Was wel verkort tot 9 maanden ofzo.quote:Op maandag 5 december 2016 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jullie kregen een jaar toch?
Ik volgensmij 2/3 maanden geloof ik
Ik verdenk jou desalniettemin van négritude en créolité..quote:
Moker saai forum.quote:Op maandag 5 december 2016 14:03 schreef Smoofie het volgende:
Zat toen ff op WZV met insom, LR en JC
Ik kwam daar ook even buurten tijdens mijn banquote:Op maandag 5 december 2016 14:03 schreef Smoofie het volgende:
Zat toen ff op WZV met insom, LR en JC
HET IS WATquote:Op maandag 5 december 2016 14:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik verdenk jou desalniettemin van negritude en creolité..
Hoe krijg je een permban?quote:Op maandag 5 december 2016 14:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb op 2 accounts een permban (lol)
@Banny: geen grap
johquote:Op maandag 5 december 2016 14:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kwam daar ook even buurten tijdens mijn ban
Veel ex-VBL users
Ik voor Noord-Koreaanse..quote:Op maandag 5 december 2016 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Ben ook eens gebanned omdat ik noord-amerika praktijken zei, 2 maanden dacht ik.
Had je een Cumdrinkparty met je mamma een paar weken terug, dan?quote:Op maandag 5 december 2016 14:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik was vergeten een shakebeker te legen, kon het niet laten de deksel even open te doen..
Niet best
Gozert. Hoe was de race?quote:
Crewbash heb ik al zovaak gehad, hypocriete lui.. zelf users bashen maar zelf mag je niks zeggenquote:Op maandag 5 december 2016 14:10 schreef Smoofie het volgende:
Heb ook een ban omdat ik banny zei. Haha. En omdat ik neerbuigend was naar FA's. Gvd wat erg eigenlijk, de internethelden.
Is die homo in je UI Danny?quote:Op maandag 5 december 2016 14:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Crewbash heb ik al zovaak gehad, hypocriete lui.. zelf users bashen maar zelf mag je niks zeggen
Yvonne
Danny
Oke en nu?quote:Op maandag 5 december 2016 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey wat leuk, daar bij WZV lullen ze nog over mij
Haha wat een leuke verwijzing stijn.quote:Op maandag 5 december 2016 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy vindt het altijd spannend als er iemand over hem praat. Mycroftjes doorzoeken, alles.
Sow.quote:Op maandag 5 december 2016 14:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Had je een Cumdrinkparty met je mamma een paar weken terug, dan?
Deden ze vorig jaar ook over mij toen er een aantal over de schreef gingen en een ban aan de kont kregen. Ja ik heb flink wat users mad gekregen toen. Genot.quote:Op maandag 5 december 2016 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hey wat leuk, daar bij WZV lullen ze nog over mij
quote:Op maandag 5 december 2016 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar ook over mij toen er een aantal over de schreef gingen en een ban aan de kont kregen. Ja ik heb flink wat users mad gekregen toen. Genot.
Toch leuk om te zien dat ik zoveel indruk acherlaat bij sommige mensenquote:Op maandag 5 december 2016 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deden ze vorig jaar ook over mij toen er een aantal over de schreef gingen en een ban aan de kont kregen. Ja ik heb flink wat users mad gekregen toen. Genot.
Dat was pas genotquote:Op maandag 5 december 2016 14:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik kreeg ooit een permban inzake de fokstok rel.
Waar ik overigens he-le-maal niks mee te maken had.
was top! Als ik weg ben dan fok ik niet, had sowieso geen bereik want de mb's die ik had waren bij het opstaan al wegquote:Op maandag 5 december 2016 14:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Gozert. Hoe was de race?
Heb jou nog helemaal niet zien posten eigenlijk
Ik begrijp dat hele fokstok gebeuren nog steeds niet. Dat is wel het meest kansloze wat ik ooit heb gezien op Fok. Op Elan na.quote:Op maandag 5 december 2016 14:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik kreeg ooit een permban inzake de fokstok rel.
Waar ik overigens he-le-maal niks mee te maken had.
Knut-san.quote:Op maandag 5 december 2016 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe kan van gerwen niet worden uitgenodigd omdat er geen wk is waar 55 landen aan meedoen en max wel in een sport zonder überhaupt een wk?
quote:Op maandag 5 december 2016 14:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hele fokstok gebeuren nog steeds niet. Dat is wel het meest kansloze wat ik ooit heb gezien op Fok. Op Elan na.
Knutgodquote:Op maandag 5 december 2016 14:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoe kan van gerwen niet worden uitgenodigd omdat er geen wk is waar 55 landen aan meedoen en max wel in een sport zonder überhaupt een wk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |