Was wel verkort tot 9 maanden ofzo.quote:Op maandag 5 december 2016 14:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jullie kregen een jaar toch?
Ik volgensmij 2/3 maanden geloof ik
Ik verdenk jou desalniettemin van négritude en créolité..quote:
Moker saai forum.quote:Op maandag 5 december 2016 14:03 schreef Smoofie het volgende:
Zat toen ff op WZV met insom, LR en JC
Ik kwam daar ook even buurten tijdens mijn banquote:Op maandag 5 december 2016 14:03 schreef Smoofie het volgende:
Zat toen ff op WZV met insom, LR en JC
HET IS WATquote:Op maandag 5 december 2016 14:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik verdenk jou desalniettemin van negritude en creolité..
Hoe krijg je een permban?quote:Op maandag 5 december 2016 14:06 schreef Caland het volgende:
Ik heb op 2 accounts een permban (lol)
@Banny: geen grap
johquote:Op maandag 5 december 2016 14:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kwam daar ook even buurten tijdens mijn ban
Veel ex-VBL users
Ik voor Noord-Koreaanse..quote:Op maandag 5 december 2016 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Ben ook eens gebanned omdat ik noord-amerika praktijken zei, 2 maanden dacht ik.
Had je een Cumdrinkparty met je mamma een paar weken terug, dan?quote:Op maandag 5 december 2016 14:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik was vergeten een shakebeker te legen, kon het niet laten de deksel even open te doen..
Niet best
Gozert. Hoe was de race?quote:
Crewbash heb ik al zovaak gehad, hypocriete lui.. zelf users bashen maar zelf mag je niks zeggenquote:Op maandag 5 december 2016 14:10 schreef Smoofie het volgende:
Heb ook een ban omdat ik banny zei. Haha. En omdat ik neerbuigend was naar FA's. Gvd wat erg eigenlijk, de internethelden.
Is die homo in je UI Danny?quote:Op maandag 5 december 2016 14:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Crewbash heb ik al zovaak gehad, hypocriete lui.. zelf users bashen maar zelf mag je niks zeggen
Yvonne
Danny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |