjes was ik als jeugdvoetballer.
niet echt hij gelooft nog steeds in een systeem die in 1960 is opgezet. Dat daar nu afbreuk aan wordt gedaan is zijn conclusiequote:
Ze voorspelden me een toekomst als waarschijnlijk betaald voetballer. Ik scoorde zo'n 60 doelpunten per seizoen. Mijn vriendje en ik lieten elkaar scoren. Hij pleegde later ook zelfmoord. Ik was als eerste jaars B-1 speler net 15 eerste elftal speler. in de derde klas. 1978. Destijds de op twee na hoogste klasse. Sommigen zeggen dat ik het niet echt heb gemaakt omdat ik te jong debuteerde tegen die boeren. Zelf denk ik dan Rock 'n' roll er ook mee te maken kan hebben. Wel 15 jaar in het eerste gespeeld.quote:Op maandag 5 december 2016 19:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel daar eens over. Waar speelde je? Ik had een jongen in mijn team die als enige in de F-jes een robuuste verdediger en niet mee deed aan het "kluitjes voetbal". Stond altijd pal voor onze keeper en ramde iedere bal weg als die via de kluts uit het kluitje kwam.
Ik ben er heilig van overtuigd dat wij meermaals kampioen zijn geworden door die jongen. Later ging ik nog met 'm om buiten de voetbal. Ik was toen 14. Ben een goed jaar met 'm omgegaan. Op mijn 16e hoorde ik dat ie zelfmoord had gepleegd. Hij was van de 7e etage gesprongen. Niemand wist waarom.
Om zeker van zijn zaak te zijn had ie een rugzak om met 4 bakstenen erin. #Nolies.
Populisme = claimen dat je namens 'het volk' spreekt.quote:
Het wordt gebruikt voor elke andere mening dan het 'establishment'quote:Op maandag 5 december 2016 19:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Populisme = claimen dat je namens 'het volk' spreekt.
En dat gebeurt in de politiek tegenwoordig erg vaak.
Dus mag je daar best over spreken in een actualiteitenprogramma, toch?
Of in de kranten over schrijven.
Of over discussiëren op internet.
Wederom: je luistert niet goed.quote:Op maandag 5 december 2016 19:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het wordt gebruikt voor elke andere mening dan het 'establishment'
de horrorquote:Op maandag 5 december 2016 19:25 schreef Badr_Harry het volgende:
Elite mensen aan tafek die schijnbaar er verstand van hebben
maar dan noemen ze het geen populisme. Er zit een dubbele moraal in het gesprek. Lees gesprek het is geen discussiequote:Op maandag 5 december 2016 19:26 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wederom: je luistert niet goed.
Er wordt momenteel op DWDD ook op het establishment gekankerd, vanwege de minachting van dat establishment t.o.v. kiezers die op populisten stemmen. Mak spreekt nu van een 'politieke kaste'.
Wie is 'men'?quote:Op maandag 5 december 2016 19:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mak begrijpt niet dat men al dit soort denkers, zoals hij, ook niet meer serieus neemt.
Ah de minachting voor mensen die boeken lezen.quote:Op maandag 5 december 2016 19:28 schreef Szura het volgende:
Ah Mak weet precies vanuit z'n boekenkamer wat de Duitse kiezers drijft.
Als ik had gezegd 'slaapkamer', had je dan gepost over minachting voor slapende mensen?quote:Op maandag 5 december 2016 19:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ah de minachting voor mensen die boeken lezen.
Generaliseren is wat anders dan populisme.quote:Op maandag 5 december 2016 19:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wie is 'men'?
Is dat 'het volk'?
Maak je nu een populistische opmerking?
Er wordt aangegeven dat er meerdere kanten aan een zaak zitten.quote:Op maandag 5 december 2016 19:27 schreef xzaz het volgende:
[..]
maar dan noemen ze het geen populisme. Er zit een dubbele moraal in het gesprek. Lees gesprek het is geen discussie
nee, mj wannabequote:Op maandag 5 december 2016 19:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je houdt je bak over de Prins Extince!
OK.quote:Op maandag 5 december 2016 19:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Generaliseren is wat anders dan populisme.
Mensen kunnen tegenwoordig niet meer met nuance omgaan.quote:Op maandag 5 december 2016 19:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er wordt aangegeven dat er meerdere kanten aan een zaak zitten.
Er wordt niet zwart-wit geredeneerd.
En soms zijn mensen het met elkaar eens. Nou en?
Krijg je toch nog wat warms binnenquote:Op maandag 5 december 2016 19:32 schreef Joezi het volgende:
In Jiskefet moesten ze de Sint pikkepijpen lol
Dit was niet eens Keesquote:
maar één kant noemen ze populisme en de andere kant niet. Het is heel populistisch om het woord populisme te gebruiken om een groep aan te duiden op dit moment de anti Europa groep.quote:Op maandag 5 december 2016 19:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er wordt aangegeven dat er meerdere kanten aan een zaak zitten.
Er wordt niet zwart-wit geredeneerd.
En soms zijn mensen het met elkaar eens. Nou en?
Eh okay Hans, marsepein in je oogquote:Op maandag 5 december 2016 19:34 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Haha, matthijs die zich indekt omdat ie ouwe fragmenten laat zien waar nog zwarte pieten in voorkomen
bijna 15 jaar volgens mijquote:
Nog van de tijd dat er Zwarte Pieten waren.quote:
Mijn God.quote:
Ik ben geen 13 jrquote:Op maandag 5 december 2016 19:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt ook Eminem, Scooba fool, en de mister dont-give-a-fuck allen wit en rechtsch
Wel een beetje gelachenquote:Op maandag 5 december 2016 19:39 schreef Szura het volgende:
1. Dire Straits - Telegraph Road
Knopflergod
Maar het gaat bij populisme niet om de groep, maar om de aanvoerder van de groep die claimt namens het gehele volk te spreken. Dàt is de populist cq de vertegenwoordiger van het populisme en niet de mensen die op zo iemand stemmen. Dat werd in dit gesprek wel duidelijk aangegeven.quote:Op maandag 5 december 2016 19:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
maar één kant noemen ze populisme en de andere kant niet. Het is heel populistisch om het woord populisme te gebruiken om een groep aan te duiden op dit moment de anti Europa groep.
Niet gehoord en elke politieke partij zegt voor heel het volk te spreken.quote:Op maandag 5 december 2016 19:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar het gaat bij populisme niet om de groep, maar om de aanvoerder van de groep die claimt namens het gehele volk te spreken. Dàt is de populist cq de vertegenwoordiger van het populisme en niet de mensen die op zo iemand stemmen. Dat werd in dit gesprek wel duidelijk aangegeven.
Van Gerwen vindt het niet leuk dat je lacht.quote:
quote:Op maandag 5 december 2016 19:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Van Gerwen vindt het niet leuk dat je lacht.
Dan houdt het op.quote:Op maandag 5 december 2016 19:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niet gehoord en elke politieke partij zegt voor heel het volk te spreken.
Weet ik niet.quote:
'He's a great guy, seriously the greatest guy I've met recently'.quote:
nee.quote:Op maandag 5 december 2016 19:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Zal wel weer met die verdraaide top 2000 te maken hebben?
geen enkele kritische noot (hihi c wut i did thar)quote:
Je begint al in vorm te raken voor de Top 2000quote:Op maandag 5 december 2016 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
geen enkele kritische noot (hihi c wut i did thar)
En daarna twitteren: despite being a great guy, he's mocking the USA too much. Sad.quote:Op maandag 5 december 2016 19:46 schreef Szura het volgende:
[..]
'He's a great guy, seriously the greatest guy I've met recently'.
Ja, maar het is wel echt zoquote:Op maandag 5 december 2016 19:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Je begint al in vorm te raken voor de Top 2000
Lekker overdag top 2000, 's avonds dartsquote:Op maandag 5 december 2016 19:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Je begint al in vorm te raken voor de Top 2000
Sorry, ik lulde te lang door over populisme.quote:
Alsof jij dat kunt horen over je aldi speakersquote:Op maandag 5 december 2016 19:48 schreef Joezi het volgende:
totaal geen gevoel erin, ijskoud zonder ziel
B&O vriendquote:Op maandag 5 december 2016 19:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Alsof jij dat kunt horen over je aldi speakers
gewoon allebei tegelijkertijd maatquote:Op maandag 5 december 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lekker overdag top 2000, 's avonds darts
En eigenlijk geen tijd om te slapenquote:Op maandag 5 december 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En ook nog een paupertjedruk topic modden, dat is wat veel van het goede wellichtquote:Op maandag 5 december 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon allebei tegelijkertijd maat
dit.quote:Op maandag 5 december 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet te modden.quote:Op maandag 5 december 2016 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En ook nog een paupertjedruk topic modden, dat is wat veel van het goede wellicht
Moddenquote:Op maandag 5 december 2016 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En ook nog een paupertjedruk topic modden, dat is wat veel van het goede wellicht
Ik dien mijn taak uiterst serieus te nemenquote:Op maandag 5 december 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet te modden.
Mijn column is elders op FOK! te lezen.quote:
Maar hij haat Hilversum en z'n incrowd. Ze draven overal op. Hij is de Kees verkerk en Henry Buitenzorg in één.quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:18 schreef DrDentz het volgende:
Mart Smeets over zijn favoriete onderwerp: Mart Smeets!
Gordon op FOK!quote:
Kees Akerboom ooit sportman van het jaar geweest ? Of Rik Smits ?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:09 schreef Joezi het volgende:
En wie zei dat witten niet kunnen basketballen ??? Wat is dit dan he!??!?
Is het leuk dit jaar?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dekker was MAD bij Expeditie Robinson.
Stelde ook niet zoveel voor, als de babyboomers dood zijn is Cruijff ook zo weer vergetenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:13 schreef tong80 het volgende:
Smeets de grootste egotripper van Nederland.
Laat mij over Cruijffie spreken. Het woord Jopie is nog niet gevallen bij deze egotripper.
CRUIJFF GVD
Dat was een mooiere keuze geweest jaquote:
Wat heb jij toch tegen de heer Smeets?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:15 schreef tong80 het volgende:
De grootste voetbalhater van Nederland gaat het als bijzin nog over de verlosser hebben.
Heel de uitzending zou over Cruijff moeten gaan.
Oh een vraag over Smeets. Nu gaan we dieper.
Walgelijk.
Jij bent voor het laatst serieus genomen door een Australische kangoeroe die de benen nam van een giraffe.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Stelde ook niet zoveel voor, als de babyboomers dood zijn is Cruijff ook zo weer vergeten
quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:13 schreef Joezi het volgende:
Over 10 jaar, de Dumoulingate, nu al zin in
Ik zit toch een beetje te dollen joh laat gaan joh ouwe reusquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij bent voor het laatst serieus genomen door een Australische kangoeroe die de benen nam van een giraffe.
Kijk naar de uitzending. De Smeets show.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen de heer Smeets?
Dat maakt m juist zo goed toch. Cruyff had dat ook inderdaad, die maakte de showquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk naar de uitzending. De Smeets show.
CRUIJFF GVD !
Laten we hopen van niet.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:18 schreef tong80 het volgende:
Het sportjaar overzicht van Smeets. We hebben het 20 minuten over Amerikaans basketbal. Komt Cruijff nog aan bod ?
Wat is er dan met Cruijff ?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:18 schreef tong80 het volgende:
Het sportjaar overzicht van Smeets. We hebben het 20 minuten over Amerikaans basketbal. Komt Cruijff nog aan bod ?
Geniet van het Argentijnse basketbal.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
tong zet zichzelf echt afschuwelijk voor lul met zijn cruijff gegeil. Er zijn ook andere sporten dan voetbal.
Praat voor jezelf hans!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:19 schreef Achterhoker het volgende:
Heeft Smeets na al die jaren nog steeds niet door dat men in Nederland schijt heeft aan die NBA?
quote:
Niemand geeft een neuk om basketbal.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Praat voor jezelf hans!!!!!!!!!!!!!!!
In dit topic zitten er al 6 met basketbalpassie! Ken de feitenquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:23 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om basketbal.
Check je MORA bittergarnituur maar eens!?!?!quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zie het nooit liggen bij de Albert Heijn.
Hmm beetje eng dit met je UI en allesquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:27 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb zin in mensenvlees. Kinderbilletjes mmmm.
Hier hebben we ook een poelier, ken je dat?quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:28 schreef Karina het volgende:
Waar ik vroeger woonde zat ook nog een paardenslager. Die is nu weg.
Niet speciaal kinderen ervoor fokken bedoel ik. Gewoon van verkeersslachtoffers ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm beetje eng dit met je UI en alles
TR voor de zekerheid
Ja ken ik ook volgens mij zit er in Amsterdam nog wel ergens eentje.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier hebben we ook een poelier, ken je dat?
Ff normaal doen johquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Niet speciaal kinderen ervoor fokken bedoel ik. Gewoon van verkeersslachtoffers ofzo.
Waarom paarden dan wel die hebben ook een hoofd en benen gvdquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ff normaal doen johNeem gewoon kiKKerbilletjes
Ik noem het bij een paard gewoon een kop en poten hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom paarden dan wel die hebben ook een hoofd en benen gvd
houd je bekquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom paarden dan wel die hebben ook een hoofd en benen gvd
Hij is de Dirk Kuijt van de hiphoppersquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:32 schreef Type-R het volgende:
Ali denk aan zijn publiek en reageert politiek correct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |