Ik ben ze serieus nu aan het invullen. Ik word op dit moment dus gestoord door jouw quotemelding.quote:
quote:Op maandag 5 december 2016 14:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben ze serieus nu aan het invullen. Ik word op dit moment dus gestoord door jouw quotemelding.
Regel eens sos voor mij uit de haven.quote:Op maandag 5 december 2016 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe kan van gerwen niet worden uitgenodigd omdat er geen wk is waar 55 landen aan meedoen en max wel in een sport zonder überhaupt een wk?
Ik had nog even medelijden met je nadat 'ie voor de tweede keer werd afgevlagd maar wat er daarna gebeurdequote:Op maandag 5 december 2016 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
was top! Als ik weg ben dan fok ik niet, had sowieso geen bereik want de mb's die ik had waren bij het opstaan al weghad pas de volgende dag tijd om een lokale simcard te kopen.
het duurde natuurlijk wel heel lang allemaal maar dat was het wel waard, echt geweldig, leuk ook die Brazilianen en iedereen naar mij toe toen ze wisten dat ik NL'er was.
gaat dit over sportman/vrouw? sowieso een zwak deelnemersveld vind ik al is bij de vrouwen die turnprestatie wel de award waardquote:Op maandag 5 december 2016 14:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Regel eens sos voor mij uit de haven.
En hoi knut-sama. Slaat nergens op nee. Doen er 55 landen mee aan schaatsen dan? Dacht t niet. Zijn niet eens 55 deelnemers op een wk!
Kan je uitzetten, heb ik ook gedaanquote:Op maandag 5 december 2016 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik zit weer eens op de laptop. Ik had ineens 727 quotemeldingen ofzo.
Voor ronden tellen ook meequote:Op maandag 5 december 2016 14:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Regel eens sos voor mij uit de haven.
En hoi knut-sama. Slaat nergens op nee. Doen er 55 landen mee aan schaatsen dan? Dacht t niet. Zijn niet eens 55 deelnemers op een wk!
quote:Het traject van de omstreden North Dakota Access pijpleiding wordt dan toch aangepast. Het Amerikaanse leger verbiedt dat de leiding door grondgebied van het leger zou gaan. Zo wordt ook het indianengebied 'Standing Rock' gespaard. Daar protesteren al enkele maanden honderden manifestanten tegen de aanleg van de pijpleiding.
Gedaan. En beste VBL user? Bedankt.quote:Op maandag 5 december 2016 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je uitzetten, heb ik ook gedaan
En ik heb je bovenaan gezet bij een award
Pepe-award De meest zuigende user.quote:Op maandag 5 december 2016 14:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gedaan. En beste VBL user? Bedankt.
Wow.quote:Op maandag 5 december 2016 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Pepe-award De meest zuigende user.
• Jojoortje
• Karina
• Lavender
Ja. Die turnster moet ook gwn winnen. Ik vind haar wel cute. Would date.quote:Op maandag 5 december 2016 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaat dit over sportman/vrouw? sowieso een zwak deelnemersveld vind ik al is bij de vrouwen die turnprestatie wel de award waard
quote:Op maandag 5 december 2016 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
• Jojoortje
• Karina
• Lavender
De aanval is de beste verdediging.quote:Op maandag 5 december 2016 14:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Gast, ik kraam geen onzin uit. DEFENSE wins games homie.
quote:Op maandag 5 december 2016 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
• Jojoortje
• Karina
• Lavender
Jammer dat jij je huisdealert zo op het internet zet.quote:Op maandag 5 december 2016 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Bij dat raam waar die negert staat verkopen ze drugs
Ventje hiervoor is uitkijk aan de andere kant staat er nog 1 en denk ook in de flat
Net gomorrah
Ik heb al een anderequote:Op maandag 5 december 2016 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat jij je huisdealert zo op het internet zet.
Pics van die chick.quote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al een andere
Een chick zelfs
Deze grap heeft Tong vanmorgen al gemaaktquote:Op maandag 5 december 2016 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
• Jojoortje
• Karina
• Lavender
denk je wel een beetje om je hart?quote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al een andere
Een chick zelfs
Linkquote:Op maandag 5 december 2016 15:10 schreef onlogisch het volgende:
Mijn Manchesterverslagje nog gelezen Knut? Je hebt er zelfs nog een klein rolletje in.
Wat. Stop dan bruh.quote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al een andere
Een chick zelfs
quote:
Jezus goed weekend geweestquote:Op maandag 5 december 2016 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / Buitenlandse wedstrijden bezoeken #13
Dat doe ik over een uur of twee wel, moppiequote:Op maandag 5 december 2016 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar druk maken om wat iedereen eet vanavond.
Bier & tramadolquote:
Tapasquote:Op maandag 5 december 2016 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar druk maken om wat iedereen eet vanavond.
Kankerquote:Op maandag 5 december 2016 15:26 schreef onlogisch het volgende:
FB / timmmmm veel sterkte
Wat heeft ie?
Huh je hebt een hartaandoening toch?quote:Op maandag 5 december 2016 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bier & tramadol
2x ghb
Al mn "vrienden" roken hasj, sowieso iedere Spanjaard geloof ik dus paar trekjes genomen en voor gedaan Hoe je een joint draait Nederlandse stijl
Hele dagen tapas vreten daar zeker?quote:
Nee dat was dubbele longontsteKing en daardoor virus in mn hart. En mn hart was sowieso kutquote:Op maandag 5 december 2016 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh je hebt een hartaandoening toch?
Of was dat juist van de ghb dat je bijna hartstilstand had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |