quote:
Ja joh, maak er nog meer een kliekje van.quote:Op maandag 5 december 2016 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie wel potentie in een weddenschaplosersbokaal in de vorm van een UI die iedereen haat.
Hehe. GGMM kan hier over meepraten.quote:Op maandag 5 december 2016 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie wel potentie in een weddenschaplosersbokaal in de vorm van een UI die iedereen haat.
OH SHITquote:Op maandag 5 december 2016 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat heeft de moeder van GGMM hier mee te maken?
quote:Op maandag 5 december 2016 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe. GGMM kan hier over meepraten.
I see fire.quote:Op maandag 5 december 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja joh, maak er nog meer een kliekje van.
Hoezo zou het een kliekje moeten worden. Gewoon forumbreed een maand tegen een user voorspellen en de verliezer moet een maand met een Dowie-UI rondlopen en weer tegen een nieuwe user voorspellen etc etc.quote:Op maandag 5 december 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja joh, maak er nog meer een kliekje van.
Dat komt dan wel. Bij de 18e van Jørgensen gaan we een dansje doen.quote:Op maandag 5 december 2016 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Het enige wat ik van je vraag is om de meest afschuwelijke foto van Freek uit te zoeken Stijn. Daarmee ben ik dan niet de enige die last heeft van een jaar lang Freek.
Onlogisch heeft sowieso een spelhandicap.. Rotterdam, hè..quote:Op maandag 5 december 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
Iemand maakte net een teringdomme dt-fout in mijn dm.
Wie het was kan ik helaas niet bekendmaken, vanwege de regels, dus dat doe ik logischerwijs ook niet.
Sleutelwoord: logischerwijs
ONLOGISCHquote:Op maandag 5 december 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
Wie het was kan ik helaas niet bekendmaken, vanwege de regels, dus dat doe ik logischerwijs ook niet.
Die zie ik wel vaker "lanks" komenquote:Op maandag 5 december 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2016 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe. GGMM kan hier over meepraten.
422?quote:Op maandag 5 december 2016 12:44 schreef GGMM het volgende:
God, nu doet iemand anders hetzelfde.
Deze user is bepaald niet Einstein.
Sleutelwoord: Einstein
Ik wil Charles Manson zeggen, maar weet het niet zeker. Kan ook gewoon een acteur zijn.quote:
Jij, jij bent de enige user hier, buiten mij om, met een acceptabel IQ, een redelijk goede algemene ontwikkeling, en niet zo maatschappelijk teleurgesteld zoals de andere nitwits hiero..quote:Op maandag 5 december 2016 12:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wil Charles Manson zeggen, maar weet het niet zeker. Kan ook gewoon een acteur zijn.
Nog erger, Dordrecht.quote:Op maandag 5 december 2016 12:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Onlogisch heeft sowieso een spelhandicap.. Rotterdam, hè..
quote:Op maandag 5 december 2016 12:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij, jij bent de enige user hier, buiten mij om, met een acceptabel IQ, een redelijk goede algemene ontwikkeling, en niet zo maatschappelijk teleurgesteld zoals de andere nitwits hiero..
Iemand is madquote:Op maandag 5 december 2016 12:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jij, jij bent de enige user hier, buiten mij om, met een acceptabel IQ, een redelijk goede algemene ontwikkeling, en niet zo maatschappelijk teleurgesteld zoals de andere nitwits hiero..
Denk ik nog een beetje respectvol om te gaan met je privacy. Stank voor dank.quote:
Van wie ben jij nou een kloon dan?quote:Op maandag 5 december 2016 12:47 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kloontje.. Wie was dat ook alweer? Die hoer uit het voormalige pretpark Autotron, toch?quote:Op maandag 5 december 2016 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou een kloon dan?
N1ek-quote:Op maandag 5 december 2016 12:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van wie ben jij nou een kloon dan?
quote:Op maandag 5 december 2016 12:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Kloontje.. Wie was dat ook alweer? Die hoer uit het voormalige pretpark Autotron, toch?
Even dimmen gozer, anders trek ik die awardnominatie van/voor je in..quote:Op maandag 5 december 2016 12:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach tuurlijk, je hebt gelijk.
Ben je dan een droeftoeter.
Ik ben niet te koop, je bent in de war met je moeder.quote:Op maandag 5 december 2016 13:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Even dimmen gozer, anders trek ik die awardnominatie van/voor je in..
SAVAGEquote:Op maandag 5 december 2016 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben niet te koop, je bent in de war met je moeder.
Dat vind ik wel jammer.. Dat er niet ook een VBL-Award is voor de meest maatschappelijk teleurgestelde-user binnen dit subforum..quote:Op maandag 5 december 2016 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOHquote:Op maandag 5 december 2016 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op maandag 5 december 2016 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom ben ik genomineerd? Ik post goffedomme zeldenquote:Op maandag 5 december 2016 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hierbij.
• Koffieplanter
• Tagliano
• Vjenne12345
• Happel
• PSVCL
• Sunri5e
• Bondsrepubliek
• Bronson_
• Shreyas
• JeSuisDroppie
• Wazaaaaaaaa
• Firefox1
• LitmanenAFCA
• Donnis
• Happel
• DrDentz
• Mani89
• Tompsv18 himself
• hhh38
• Timmmmmmmmmmmm
• Koffieplanter
• Bolasie
• XL
• Coco98
• Monolith
• Slobeend
• hhh38
• Rabieluh
Verzuurde user.quote:Op maandag 5 december 2016 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom ben ik genomineerd? Ik post goffedomme zelden
Twee keer zelfs.quote:Op maandag 5 december 2016 13:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom ben ik genomineerd? Ik post goffedomme zelden
quote:Op maandag 5 december 2016 13:33 schreef Befbekje het volgende:
En dan gewoon jezelf verontschuldigen in mijn DM.. Tjonge jonge, Scrum..
quote:Op maandag 5 december 2016 13:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Keihard leugen dit.
Stijn, jij kan DM's inkijken, bevestig jij deze leugen even. Kan je hem gelijk voordragen voor een ban? Liegen over DM's (en als het wel waar was het publiekelijk maken van DM's).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |