Amerika is zich al enige tijd terug aan het trekken uit het Midden-Oosten. Het voornaamste voorbeeld is de olieproductie waarvan het zwaartepunt steeds meer op binnenlandse voorraden is komen te liggen. Over enkele jaren zal het Midden-Oosten steeds meer een speelbal van andere mogendheden worden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 14:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Alsof de VS zitten te wachten op een conflict met China, ze hadden al moeite met Irak en Afghanistan.
De eerste zetten zullen wel neerkomen op het terughalen van diplomaten, een wat meer blaffend Noord Korea, wat vertragingen in havens. En misschien het duurder maken van de 650 miljoen die Trump nog in China aan leningen uit heeft staan.
Of gewoon liegende politici hierquote:Op zaterdag 3 december 2016 16:07 schreef Dagonet het volgende:
Obama is trouwens bovengemiddeld veel van z'n campagnebeloftes nagekomen.
http://fivethirtyeight.co(...)t-of-their-promises/
(in dat artikel ook een internationale vergelijking waar Nederland het slechtst uit de bus komt, maar wellicht is dat vanwege onze consensuspolitiek die vrij uniek is)
De benoeming van Price geeft wel aan dat het beleid het diametraal tegenovergestelde gaat worden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Wat mij betreft moet de gezondheidszorg (grotendeels) betaald worden uit belastingen.
Maar ja, dan moet in de VS wel de belastingen omhoog als hij echt naar 100% singlepayer wil gaan.
Politici in overvloed.quote:Op zaterdag 3 december 2016 16:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wilders met zijn pensioenleeftijd gaat niet omhoog bedoel je?
Ik denk dat ze het hebben over politici die in de regering zitten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 16:36 schreef Ulx het volgende:
Wilders met zijn pensioenleeftijd gaat niet omhoog bedoel je?
Ze zeggen nu dat hij zijn vijanden dicht bij zich moet hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2016 12:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe alle conspiracy-vrienden zijn banden met Soros gaan goedpraten.
Wat?quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:17 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Levensgevaarlijk spelletje speelde Obama hier, riskeerde oorlog met China.
Seriouslyquote:Op zaterdag 3 december 2016 17:17 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Levensgevaarlijk spelletje speelde Obama hier, riskeerde oorlog met China.
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 01:44:20The President of Taiwan CALLED ME today to wish me congratulations on winning the Presidency. Thank you! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 02:41:30Interesting how the U.S. sells Taiwan billions of dollars of military equipment but I should not accept a congratulatory call. reageer retweet
Gewoon negeren denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2016 12:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe alle conspiracy-vrienden zijn banden met Soros gaan goedpraten.
Ja, jammer alleen dat de Taiwanezen een iets andere lezing van het verhaal hebben. Denkt die Trump nou echt dat hij zo kan blijven liegen?quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:53 schreef SeLang het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 01:44:20The President of Taiwan CALLED ME today to wish me congratulations on winning the Presidency. Thank you! reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 02:41:30Interesting how the U.S. sells Taiwan billions of dollars of military equipment but I should not accept a congratulatory call. reageer retweet
quote:Before deploying to Iraq, Mattis ensured his troops were given courses on Arab culture and cultural sensitivity classes.
Hij is zo ver gekomen met de meest doorzichtige leugens, nietwaar?quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja, jammer alleen dat de Taiwanezen een iets andere lezing van het verhaal hebben. Denkt die Trump nou echt dat hij zo kan blijven liegen?
En jij bent wel een expert over de geschiedenis van Taiwan ?quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:15 schreef Ulx het volgende:
Ja, jammer alleen dat de Taiwanezen een iets andere lezing van het verhaal hebben. Denkt die Trump nou echt dat hij zo kan blijven liegen?
Nee, geen ambassade, maar wel een handelskantoor waar je visums kunt krijgen en wat allerlei consulaire zaken afhandeltquote:Welcome to the Visa & Consular Department
The Netherlands Trade and Investment office is the formal representation of the government of The Netherlands in Taiwan, and handles all visa applications and consular matters for Taiwan.
It also offers services for residents and citizens of The Netherlands, and serves as a point of contact and information in case of emergencies.
Heb jij vroeger niet gewerkt in Taiwan ?quote:
#TrumpTraintwitter:JenniferJJacobs twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 18:03:19NEW: Iowa Gov. Terry Branstad, a longtime friend of Chinese President Xi Jinping, is frontrunner for U.S. ambassador to China, I'm told. reageer retweet
quote:twitter:alrhemist twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 14:31:49This Donald Trump interview with @piersmorgan probably sheds some light on why he's speaking with Taiwan https://t.co/qykOcwraYs reageer retweet
twitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 14:19:19Trump tweets.US media goes nuts.Trump dominates news agenda.US media tells Trump to stop tweeting.Trump ignores them.Repeat daily. reageer retweet
Interessant interview, nog niet eerder gezien. Je kunt zien dat 'ie scherp van geest en consistent is. Hij geeft ook aan dat hij graag killers van Wall Street aanstelt als onderhandelaar/diplomaat met de opkomende landen in plaats van de standaard lieve ambtenaren.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:42 schreef hunter2011 het volgende:
[..]twitter:piersmorgan twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 14:19:19Trump tweets.US media goes nuts.Trump dominates news agenda.US media tells Trump to stop tweeting.Trump ignores them.Repeat daily. reageer retweet
Uit vorige topic. Ik vraag me af waar ik dat dan steeds zit te roepen, je loopt zelf ook nogal wat topics achter schijnbaar.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wat is jouw eigen bijdrage, buiten steeds Pizzagate roepen? Ik heb je nog in geen zinnige discussie mee zien doen. Wat vind je van Trumps aanstellingen, bijvoorbeeld?
Thanksquote:
Dat is wel lekker geloofwaardig inderdaad.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:04 schreef MangoTree het volgende:
Dat doet mij dan weer deugd. Als de man zijn intenties blijft uitspreken voor ook een positieve draai in de geschiedenis dan neem ik dat liever aan dan doorzichtige gescripte kant en klare voorgekauwde reply's.
Dus beter doe je je eigen onderzoek, ik weet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:31 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is wel lekker geloofwaardig inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |