Jammer dat jij je huisdealert zo op het internet zet.quote:Op maandag 5 december 2016 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Bij dat raam waar die negert staat verkopen ze drugs
Ventje hiervoor is uitkijk aan de andere kant staat er nog 1 en denk ook in de flat
Net gomorrah
Ik heb al een anderequote:Op maandag 5 december 2016 15:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat jij je huisdealert zo op het internet zet.
Pics van die chick.quote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al een andere
Een chick zelfs
Deze grap heeft Tong vanmorgen al gemaaktquote:Op maandag 5 december 2016 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Pepe-award De meest zuigende user.
• Jojoortje
• Karina
• Lavender
denk je wel een beetje om je hart?quote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al een andere
Een chick zelfs
Linkquote:Op maandag 5 december 2016 15:10 schreef onlogisch het volgende:
Mijn Manchesterverslagje nog gelezen Knut? Je hebt er zelfs nog een klein rolletje in.
Wat. Stop dan bruh.quote:Op maandag 5 december 2016 15:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb al een andere
Een chick zelfs
quote:
Jezus goed weekend geweestquote:Op maandag 5 december 2016 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VBL / Buitenlandse wedstrijden bezoeken #13
Dat doe ik over een uur of twee wel, moppiequote:Op maandag 5 december 2016 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar druk maken om wat iedereen eet vanavond.
Bier & tramadolquote:
Tapasquote:Op maandag 5 december 2016 15:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar druk maken om wat iedereen eet vanavond.
Kankerquote:Op maandag 5 december 2016 15:26 schreef onlogisch het volgende:
FB / timmmmm veel sterkte
Wat heeft ie?
Huh je hebt een hartaandoening toch?quote:Op maandag 5 december 2016 15:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bier & tramadol
2x ghb
Al mn "vrienden" roken hasj, sowieso iedere Spanjaard geloof ik dus paar trekjes genomen en voor gedaan Hoe je een joint draait Nederlandse stijl
Hele dagen tapas vreten daar zeker?quote:
Nee dat was dubbele longontsteKing en daardoor virus in mn hart. En mn hart was sowieso kutquote:Op maandag 5 december 2016 15:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh je hebt een hartaandoening toch?
Of was dat juist van de ghb dat je bijna hartstilstand had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |