Jaaa mensen.. We hebben een NSB'er!!! BOOM BOOM BOOM.. PLOTS KOMEN ZE BUITEN!quote:Op maandag 5 december 2016 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Keihard leugen dit.
Stijn, jij kan DM's inkijken, bevestig jij deze leugen even. Kan je hem gelijk voordragen voor een ban? Liegen over DM's (en als het wel waar was het publiekelijk maken van DM's).
Hadden we toch maar de door mij opgeworpen Anton Mussert award in het leven geroepen hé.quote:Op maandag 5 december 2016 13:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jaaa mensen.. We hebben een NSB'er!!! BOOM BOOM BOOM.. PLOTS KOMEN ZE BUITEN!
Ik ga jou ook nog ontmaskeren, don't worry homez..quote:Op maandag 5 december 2016 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hadden we toch maar de door mij opgeworpen Anton Mussert award in het leven geroepen hé.
Ik deed gister ook boom boom boom bij je moeder. Gelukkig kwam ik binnen.quote:Op maandag 5 december 2016 13:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jaaa mensen.. We hebben een NSB'er!!! BOOM BOOM BOOM.. PLOTS KOMEN ZE BUITEN!
Met zo'n hoofd als dat van jou is dat altijd afwachten ja.. Binnen komen..quote:Op maandag 5 december 2016 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik deed gister ook boom boom boom bij je moeder. Gelukkig kwam ik binnen.
Zodra die kameraad van mij zijn paper wordt gepubliceerd (ik wil je nog wel uitleggen wat dat is), kom ik bij je terug.. Ouwe Feyenoordrammer van ons..quote:Op maandag 5 december 2016 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. HMF heeft hersencapaciteit.
Ben benieuwd, hoe hij dat heeft gemeten en onderzocht. Als het uberhaupt waarheid is.quote:Op maandag 5 december 2016 13:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zodra die kameraad van mij zijn paper wordt gepubliceerd (ik wil je nog wel uitleggen wat dat is), kom ik bij je terug.. Ouwe Feyenoordrammer van ons..
Ben je bekend met de Schaal van Gauss? En nu niet snel Google'n, hè..quote:Op maandag 5 december 2016 13:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hoe hij dat heeft gemeten en onderzocht. Als het uberhaupt waarheid is.
shots firedquote:Op maandag 5 december 2016 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. HMF heeft hersencapaciteit.
Jeetje.quote:Op maandag 5 december 2016 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom ben ik genomineerd? Ik post goffedomme zelden
Ik kan geen DM's inzien, Afrikaanse perenplukker.quote:Op maandag 5 december 2016 13:35 schreef Scrummie het volgende:
Stijn, jij kan DM's inkijken, bevestig jij deze leugen even. Kan je hem gelijk voordragen voor een ban? Liegen over DM's (en als het wel waar was het publiekelijk maken van DM's).
Bij naam alleen. Ooit eens iets van gelezen met statistiek.quote:Op maandag 5 december 2016 13:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ben je bekend met de Schaal van Gauss? En nu niet snel Google'n, hè..
Er is nog een andere manier om erachter te komen of dit al dan niet de waarheid is, doch ik ga geen slapende honden wakker maken..quote:Op maandag 5 december 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan geen DM's inzien, Afrikaanse perenplukker.
quote:Op maandag 5 december 2016 13:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb net gruwelijk goed zitten schijten.
Alleen Danny kan dit toch?quote:Op maandag 5 december 2016 13:35 schreef Scrummie het volgende:
Peer, Pyrus, is een plantengeslacht dat de algemeen bekende vruchten produceert. Het geslacht komt voor in veel landen, vooral op het noordelijk halfrond.quote:Op maandag 5 december 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb ook niets aan jou he.quote:Op maandag 5 december 2016 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit van de Marokkaanse peer gehoord? Schijnt die homo in je avatar regelmatig met Dr. Badr te hebben gegeten, tijdens hun dinertjes in Marbella..quote:Op maandag 5 december 2016 13:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Peer, Pyrus, is een plantengeslacht dat de algemeen bekende vruchten produceert. Het geslacht komt voor in veel landen, vooral op het noordelijk halfrond.
Waarom sluit jij uit dat er Afrikaanse perenplukkers emigreren naar het Noordelijk halfrond?quote:Op maandag 5 december 2016 13:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Peer, Pyrus, is een plantengeslacht dat de algemeen bekende vruchten produceert. Het geslacht komt voor in veel landen, vooral op het noordelijk halfrond.
Wie geef je de schuld?quote:Op maandag 5 december 2016 13:54 schreef onlogisch het volgende:
Het niveau van dit topic zakt door de ondergrens.
Dan heb je een passpoort van een noordelijk land en ben je geen Afrikaan meerquote:Op maandag 5 december 2016 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom sluit jij uit dat er Afrikaanse perenplukkers emigreren naar het Noordelijk halfrond?
Het is en plein public.. Kolere..quote:Op maandag 5 december 2016 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zal ik nooit en public uitspraken over doen. Ik constateer slechts.
Dus alle mocro's hier zijn kaaskoppen?quote:Op maandag 5 december 2016 13:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb je een passpoort van een noordelijk land en ben je geen Afrikaan meer
Je kan de Afrikaan wel uit Afrika halen, maar Afrika niet uit de Afrikaan.quote:Op maandag 5 december 2016 13:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb je een passpoort van een noordelijk land en ben je geen Afrikaan meer
Ben eens maanden gebanned doordat er in mijn DM werd gekeken door bannyquote:
Wowquote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan de Afrikaan wel uit Afrika halen, maar Afrika niet uit de Afrikaan.
Boefje.quote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben eens maanden gebanned doordat er in mijn DM werd gekeken door banny
Ik denk dat het tijd wordt om de puddingbuks weer eens in je moeder te gaan ledigen..quote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat het tijd word om befbekje te gaan negeren.
Alle mocro's terug naar Ankaraquote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus alle mocro's hier zijn kaaskoppen?
Ik ben eens gebanned omdat ik Abed een boze DM had gestuurd.quote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mea culpaquote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het is en plein public.. Kolere..
Hey ik ook!!quote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 jaar geleden volgens mij. Zwarte pietGATE. LR en ik waren o.a. rebels. Banhammer viel toen hard.quote:Op maandag 5 december 2016 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben eens gebanned omdat ik Abed een boze DM had gestuurd.
Ja kom niet aan Zwarte Piet, dan ben je gewoon de lulquote:Op maandag 5 december 2016 14:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 jaar geleden volgens mij. Zwarte pietGATE. LR en ik waren o.a. rebels. Banhammer viel toen hard.
Jullie kregen een jaar toch?quote:Op maandag 5 december 2016 14:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 jaar geleden volgens mij. Zwarte pietGATE. LR en ik waren o.a. rebels. Banhammer viel toen hard.
Was meer de discussie die erop volgde toen LR mod af was.quote:Op maandag 5 december 2016 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja kom niet aan Zwarte Piet, dan ben je gewoon de lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |