quote:Op maandag 5 december 2016 12:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij, jij bent de enige user hier, buiten mij om, met een acceptabel IQ, een redelijk goede algemene ontwikkeling, en niet zo maatschappelijk teleurgesteld zoals de andere nitwits hiero..
Iemand is madquote:Op maandag 5 december 2016 12:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij, jij bent de enige user hier, buiten mij om, met een acceptabel IQ, een redelijk goede algemene ontwikkeling, en niet zo maatschappelijk teleurgesteld zoals de andere nitwits hiero..
Denk ik nog een beetje respectvol om te gaan met je privacy. Stank voor dank.quote:
Van wie ben jij nou een kloon dan?quote:Op maandag 5 december 2016 12:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kloontje.. Wie was dat ook alweer? Die hoer uit het voormalige pretpark Autotron, toch?quote:Op maandag 5 december 2016 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou een kloon dan?
N1ek-quote:Op maandag 5 december 2016 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou een kloon dan?
quote:Op maandag 5 december 2016 12:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kloontje.. Wie was dat ook alweer? Die hoer uit het voormalige pretpark Autotron, toch?
Even dimmen gozer, anders trek ik die awardnominatie van/voor je in..quote:Op maandag 5 december 2016 12:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach tuurlijk, je hebt gelijk.
Ben je dan een droeftoeter.
Ik ben niet te koop, je bent in de war met je moeder.quote:Op maandag 5 december 2016 13:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Even dimmen gozer, anders trek ik die awardnominatie van/voor je in..
SAVAGEquote:Op maandag 5 december 2016 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben niet te koop, je bent in de war met je moeder.
Dat vind ik wel jammer.. Dat er niet ook een VBL-Award is voor de meest maatschappelijk teleurgestelde-user binnen dit subforum..quote:Op maandag 5 december 2016 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOHquote:Op maandag 5 december 2016 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op maandag 5 december 2016 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom ben ik genomineerd? Ik post goffedomme zeldenquote:Op maandag 5 december 2016 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hierbij.
• Koffieplanter
• Tagliano
• Vjenne12345
• Happel
• PSVCL
• Sunri5e
• Bondsrepubliek
• Bronson_
• Shreyas
• JeSuisDroppie
• Wazaaaaaaaa
• Firefox1
• LitmanenAFCA
• Donnis
• Happel
• DrDentz
• Mani89
• Tompsv18 himself
• hhh38
• Timmmmmmmmmmmm
• Koffieplanter
• Bolasie
• XL
• Coco98
• Monolith
• Slobeend
• hhh38
• Rabieluh
Verzuurde user.quote:Op maandag 5 december 2016 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom ben ik genomineerd? Ik post goffedomme zelden
Twee keer zelfs.quote:Op maandag 5 december 2016 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom ben ik genomineerd? Ik post goffedomme zelden
quote:Op maandag 5 december 2016 13:33 schreef Befbekje het volgende:
En dan gewoon jezelf verontschuldigen in mijn DM.. Tjonge jonge, Scrum..
quote:Op maandag 5 december 2016 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Keihard leugen dit.
Stijn, jij kan DM's inkijken, bevestig jij deze leugen even. Kan je hem gelijk voordragen voor een ban? Liegen over DM's (en als het wel waar was het publiekelijk maken van DM's).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |