Stuur je moeder maar langs als je actie wil.quote:Op maandag 5 december 2016 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Matig dit, beetje actie mag wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop dit eens even in een spoiler.. Wil je?
quote:De stemmen bij de verkiezing van de president in Amerika in de staat Michigan moeten opnieuw geteld worden. De hertelling zal maandag beginnen.
Je vader is niet meer genoeg?quote:Op maandag 5 december 2016 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Stuur je moeder maar langs als je actie wil.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 04-12-2016 om 16:25:33580 - Nicolai Jørgensen has had more touches this Eredivisie season in 15 games than Michiel Kramer last season in 30 games (574). Active. reageer retweet
Er mankeert duidelijk iets aan je geheugen.quote:Op maandag 5 december 2016 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan had ik dat wel onthouden.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ah zoquote:Op maandag 5 december 2016 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er mankeert duidelijk iets aan je geheugen.
quote:Op maandag 5 december 2016 12:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er mankeert duidelijk iets aan je geheugen.
Wie is die homo in je avatar?quote:Op maandag 5 december 2016 12:30 schreef Doublepain het volgende:
Deze man moet in Oranje
[ afbeelding ]
Ik meet 'm aan zodra nummer 18 erin ligt. Een UI naar jouw keuze. Ik draag 'm niet voor één seizoen. Ik draag 'm 365 dagen gemeten vanaf de dag dat jij de UI aandraagt.quote:Op maandag 5 december 2016 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah zo.
Wat ben ik toch geweldig. Als hij al de 18e erin schiet, ben je doomed. Dan wachten we niet tot het eind van het seizoen.
Freek de Jonge.quote:Op maandag 5 december 2016 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik meet 'm aan zodra nummer 18 erin ligt. Een UI naar jouw keuze. Ik draag 'm niet voor één seizoen. Ik draag 'm 365 dagen gemeten vanaf de dag dat jij de UI aandraagt.
Over het algemeen verdient er maar 1 user een awardquote:Op maandag 5 december 2016 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland kan je dan ook niet serieus nemen.
quote:
Ja joh, maak er nog meer een kliekje van.quote:Op maandag 5 december 2016 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie wel potentie in een weddenschaplosersbokaal in de vorm van een UI die iedereen haat.
Hehe. GGMM kan hier over meepraten.quote:Op maandag 5 december 2016 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie wel potentie in een weddenschaplosersbokaal in de vorm van een UI die iedereen haat.
OH SHITquote:Op maandag 5 december 2016 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat heeft de moeder van GGMM hier mee te maken?
quote:Op maandag 5 december 2016 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe. GGMM kan hier over meepraten.
I see fire.quote:Op maandag 5 december 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja joh, maak er nog meer een kliekje van.
Hoezo zou het een kliekje moeten worden. Gewoon forumbreed een maand tegen een user voorspellen en de verliezer moet een maand met een Dowie-UI rondlopen en weer tegen een nieuwe user voorspellen etc etc.quote:Op maandag 5 december 2016 12:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja joh, maak er nog meer een kliekje van.
Dat komt dan wel. Bij de 18e van Jørgensen gaan we een dansje doen.quote:Op maandag 5 december 2016 12:41 schreef onlogisch het volgende:
Het enige wat ik van je vraag is om de meest afschuwelijke foto van Freek uit te zoeken Stijn. Daarmee ben ik dan niet de enige die last heeft van een jaar lang Freek.
Onlogisch heeft sowieso een spelhandicap.. Rotterdam, hè..quote:Op maandag 5 december 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
Iemand maakte net een teringdomme dt-fout in mijn dm.
Wie het was kan ik helaas niet bekendmaken, vanwege de regels, dus dat doe ik logischerwijs ook niet.
Sleutelwoord: logischerwijs
ONLOGISCHquote:Op maandag 5 december 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
Wie het was kan ik helaas niet bekendmaken, vanwege de regels, dus dat doe ik logischerwijs ook niet.
Die zie ik wel vaker "lanks" komenquote:Op maandag 5 december 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2016 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hehe. GGMM kan hier over meepraten.
422?quote:Op maandag 5 december 2016 12:44 schreef GGMM het volgende:
God, nu doet iemand anders hetzelfde.
Deze user is bepaald niet Einstein.
Sleutelwoord: Einstein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |