Lijkt me dat er in Trump's entourage niet iemand is die denkt dat China bepaald met wie de president van de VS spreekt. De VS vind de ruggengraat terug met Trump. Dat is voor de media even wennen.quote:Op zondag 4 december 2016 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Wat me vooral zorgen baart is dat Trump niet alleen zelf een ongeleid projectiel is maar dat er in zijn entourage niemand aanwezig lijkt om hem te corrigeren...
twitter:mtracey twitterde op zondag 04-12-2016 om 00:20:07The great and powerful Mook blames "millennials" for Hillary's loss, rather than the god-awful campaign he ran https://t.co/nctBLs6GLs reageer retweet
Hij niet alleen zelf? Op wie doel je nog meer? Niemand in zijn entourage? Is alles al rond?quote:Op zondag 4 december 2016 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Wat me vooral zorgen baart is dat Trump niet alleen zelf een ongeleid projectiel is maar dat er in zijn entourage niemand aanwezig lijkt om hem te corrigeren...
Maakt niet uit, Soros heeft zijn puppet Mnuchin als Treasury Secretary naar binnen gesluist.quote:Op zondag 4 december 2016 00:52 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Schandalig, die vrouw heeft in 1 week tijd haar naam volledig bezoedeld.
Die oude Soris zal best wel pissig zijn.
Wat ik heb ervaren bij deze verkiezingen dat is dat "niets lijkt zoals het is".quote:Op zondag 4 december 2016 01:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Soros heeft zijn puppet Mnuchin als Treasury Secretary naar binnen gesluist.
twitter:mtracey twitterde op zondag 04-12-2016 om 01:17:59***WISCONSIN RECOUNT UPDATE -- DAY TWO*** Trump gains a net 3 votes https://t.co/el8ZKRhllK reageer retweet
quote:Op zondag 4 december 2016 01:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Soros heeft zijn puppet Mnuchin als Treasury Secretary naar binnen gesluist.
Waar ben je bang voor dan?quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:04 schreef MangoTree het volgende:
Ik ben best bang van Trump, met zijn reputatie en vroegere uitspraken.
Hillary doet het al decennialang en kwam er anders aardig ver mee.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:15 schreef Ulx het volgende:
Denkt die Trump nou echt dat hij zo kan blijven liegen?
conspiracy-vrienden?quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe alle conspiracy-vrienden zijn banden met Soros gaan goedpraten.
Verkeerde topic vriend.quote:Op zondag 4 december 2016 10:13 schreef KoosVogels het volgende:
Speciaal voor MangoTree: Pizzagate: geen bewijs, wel bedreigingen
Nee, wel het goede topic. Tijd om weer even voor lul te staan met je hysterie.quote:
Als de moderators goedkeuring geven, prima.quote:Op zondag 4 december 2016 10:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee, wel het goede topic. Tijd om weer even voor lul te staan met je hysterie.
Nee, dat zijn gewoon mensen die graag in allerlei samenzweringen geloven, waarin Soros meestal de boeman is.quote:Op zondag 4 december 2016 07:30 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
conspiracy-vrienden?
Is dat weer een ander woord voor Trumpfanboy?
Volgens zijn fans is dit een teken dat Trump zijn critici meesterlijk aan het trillen is.quote:Op zondag 4 december 2016 10:43 schreef Maxerazzi het volgende:
Ha, wat een überkleuter is 't toch. Ongelooflijk.
Iets met penny-wise, pound foolish.quote:Op zondag 4 december 2016 00:24 schreef Nintex het volgende:
[..]
Lijkt me dat er in Trump's entourage niet iemand is die denkt dat China bepaald met wie de president van de VS spreekt. De VS vind de ruggengraat terug met Trump. Dat is voor de media even wennen.
Clinton's Team is nog steeds te arrogant om het eigen falen te erkennen. De milennials hebben het gedaan!!!twitter:mtracey twitterde op zondag 04-12-2016 om 00:20:07The great and powerful Mook blames "millennials" for Hillary's loss, rather than the god-awful campaign he ran https://t.co/nctBLs6GLs reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |