Waarom sluit jij uit dat er Afrikaanse perenplukkers emigreren naar het Noordelijk halfrond?quote:Op maandag 5 december 2016 13:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Peer, Pyrus, is een plantengeslacht dat de algemeen bekende vruchten produceert. Het geslacht komt voor in veel landen, vooral op het noordelijk halfrond.
Wie geef je de schuld?quote:Op maandag 5 december 2016 13:54 schreef onlogisch het volgende:
Het niveau van dit topic zakt door de ondergrens.
Dan heb je een passpoort van een noordelijk land en ben je geen Afrikaan meerquote:Op maandag 5 december 2016 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom sluit jij uit dat er Afrikaanse perenplukkers emigreren naar het Noordelijk halfrond?
Het is en plein public.. Kolere..quote:Op maandag 5 december 2016 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zal ik nooit en public uitspraken over doen. Ik constateer slechts.
Dus alle mocro's hier zijn kaaskoppen?quote:Op maandag 5 december 2016 13:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb je een passpoort van een noordelijk land en ben je geen Afrikaan meer
Je kan de Afrikaan wel uit Afrika halen, maar Afrika niet uit de Afrikaan.quote:Op maandag 5 december 2016 13:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb je een passpoort van een noordelijk land en ben je geen Afrikaan meer
Ben eens maanden gebanned doordat er in mijn DM werd gekeken door bannyquote:
Wowquote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan de Afrikaan wel uit Afrika halen, maar Afrika niet uit de Afrikaan.
Boefje.quote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben eens maanden gebanned doordat er in mijn DM werd gekeken door banny
Ik denk dat het tijd wordt om de puddingbuks weer eens in je moeder te gaan ledigen..quote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat het tijd word om befbekje te gaan negeren.
Alle mocro's terug naar Ankaraquote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus alle mocro's hier zijn kaaskoppen?
Ik ben eens gebanned omdat ik Abed een boze DM had gestuurd.quote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mea culpaquote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het is en plein public.. Kolere..
Hey ik ook!!quote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2016 13:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 jaar geleden volgens mij. Zwarte pietGATE. LR en ik waren o.a. rebels. Banhammer viel toen hard.quote:Op maandag 5 december 2016 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben eens gebanned omdat ik Abed een boze DM had gestuurd.
Ja kom niet aan Zwarte Piet, dan ben je gewoon de lulquote:Op maandag 5 december 2016 14:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 jaar geleden volgens mij. Zwarte pietGATE. LR en ik waren o.a. rebels. Banhammer viel toen hard.
Jullie kregen een jaar toch?quote:Op maandag 5 december 2016 14:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 jaar geleden volgens mij. Zwarte pietGATE. LR en ik waren o.a. rebels. Banhammer viel toen hard.
Was meer de discussie die erop volgde toen LR mod af was.quote:Op maandag 5 december 2016 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja kom niet aan Zwarte Piet, dan ben je gewoon de lul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |