Puurquote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah! dan is het wat anders, ik dacht dat ik ineens de verkeerde naam in mijn hoofd had![]()
wat voor smaak heb jij?
Melkchocolade?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door chufi op 05-12-2016 18:00:54 ]
Ah, ik was voor de Melk gegaanquote:
ik vind alleen gewone kruidootjes lekker, al die variatie's hoeft voor mij niet zoquote:Op maandag 5 december 2016 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
We hadden heel veel soorten pepernoten, chocolade brokken, mandarijntjes en banketstaaf...
Een A?quote:Op maandag 5 december 2016 17:38 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen van beide. Mijn letter hadden ze nergens meer. Schijnbaar een populaire letter hierzo
Veel Mohameds hierzo.quote:Op maandag 5 december 2016 17:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Een A?
Ik heb me rot gezocht in die bak voor AAP toen![]()
komt natuurlijk door al die Achemd's hiero
Die eet ik altijd in 1 keer op en dat wil ik nietquote:Op maandag 5 december 2016 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah, ik was voor de Melk gegaan
[..]
ik vind alleen gewone kruidootjes lekker, al die variatie's hoeft voor mij niet zo![]()
Speculaasbrokken zijn ook wel lekker trouwens
Mark dusquote:Op maandag 5 december 2016 17:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Veel Mohameds hierzo.
Ik heb dezelfde voornaam als Rutte
Ik heb ook alweer 2 oliebollen opquote:Op maandag 5 december 2016 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die eet ik altijd in 1 keer op en dat wil ik niet
Maar geen letter M in de supers en kruidvat.quote:
waar woon je eigenlijk dan?quote:Op maandag 5 december 2016 17:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maar geen letter M in de supers en kruidvat.
Ik koop het ook niet hoorquote:Op maandag 5 december 2016 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook alweer 2 oliebollen op![]()
voorlopig koop ik niet meer
In een prettige wijk toch wel. Maar gewoon veel buitenlanders hierzo.quote:
ja hiero ook, maar ik weet eigenlijk niet of die aan Sinterklaas doen ...quote:Op maandag 5 december 2016 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In een prettige wijk toch wel. Maar gewoon veel buitenlanders hierzo.
Vraag het zequote:Op maandag 5 december 2016 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ja hiero ook, maar ik weet eigenlijk niet of die aan Sinterklaas doen ...
dan ben je verstandiger dan ik, ik moet maar weer aan de gezonde kost....quote:
Nah,kan ik best doen als ik een keer bij Dirk ben en het komt zo uit dan...quote:
Ok de verwarring alomquote:Op maandag 5 december 2016 18:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe nooit ijs of melk over mijn chocoladeletter heen...
ik vind je meer iemand voor appelflappenquote:Op maandag 5 december 2016 17:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb ook alweer 2 oliebollen op![]()
voorlopig koop ik niet meer
Neuh, nog niet.quote:Op maandag 5 december 2016 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ! Had ik ook al bedacht..
Al patat gegeten?
Ruilen met mijn melkchocoladeletter?quote:Op maandag 5 december 2016 18:15 schreef D. het volgende:
[..]
*letter geeft
Ik kreeg weer puur dit jaar, sint leert het nooit
Jouw sint leert het ook niet?quote:Op maandag 5 december 2016 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ruilen met mijn melkchocoladeletter?
Niet echt, ben geen grote eter.....quote:
Ik vermoed dat je wacht tot Baardaaps eerstkomende bezoek.. Of komt ie straks op pakjesavond al?quote:Op maandag 5 december 2016 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet echt, ben geen grote eter.....
Wij doen daar niet aan, die zo kunnen binnenvallen, maar dat kan net zo goed een andere dag van deze week zijn.quote:Op maandag 5 december 2016 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je wacht tot Baardaaps eerstkomende bezoek.. Of komt ie straks op pakjesavond al?
Pietquote:Op maandag 5 december 2016 18:21 schreef chufi het volgende:
Wie is er eigenlijk het oudst? Sint Maarten of Sint Nicolaas?
Ja ik zat een beetje te stangen..quote:Op maandag 5 december 2016 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij doen daar niet aan, die zo kunnen binnenvallen, maar dat kan net zo goed een andere dag van deze week zijn.
Mijne kwam met DHL.quote:Op maandag 5 december 2016 18:35 schreef chufi het volgende:
Maar wees blij dat jou pakketje wel is gearriveerd. Miljoenen pakketjes hebben het vandaag niet gehaald..
Nee, hier komt altijd van alles, is gewoon afhankelijk van de winkel.quote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hebben jouw voorkeur volgens mij.. Kies je daar je shoppings op uit?
Weet ik ook wel.. Maar een hoop van die couriers werken ook weer samen onder hun eigen naam.. Erg verwarrend soms.. Maar boeien.. Als het pakje maar aankomtquote:Op maandag 5 december 2016 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, hier komt altijd van alles, is gewoon afhankelijk van de winkel.
Daar heb je de baardaap.quote:Op maandag 5 december 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.. Maar een hoop van die couriers werken ook weer samen onder hun eigen naam.. Erg verwarrend soms.. Maar boeien.. Als het pakje maar aankomt
Dank je.quote:Op maandag 5 december 2016 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha Doe hem de groeten en veel plezier
Ja je kunt er meer mee dan alleen snacks.. Ook je worsten of je speklappen.. Maar de jus zul je dan toch apart moeten doenquote:Op maandag 5 december 2016 19:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je.
Ding is goedgekeurd, ik had er net wat frites in gedaan (Franse frites v/d Ali) de goedkoopsteniet eens voor de fryer en die zijn prima.![]()
Denk dat ik er veel mee ga doen.quote:Op maandag 5 december 2016 19:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je kunt er meer mee dan alleen snacks.. Ook je worsten of je speklappen.. Maar de jus zul je dan toch apart moeten doen
Zo dat klinkt veelbelovend.. Denk dat Sas dr doucheraam even op de lange baan schuift..quote:Op maandag 5 december 2016 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat ik er veel mee ga doen.
Hij deed zijn ding gelijkmatig en snel, meer dan een temperatuurknop en timer heb ik dan niet nodig.quote:Op maandag 5 december 2016 19:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo dat klinkt veelbelovend.. Denk dat Sas dr doucheraam even op de lange baan schuift..
Muffins ook, las ikquote:Op maandag 5 december 2016 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk dat ik er veel mee ga doen.
'Een woordvoerder van PostNL zegt dat het gaat om "maximaal 40.000" pakketten. Het bedrijf noemt het "heel vervelend" dat die vandaag niet kunnen worden bezorgd. "Maar we hebben vorige week al onze drukste dagen gehad. Veruit de meeste cadeautjes zijn op tijd bezorgd.'quote:Op maandag 5 december 2016 18:35 schreef chufi het volgende:
Maar wees blij dat jou pakketje wel is gearriveerd. Miljoenen pakketjes hebben het vandaag niet gehaald..
Ik heb een perfect 'klein' rond cakevormpje in huis, groot genoeg voor een 2 eieren 100 gr. cakeje, ca. 6 plakken/punten.quote:
Daar moet je het mee doen.quote:Op maandag 5 december 2016 19:45 schreef sacha het volgende:
[..]
'Een woordvoerder van PostNL zegt dat het gaat om "maximaal 40.000" pakketten. Het bedrijf noemt het "heel vervelend" dat die vandaag niet kunnen worden bezorgd. "Maar we hebben vorige week al onze drukste dagen gehad. Veruit de meeste cadeautjes zijn op tijd bezorgd.'
Heb je je dweil al?quote:Op maandag 5 december 2016 19:45 schreef sacha het volgende:
[..]
'Een woordvoerder van PostNL zegt dat het gaat om "maximaal 40.000" pakketten. Het bedrijf noemt het "heel vervelend" dat die vandaag niet kunnen worden bezorgd. "Maar we hebben vorige week al onze drukste dagen gehad. Veruit de meeste cadeautjes zijn op tijd bezorgd.'
ja je zou zo'n kerel twee weken in een ruimte met een bandje van jankende kinderen moeten laten door brengenquote:
Lekt het ?quote:Op maandag 5 december 2016 19:57 schreef sacha het volgende:
[..]
nee maar de kraan staat nog steeds open
gekkie, het hele eiland is nu lamquote:Op maandag 5 december 2016 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Woningbouw bellen, misschien zijn ze nog ergens in de buurt bezig?
oeh, wel zin in een feestjequote:Op maandag 5 december 2016 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Op radio49 nu een Sintshow van MadMaster
De kleine of de grote? of alle 2quote:Op maandag 5 december 2016 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nog bedankt voor de tip van de wokpan bij de Vomar, heb er vandaag een gehaald
Das meer voor de man alleen en de snelle hap..quote:Op maandag 5 december 2016 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
grote. Misschien de kleine ook nog halen, moet ik nog even over nadenken
voor sausjes, voor alleen groente, hij lijkt me toch wel handigquote:Op maandag 5 december 2016 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Das meer voor de man alleen en de snelle hap..
Ik geef je gelijkquote:Op maandag 5 december 2016 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
voor sausjes, voor alleen groente, hij lijkt me toch wel handig
Nu maar hopen dat het heel aan komt.. Maar dat zal welquote:Op maandag 5 december 2016 21:11 schreef FANN het volgende:
Beste mevrouw/meneer,
Hartelijk dank voor uw bestelling (xxxxxxx37765) bij Philips Online Shop.
Uw bestelling is verzonden.
U kunt de status van uw bestelling volgen door op de onderstaande koppeling te klikken (of door deze te kopiëren en in uw webbrowser te plakken):
De volgende producten zijn verzonden
Productnaam Hoeveelheid Prijs per eenheid Totaalbedrag
Pure Essentials Collection Blenderkoppelunit 1 ¤ 7,99 ¤ 7,99
mja, zal wel goed ingepakt worden als ze een betje slim zijn...quote:Op maandag 5 december 2016 21:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het heel aan komt.. Maar dat zal wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |