Die hebben liever dat je op straat komt te staan?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:33 schreef zeefje het volgende:
Mijn ouders hebben liever niet dat ik bij hun weer kom wonen.
Max 300quote:Op donderdag 1 december 2016 22:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat ben je bereid aan huur te betalen?
Funda is ook veel via woningbouwverenigingen en daar sta ik dus al ingeschrevenquote:Op donderdag 1 december 2016 21:54 schreef Mishu het volgende:
Www.funda.nl/huur
Www.marktplaats.nl
Succes.
Net 1000 nettoquote:Op donderdag 1 december 2016 22:23 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wat krijg je dan wel niet betaald fulltime met 2 afgeronde opleidingen?
Nee, maar wel een probleem bij de woningbouw. Heb je dadelijk genoeg punten, maar te weinig salaris.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:24 schreef zeefje het volgende:
[..]
Net 1000 netto![]()
Maar goed daar gaat t hier niet over
Dan krijg je huursubsidiequote:Op donderdag 1 december 2016 22:25 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, maar wel een probleem bij de woningbouw. Heb je dadelijk genoeg punten, maar te weinig salaris.
ook als je jonger bent dan 23?quote:
Is dat leeftijdsgebonden dan? Volgens mij kan je dat toch gewoon aanvragen als je 18+ bent?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:30 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ook als je jonger bent dan 23?
Hardinxveld heeft tegenwoordig 4 stations ofzo waar elk kwartier een trein rijdt richting Dordt.quote:
Ja, maar dan heb je een veel lagere maximale huur, 390 euro versus 690 euro als je boven 23 bent.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is dat leeftijdsgebonden dan? Volgens mij kan je dat toch gewoon aanvragen als je 18+ bent?
Maar ik ben geen student dus ik vrees dat ik daar buiten valquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:43 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je een veel lagere maximale huur, 390 euro versus 690 euro als je boven 23 bent.
Nogal krom maar ze willen niet dat een 20-jarige dikke huurtoeslag krijgt voor een complete gezinswoning van 600 per maand en zo.
OT: 300 per maand aan huur is inderdaad een kamerhuur, dan moet je een studentending zoeken, misschien via Kamernet maar de studies zijn allemaal alweer begonnen dus ben je op de studie-quitters aangewezen.
Mijn aanbod niet goed?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar ik ben geen student dus ik vrees dat ik daar buiten val
Mwaaa, ligt aan het type huis, sommige kamers gaan via van die stichtingen die daadwerkelijk controleren op studie-inschrijvingen en sommigen zijn wat "particulierder".quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
Maar ik ben geen student dus ik vrees dat ik daar buiten val
Hoeft inderdaad niet altijd zo te zijn. En mocht je niets vinden maar een mooie wereldreis maken ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:23 schreef zeefje het volgende:
Ik was dus echt in de veronderstelling dat het alleen voor studenten was. Nu het blijkt dat het niet zo hoort te zijn ga ik daar even naar kijken
Je kan trouwens ook zoeken op expat-woningen, dan heb je zo'n huis met allemaal buitenlanders die in Nederland zijn om te werken (meestal ook de goede baantjes en niet een huis vol Polen die fruit plukken oid). Daar pas je misschien wat beter tussen dan tussen studenten, maar de huur zal er ook weer naar zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:23 schreef zeefje het volgende:
Ik was dus echt in de veronderstelling dat het alleen voor studenten was. Nu het blijkt dat het niet zo hoort te zijn ga ik daar even naar kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |