abonnement Unibet Coolblue
pi_167017652
Topicreeks: Irritaties op de weg

We ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), linksplakkers, langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrangverleners, inhaalverbod negerende vrachtwagenchauffeurs, onnodig gebruik van mistlampen, dagrijverlichting bij nacht (zonder achterlichten), eigenlijk aan alles.

Steek hier je klaagzang af over ergernissen die je tegengekomen bent in het verkeer, en discussieer mee.

En nog een wijze spreuk van George Carlin:

"Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?"

* Maar hou het wel gezellig aub!





Leerzame informatie

• De uitleg over rijbanen en rijstroken kort samengevat met plaatje:

Een rijstrook is onderdeel van de rijbaan.
Over een rijstrook kunnen voertuigen rijden.
Een rijbaan kan uit één, twee of zelfs meer rijstroken bestaan.
Facts don't care about your feelings
pi_167017835
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 09:35 schreef YoshiBignose het volgende:
Aangezien het BMW was is het gewoon aso gedrag :P, maar er zijn zat mensen die het echt niet zien hoor :')
Als een Fiat Panda het doet is het óók asogedrag, heeft niets met het merk auto te maken :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_167018300
Nee want dan zit er een mongol in die dat bord helemaal niet gezien heeft.
Facts don't care about your feelings
pi_167018839
Nouja, van de week deed ik het per ongeluk ook. Was in een flauw bocht een lading vrachtwagens aan het inhalen, die zelf ook aan het inhalen waren. Nadat ik de voorste eindelijk voorbij ben ga ik weer netjes naar rechts de spitstrook op en zie op het matrixbord na de volgende bocht ineens dat die strook is gesloten :') Heb nergens gezien dat die strook eerst van die pijlen had om aan te geven dat je er vanaf moest, werden waarschijnlijk net uit het zicht onttrokken door de bocht en die vrachtwagens. Was in ieder geval wel voor het kruis weer van die strook af :+
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_167019220
Vanochtend ook weer zo'n droeftoeter met lease BMW. Rechter baan alleen maar vrachtwagens met afentoe een tussenruimte van 2 a 3 autolengtes, voor mij een MPV die 100 wil rijden op een 130 weg en dhr. BMW achter mij.

Zelf rijd ik, wanneer er ruimte is normaliter vmax+10/20, dus ik was simpelweg aan het wachten tot de bestuurder voor mij een baan opschuift. Loopt die droeftoeter dus elke mogelijkheid die hij heeft naar rechts uit te voegen en weer naar links te komen :') Dit herhaalt zich een keer of 5 tot de MPV opschuift en ik dus weer kan accelereren met de BMW nog steeds achter mij. Is dat trage rothok vervolgens nergens te bekennen om een aantal km later voorbij te komen kruipen :') Hoe lasting is het om rustig even te wachten (zoals ik ook doe) tot die auto voor mij aan de kant gaat en je er gewoon langs kan..
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_167029378
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:20 schreef x3ro het volgende:
Vanochtend ook weer zo'n droeftoeter met lease BMW. Rechter baan alleen maar vrachtwagens met afentoe een tussenruimte van 2 a 3 autolengtes, voor mij een MPV die 100 wil rijden op een 130 weg en dhr. BMW achter mij.

Zelf rijd ik, wanneer er ruimte is normaliter vmax+10/20, dus ik was simpelweg aan het wachten tot de bestuurder voor mij een baan opschuift. Loopt die droeftoeter dus elke mogelijkheid die hij heeft naar rechts uit te voegen en weer naar links te komen :') Dit herhaalt zich een keer of 5 tot de MPV opschuift en ik dus weer kan accelereren met de BMW nog steeds achter mij. Is dat trage rothok vervolgens nergens te bekennen om een aantal km later voorbij te komen kruipen :') Hoe lasting is het om rustig even te wachten (zoals ik ook doe) tot die auto voor mij aan de kant gaat en je er gewoon langs kan..
Hij rijdt gewoon "sportief" snap je dat niet 8)7
.
pi_167029767
Wat bedoelt men met vmax?
pi_167030180
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 20:05 schreef aloa het volgende:
Wat bedoelt men met vmax?
De geldende maximale snelheid op traject.
pi_167030515
Net weer een sterk staaltje ikke-ikke-ikke. Slagbomen van een spoorwegovergang waren dicht en er stond een flinke rij voor te wachten. De weghelften zijn daar van elkaar gescheiden door een groene strook en men stond redelijk netjes aan de rechterkant van de weg te wachten, zodat ik er op mijn motor met niet al te veel moeite voorbij kon. Af en toe eentje die wat meer naar links stond, maar het paste. Ongeveer halverwege ziet een of ander figuur mij aankomen, draait hem snel naar links terwijl ik krap twee meter achter hem was en keek een beetje glazig in zijn spiegel en uit het raam naar mij. Gaf hem een mooie 'wat doe je :') ', voor zover dat overkomt door een helm, doe even alsof ik niet meer verder kan en kruip er vervolgens alsnog voorbij omdat die druif hem niet ver genoeg opzij drukte om me daadwerkelijk te blokkeren.

Wat een ontzettend triest leven moet je hebben als je tijdens het wachten op de trein anderen gaat lopen treiteren :') Alsof hij door mij werd belemmerd ofzo, er stonden nog dik 30 auto's voor hem te wachten _O-
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_167030603
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 20:17 schreef Blue_note het volgende:

[..]

De geldende maximale snelheid op traject.
Oké bedankt.
pi_167030732
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 20:27 schreef Tunafish het volgende:
Net weer een sterk staaltje ikke-ikke-ikke. Slagbomen van een spoorwegovergang waren dicht en er stond een flinke rij voor te wachten. De weghelften zijn daar van elkaar gescheiden door een groene strook en men stond redelijk netjes aan de rechterkant van de weg te wachten, zodat ik er op mijn motor met niet al te veel moeite voorbij kon. Af en toe eentje die wat meer naar links stond, maar het paste. Ongeveer halverwege ziet een of ander figuur mij aankomen, draait hem snel naar links terwijl ik krap twee meter achter hem was en keek een beetje glazig in zijn spiegel en uit het raam naar mij. Gaf hem een mooie 'wat doe je :') ', voor zover dat overkomt door een helm, doe even alsof ik niet meer verder kan en kruip er vervolgens alsnog voorbij omdat die druif hem niet ver genoeg opzij drukte om me daadwerkelijk te blokkeren.

Wat een ontzettend triest leven moet je hebben als je tijdens het wachten op de trein anderen gaat lopen treiteren :') Alsof hij door mij werd belemmerd ofzo, er stonden nog dik 30 auto's voor hem te wachten _O-
Ach ja, je hebt er altijd wel zo iemand tussen zitten.

Volgens mij mag het trouwens niet en dan bedoel ik dus motors die dan tussen de auto's doorrijden in een file. Meer een gedoogbeleid.
pi_167030820
Knooppunt Leenderheide om 17:30 als je vanuit Maastricht komt en Eindhoven in wil. Toppunt van kruising blokkeren als een stel schapen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 1 december 2016 @ 21:04:59 #13
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167031915
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 20:34 schreef aloa het volgende:

[..]

Ach ja, je hebt er altijd wel zo iemand tussen zitten.

Volgens mij mag het trouwens niet en dan bedoel ik dus motors die dan tussen de auto's doorrijden in een file. Meer een gedoogbeleid.
1994 belde, of je het wetboek nog eens wilt lezen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 december 2016 @ 21:27:08 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167032780
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:20 schreef x3ro het volgende:
Vanochtend ook weer zo'n droeftoeter met lease BMW. Rechter baan alleen maar vrachtwagens met afentoe een tussenruimte van 2 a 3 autolengtes, voor mij een MPV die 100 wil rijden op een 130 weg en dhr. BMW achter mij.

Zelf rijd ik, wanneer er ruimte is normaliter vmax+10/20, dus ik was simpelweg aan het wachten tot de bestuurder voor mij een baan opschuift. Loopt die droeftoeter dus elke mogelijkheid die hij heeft naar rechts uit te voegen en weer naar links te komen :') Dit herhaalt zich een keer of 5 tot de MPV opschuift en ik dus weer kan accelereren met de BMW nog steeds achter mij. Is dat trage rothok vervolgens nergens te bekennen om een aantal km later voorbij te komen kruipen :') Hoe lasting is het om rustig even te wachten (zoals ik ook doe) tot die auto voor mij aan de kant gaat en je er gewoon langs kan..
De echte klacht is natuurlijk de persoon die niet harder ging dan 100. Die BMW ging gewoon netjes naar rechts zodra hij klaar was met inhalen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167033001
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 20:34 schreef aloa het volgende:

[..]

Ach ja, je hebt er altijd wel zo iemand tussen zitten.

Volgens mij mag het trouwens niet en dan bedoel ik dus motors die dan tussen de auto's doorrijden in een file. Meer een gedoogbeleid.
Het ligt volgens mij al enkele decennia vast dat het 'mag', en zo lang wordt het ook al gedaan.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_167034185
Totaal geen problemen mee als het stil staat, dan ga ik ook direct aan de kant om zo'n motor ertussen te laten. Maar op het moment dat het verkeer rijdt vind ik het niet veilig om te worden ingehaald.

Vandaag reed ik iets harder dan 80 en werd nog ingehaald. Hoe gevaarlijk wil je het maken?
Dit, dus.
  donderdag 1 december 2016 @ 22:28:53 #17
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167034993
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 20:27 schreef Tunafish het volgende:
Net weer een sterk staaltje ikke-ikke-ikke. Slagbomen van een spoorwegovergang waren dicht en er stond een flinke rij voor te wachten. De weghelften zijn daar van elkaar gescheiden door een groene strook en men stond redelijk netjes aan de rechterkant van de weg te wachten, zodat ik er op mijn motor met niet al te veel moeite voorbij kon. Af en toe eentje die wat meer naar links stond, maar het paste. Ongeveer halverwege ziet een of ander figuur mij aankomen, draait hem snel naar links terwijl ik krap twee meter achter hem was en keek een beetje glazig in zijn spiegel en uit het raam naar mij. Gaf hem een mooie 'wat doe je :') ', voor zover dat overkomt door een helm, doe even alsof ik niet meer verder kan en kruip er vervolgens alsnog voorbij omdat die druif hem niet ver genoeg opzij drukte om me daadwerkelijk te blokkeren.

Wat een ontzettend triest leven moet je hebben als je tijdens het wachten op de trein anderen gaat lopen treiteren :') Alsof hij door mij werd belemmerd ofzo, er stonden nog dik 30 auto's voor hem te wachten _O-
Het is file voor iedereen hè. :{w

  FOK!fotograaf donderdag 1 december 2016 @ 22:38:25 #18
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_167035217
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 09:32 schreef Pizzahut het volgende:
Ik snap het niet.. vanochtend weer op de A12. Twee linkerrijbanen afgesloten met een rood kruis en toch zijn er mensen die stug doorrijden ondanks er ruimte is om in te voegen...

Ik keek ook in mijn spiegel om te kijken hoe lang de file nu was en zie zo een witte BMW uit de file rijden en op de meest linker afgesloten baan vol gas doorrijden!... Echt, dit snap ik dus totaal niet...
Anderzijds kan ik mij ook wel eens irriteren aan de hoeveelheid rode kruizen. Zijn ze bij Schiphol bezig met de A9, kom je zodra je bij afrit 4 bent, al rode kruizen tegen. Je rijdt dan dus 6 km met onnodig afgesloten rijstroken. Stop daar eens mee. :P
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_167035250
quote:
3s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

1994 belde, of je het wetboek nog eens wilt lezen.
Hoezo?
Dat leer je met rijlessen ;)
pi_167035386
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef Buitendam het volgende:
Totaal geen problemen mee als het stil staat, dan ga ik ook direct aan de kant om zo'n motor ertussen te laten. Maar op het moment dat het verkeer rijdt vind ik het niet veilig om te worden ingehaald.

Vandaag reed ik iets harder dan 80 en werd nog ingehaald. Hoe gevaarlijk wil je het maken?
Rij eens in bijvoorbeeld Parijs....
Ik heb er een half jaar gewoond en heb het nog nooit mis zien gaan. Daar komen ze je standaard voorbij met 100 op de peri. Zelfs bij afslaand verkeer.
Kwestie van gewenning ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2016 22:45:25 ]
pi_167037736
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef Buitendam het volgende:
Totaal geen problemen mee als het stil staat, dan ga ik ook direct aan de kant om zo'n motor ertussen te laten. Maar op het moment dat het verkeer rijdt vind ik het niet veilig om te worden ingehaald.

Vandaag reed ik iets harder dan 80 en werd nog ingehaald. Hoe gevaarlijk wil je het maken?
Nouja, ziedaar het type motorrijder dat de boel nog wel eens wil verpesten voor de rest. Als de boel weer serieus rijdt (50, 60km/u) ga ik ook weer netjes tussen het overige verkeer rijden. Soms zit je op het moment dat het tempo er weer in komt net tussen twee andere voertuigen, dan gaat het gas er even op om te zorgen dat ik daar vandaan kom, maar verder is het geven en nemen voor beide partijen.
quote:
12s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:28 schreef Voszje het volgende:

[..]

Het is file voor iedereen hè. :{w

Ja, precies die mentaliteit :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 2 december 2016 @ 01:22:13 #22
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_167039038
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De echte klacht is natuurlijk de persoon die niet harder ging dan 100. Die BMW ging gewoon netjes naar rechts zodra hij klaar was met inhalen.
Dan had ik dat er waarschijnlijk ook uit op kunnen maken. Meneer probeerde een punt te maken richting de bestuurder voor mij. Ik ben ook geen fan van dat 100 rijdende volk op een 130 weg, maar op dat moment had diegene echt kans om op een normale manier die BMW langs te laten.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef Buitendam het volgende:
Totaal geen problemen mee als het stil staat, dan ga ik ook direct aan de kant om zo'n motor ertussen te laten. Maar op het moment dat het verkeer rijdt vind ik het niet veilig om te worden ingehaald.

Vandaag reed ik iets harder dan 80 en werd nog ingehaald. Hoe gevaarlijk wil je het maken?
Kwam laatst dus ook zo'n mafklapper tegen die met die snelheid tussen het verkeer door kwam. Ook nog richting iemand die uitvoegde met 't licht knipperen.

Heb zelf in de ochtend ongeveer een uur af en aan met file. Rustig een muziekje aan en wat te drinken erbij. Over het algemeen kom ik dat drukkende volk weer tegen zodra het stilstaat. Harder doorrijden schiet je praktisch niks mee op in de spits.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_167039052
Ik zag vandaag een auto die uit het parkeervak was gerold, zo midden op de weg omdat de handrem vergeten was. :')
pi_167039081
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:20 schreef x3ro het volgende:
Vanochtend ook weer zo'n droeftoeter met lease BMW. Rechter baan alleen maar vrachtwagens met afentoe een tussenruimte van 2 a 3 autolengtes, voor mij een MPV die 100 wil rijden op een 130 weg en dhr. BMW achter mij.

Zelf rijd ik, wanneer er ruimte is normaliter vmax+10/20, dus ik was simpelweg aan het wachten tot de bestuurder voor mij een baan opschuift. Loopt die droeftoeter dus elke mogelijkheid die hij heeft naar rechts uit te voegen en weer naar links te komen :') Dit herhaalt zich een keer of 5 tot de MPV opschuift en ik dus weer kan accelereren met de BMW nog steeds achter mij. Is dat trage rothok vervolgens nergens te bekennen om een aantal km later voorbij te komen kruipen :') Hoe lasting is het om rustig even te wachten (zoals ik ook doe) tot die auto voor mij aan de kant gaat en je er gewoon langs kan..
Gedrag van de BMW-rijder vind ik helemaal niet zo vreemd. Doe het zet zelf een enkele keer ook wel eens (zou het aan het merk liggen?). En dan gaat het dus niet om jou, maar om de linksplakker voor je, in de hoop dat die ook in z'n spiegels kijkt en het signaal oppikt. Waarbij het signaal is: joehoe, kijk eens! dit kun jij ook! je kunt naar rechts!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2016 01:30:51 ]
  vrijdag 2 december 2016 @ 01:38:05 #25
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_167039143
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2016 01:30 schreef k_man het volgende:

[..]

Gedrag van de BMW-rijder vind ik helemaal niet zo vreemd. Doe het zet zelf een enkele keer ook wel eens (zou het aan het merk liggen?). En dan gaat het dus niet om jou, maar om de linksplakker voor je, in de hoop dat die ook in z'n spiegels kijkt en het signaal oppikt. Waarbij het signaal is: joehoe, kijk eens! dit kun jij ook! je kunt naar rechts!
Heb het net nog wat genuanceerd in een andere post. Er was gewoon op dat moment geen redelijkeruimte om normaal uit te voegen en ons langs te laten, zodoende had ik zelf al zoiets van ik wacht wel even. Dat het de BMW rijder niet om mij ging was mij al duidelijk. Weet overigens niet of het een BMW dingetje is, vertoef zelf ook nog redelijk wat km's in een 2 serie (en dan niet die bejaardenbus) en heb daar niet zo'n handje van.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_167039473
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 01:24 schreef MCH het volgende:
Ik zag vandaag een auto die uit het parkeervak was gerold, zo midden op de weg omdat de handrem vergeten was. :')
Och gossie toch. :*
pi_167039489
quote:
3s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

1994 belde, of je het wetboek nog eens wilt lezen.
Als hij die uit heeft zal ie in de WvW wel weer iets gevonden hebben.
Maar dat zal wel ff duren want voor je die uit 1994 begrijpt ben je qua tijd toch een mooi stukje verder. ;)
pi_167039555
quote:
3s.gif Op donderdag 1 december 2016 21:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

1994 belde, of je het wetboek nog eens wilt lezen.
In het RVV 1990, dat overigens pas november 1991 inging staat inderdaad niet dat het niet mag. maar...
Op 8 november 2008 ratificeerde nederland het verdrag van Wenen, en in artikel 11 daarvan staat het verbod wel. Nederland heeft voor veel artikelen een voorbehoud gemaakt, maar niet voor 11. De minister zou de regels moeten maken die het rijden op de strepen tijdens een file verbieden, dat zij dat niet doet is in feite een gedoogbeleid , omdat het internationale verdrag voor nationale beperkingen gaat is het immers feitelijk al verboden.
pi_167039684
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 00:00 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Nouja, ziedaar het type motorrijder dat de boel nog wel eens wil verpesten voor de rest. Als de boel weer serieus rijdt (50, 60km/u) ga ik ook weer netjes tussen het overige verkeer rijden. Soms zit je op het moment dat het tempo er weer in komt net tussen twee andere voertuigen, dan gaat het gas er even op om te zorgen dat ik daar vandaan kom, maar verder is het geven en nemen voor beide partijen.

[..]

Ja, precies die mentaliteit :')
Dan rij je nog vrij lang door :P , ik voeg in de regel weer in als de snelheid boven zo'n 30 km/uur komt, gewoon om te voorkomen dat allerlei gefrustreerde automobilisten bedenken dat ze me wel eens met de 1 of andere achterlijke handeling kunnen laten crashen.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_167039695
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 05:33 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

In het RVV 1990, dat overigens pas november 1991 inging staat inderdaad niet dat het niet mag. maar...
Op 8 november 2008 ratificeerde nederland het verdrag van Wenen, en in artikel 11 daarvan staat het verbod wel. Nederland heeft voor veel artikelen een voorbehoud gemaakt, maar niet voor 11. De minister zou de regels moeten maken die het rijden op de strepen tijdens een file verbieden, dat zij dat niet doet is in feite een gedoogbeleid , omdat het internationale verdrag voor nationale beperkingen gaat is het immers feitelijk al verboden.
Maar genoeg motorrijders verpesten het weer door 2 auto's die voor een verkeerslicht staan te wachten ook een file te vinden, die inhalen en dan over de stopstreep daar voor te gaan staan. Dat inhalen gaat dan vaak over doorgetrokken strepen, over voorsorteervakken van afslaand verkeer of over bus/trambanen. Dit gedrag wekt veel irritatie op en dat zie je dus weer terug in daadwerkelijke files. Als iedereen nu eens zijn hoofd zou gebruiken in plaats van alleen maar aan zichzelf te denken, zou er veel minder irritatie op de weg zijn. (en terwijl ik dit intik bedenk ik dat ik echt wel een oude *** begin te worden :P )

[ Bericht 4% gewijzigd door BMWK111RS op 02-12-2016 06:48:46 (toevoeging) ]
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_167039748
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:44 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Rij eens in bijvoorbeeld Parijs....
Ik heb er een half jaar gewoond en heb het nog nooit mis zien gaan. Daar komen ze je standaard voorbij met 100 op de peri. Zelfs bij afslaand verkeer.
Kwestie van gewenning ook.
Ja, maar da's wel een slap argument als je in NL woont. De regels hier zijn niet voor niets anders.
Dit, dus.
  vrijdag 2 december 2016 @ 07:13:31 #32
12621 tcr
*nix 4ever
pi_167039779
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 06:46 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Maar genoeg motorrijders verpesten het weer door 2 auto's die voor een verkeerslicht staan te wachten ook een file te vinden, die inhalen en dan over de stopstreep daar voor te gaan staan.
En dan ook dus zover voor het stoplicht staan dat ze groen missen en dus de rest achter hun ophouden, blijf lekker achter me...

(en nee ik doe geen deur open, maar sommige stoplichten vereisen nu eenmaal dat je TOT de stopstreep rijdt ivm de sensor, vanuit de auto is het dan al omhoog turen naar de lichten).
pi_167039791
Dat niemand deze irritatie nog heeft genoemd; ijskrabben!
pi_167039792
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 07:13 schreef tcr het volgende:

[..]

En dan ook dus zover voor het stoplicht staan dat ze groen missen en dus de rest achter hun ophouden, blijf lekker achter me...

(en nee ik doe geen deur open, maar sommige stoplichten vereisen nu eenmaal dat je TOT de stopstreep rijdt ivm de sensor, vanuit de auto is het dan al omhoog turen naar de lichten).
Ik irriteer me ook vaak aan de plaatsing van de verkeerslichten ja. Die krengen staan soms zo dicht bij de stopstreep dat je kramp in je nek krijgt als het licht wat langer op rood staat.
Quid enim potest esse securus, ut difficile?
pi_167039853
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 06:46 schreef BMWK111RS het volgende:

Maar genoeg motorrijders verpesten het weer door 2 auto's die voor een verkeerslicht staan te wachten ook een file te vinden, die inhalen en dan over de stopstreep daar voor te gaan staan.
Inderdaad. De gedragscode (van voor de ratificatie van het verdrag) voor motorrijders in de file is alleen voor op snelwegen. Bij verkeerslichten heb je nog een extra probleem. De motorrijder die daar staat zorgt voor extra vertraging in de rij. De voorste auto moet immers achten tot de motorrijder weg is. Je wilt hem immers niet platrijden. Dat kost dus 1 extra reactietijd, en daarmee kan de laatste niet meer mee met groen.
pi_167039881
Richtingaanwijzers, altijd een bron van irritatie, of ze nou gebruikt worden of niet.
pi_167039949
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 december 2016 07:16 schreef Anne het volgende:
Dat niemand deze irritatie nog heeft genoemd; ijskrabben!
Gelukkig niet voor mij. M'n auto heeft stukken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_167040091
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 07:39 schreef ambertje90 het volgende:
Richtingaanwijzers, altijd een bron van irritatie, of ze nou gebruikt worden of niet.
Lol dat is toch die opgefokte malloot die zelf de nodige regels overtreedt?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167040098
Smerige rechtsinhaler is het!
pi_167040133
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 08:14 schreef ambertje90 het volgende:
Smerige rechtsinhaler is het!
Behalve dat is het gewoon een kneus eerste klas.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167040513
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 07:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, maar da's wel een slap argument als je in NL woont. De regels hier zijn niet voor niets anders.
Daar mag het ook niet.
  vrijdag 2 december 2016 @ 09:03:58 #42
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_167040610
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 december 2016 07:16 schreef Anne het volgende:
Dat niemand deze irritatie nog heeft genoemd; ijskrabben!
Daar heb ik een spray voor gaat een stuk sneller. Irritanter zijn die mensen die letterlijk een kijkgaatje vrijmaken in de voorruit en de rest gewoon dichtgevroren laten want "dat ontdooit vanzelf wel"
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 2 december 2016 @ 09:11:47 #43
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_167040677
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 06:46 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Maar genoeg motorrijders verpesten het weer door 2 auto's die voor een verkeerslicht staan te wachten ook een file te vinden, die inhalen en dan over de stopstreep daar voor te gaan staan. Dat inhalen gaat dan vaak over doorgetrokken strepen, over voorsorteervakken van afslaand verkeer of over bus/trambanen. Dit gedrag wekt veel irritatie op en dat zie je dus weer terug in daadwerkelijke files. Als iedereen nu eens zijn hoofd zou gebruiken in plaats van alleen maar aan zichzelf te denken, zou er veel minder irritatie op de weg zijn. (en terwijl ik dit intik bedenk ik dat ik echt wel een oude *** begin te worden :P )
Schuldig! O-)

Maar als ik een Aygo oid zie staan, weet ik gewoon al dat het niet op gaat schieten...
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  vrijdag 2 december 2016 @ 09:27:45 #44
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167040852
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 07:16 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Ik irriteer me ook vaak aan de plaatsing van de verkeerslichten ja. Die krengen staan soms zo dicht bij de stopstreep dat je kramp in je nek krijgt als het licht wat langer op rood staat.
Dat vond ik wel fijn aan rijden in Canada: stoplicht aan de overkant van het kruispunt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167040908
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 06:43 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Dan rij je nog vrij lang door :P , ik voeg in de regel weer in als de snelheid boven zo'n 30 km/uur komt, gewoon om te voorkomen dat allerlei gefrustreerde automobilisten bedenken dat ze me wel eens met de 1 of andere achterlijke handeling kunnen laten crashen.
Als het nog 30 gaat heb je meestal een paar honderd meter verderop dat het weer langzamer gaat, daar ga ik de moeite dan niet voor doen. Gewoon soepel erlangs met een verschil van 10 tot 20km/u, en wanneer de boel weer fatsoenlijk rijd netjes invoegen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 06:46 schreef BMWK111RS het volgende:

[..]

Maar genoeg motorrijders verpesten het weer door 2 auto's die voor een verkeerslicht staan te wachten ook een file te vinden, die inhalen en dan over de stopstreep daar voor te gaan staan. Dat inhalen gaat dan vaak over doorgetrokken strepen, over voorsorteervakken van afslaand verkeer of over bus/trambanen. Dit gedrag wekt veel irritatie op en dat zie je dus weer terug in daadwerkelijke files. Als iedereen nu eens zijn hoofd zou gebruiken in plaats van alleen maar aan zichzelf te denken, zou er veel minder irritatie op de weg zijn. (en terwijl ik dit intik bedenk ik dat ik echt wel een oude *** begin te worden :P )
Tijdens mijn lessen werd het me juist aangemoedigd om bij verkeerslichten er ook langs te gaan, zodat je niet van achteren geramd kunt worden door iemand die niet oplet en de rij niet ziet staan. Moest dan wel altijd zo veel mogelijk op dezelfde strook blijven wanneer mijn richting maar één strook had, maar af en toe een stukje verdrijvingsvlak of doorgetrokken streep meenemen moest volgens de instructeur maar kunnen.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_167041136
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:31 schreef Tunafish het volgende:
Tijdens mijn lessen werd het me juist aangemoedigd om bij verkeerslichten er ook langs te gaan, zodat je niet van achteren geramd kunt worden door iemand die niet oplet en de rij niet ziet staan.
Als dat het argument is, dan hoef je ook niet de hele rij voorbij maar slechts 1 of 2 autos.
pi_167041155
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:46 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Als dat het argument is, dan hoef je ook niet de hele rij voorbij maar slechts 1 of 2 autos.
Ja. Want tussen die auto's is altijd lekker veel plek voor een motor.
pi_167041238
Ik heb eigenlijk nooit een hekel gehad aan motors. Ja soms schrik je als ze ineens tussen je door zoeven, maar dat is toch niet mijn probleem? Zij zijn dood als er iets mis gaat ik niet. Ik laat altijd ruimte voor ze vrij in files en ga echt niet van rijstrook verwisselen om ze ff te irriteren.

WAAR IK WEL een hekel aan heb zijn die motoren die dan voor je gaan staan bij het stoplicht terwijl ik juist lekker vol gas weg wil. Als er 2 banen zijn dan is het logisch als motor dat je rechts gaat staan, die trekken sowieso meestal langzamer op :P
Facts don't care about your feelings
pi_167041288
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:11 schreef Geelman het volgende:

[..]

Schuldig! O-)

Maar als ik een Aygo oid zie staan, weet ik gewoon al dat het niet op gaat schieten...
Dan ligt het aan de persoon achter het stuur en niet aan de auto, want ik kon in mijn gebakje even snel optrekken als de auto's naast me. Die dus met z'n allen naast me gingen staan bij het stoplicht 'want gebakje', en vervolgens trekken ze op als een slak.
Tap tap tap
pi_167041306
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:52 schreef YoshiBignose het volgende:
WAAR IK WEL een hekel aan heb zijn die motoren die dan voor je gaan staan bij het stoplicht terwijl ik juist lekker vol gas weg wil. Als er 2 banen zijn dan is het logisch als motor dat je rechts gaat staan, die trekken sowieso meestal langzamer op :P
Volgens mij doen de meesten dat om niet gesandwicht te worden in het geval van een kop-staartbotsing bij een stoplicht.
Flesje bier
pi_167041358
Ja dag :') dan moet je geen motor gaan rijden als je bang bent dat iemand je aanrijdt. Ze doen dat omdat ze veel sneller zijn dan auto's, wat ik op zich ook wel begrijp hoor. Maar dan moet je ook wel vol gas weg gaan.
Facts don't care about your feelings
pi_167041383
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja dag :') dan moet je geen motor gaan rijden als je bang bent dat iemand je aanrijdt. Ze doen dat omdat ze veel sneller zijn dan auto's, wat ik op zich ook wel begrijp hoor. Maar dan moet je ook wel vol gas weg gaan.
Nou, Ik doe het vooral voor de veiligheid. Ik sta wel altijd in de startblokken zodat ik al weg ben voordat de automobilist ziet dat het groen is.
pi_167041479
Wel leuk dat eentje dus vol gas weg ging en ik ging ook vol gas, was nog best spannend. Kreeg bij het stoplicht daarna een duimpje van hem.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 2 december 2016 @ 10:16:13 #54
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_167041759
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:54 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dan ligt het aan de persoon achter het stuur en niet aan de auto, want ik kon in mijn gebakje even snel optrekken als de auto's naast me. Die dus met z'n allen naast me gingen staan bij het stoplicht 'want gebakje', en vervolgens trekken ze op als een slak.
Sommigen rijden idd met Aygo's alsof het Ferrari's zijn, dat is ook wel weer grapppig om te zien. Maar meestal schiet het niet echt op, dan ben ik echt veel sneller weg met mijn motor.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_167041803
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:16 schreef Geelman het volgende:

[..]

Sommigen rijden idd met Aygo's alsof het Ferrari's zijn, dat is ook wel weer grapppig om te zien. Maar meestal schiet het niet echt op, dan ben ik echt veel sneller weg met mijn motor.
Ja met je motor wel, maar dat geldt voor de meeste auto's ;)
Tap tap tap
pi_167041850
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:47 schreef Anne het volgende:

[..]

Ja. Want tussen die auto's is altijd lekker veel plek voor een motor.
Niet minder dan in de file hoor.

- weg, zie mijn eerdere DM's -

[ Bericht 5% gewijzigd door Anne op 02-12-2016 10:25:02 ]
pi_167041906
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 december 2016 07:16 schreef Anne het volgende:
Dat niemand deze irritatie nog heeft genoemd; ijskrabben!
Voorruitverwarming en standkachel *O*
pi_167041912
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:58 schreef thenxero het volgende:

[..]

Nou, Ik doe het vooral voor de veiligheid. Ik sta wel altijd in de startblokken zodat ik al weg ben voordat de automobilist ziet dat het groen is.
Het is ook beter voor de doorstroming op die manier, dus stoor me daar echt niet aan.
pi_167042020
Om het even ontopic te gooien. Ik heb er geen problemen mee als motorrijders bij file tussen de auto's rijden. Echter vinden sommigen het nodig dit te doen met een te hoge snelheid. Of als het verkeer gewoon langzaam rijdt.
Boven de 50km per uur laat ik niet meer bewust ruimte voor ze. :N
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167042063
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Om het even ontopic te gooien. Ik heb er geen problemen mee als motorrijders bij file tussen de auto's rijden. Echter vinden sommigen het nodig dit te doen met een te hoge snelheid. Of als het verkeer gewoon langzaam rijdt.
Boven de 50km per uur laat ik niet meer bewust ruimte voor ze. :N
Maar waar slaat dat op. Je doet het toch automatisch, je gaat toch niet constant in je spiegels kijken en inschatten hoe hard de motorrijder gaat??
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 2 december 2016 @ 10:36:32 #61
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_167042110
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 08:14 schreef ambertje90 het volgende:
Smerige rechtsinhaler is het!
Mwah, als iemand diehard links blijft pakken heb ik ook niet altijd zin om er helemaal omheen te gaan slalommen.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  vrijdag 2 december 2016 @ 10:38:03 #62
12621 tcr
*nix 4ever
pi_167042147
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:33 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Maar waar slaat dat op. Je doet het toch automatisch, je gaat toch niet constant in je spiegels kijken en inschatten hoe hard de motorrijder gaat??
Nou dat hij bij filerijden dus lekker links houdt, maar bij >50km/u gewoon netjes in het midden rijdt van zijn rijbaan.
pi_167042178
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:38 schreef tcr het volgende:

[..]

Nou dat hij bij filerijden dus lekker links houdt, maar bij >50km/u gewoon netjes in het midden rijdt van zijn rijbaan.
Dit dus! ^O^
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167042235
Daar is het leven mij te kort voor. Een keer zag ik ook een motor aankomen en een dwaas reed echt tegen de middellijn aan met een boesje... mijn auto is ook vrij breed dus die motor kon er niet meer langs dus ik moest bijna helemaal tegen de vangrail aan om genoeg ruimte te geven. Toen zag ik hem nog even een vinger geven aan dat boesje >:)

Toen ging ik kijken wat voor persoon dat kon zijn en was het een downie achter het stuur. Naja, die mogen niet rijden volgens mij maar hij zat op het randje van gehandicapt zeg maar.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 2 december 2016 @ 10:43:53 #65
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167042279
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Daar is het leven mij te kort voor. Een keer zag ik ook een motor aankomen en een dwaas reed echt tegen de middellijn aan met een boesje... mijn auto is ook vrij breed dus die motor kon er niet meer langs dus ik moest bijna helemaal tegen de vangrail aan om genoeg ruimte te geven. Toen zag ik hem nog even een vinger geven aan dat boesje >:)

Toen ging ik kijken wat voor persoon dat kon zijn en was het een downie achter het stuur. Naja, die mogen niet rijden volgens mij maar hij zat op het randje van gehandicapt zeg maar.
...
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167042304
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Daar is het leven mij te kort voor. Een keer zag ik ook een motor aankomen en een dwaas reed echt tegen de middellijn aan met een boesje... mijn auto is ook vrij breed dus die motor kon er niet meer langs dus ik moest bijna helemaal tegen de vangrail aan om genoeg ruimte te geven. Toen zag ik hem nog even een vinger geven aan dat boesje >:)

Toen ging ik kijken wat voor persoon dat kon zijn en was het een downie achter het stuur. Naja, die mogen niet rijden volgens mij maar hij zat op het randje van gehandicapt zeg maar.
Ik maak even het verschil duidelijker.

Bij file tot 50km/h rijd ik links, zodat ze ruimte hebben. Dat ze soms te hard rijden is hun eigen veiligheid.
Zodra de file beweegt 50m/h of sneller ga ik gewoon terug naar het midden van de strook.

Het is dus niet dat ik steeds heen en weer ga als er een snelle motorrijder voorbij komt. Excuses voor de verwarring.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167042332
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:45 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ik maak even het verschil duidelijker.

Bij file tot 50km/h rijd ik links, zodat ze ruimte hebben. Dat ze soms te hard rijden is hun eigen veiligheid.
Zodra de file beweegt 50m/h of sneller ga ik gewoon terug naar het midden van de strook.

Het is dus niet dat ik steeds heen en weer ga als er een snelle motorrijder voorbij komt. Excuses voor de verwarring.
Oh zo, ja oke dan begrijp ik het wel dat doe ik ook.

quote:
15s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:43 schreef Debsterr het volgende:

[..]

...
Wat is de politiek correcte term tegenwoordig. Down syndroom ofzo, verstandelijke beperking.
Facts don't care about your feelings
pi_167042605
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:03 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Daar heb ik een spray voor gaat een stuk sneller. Irritanter zijn die mensen die letterlijk een kijkgaatje vrijmaken in de voorruit en de rest gewoon dichtgevroren laten want "dat ontdooit vanzelf wel"
Terechte extreem hoge boetes.
pi_167043407
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:03 schreef YoshiBignose het volgende:
Wel leuk dat eentje dus vol gas weg ging en ik ging ook vol gas, was nog best spannend. Kreeg bij het stoplicht daarna een duimpje van hem.
Ja soms heb je van die mensen die dan in hun auto volgas optrekken met samengeknepen billetjes om te laten zien dat ze er niet van gediend zijn.

Als ze maar niet bumperkleven bij me vind ik het prima.
  vrijdag 2 december 2016 @ 11:47:42 #70
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_167043589
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Om het even ontopic te gooien. Ik heb er geen problemen mee als motorrijders bij file tussen de auto's rijden. Echter vinden sommigen het nodig dit te doen met een te hoge snelheid. Of als het verkeer gewoon langzaam rijdt.
Boven de 50km per uur laat ik niet meer bewust ruimte voor ze. :N
Moet je in Parijs op de ring gaan rijden in de spits.
  Moderator vrijdag 2 december 2016 @ 12:09:11 #71
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167044004
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 december 2016 07:16 schreef Anne het volgende:
Dat niemand deze irritatie nog heeft genoemd; ijskrabben!
Van die spray kopen bij de Action :) Inspuiten, verwarming van de auto aan en dan pas gaan ontbijten. Is het ook direct lekker warm in de auto :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 2 december 2016 @ 12:10:59 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167044038
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat vond ik wel fijn aan rijden in Canada: stoplicht aan de overkant van het kruispunt.
In Dld ook best vaak. In NL krijg je niet zelden last van de nek idd. En van die kleine stoplichtjes op 1,20m hoogte ofzo zie je ook niet zo vaak...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 2 december 2016 @ 12:16:36 #73
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_167044141
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Van die spray kopen bij de Action :) Inspuiten, verwarming van de auto aan en dan pas gaan ontbijten. Is het ook direct lekker warm in de auto :)
Goed voor je blok.
pi_167044162
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:16 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Goed voor je blok.
Beter dan met koude motor gaan rijden, lijkt me.
  vrijdag 2 december 2016 @ 12:18:00 #75
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_167044174
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:17 schreef alpeko het volgende:

[..]

Beter dan met koude motor gaan rijden, lijkt me.
:')
pi_167044431
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit een hekel gehad aan motors. Ja soms schrik je als ze ineens tussen je door zoeven, maar dat is toch niet mijn probleem? Zij zijn dood als er iets mis gaat ik niet. Ik laat altijd ruimte voor ze vrij in files en ga echt niet van rijstrook verwisselen om ze ff te irriteren.

WAAR IK WEL een hekel aan heb zijn die motoren die dan voor je gaan staan bij het stoplicht terwijl ik juist lekker vol gas weg wil. Als er 2 banen zijn dan is het logisch als motor dat je rechts gaat staan, die trekken sowieso meestal langzamer op :P
Wat ik dan altijd wel mooi vind is dat je dat nooit ziet gebeuren als er een grote groep Angels/Satudarah/NS voorbij komt _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2016 12:31:50 ]
pi_167044950
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:17 schreef alpeko het volgende:

[..]

Beter dan met koude motor gaan rijden, lijkt me.
:N

Het is juist beter om gelijk met je auto te gaan rijden, dan is je motor sneller op temperatuur.

Sowieso, mensen die hun motor laten lopen tijdens het krabben :') _____!!!!!
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167045001
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:56 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

:N

Het is juist beter om gelijk met je auto te gaan rijden, dan is je motor sneller op temperatuur.

Sowieso, mensen die hun motor laten lopen tijdens het krabben :') _____!!!!!
O-) motor aan, en een elektrisch kacheltje (12V) om de voorruit te helpen ontdooien :P
en dan de krabber ter hand..
.
mn kacheltje met ingebouwde accu doet t niet GOED anders ging die er in :)
pi_167045533
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:17 schreef alpeko het volgende:

[..]

Beter dan met koude motor gaan rijden, lijkt me.
Nee dus.
Als je motor stationair draait warmt de olie te langzaam op om 'm goed te kunnen smeren. Er meteen mee rijden is veel beter: olie warmt sneller op, zodat je sneller smering hebt zodat je motor langer heel blijft.
pi_167047276
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 13:20 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Nee dus.
Als je motor stationair draait warmt de olie te langzaam op om 'm goed te kunnen smeren. Er meteen mee rijden is veel beter: olie warmt sneller op, zodat je sneller smering hebt zodat je motor langer heel blijft.
Ok, weer wat geleerd. Van jouw reactie steek ik meer op dan van kaasplankje ( :') ). Al doet het voor mij er niet toe. Als het gevroren heeft slinger ik de standkachel aan. Dan heb je nooit een koude start.
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:37:16 #81
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_167047355
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:34 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ok, weer wat geleerd. Van jouw reactie steek ik meer op dan van kaasplankje ( :') ). Al doet het voor mij er niet toe. Als het gevroren heeft slinger ik de standkachel aan. Dan heb je nooit een koude start.
Mijn zwager zijn auto liep ook altijd warm voor de deur tot hij op een dag buiten kwam en er een grote plas olie onder de auto lag. Blok gebarsten. :')
pi_167047393
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Mijn zwager zijn auto liep ook altijd warm voor de deur tot hij op een dag buiten kwam en er een grote plas olie onder de auto lag. Blok gebarsten. :')
Gecondoleerd :')
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:39:07 #83
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_167047410
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:38 schreef alpeko het volgende:

[..]

Gecondoleerd :')
Was deze informatie nuttig?
Ja/Nee
pi_167048139
Zijn jullie klaar met jullie bitchfight? :).

Retorische vraag.
pi_167050882
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:37 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Mijn zwager zijn auto liep ook altijd warm voor de deur tot hij op een dag buiten kwam en er een grote plas olie onder de auto lag. Blok gebarsten. :')
Volkswagen?
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_167051209
Zojuist mijn eerste echte irritatie op de weg meegemaakt: Ik haal een pakje op bij PostNL punt, wil wegrijden en staat er een of andere pipo in ( VW Golf met Petje ) midden op de weg stil!

In eerste instantie heb ik dus gewoon netjes gewacht, maar al snel stond er ook een auto achter mij! Dus ja toen heb ik toch maar getoetert, want er was gewoon geen enkele reden dat hij daar stil moest staan. Parkeerplekken genoeg rondom dat PostNL punt, maja het is wel een plek waar veel tuig hangt helaas :(
pi_167051540
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:56 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

:N

Het is juist beter om gelijk met je auto te gaan rijden, dan is je motor sneller op temperatuur.

Sowieso, mensen die hun motor laten lopen tijdens het krabben :') _____!!!!!
Anders beslaan de ruiten, verwarming moet een klein beetje op temperatuur komen. Daar zit bij een diesel gewoon een electrische element in, maar dat heeft wel een paar minuten nodig.

Sowieso, krabben is twee minuten. L/R + voorruit
.
pi_167056508
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:56 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

:N

Het is juist beter om gelijk met je auto te gaan rijden, dan is je motor sneller op temperatuur.

Sowieso, mensen die hun motor laten lopen tijdens het krabben :') _____!!!!!
Dit.

Of je moet voorverwarming in je auto hebben, die zijn erop gebouwd. Ik vind het heerlijk, tien minuten voordat ik ga rijden zet ik vanuit binnen gewoon de voorverwarming aan en ik hoef niet meer te krabben :)
  vrijdag 2 december 2016 @ 22:13:17 #89
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_167060005
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2016 10:59 schreef MCH het volgende:

[..]

Terechte extreem hoge boetes.
Dat dan weer wel, levensgevaarlijk dat soort mensen. Dat je zelf dood wil moet je vooral zelf weten, maar laat een ander er dan buiten. Ik voel me niet eens prettig aan het stuur als ik niet overal uitzicht heb.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 2 december 2016 @ 22:16:31 #90
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_167060121
Vanmiddag twee ouwe dozen in een Daewoo Matiz, druk met elkaar in gesprek en standaard 30 rijden waar je 50 mag. Bij elk heuvel in de weg op de rem en dan met 10 km per uur er over heen want stel je voor.

Dan komen we bij een rotonde en besluiten ze op het laatste moment de 1ste afslag te nemen. In plaats van door te rijden gaan ze echt midden op de weg stil staan en even rustig overleggen wat ze moeten doen.

Ik toeter normaal gesproken bijna nooit maar dit was er 1. En dan worden ze nog boos ook.....

Als je niet kunt rijden blijf dan lekker van de weg af of zo.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_167062214
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 22:16 schreef karr-1 het volgende:
Vanmiddag twee ouwe dozen in een Daewoo Matiz, druk met elkaar in gesprek en standaard 30 rijden waar je 50 mag. Bij elk heuvel in de weg op de rem en dan met 10 km per uur er over heen want stel je voor.

Dan komen we bij een rotonde en besluiten ze op het laatste moment de 1ste afslag te nemen. In plaats van door te rijden gaan ze echt midden op de weg stil staan en even rustig overleggen wat ze moeten doen.

Ik toeter normaal gesproken bijna nooit maar dit was er 1. En dan worden ze nog boos ook.....

Als je niet kunt rijden blijf dan lekker van de weg af of zo.
Ergernis idd. Een bepaald slag mensen hoort echt niet meer thuis in het verkeer.
Levensgevaarlijk ook.
  FOK!fotograaf zaterdag 3 december 2016 @ 21:17:40 #92
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_167082733
Gruwel... Eentje met zijn geknepen ecoleasehok die 10 km lang geprobeerd heeft mij in te halen... Eerst in een 90 stuk waar ik 95 op de teller reed, naar links, maar 900 meter later zat ie nog steeds achter me en werd de maximale snelheid 130. Meestal geef ik al ff daarvoor gas, maar ik wilde geen klier zijn, alleen als je zo weinig haast hebt met inhalen... Gas er dus maar op gezet, cruise op 139 gezet en dat gaan rijden. 2 km later was ie weer aangehaakt om een kilometer later weer een poging te ondernemen. Alleen, toen ie naast me zat (we waren inmiddels ca. 2 km al dan niet deels naast elkaar aan het rijden, dus de tijd dat ie schuin achter me zat niet meegerekend) kwam er een hele lichte stijging in de weg i.v.m. een ongelijkvloerse kruising van een N weg. Ik nog altijd op de cruisecontrol. Ik was hem daar inmiddels aardig zat, want hij kwam maar niet voorbij en in de verte doemde verkeer op, dus maar ff het gaspedaal gekieteld en een kilometer voor hem gaan rijden. Kutgedrag, haal me in of, als je daartoe te weinig vermogen hebt, blijf achter me, maar blijf geen kilometers naast mij rijden.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_167086820
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 21:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
Gruwel... Eentje met zijn geknepen ecoleasehok die 10 km lang geprobeerd heeft mij in te halen... Eerst in een 90 stuk waar ik 95 op de teller reed, naar links, maar 900 meter later zat ie nog steeds achter me en werd de maximale snelheid 130. Meestal geef ik al ff daarvoor gas, maar ik wilde geen klier zijn, alleen als je zo weinig haast hebt met inhalen... Gas er dus maar op gezet, cruise op 139 gezet en dat gaan rijden. 2 km later was ie weer aangehaakt om een kilometer later weer een poging te ondernemen. Alleen, toen ie naast me zat (we waren inmiddels ca. 2 km al dan niet deels naast elkaar aan het rijden, dus de tijd dat ie schuin achter me zat niet meegerekend) kwam er een hele lichte stijging in de weg i.v.m. een ongelijkvloerse kruising van een N weg. Ik nog altijd op de cruisecontrol. Ik was hem daar inmiddels aardig zat, want hij kwam maar niet voorbij en in de verte doemde verkeer op, dus maar ff het gaspedaal gekieteld en een kilometer voor hem gaan rijden. Kutgedrag, haal me in of, als je daartoe te weinig vermogen hebt, blijf achter me, maar blijf geen kilometers naast mij rijden.
Inhalen of niet idd.
Inhalen is een snelle actie, van dat langzame gedoe komen alleen maar ongelukken.
  zondag 4 december 2016 @ 09:20:14 #94
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167089209
Gisteren de matrixborden aan vanwege wegwerkzaamheden op de A9. Eerst 90, daarna 70, maar bij de volgende borden hield de beperking alweer op. De mevrouw voor mij ziet het 70 bord en gaat ineens vol in de ankers om af te remmen tot 70. }:|
pi_167089265
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 21:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
Gruwel... Eentje met zijn geknepen ecoleasehok die 10 km lang geprobeerd heeft mij in te halen... Eerst in een 90 stuk waar ik 95 op de teller reed, naar links, maar 900 meter later zat ie nog steeds achter me en werd de maximale snelheid 130. Meestal geef ik al ff daarvoor gas, maar ik wilde geen klier zijn, alleen als je zo weinig haast hebt met inhalen... Gas er dus maar op gezet, cruise op 139 gezet en dat gaan rijden. 2 km later was ie weer aangehaakt om een kilometer later weer een poging te ondernemen. Alleen, toen ie naast me zat (we waren inmiddels ca. 2 km al dan niet deels naast elkaar aan het rijden, dus de tijd dat ie schuin achter me zat niet meegerekend) kwam er een hele lichte stijging in de weg i.v.m. een ongelijkvloerse kruising van een N weg. Ik nog altijd op de cruisecontrol. Ik was hem daar inmiddels aardig zat, want hij kwam maar niet voorbij en in de verte doemde verkeer op, dus maar ff het gaspedaal gekieteld en een kilometer voor hem gaan rijden. Kutgedrag, haal me in of, als je daartoe te weinig vermogen hebt, blijf achter me, maar blijf geen kilometers naast mij rijden.
Heel irritant inderdaad. Denk alleen dat het meer aan zijn gebrek aan inzicht ligt dan aan het vermogen. Zelfs zo'n gebakje kan wel ff versnellen in die tijd.
pi_167089568
Gisteren moeten ritsen ergens, en dan een een ventje met een te klein pikje en audi A3 uit 2003 op rechts die nog even vol gaat gassen om me niet voor te laten.
pi_167090709
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 09:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Heel irritant inderdaad. Denk alleen dat het meer aan zijn gebrek aan inzicht ligt dan aan het vermogen. Zelfs zo'n gebakje kan wel ff versnellen in die tijd.
Of hij/zij weet niet hoe. Je hebt ook van die mensen die dan in de hoogste versnelling gaan inhalen, terwijl het sneller gaat als je even terugschakelt en dan gas geeft.
pi_167091261
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 09:20 schreef Voszje het volgende:
Gisteren de matrixborden aan vanwege wegwerkzaamheden op de A9. Eerst 90, daarna 70, maar bij de volgende borden hield de beperking alweer op. De mevrouw voor mij ziet het 70 bord en gaat ineens vol in de ankers om af te remmen tot 70. }:|
Stel precies achter dat 70 bord had een flitser ofzo gestaan? Ik bedoel ik ga ook in de remmen als ik plots zie: hey de maximumsnelheid is nu 80 i.p.v. 100, of ik laat het gas gewoon op tijd los en minder snelheid.
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 december 2016 @ 11:59:59 #99
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167091300
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 11:58 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Stel precies achter dat 70 bord had een flitser ofzo gestaan? Ik bedoel ik ga ook in de remmen als ik plots zie: hey de maximumsnelheid is nu 80 i.p.v. 100, of ik laat het gas gewoon op tijd los en minder snelheid.
Daar mogen ze niet op bekeuren. Je moet gewoon de kans hebben om rustig af te remmen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 4 december 2016 @ 12:04:37 #100
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167091398
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 11:58 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Stel precies achter dat 70 bord had een flitser ofzo gestaan? Ik bedoel ik ga ook in de remmen als ik plots zie: hey de maximumsnelheid is nu 80 i.p.v. 100, of ik laat het gas gewoon op tijd los en minder snelheid.
Je ziet dat bord toch al aankomen? Het is niet dat dat bord ineens uit de grond schiet. Op de snelweg ga je gewoon niet vol in de remmen. Gas los en uitrollen, oké. Niet ineens keihard op de rem omdat je niet ver genoeg vooruit kijkt. Dat is gewoon gevaarlijk.
pi_167091724
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 11:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Daar mogen ze niet op bekeuren. Je moet gewoon de kans hebben om rustig af te remmen.
Nou mijn rijschool vertelde mij dat je eigenlijk al moet beginnen met snelheid minderen zodra je dat bord ziet: want vanaf dat bord geld de nieuwe maximumsnelheid.
pi_167092017
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 12:22 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nou mijn rijschool vertelde mij dat je eigenlijk al moet beginnen met snelheid minderen zodra je dat bord ziet: want vanaf dat bord geld de nieuwe maximumsnelheid.
Ja, achter het bord geldt de nieuwe maximumsnelheid, maar voor de handhaving hanteren ze de 10secondenregel, waarbij de snelheid pas wordt gemeten na de afstand die in tien seconden met de geldende maximumsnelheid afgelegd wordt. Ik heb geen idee of dit in een reglement staat.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_167092146
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:31 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Wat ik dan altijd wel mooi vind is dat je dat nooit ziet gebeuren als er een grote groep Angels/Satudarah/NS voorbij komt _O-
Hoe vaak zijn die gezamenlijk onderweg naar hun kantoorbaan in de ochtendspits dan?
  zondag 4 december 2016 @ 12:46:28 #104
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_167092263
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 12:35 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ja, achter het bord geldt de nieuwe maximumsnelheid, maar voor de handhaving hanteren ze de 10secondenregel, waarbij de snelheid pas wordt gemeten na de afstand die in tien seconden met de geldende maximumsnelheid afgelegd wordt. Ik heb geen idee of dit in een reglement staat.
Aanwijzing meting snelheidsoverschrijdingen
quote:
De snelheid van voertuigen moet zijn aangepast direct op de plaats waar een lagere maximumsnelheid gaat gelden1. Desalniettemin is staand beleid dat een minimumafstand in acht genomen wordt tussen de plaats van inwerkingtreding van de lagere maximumsnelheid tot de meetplaats. Voor het bepalen van deze minimumafstand wordt geen rekening gehouden met de voor het gebod geldende maximumsnelheid. Het uitgangspunt is immers dat de snelheid bij het passeren van het gebod moet zijn aangepast en derhalve wordt bij het bepalen van de afstand tussen gebod en meetplaats uitgegaan van de uit het gebod volgende maximumsnelheid.

De minimale afstanden tussen gebod en meetplaats zijn:

15 km/h 4 m/s 40 meter afstand
30 km/h 8 m/s 80 meter afstand
50 km/h 14 m/s 140 meter afstand
60 km/h 17 m/s 170 meter afstand
70 km/h 19 m/s 190 meter afstand
80 km/h 22 m/s 220 meter afstand
90 km/h 25 m/s 250 meter afstand
100 km/h 28 m/s 280 meter afstand
120 km/h 33 m/s 330 meter afstand

Dezelfde afstanden moeten worden gebruikt tussen de meetplaats en de plaats waarop het gebod dat door middel van de snelheidsmeter wordt gehandhaafd eindigt als daarna een hogere maximumsnelheid gaat gelden. Hierbij moet worden uitgegaan van de ter plaatse geldende lagere maximumsnelheid. Bij kruisingen2 en in bijzondere omstandigheden kan hier van worden afgeweken.
pi_167092384
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 12:22 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nou mijn rijschool vertelde mij dat je eigenlijk al moet beginnen met snelheid minderen zodra je dat bord ziet: want vanaf dat bord geld de nieuwe maximumsnelheid.
Mocht je dan ook al harder gaan rijden als je het bord van een hogere maximumsnelheid zag?
sig verwijderd door FA
pi_167092540
Iedere morgen bijna raak, mensen die bij het fileparkeren dat zo doen dat ze 1mm voor hun voorganger staan maar 1,5m voor zich houden 'om makkelijk uit te rijden'. Achter stond ik ook al vast door iemand die het omgekeerde deed. Situatieschets gemaak met fotosoep voor de visuele ondersteuning.



Dus maar gewoon een subtiel duwtje gegeven als een echte parisien. :@
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_167092694
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 12:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Iedere morgen bijna raak, mensen die bij het fileparkeren dat zo doen dat ze 1mm voor hun voorganger staan maar 1,5m voor zich houden 'om makkelijk uit te rijden'. Achter stond ik ook al vast door iemand die het omgekeerde deed. Situatieschets gemaak met fotosoep voor de visuele ondersteuning.

[ afbeelding ]

Dus maar gewoon een subtiel duwtje gegeven als een echte parisien. :@
Jij rijdt in een dikke hufterbak, zodoende terecht dat wij wraak nemen op een iemand met succes
  zondag 4 december 2016 @ 13:06:14 #108
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_167092711
telt een lege naftbak ook? zou me niet verbazen dat ik ooit stilval op de Bredabaan.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_167092927
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 12:52 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Mocht je dan ook al harder gaan rijden als je het bord van een hogere maximumsnelheid zag?
Volgens mij niet volgens de regels van de wet.
pi_167093240
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 13:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij rijdt in een dikke hufterbak, zodoende terecht dat wij wraak nemen op een iemand met succes
Het is een bijna twintig jaar oude Overfinch, niks hufterigs aan, ik heb hem nodig in Ch. O-)

Maar ik zou met alle liefde parkeren in een van de grote parkeervakken voor mijn deur maar daar staan altijd permanent kleine gebakjes van bakfietsmoeders die ze max 1x per week gebruiken, moet meestal drie grachten verder staan eer ik een plaats vind.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_167095031
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 12:52 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Mocht je dan ook al harder gaan rijden als je het bord van een hogere maximumsnelheid zag?
Natuurlijk mag dat niet.

Maar dat doet iedereen wel. :P
  FOK!fotograaf zondag 4 december 2016 @ 15:43:54 #112
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_167096722
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 10:01 schreef Frits_Teddy het volgende:
Gisteren moeten ritsen ergens, en dan een een ventje met een te klein pikje en audi A3 uit 2003 op rechts die nog even vol gaat gassen om me niet voor te laten.
Even het gas intrappen en bij de auto daarvoor ertussen?
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 09:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Heel irritant inderdaad. Denk alleen dat het meer aan zijn gebrek aan inzicht ligt dan aan het vermogen. Zelfs zo'n gebakje kan wel ff versnellen in die tijd.
Nja, ik was hem zat, dus heb hem gevloerd. In zijn 4 door naar 6000 rpm, is deze ook weer eens schoon. Wordt wel genoeg mee gereden, maar heel veel fileverkeer.

Nog een irritatie: Mensen die hem bij het stoplicht op het laatste moment nog naar links zetten. Ben je het stoplicht rustig en constant aan het aanremmen, kan je dus het laatste stukje nog even flink harder remmen omdat er iemand is die zich ertussen wurmt. En dan vervolgens geen gas geven bij groen. |:( |:(
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_167097596
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 12:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Iedere morgen bijna raak, mensen die bij het fileparkeren dat zo doen dat ze 1mm voor hun voorganger staan maar 1,5m voor zich houden 'om makkelijk uit te rijden'. Achter stond ik ook al vast door iemand die het omgekeerde deed. Situatieschets gemaak met fotosoep voor de visuele ondersteuning.

[ afbeelding ]

Dus maar gewoon een subtiel duwtje gegeven als een echte parisien. :@
Het is ook nooit goed. De ene keer wordt er gezeken dat anderen niet kunnen fileparkeren en nu doen ze het op de mm nauwkeurig en dan is het ook weer niet goed.
Tap tap tap
pi_167098658
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 16:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is ook nooit goed. De ene keer wordt er gezeken dat anderen niet kunnen fileparkeren en nu doen ze het op de mm nauwkeurig en dan is het ook weer niet goed.
Liever gewoon exact in het midden, gelijkheid en zo.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_167099002
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 december 2016 07:16 schreef Anne het volgende:
Dat niemand deze irritatie nog heeft genoemd; ijskrabben!
Is irritant, maar niet zo irritant als hersenloze of asociale acties van medeweggebruikers :P
Wat ik wel mooi vind, is dat ik regelmatig het boze, slaperige hoofd van een buurman voor zijn slaapkamerraam zie verschijnen als ik sta te krabben 's ochtends vroeg. Dit zijn namelijk dezelfde buren die vrolijk om half twaalf nog gaan timmeren, boren of zagen waardoor alle werkende buren ze wel kunnen schieten. Ik doe het echt niet expres en krab zo zachtjes en snel mogelijk natuurlijk.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_167099342
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 17:34 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Is irritant, maar niet zo irritant als hersenloze of asociale acties van medeweggebruikers :P
Wat ik wel mooi vind, is dat ik regelmatig het boze, slaperige hoofd van een buurman voor zijn slaapkamerraam zie verschijnen als ik sta te krabben 's ochtends vroeg. Dit zijn namelijk dezelfde buren die vrolijk om half twaalf nog gaan timmeren, boren of zagen waardoor alle werkende buren ze wel kunnen schieten. Ik doe het echt niet expres en krab zo zachtjes en snel mogelijk natuurlijk.
Volgens mij kun je gewoon de politie bellen ivm overlast.
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 december 2016 @ 17:54:14 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167099370
Hoe kan je wakker worden van gekrab? :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167099408
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kan je wakker worden van gekrab? :')
Fikse sportuitlaat met 2.0 turboblok. Stationair lopen en je maakt de buurt wel wakker :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 december 2016 @ 17:57:00 #119
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167099421
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 17:56 schreef BlackStar2k het volgende:

[..]

Fikse sportuitlaat met 2.0 turboblok. Stationair lopen en je maakt de buurt wel wakker :P
Waarom de motor laten lopen tijdens het krabben? Is nie goed.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167099515
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 17:52 schreef BlackStar2k het volgende:

[..]

Volgens mij kun je gewoon de politie bellen ivm overlast.
Ik voor het klussen of hij voor het krabben? :P
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  zondag 4 december 2016 @ 18:02:59 #121
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167099540
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 18:01 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Ik voor het klussen of hij voor het krabben? :P
Zal nog druk worden als het voor het krabben is :P
pi_167099551
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 17:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waarom de motor laten lopen tijdens het krabben? Is nie goed.
De motor aan zodat als je weg rijdt de ruit niet direct beslaat.
  zondag 4 december 2016 @ 18:09:48 #123
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_167099662
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 18:03 schreef BlackStar2k het volgende:

[..]

De motor aan zodat als je weg rijdt de ruit niet direct beslaat.
Ja dat heb je met die oude barrels idd.
pi_167099942
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 18:09 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja dat heb je met die oude barrels idd.
Oude barrels komen niet op temperatuur hoor zo snel. Mijn leasehokken hebben er ook last van, twee minuten stationair is voldoende om te krabben en te zorgen dat de ramen niet beslaan.
.
pi_167100055
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 11:58 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Stel precies achter dat 70 bord had een flitser ofzo gestaan? Ik bedoel ik ga ook in de remmen als ik plots zie: hey de maximumsnelheid is nu 80 i.p.v. 100, of ik laat het gas gewoon op tijd los en minder snelheid.
Ze kunnen toch nooit flitsen bij dynamische matrixborden :N
  zondag 4 december 2016 @ 19:14:07 #126
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_167101101
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 09:20 schreef Voszje het volgende:
Gisteren de matrixborden aan vanwege wegwerkzaamheden op de A9. Eerst 90, daarna 70, maar bij de volgende borden hield de beperking alweer op. De mevrouw voor mij ziet het 70 bord en gaat ineens vol in de ankers om af te remmen tot 70. }:|
Gebeurt op de A15 ook aan de lopende band. Mensen kunnen gewoon niet omgaan met matrixborden blijkbaar.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_167101603
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 18:09 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Ja dat heb je met die oude barrels idd.
Auto is van april. Zie ook andere reactie over lease autos
  zondag 4 december 2016 @ 19:40:58 #128
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_167101645
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 19:38 schreef BlackStar2k het volgende:

[..]

Auto is van april. Zie ook andere reactie over lease autos
Oh geen last van
pi_167101729
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 18:01 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Ik voor het klussen of hij voor het krabben? :P
Jij voor het klussen half 12 is na 10 dus overlast
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 december 2016 @ 17:01:21 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167122016
Ja, imbeciel in je groene Volkswagen. Als het druk op de weg is, kan het voorkomen dat mensen vlak achter je zitten. Als je dan verkeerd rijdt, ga je niet vol in de ankers op een compleet onlogisch punt om vervolgens weer op te trekken waardoor de twee personen die achter je rijden met hartslag 200 komen te zitten.

Jezus Christus, was blij dat mijn achterligger ook scherp was. Wat een idioot.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 5 december 2016 @ 17:06:22 #131
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_167122121
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Ja, imbeciel in je groene Volkswagen. Als het druk op de weg is, kan het voorkomen dat mensen vlak achter je zitten. Als je dan verkeerd rijdt, ga je niet vol in de ankers op een compleet onlogisch punt om vervolgens weer op te trekken waardoor de twee personen die achter je rijden met hartslag 200 komen te zitten.

Jezus Christus, was blij dat mijn achterligger ook scherp was. Wat een idioot.
Je bedoelt dat je te weinig afstand hield en bijna je eigen auto hebt kortgereden door eigen toedoen?
pi_167122194
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Ja, imbeciel in je groene Volkswagen. Als het druk op de weg is, kan het voorkomen dat mensen vlak achter je zitten. Als je dan verkeerd rijdt, ga je niet vol in de ankers op een compleet onlogisch punt om vervolgens weer op te trekken waardoor de twee personen die achter je rijden met hartslag 200 komen te zitten.

Jezus Christus, was blij dat mijn achterligger ook scherp was. Wat een idioot.
Wacht even... Jij rijdt zo dicht op je voorganger dat je nog maar net op zijn remactie kunt anticiperen en je geeft hem de schuld!? :o

Dat heet 'bumperkleven', en je hebt zo te lezen zojuist meegemaakt hoe irritant en gevaarlijk dat kan zijn.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 december 2016 @ 17:15:10 #133
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167122310
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:06 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je te weinig afstand hield en bijna je eigen auto hebt kortgereden door eigen toedoen?
Hij ging van 60 naar 10 op een compleet onlogisch punt en ik ben er niet bovenop geklapt. Genoeg ruimte dus. Ik anticipeer op wat er voor de auto voor me gebeurt, dan is het wel even schrikken als die sukkel zonder pardon even een breaktest doet.

Later ging hij terug, dus hij was gewoon verkeerd gereden en dacht op een plek waar dat niet kan even een U-bocht te kunnen maken.

Was vlak na een stoplicht, in de avondspits. Dan hou je geen 2 seconden afstand.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 5 december 2016 @ 17:19:16 #134
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_167122400
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 17:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hij ging van 60 naar 10 op een compleet onlogisch punt en ik ben er niet bovenop geklapt. Genoeg ruimte dus. Ik anticipeer op wat er voor de auto voor me gebeurt, dan is het wel even schrikken als die sukkel zonder pardon even een breaktest doet.

Later ging hij terug, dus hij was gewoon verkeerd gereden en dacht op een plek waar dat niet kan even een U-bocht te kunnen maken.
Tja als er een kat plots oversteekt kan hij wel van 60 naar 0 gaan op een onlogisch punt. Ik vind jou een slecht chauffeur omdat je die auto voor je imbeciel noemt omdat hij plots remt. Ik heb op de linkerbaan vd snelweg eens met rokende banden stilgestaan van 120 naar 0 in no time.

Avondspits en net na een verkeerlicht is natuurlijk een non argument.
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 december 2016 @ 17:24:36 #135
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167122519
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:19 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Tja als er een kat plots oversteekt kan hij wel van 60 naar 0 gaan op een onlogisch punt. Ik vind jou een slecht chauffeur omdat je die auto voor je imbeciel noemt omdat hij plots remt. Ik heb op de linkerbaan vd snelweg eens met rokende banden stilgestaan van 120 naar 0 in no time.

Avondspits en net na een verkeerlicht is natuurlijk een non argument.
:')

Geef de personen die erachter reden maar de schuld. Hoe durven ze niet minstens een gat van 20 meter te laten vallen binnen de bebouwde kom in de drukte :N

Dat iemand op een doorgaande weg zonder pardon vol in de ankers gaat, is natuurlijk volkomen normaal.

Je had een punt gehad als ik er wel bovenop was geknald.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  FOK!fotograaf maandag 5 december 2016 @ 17:49:47 #136
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_167123151
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:19 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Tja als er een kat plots oversteekt kan hij wel van 60 naar 0 gaan op een onlogisch punt. Ik vind jou een slecht chauffeur omdat je die auto voor je imbeciel noemt omdat hij plots remt. Ik heb op de linkerbaan vd snelweg eens met rokende banden stilgestaan van 120 naar 0 in no time.

Avondspits en net na een verkeerlicht is natuurlijk een non argument.
Goed verhaal... Voor een sprookjesboek. Dit is al een paar keer bij verzekeringen geweest, iemand met dashcam die achterop klapt en degene die remt kon mooi de schade betalen en daarna verkassen naar rialto.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  maandag 5 december 2016 @ 18:46:08 #137
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_167124239
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:49 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Goed verhaal... Voor een sprookjesboek. Dit is al een paar keer bij verzekeringen geweest, iemand met dashcam die achterop klapt en degene die remt kon mooi de schade betalen en daarna verkassen naar rialto.
ja een paar keer en de andere 50.000 keer was diegene die achterop knalde schuldig. Je lult.
pi_167124278
Ja. Genoeg geweest weer.
pi_167124482
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:49 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Goed verhaal... Voor een sprookjesboek. Dit is al een paar keer bij verzekeringen geweest, iemand met dashcam die achterop klapt en degene die remt kon mooi de schade betalen en daarna verkassen naar rialto.
Ging dat niet over OPZETTELIJK hard en plotseling remmen?
Als 'vergelding' acties.
  dinsdag 6 december 2016 @ 23:20:08 #140
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167158612
Het viel me op dat het vandaag druk was met inhalende vrachtwagens. :P
pi_167158810
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:20 schreef Voszje het volgende:
Het viel me op dat het vandaag druk was met inhalende vrachtwagens. :P
Gisteren, A28 drie stroken. Drie vrachtwagens naast elkaar. :')

En dat ook nog met minimaal verschil in snelheid. Inhaalactie duurde iets van 7km.

:')

Tijd voor een landelijk inhaalverbod.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 december 2016 @ 23:29:39 #142
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167158861
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:27 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Gisteren, A28 drie stroken. Drie vrachtwagens naast elkaar. :')

En dat ook nog met minimaal verschil in snelheid. Inhaalactie duurde iets van 7km.

:')

Tijd voor een landelijk inhaalverbod.
Vrachtwagenverbod voor de linkerbaan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167158867
Oh en mijn ergernis gisteren. Op de Houtribdijk met 60 rijden |:(
En als ik hem dan maar inhaal, in het donker en dus duidelijk te zien dat er niemand aan kwam, dan maar even stout over de doorgetrokken streep er voorbij, en dan vervolgens tot het eind aan de dijk groot licht in je nek krijgen :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator woensdag 7 december 2016 @ 00:22:00 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167160068
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh en mijn ergernis gisteren. Op de Houtribdijk met 60 rijden |:(
En als ik hem dan maar inhaal, in het donker en dus duidelijk te zien dat er niemand aan kwam, dan maar even stout over de doorgetrokken streep er voorbij, en dan vervolgens tot het eind aan de dijk groot licht in je nek krijgen :')
Even seinen met mistachterlicht
Kranplätze müssen verdichtet sein
  FOK!fotograaf woensdag 7 december 2016 @ 00:43:16 #145
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_167160451
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Vrachtwagenverbod voor de linkerbaan.
Dat is er al... Bij meer dan 2 rijstroken is het voor voertuigen of samenstelsels van voertuigen verboden om zich op andere dan de twee meest rechter rijstroken te bevinden, uitgezonderd knooppunten/weefvakken.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_167161724
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 00:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Even seinen met mistachterlicht
Neuh, want ze deden het omdat ik ze inhaalde.

:')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167161802
Ze moeten boetes gaan uitdelen aan examinatoren die mensen hun rijbewijs geven die het absoluut niet verdienen.
God wat een gevaarlijke mensen rijden er rond.
  woensdag 7 december 2016 @ 08:58:05 #148
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_167161943
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 08:43 schreef aloa het volgende:
Ze moeten boetes gaan uitdelen aan examinatoren die mensen hun rijbewijs geven die het absoluut niet verdienen.
God wat een gevaarlijke mensen rijden er rond.
Laatste tijd is het inderdaad weer rampzalig met mensen die verkeerd gevoerde verlichting, al dan niet defect.

Fijn hoor die DRL met irritant felle ledjes die je in je bek schijnen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 december 2016 @ 17:34:58 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167170419
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 00:43 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Dat is er al... Bij meer dan 2 rijstroken is het voor voertuigen of samenstelsels van voertuigen verboden om zich op andere dan de twee meest rechter rijstroken te bevinden, uitgezonderd knooppunten/weefvakken.
Ook op 2x2 wegen dus o|O
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167171361
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 08:43 schreef aloa het volgende:
Ze moeten boetes gaan uitdelen aan examinatoren die mensen hun rijbewijs geven die het absoluut niet verdienen.
God wat een gevaarlijke mensen rijden er rond.
Zo'n examen is niet meer dan een moment opname;)
pi_167172853
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 18:24 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Zo'n examen is niet meer dan een moment opname;)
Dat zal wel, maar vraag me af waarom er zoveel mensen geen idee hebben dat rechts voorrang heeft en meer van die verkeersregels die elke automobilist zeker moet weten.
  FOK!fotograaf woensdag 7 december 2016 @ 21:43:47 #152
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_167176574
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ook op 2x2 wegen dus o|O
Nee, want dat zijn 2 rijstroken. Op de A12 bij Utrecht mag een vrachtwagen zich ook gewoon op de hoofdrijbaan bevinden.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_167176728
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:36 schreef aloa het volgende:

[..]

Dat zal wel, maar vraag me af waarom er zoveel mensen geen idee hebben dat rechts voorrang heeft en meer van die verkeersregels die elke automobilist zeker moet weten.
Vast hun rijbewijs behaald toen je het nog bij een pakje boter kreeg! Want het huidige theorie examen is toch echt veel te moeilijk voor al die laag begaafde! F*cking 65 vragen moet je tegenwoordig beantwoorden en veel fouten mag je niet hebben......
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 december 2016 @ 21:50:44 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167176809
Puur op intuïtie is het eigenlijk totaal niet logisch dat op een T-kruising de doorgaande baan niet altijd voorrang heeft :P

Je mag er gerust van uit gaan dat 80% van de fietsers dan voorrang neemt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167178310
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:48 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Vast hun rijbewijs behaald toen je het nog bij een pakje boter kreeg! Want het huidige theorie examen is toch echt veel te moeilijk voor al die laag begaafde! F*cking 65 vragen moet je tegenwoordig beantwoorden en veel fouten mag je niet hebben......
Ach, ik zie ook genoeg jongeren die geen idee hebben hoe en wat. Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat ze überhaupt een rijbewijs hebben. Of ze lappen gewoon al die regels aan hun laars.
pi_167178492
Waar ik mij de laatste tijd dood aan erger, zeker sinds ik mijn motor rijbewijs heb waarbij het er weer goed werd in gepeperde.

INVOEGEN

Tering wat doen veel mensen dat fout zeg.

Komen op de invoegstrook rijden een gangetje van 60/70 gooien hun knipperlicht aan en gaan op de snelweg rijden waar het overig verkeer 100 rijdt. Kan jij weer op je rem staan. Deze mensen doen ook vaak hun knippertje aan en wachten tot er een gaat je valt.

Kijk dat je een baan naar links gast schuiven dat doe je sowieso, het knippertje is ervoor dat je aangeeft WANNEER je het doet.

Noem mij maat asociaal, maar voor deze mensen neem ik geen gas meer terug. Ook al rijden ze zichzelf klem en moeten ze doorrijden op de vluchtstrook.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_167178676
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 22:33 schreef spierbal het volgende:
Waar ik mij de laatste tijd dood aan erger, zeker sinds ik mijn motor rijbewijs heb waarbij het er weer goed werd in gepeperde.

INVOEGEN

Tering wat doen veel mensen dat fout zeg.

Komen op de invoegstrook rijden een gangetje van 60/70 gooien hun knipperlicht aan en gaan op de snelweg rijden waar het overig verkeer 100 rijdt. Kan jij weer op je rem staan. Deze mensen doen ook vaak hun knippertje aan en wachten tot er een gaat je valt.

Kijk dat je een baan naar links gast schuiven dat doe je sowieso, het knippertje is ervoor dat je aangeeft WANNEER je het doet.

Noem mij maat asociaal, maar voor deze mensen neem ik geen gas meer terug. Ook al rijden ze zichzelf klem en moeten ze doorrijden op de vluchtstrook.
Dat is behoorlijk irritant idd.
Nog irritanter is het als mensen bij een korte invoegstrook niet even een baan naar links gaan, zodat de auto die wil invoegen dan normaal kan invoegen.
pi_167210654
Ik zie gisteravond een pubertje aan komen fietsen uit tegenovergestelde richting. 'Goed zo jochie' denk ik. 'Netjes lampjes op het fietsje, goed zichtbaar ^O^'

Ik kijk links, rechts, links op het kruispunt, geen ander verkeer, hou pubertje in het oog en trek op.

Net voordat we op gelijke hoogte rijden zwalkt pubertje ineens opzij om voor mij langs te kruisen. Geen arm of niks, gewoon ik-moet-die-kant-op-en-ga-dus.

Ik als een idioot op de rem, gaat op tien centimeter goed, hartkleppen flipperen nog na. Het joch vertrekt geen spier, behalve die in zijn middelvinger en fietst zo door. -O-
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  vrijdag 9 december 2016 @ 13:19:50 #159
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167211266
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 22:38 schreef aloa het volgende:

[..]

Dat is behoorlijk irritant idd.
Nog irritanter is het als mensen bij een korte invoegstrook niet even een baan naar links gaan, zodat de auto die wil invoegen dan normaal kan invoegen.
Leer lekker zelf autorijden en inschatten i.p.v. vertrouwen op de ander.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167214056
Wat vinden de kritische Fok!kers van dit filmpje?
IMHO zijn Henk en Ingrid flink aan het zeiken om niks.

http://www.telegraaf.nl/t(...)_geramd_op_A7__.html
Sometimes it seems like lately, I just don't know. Better sit back and go, with the flow.
  vrijdag 9 december 2016 @ 15:56:41 #161
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_167214302
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:44 schreef mjh487 het volgende:
Wat vinden de kritische Fok!kers van dit filmpje?
IMHO zijn Henk en Ingrid flink aan het zeiken om niks.

http://www.telegraaf.nl/t(...)_geramd_op_A7__.html
Ad en Cora verdienen die "duizenden" euro's schade wel. Je hoort hem claxoneren, dat busje snijden en hoor haar vervolgens zeggen doe normaal rij gewoon door. Dat stelletje kinderen hoort niet op de weg.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 december 2016 @ 16:05:05 #162
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167214466
Druk kruispunt waarbij de lichten oranje knipperen + busje met idioot achter het stuur die links wil + Nattekat op doorgaande rijbaan = flinke ontwijkende actie met 50km/h. Die mongool dacht alvast op te kunnen trekken en zo de halve rijbaan te kunnen blokkeren :|W
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167214900
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:44 schreef mjh487 het volgende:
Wat vinden de kritische Fok!kers van dit filmpje?
IMHO zijn Henk en Ingrid flink aan het zeiken om niks.

http://www.telegraaf.nl/t(...)_geramd_op_A7__.html
Je mag best woedend zijn om de lompheid van een ander en wraakgevoelens hebben. Eraan toegeven is minder verstandig. Sprinterbestuurder en Henk de cammer mogen wmb allebei hun rijbewijs inleveren.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:30:34 #164
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167216021
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 22:38 schreef aloa het volgende:

[..]

Dat is behoorlijk irritant idd.
Nog irritanter is het als mensen bij een korte invoegstrook niet even een baan naar links gaan, zodat de auto die wil invoegen dan normaal kan invoegen.
stomvervelend inderdaad dat mensen niet even een verkeersovertreding begaan om andermans incapabelheid te compenseren.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167216070
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:44 schreef mjh487 het volgende:
Wat vinden de kritische Fok!kers van dit filmpje?
IMHO zijn Henk en Ingrid flink aan het zeiken om niks.

http://www.telegraaf.nl/t(...)_geramd_op_A7__.html
Voor het eerst eens met vriend Gijs, zoveel is er niet aan de hand. Iets liften en die Sprinter past er gewoon tussen. Ad en Cora lijken me van die types die je gewoon inhaalt en dan opeens de met hun grootlicht gaan seinen terwijl er niks aan de hand is.

Maar ja, dit is wel bijna standaard in die Telegraaf filmpjes, de cammer is vaak net zo debiel als die "aso" die ze op beeld zetten.
.
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:39:41 #166
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167216191
Mensen die 80 rijden op een provnciale weg en dan bij het inrijden van de kom domweg vol op de rem gaan om ineens 50 te gaan rijden. Wat is er mis met domweg 150 meter ervoor je rechterpoot op te tillen? :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 9 december 2016 @ 17:46:40 #167
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_167216309
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:39 schreef Sounddragon het volgende:
Mensen die 80 rijden op een provnciale weg en dan bij het inrijden van de kom domweg vol op de rem gaan om ineens 50 te gaan rijden. Wat is er mis met domweg 150 meter ervoor je rechterpoot op te tillen? :')
Als je daar last van hebt heb je zelf blijkbaar ook die 150 meter ervoor het gas niet los gelaten :+
pi_167218893
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:30 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

stomvervelend inderdaad dat mensen niet even een verkeersovertreding begaan om andermans incapabelheid te compenseren.
Dat is wat idd :7
pi_167218945
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 december 2016 13:19 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Leer lekker zelf autorijden en inschatten i.p.v. vertrouwen op de ander.
Gelukkig is de meerderheid van de automobilisten wel zo sociaal op de snelweg. Een enkeling snapt dat dan weer niet.
pi_167218966
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:46 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Als je daar last van hebt heb je zelf blijkbaar ook die 150 meter ervoor het gas niet los gelaten :+
Scherpe opmerking ^O^
  vrijdag 9 december 2016 @ 19:57:00 #171
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167219205
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 17:46 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Als je daar last van hebt heb je zelf blijkbaar ook die 150 meter ervoor het gas niet los gelaten :+
op zich een goed punt natuurlijk ;) , maar men rijdt op dat stuk normaliter 65 ofzo, en dat had ik op zich nog redelijk op kunnen vangen zonder te remmen met de dertig meter (ofzo) afstand die ik had, maar niemand verwacht natuurlijk dat zijn voorganger er precies naast het bord heel resoluut 30km vanaf trapt zonder duidelijke reden.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167219653
Angstig momentje vandaag. Reed rustig 130 op de linker baan. Auto voor me remt lichtelijk af en schuift dan een baan op naar rechts. Vervolgens zie ik dat het voor me volledig stil staat. En ik kan niet naar rechts! Fuck! :o

Met behulp van de ABS viel het nog mee. Ik stond sneller stil dan ik verwacht had en had nog een paar meter over.

Even een seconde opluchting en vervolgens zie je in de achteruitkijkspiegel iemand aan komen denderen die ook niet verwacht had dat we op de linkerbaan (op de andere twee was helemaal niets aan de hand) opeens van 130 naar 0 moeten. En m'n achterbumper is pas net weer hersteld nadat er iemand achterop klapte. Fuck! :o

Uiteindelijk ging dat ook net goed, maar zat nog wel even met samengeknepen billetjes en zweethandjes.
pi_167221606
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:46 schreef aloa het volgende:

[..]

Gelukkig is de meerderheid van de automobilisten wel zo sociaal op de snelweg. Een enkeling snapt dat dan weer niet.
Ja, de gemiddelde automobilist is de rust zelve, laat anderen invoegen als een rijstrook afgesloten is, houdt afstand, rijdt rustig in een 30-zone, rijdt nóg rustiger in een woonerf of bij een school...

Waarom kom ik dan altijd die autistische zakken hooi tegen die zich in hun coconnetje onkwetsbaar wanen?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_167224647
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 21:11 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Ja, de gemiddelde automobilist is de rust zelve, laat anderen invoegen als een rijstrook afgesloten is, houdt afstand, rijdt rustig in een 30-zone, rijdt nóg rustiger in een woonerf of bij een school...

Waarom kom ik dan altijd die autistische zakken hooi tegen die zich in hun coconnetje onkwetsbaar wanen?
De asocialen vallen het meest op.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 december 2016 @ 23:02:23 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167224706
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 december 2016 20:12 schreef k_man het volgende:
Angstig momentje vandaag. Reed rustig 130 op de linker baan. Auto voor me remt lichtelijk af en schuift dan een baan op naar rechts. Vervolgens zie ik dat het voor me volledig stil staat. En ik kan niet naar rechts! Fuck! :o

Met behulp van de ABS viel het nog mee. Ik stond sneller stil dan ik verwacht had en had nog een paar meter over.

Even een seconde opluchting en vervolgens zie je in de achteruitkijkspiegel iemand aan komen denderen die ook niet verwacht had dat we op de linkerbaan (op de andere twee was helemaal niets aan de hand) opeens van 130 naar 0 moeten. En m'n achterbumper is pas net weer hersteld nadat er iemand achterop klapte. Fuck! :o

Uiteindelijk ging dat ook net goed, maar zat nog wel even met samengeknepen billetjes en zweethandjes.
In plaats van dat jouw voorganger je nou waarschuwde met waarschuwingslichten... :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 9 december 2016 @ 23:39:21 #176
66083 Platina
78th Element
pi_167225463
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 23:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

In plaats van dat jouw voorganger je nou waarschuwde met waarschuwingslichten... :N
Ja want daar heb je tijd voor als je opeens naar rechts gaat.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 december 2016 @ 23:52:37 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167225746
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 23:39 schreef Platina het volgende:

[..]

Ja want daar heb je tijd voor als je opeens naar rechts gaat.
"Remt lichtelijk af en schuift dan een baan op naar rechts"
Niet echt een uitwijkactie.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167225809
Of iets meer afstand houden en het verkeer ervoor in de gaten houden.

Doe ik zelf niet, maar ik piep ook niet als de ABS een keer getest moet worden. Daarnaast hebben we hier in de randstad natuurlijk matrixborden boven de weg.
.
pi_167225976
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 23:56 schreef Fer het volgende:
Of iets meer afstand houden en het verkeer ervoor in de gaten houden.

Doe ik zelf niet,
Lees ik nou goed dat je het verkeer iets verder voor je niet in de gaten houdt of begrijp ik je verkeerd?
pi_167226456
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 23:56 schreef Fer het volgende:
Of iets meer afstand houden en het verkeer ervoor in de gaten houden.

Doe ik zelf niet, maar ik piep ook niet als de ABS een keer getest moet worden. Daarnaast hebben we hier in de randstad natuurlijk matrixborden boven de weg.
Ik hield dus genoeg afstand. En normaal gesproken kijk ik verder dan de auto voor me, maar in dit geval kon dat bijna niet - daar was de auto voor me te breed en te hoog voor (of eigenlijk: mijn auto was daar te laag voor).

Dit was in de randstad, maar de matrixborden waren niet aan. Het was totaal onverwacht. Op vrijdagmiddag, uurtje of twee, vrij rustig op de weg. En opeens staat het dus op de linker baan even volledig stil. En dus ook alleen maar op de linker baan; op de middelste en de rechter baan reed het verkeer met de normale snelheid door.

Kennelijk was er op de linker baan net een ongeluk(je) gebeurd. Er stonden althans twee auto's stil, maar ik zag geen schade. Kan ook zijn dat er eentje was stil gevallen of zo. Heel vreemde situatie. Voorbij die twee auto's was het ook weer meteen normaal.
pi_167226586
Heb ik ook een keer gehad, maar dan de middelste van 3 stroken. Trok zonder ABS toch wat mooie strepen :X
  zaterdag 10 december 2016 @ 01:18:10 #182
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167226702
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:46 schreef aloa het volgende:

[..]

Gelukkig is de meerderheid van de automobilisten wel zo sociaal op de snelweg. Een enkeling snapt dat dan weer niet.
Ja sociaal man, naar links komen om een invoeger te helpen en daarmee de doorstroming verpesten :'). Grootste irritatie die er is.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167227100
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2016 19:36 schreef aloa het volgende:

[..]

Dat zal wel, maar vraag me af waarom er zoveel mensen geen idee hebben dat rechts voorrang heeft en meer van die verkeersregels die elke automobilist zeker moet weten.
Bij mij in de wijk ook 2 keer gehad. Ik rijd dan altijd even achter hem of haar aan.
Niet om iets te doen, maar misschien dat die persoon zich dan beseft dat ie volgende keer even beter op moet letten.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167227156
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:44 schreef mjh487 het volgende:
Wat vinden de kritische Fok!kers van dit filmpje?
IMHO zijn Henk en Ingrid flink aan het zeiken om niks.

http://www.telegraaf.nl/t(...)_geramd_op_A7__.html
Ad en Cora... mogen net als de bestuurder van die bestelbus hun rijbewijs inleveren.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167227202
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 02:03 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Bij mij in de wijk ook 2 keer gehad. Ik rijd dan altijd even achter hem of haar aan.
Niet om iets te doen, maar misschien dat die persoon zich dan beseft dat ie volgende keer even beter op moet letten.
Oh ja, dat zou best eens kunnen werken.
Want iedere keer dat iemand achter mij dezelfde route rijdt als ik denk ik ook altijd dat iemand mij iets duidelijk wil maken en heb ik er echt van geleerd. 8)7
pi_167227218
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 02:14 schreef vannelle het volgende:

[..]

Oh ja, dat zou best eens kunnen werken.
Want iedere keer dat iemand achter mij dezelfde route rijdt als ik denk ik ook altijd dat iemand mij iets duidelijk wil maken en heb ik er echt van geleerd. 8)7
Ter verduidelijking, het is steeds op hetzelfde punt bij de ingang van de wijk. Dus ik kom van rechts en wil links de wijk uit. Dan is het wel raar als je plots alsnog rechts gaat en die persoon tot aan de deur volgt. ;)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zaterdag 10 december 2016 @ 02:22:18 #187
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_167227262
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:57 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

op zich een goed punt natuurlijk ;) , maar men rijdt op dat stuk normaliter 65 ofzo, en dat had ik op zich nog redelijk op kunnen vangen zonder te remmen met de dertig meter (ofzo) afstand die ik had, maar niemand verwacht natuurlijk dat zijn voorganger er precies naast het bord heel resoluut 30km vanaf trapt zonder duidelijke reden.
Het is inderdaad onvoorstelbaar dat mensen zich aan de vmax houden. Schokkend gewoon. Rijbewijs afnemen! Ik moet gewoon even gaan zitten om op adem te komen. Stel je voor! Het lef! Voor je het weet gaan ze 130rijden op de snelweg en nadat ze gesorteerd zijn op een afrit remmen ze af naar 80! Je ziet het gewoon niet aankomen, ronduit bizar! :') *tot zover het onderbuikje*

Altijd genoeg afstand houden om rekening te kunnen houden met de spastische reacties van iemand die de weg niet kent.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:44 schreef mjh487 het volgende:
Wat vinden de kritische Fok!kers van dit filmpje?
IMHO zijn Henk en Ingrid flink aan het zeiken om niks.

http://www.telegraaf.nl/t(...)_geramd_op_A7__.html
Henk moet een nekschot krijgen, Ingrid een goede beurt.
De sprinterbestuurder deed zelf niets verkeerd (de aanrijding kan ook door anderen gedaan zijn gezien hun rijgedrag, en er is tevens 0 bewijs).
pi_167227269
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 02:15 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ter verduidelijking, het is steeds op hetzelfde punt bij de ingang van de wijk. Dus ik kom van rechts en wil links de wijk uit. Dan is het wel raar als je plots alsnog rechts gaat en die persoon tot aan de deur volgt. ;)
Ik snap er nog steeds geen (mopper)kont van.
Waarom denk je je bedoeling duidelijk te maken door een tijdje achter iemand aan te rijden zonder andere signalen te geven?
Voor die chauffeur is het niks anders dan een auto die daar toevallig ook rijdt.
Wat wil je eigenlijk bereiken met zo'n actie?
Als die andere al in de gaten heeft dat je met een actie bezig bent.....

Off topic vraagje: Werk je in de ICT?
pi_167227308
De off-topic vraag kan overgeslagen worden.
pi_167227385
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 02:23 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik snap er nog steeds geen (mopper)kont van.
Waarom denk je je bedoeling duidelijk te maken door een tijdje achter iemand aan te rijden zonder andere signalen te geven?
Voor die chauffeur is het niks anders dan een auto die daar toevallig ook rijdt.
Wat wil je eigenlijk bereiken met zo'n actie?
Als die andere al in de gaten heeft dat je met een actie bezig bent.....

Off topic vraagje: Werk je in de ICT?
Als je er niks van snapt dan hoop ik dat je geen rijbewijs hebt.
En als die ander het niet merkt dan is ie wel dom. Ik bedoel, iemand die van rechts komt en een noodstop moet maken en die niet in de gaten hebben, dan moet ik eigenlijk maar briefjes achterlaten met de boodschap dat hij of zij zich maar niet moet voortplanten.

En geloof mij maar, deze mensen wisten het wel.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167227568
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2016 02:30 schreef Anne het volgende:
De off-topic vraag kan overgeslagen worden.
Is relevant maar oké, sla ik die over.
pi_167227582
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 02:43 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Als je er niks van snapt dan hoop ik dat je geen rijbewijs hebt.
En als die ander het niet merkt dan is ie wel dom. Ik bedoel, iemand die van rechts komt en een noodstop moet maken en die niet in de gaten hebben, dan moet ik eigenlijk maar briefjes achterlaten met de boodschap dat hij of zij zich maar niet moet voortplanten.

En geloof mij maar, deze mensen wisten het wel.
Ik heb een rijbewijs en rijervaring en ik wil ook graag echt serieus reageren.
Maar (het kan aan mij liggen) begrijp ik steeds minder van je verhaal.
Zou je de moeite willen nemen om het iets duidelijker te posten?
Ik wil namelijk niet verkeerd reageren omdat ik je verkeerd begrijp.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 10 december 2016 @ 09:07:23 #193
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_167228307
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2016 19:57 schreef Sounddragon het volgende:

op zich een goed punt natuurlijk ;) , maar men rijdt op dat stuk normaliter 65 ofzo, en dat had ik op zich nog redelijk op kunnen vangen zonder te remmen met de dertig meter (ofzo) afstand die ik had, maar niemand verwacht natuurlijk dat zijn voorganger er precies naast het bord heel resoluut 30km vanaf trapt zonder duidelijke reden.
Was het een Duitser? Die doen dat namelijk ook. Vantevoren gas loslaten leren ze blijkbaar niet tijdens rijles.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_167228962
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 03:26 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ik heb een rijbewijs en rijervaring en ik wil ook graag echt serieus reageren.
Maar (het kan aan mij liggen) begrijp ik steeds minder van je verhaal.
Zou je de moeite willen nemen om het iets duidelijker te posten?
Ik wil namelijk niet verkeerd reageren omdat ik je verkeerd begrijp.
Ik snap het ook niet hoor :') en ik zou het zelf ook niet door hebben, of in ieder geval de hint niet snappen.
Tap tap tap
  zaterdag 10 december 2016 @ 12:38:38 #195
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167231392
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 09:07 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Was het een Duitser? Die doen dat namelijk ook. Vantevoren gas loslaten leren ze blijkbaar niet tijdens rijles.
Nope, gewoon een kaaskop. duitsers doen dat idd ook wel, maar meestal in mindere mate. . die remmen lichtjes af bij het bord als uitrollen niet genoeg effect had. veelal bij 100 naar 70 provinciaal of bij inrijden van de kom :Y Het ging ook niet om de aanpassing van de snelheid am sich, maar om de lompe manier waarop het gebeurde ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167231917
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:44 schreef mjh487 het volgende:
Wat vinden de kritische Fok!kers van dit filmpje?
IMHO zijn Henk en Ingrid flink aan het zeiken om niks.

http://www.telegraaf.nl/t(...)_geramd_op_A7__.html
Heb alleen de eerste 30 seconden gezien zonder geluid. Wat die bus doet is echt niet ok. Vanaf de invoegstrook, tussen twee vrachtwagens door, meteen naar links met een snelheid (schatting) 30km/h langzamer dan het verkeer op de linkerrijstrook. Die valt voor mij in de categorie 'achterlijke mongolen'. En volgens de wet zat dat ergens tussen 'hinderen' en 'een bijzondere verrichting uitvoeren zonder voorrang te verlenen'. Gewoon een overtreding.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:10:13 #197
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_167232037
is het echt zo moeilijk om je knipperlicht te gebruiken?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:15:57 #198
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167232133
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 15:44 schreef mjh487 het volgende:
Wat vinden de kritische Fok!kers van dit filmpje?
IMHO zijn Henk en Ingrid flink aan het zeiken om niks.

http://www.telegraaf.nl/t(...)_geramd_op_A7__.html
Dit topic is sowieso niet bedoeld om random filmpjes van wat mij betreft Bassie en Adriaan en alle andere snoep-superhelden te bekritiseren en/of af te zeiken.

EIGEN irritaties en ervaringen. Random JIJbuis filmpjes zijn niet gewenst.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167232174
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 december 2016 01:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja sociaal man, naar links komen om een invoeger te helpen en daarmee de doorstroming verpesten :'). Grootste irritatie die er is.
De doorstroming van de mensen die te hard rijden bedoel je. :)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2016 @ 13:19:51 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167232200
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:18 schreef aloa het volgende:

[..]

De doorstroming van de mensen die te hard rijden bedoel je. :)
Voor de mensen die wel de maximale snelheid durven aan te houden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:21:09 #201
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167232212
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:18 schreef aloa het volgende:

[..]

De doorstroming van de mensen die te hard rijden bedoel je. :)
Jij snapt het echt niet he?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:23:15 #202
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_167232236
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:10 schreef cherrycoke het volgende:
is het echt zo moeilijk om je knipperlicht te gebruiken?
Dat schijnt tegenwoordig een luxe te zijn die mensen niet snappen.
Ze gaan er random vanuit dat iedereen, net als zijzelf, gedachten van anderen kan lezen.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_167232258
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Jij snapt het echt niet he?
Ja hoor, ik snap het wel :)
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:27:11 #204
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167232292
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:24 schreef aloa het volgende:

[..]

Ja hoor, ik snap het wel :)
Dus ondanks dat je met invoegen geen voorrang hebt vind jij het normaal dat je altijd de ruimte krijgt van de rijstrook naast je? Waardoor de linkerstrook op de rem mag of gas los moet laten, alleen maar zodat jij kan invoegen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167232303
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dus ondanks dat je met invoegen geen voorrang hebt vind jij het normaal dat je altijd de ruimte krijgt van de rijstrook naast je? Waardoor de linkerstrook op de rem mag of gas los moet laten, alleen maar zodat jij kan invoegen?
Zo zwart-wit is het toch niet?
Tap tap tap
pi_167232346
quote:
15s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dus ondanks dat je met invoegen geen voorrang hebt vind jij het normaal dat je altijd de ruimte krijgt van de rijstrook naast je? Waardoor de linkerstrook op de rem mag of gas los moet laten, alleen maar zodat jij kan invoegen?
Ik vind het normaal dat de meeste mensen bij een invoegstrook als het kan een baan opschuiven. Dat doen de meeste mensen ook.
Ik vind het vrij asociaal als mensen (als ze de mogelijkheid wel hebben) dat niet doen.
Dat heet aanpassen aan het verkeer.

:)
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:37:37 #207
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167232424
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:31 schreef aloa het volgende:

[..]

Ik vind het normaal dat de meeste mensen bij een invoegstrook als het kan een baan opschuiven. Dat doen de meeste mensen ook.
Ik vind het vrij asociaal als mensen (als ze de mogelijkheid wel hebben) dat niet doen.
Dat heet aanpassen aan het verkeer.

:)
Misschien moet je die nuance de volgende keer wat eerder posten.

Overigens rijd ik zelf niet altijd stug door, maar merk dagelijks dat mensen wel steeds meer eisen dat jij maar opschuift. En zo werkt het gewoon niet. Ik ga niet moeilijk doen om een invoeger de ruimte te geven, maar dat is wel wat de gemiddelde invoeger verwacht... vandaar ook mijn felle reactie.

Edit: overigens blijft wel dat je als invoeger hebt aan te passen en NOOIT mag vertrouwen op de ander. Dus ook niet dat normaal vinden. Het is een gunst als de ander schuift.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:37:50 #208
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_167232427
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zo zwart-wit is het toch niet?
Anticiperen is een sociale vaardigheid die niet voor iedereen is weggelegd :P
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:40:10 #209
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167232451
quote:
11s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:37 schreef JaapB het volgende:

[..]

Anticiperen is een sociale vaardigheid die niet voor iedereen is weggelegd :P
Ik anticipeer zo'n 3500 km per maand, het is nogal jammer dat de gemiddelde bestuurder dat tegenwoordig afdwingt omdat ze zelf niet meer opletten :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_167232463
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Misschien moet je die nuance de volgende keer wat eerder posten.

Overigens rijd ik zelf niet altijd stug door, maar merk dagelijks dat mensen wel steeds meer eisen dat jij maar opschuift. En zo werkt het gewoon niet. Ik ga niet moeilijk doen om een invoeger de ruimte te geven, maar dat is wel wat de gemiddelde invoeger verwacht... vandaar ook mijn felle reactie.

Edit: overigens blijft wel dat je als invoeger hebt aan te passen en NOOIT mag vertrouwen op de ander. Dus ook niet dat normaal vinden. Het is een gunst als de ander schuift.
Het leek me wel duidelijk, maar blijkbaar zijn we het gewoon met elkaar eens. :)
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:45:06 #211
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_167232522
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 december 2016 20:12 schreef k_man het volgende:
Angstig momentje vandaag. Reed rustig 130 op de linker baan. Auto voor me remt lichtelijk af en schuift dan een baan op naar rechts. Vervolgens zie ik dat het voor me volledig stil staat. En ik kan niet naar rechts! Fuck! :o

Met behulp van de ABS viel het nog mee. Ik stond sneller stil dan ik verwacht had en had nog een paar meter over.

Even een seconde opluchting en vervolgens zie je in de achteruitkijkspiegel iemand aan komen denderen die ook niet verwacht had dat we op de linkerbaan (op de andere twee was helemaal niets aan de hand) opeens van 130 naar 0 moeten. En m'n achterbumper is pas net weer hersteld nadat er iemand achterop klapte. Fuck! :o

Uiteindelijk ging dat ook net goed, maar zat nog wel even met samengeknepen billetjes en zweethandjes.
A1 in de vroege ochtend toevallig?
Had hetzelfde,al heb ik het geluk dat ik een Sprinter bestuur en dus wat meer overzicht heb. De vrachtwagen achter me was blijkbaar niet zo goed aan het opletten dus had ik even een verhoogde hartslag.
(hoest met het katje?)
Graag verwijderen.
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:55:23 #212
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_167232680
Ow. Een inhaalactie die niet helemaal tof ging..A73 thv Nijmegen..rechterbaan achter een vrachtwagen,wachten op een geschikt moment waar ik naar links kon gaan om in te halen.
Ruimte (denk ik) schiet er een Peugeot Boxer op de linkerbaan met alleen aan rechts een stadslicht aan,verder geen verlichting aan de voorzijde terwijl ik al over de middenstreep ben.
Boxer heeft meer snelheid dus ik moet wel terug.

Leuk,heel leuk zoiets om 6.30 in het donker,helaas geen bedrijfsnaam erop anders had ik een belletje gedaan dat ze de verlichting van het kreng mochten fixen.

(tldr lief dagboek)
Graag verwijderen.
  zaterdag 10 december 2016 @ 13:57:49 #213
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_167232729
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:40 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik anticipeer zo'n 3500 km per maand, het is nogal jammer dat de gemiddelde bestuurder dat tegenwoordig afdwingt omdat ze zelf niet meer opletten :).
Maar de stelligheid waarmee je stelt dat je nooit iemand behulpzaam hoeft te zijn bij invoegen is een teken van gebrek aan anticipatie.
En ja, mensen die lomp de toverstaf overhalen en hem dan naar links kwakken die anticiperen zeker niet.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_167233022
Als je bij een oprit komt en je ziet ze met 60 aankomen sukkelen, kun je alvast naar links gaan, indien er niemand aankomt op die linkerbaan. Of je blijft stug doorrijden en kun je vanzelf in de ankers, omdat ze toch wel invoegen met 75. Dat is de praktijk.

Kut is dus als je rechts 100 rijdt, links een treintje met 125 aankomt en rechts een treintje met 75 komt invoegen.
.
  zaterdag 10 december 2016 @ 14:18:37 #215
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167233136
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:18 schreef aloa het volgende:

[..]

De doorstroming van de mensen die te hard rijden bedoel je. :)
hobbycop gespot.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167233381
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 december 2016 14:18 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

hobbycop gespot.
waar? :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2016 @ 14:33:10 #217
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167233410
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 14:32 schreef aloa het volgende:

[..]

waar? :D
In je spiegel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167233430
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 14:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

In je spiegel.
ah, ik zie het :)
  zaterdag 10 december 2016 @ 14:40:36 #219
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167233550
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:57 schreef JaapB het volgende:

[..]

Maar de stelligheid waarmee je stelt dat je nooit iemand behulpzaam hoeft te zijn bij invoegen is een teken van gebrek aan anticipatie.
En ja, mensen die lomp de toverstaf overhalen en hem dan naar links kwakken die anticiperen zeker niet.
Nee hoor, dat het niet hoeft wil niet zeggen dat ik het nooit doe. Des te aardiger juist als ik het wel doe :D.

Anticiperen heeft niets met behulpzaam zijn te maken wmb.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 10 december 2016 @ 14:52:30 #220
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167233739
ALS HET NODIG IS, is denk ik elke automobilist wel bereid om ruimte te maken. Als ik als enige naast een invoegstrook rijd en er is om me heen 0,0 verkeer en die ene invoeger komt naast me uit in de hoop dat ik wel effe opzij ga of ga remmen of anderszins anticipeer, kan hij lekker het hubercolubus krijgen :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 10 december 2016 @ 14:58:59 #221
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_167233856
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
ALS HET NODIG IS, is denk ik elke automobilist wel bereid om ruimte te maken. Als ik als enige naast een invoegstrook rijd en er is om me heen 0,0 verkeer en die ene invoeger komt naast me uit in de hoop dat ik wel effe opzij ga of ga remmen of anderszins anticipeer, kan hij lekker het hubercolubus krijgen :W
*;
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2016 @ 15:01:37 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167233903
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
ALS HET NODIG IS, is denk ik elke automobilist wel bereid om ruimte te maken. Als ik als enige naast een invoegstrook rijd en er is om me heen 0,0 verkeer en die ene invoeger komt naast me uit in de hoop dat ik wel effe opzij ga of ga remmen of anderszins anticipeer, kan hij lekker het hubercolubus krijgen :W
Dat soort mensen kunnen ook echt niet anticiperen :')
Ik weet zodra ik de snelweg zie al precies waar ik in kan voegen, geeft nooit problemen. Als ze aan de kant gaan, is dat helemaal lekker.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167234705
Ik ben zelf trouwens ook wel een asshole met invoegen. Hier is de laatste knik voor je op de invoegstrook komt nogal scherp en omdat geen behoefte heb om daar met teveel zijwaardse g-krachten, kom ik gewoon met 40-50 die laatste knik door. Daarna gas erop van die ecobak.

Maar zie tijdens het invoegen met enige regelmaat iemand die dan naar links is gegaan in mijn spiegel en daar de hele strook ophoudt, terwijl ik inmiddels met een hogere snelweg op die recht strook ben ingevoegd.
.
pi_167234800
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 15:46 schreef Fer het volgende:
Ik ben zelf trouwens ook wel een asshole met invoegen. Hier is de laatste knik voor je op de invoegstrook komt nogal scherp en omdat geen behoefte heb om daar met teveel zijwaardse g-krachten, kom ik gewoon met 40-50 die laatste knik door. Daarna gas erop van die ecobak.

Maar zie tijdens het invoegen met enige regelmaat iemand die dan naar links is gegaan in mijn spiegel en daar de hele strook ophoudt, terwijl ik inmiddels met een hogere snelweg op die recht strook ben ingevoegd.
Dat klaverblad hier is soms een drama. Op de snelweg waarop je moet invoegen, mag je niet harder dan 100, maar nog jakkert men door met 130 en dan wordt men kwaad als je invoegt met een snelheid van 90/100. :D
pi_167235565
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:45 schreef Charged het volgende:
A1 in de vroege ochtend toevallig?
Nee, A28, begin van de middag.

quote:
(hoest met het katje?)
Gaat goed. :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2016 17:20:44 ]
  zaterdag 10 december 2016 @ 16:34:01 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167235578
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 15:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat soort mensen kunnen ook echt niet anticiperen :')
Ik weet zodra ik de snelweg zie al precies waar ik in kan voegen, geeft nooit problemen. Als ze aan de kant gaan, is dat helemaal lekker.
ik kom de bocht door in 3, halverwege kijk ik links wat er aankomt, vervolgens trek ik hem effe een beetje door in 3, dan zit ik ergens rond de 120 bij het puntstuk en dan kan ik desnoods nog effe door in 4 als het nodig is. Als het moet zit ik moeiteloos aan de 180 einde invoegstrook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 10-12-2016 16:54:53 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167237043
Zelfs fietsers zijn tegenwoordig :')

De stoep houdt op dus moet je een paar meter fietspad lopen om bij je auto te komen. Meneer de fietser blijft strak rechtdoor fietsen en rijdt tegen mij aan. :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zaterdag 10 december 2016 @ 18:01:02 #228
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_167237378
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 17:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zelfs fietsers zijn tegenwoordig :')

De stoep houdt op dus moet je een paar meter fietspad lopen om bij je auto te komen. Meneer de fietser blijft strak rechtdoor fietsen en rijdt tegen mij aan. :')
Bewust tegen je aanrijden is natuurlijk fout, maar waarom wacht jij niet even met het fietspad op lopen tot de fietser gepasseerd is?

edit: verkeerd gelezen, je moet een stukje het fietspad volgen. Ik dacht dat je moest oversteken.
Ok stelletje hokboeren
  zaterdag 10 december 2016 @ 18:17:18 #229
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_167237735
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 15:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat soort mensen kunnen ook echt niet anticiperen :')
Ik weet zodra ik de snelweg zie al precies waar ik in kan voegen, geeft nooit problemen. Als ze aan de kant gaan, is dat helemaal lekker.
Dit dus, je kijkt over je schouder, anticipeert de snelheid van het verkeer op de snelweg, kijkt of er geen rijtje vrachtwagens zit en je kan 99% prima invoegen als je snelheid hebt.

Mensen die dit niet kunnen en waarbij het overige verkeer zich moet aanpassen om hun te laten invoegen moeten lekker opnieuw gaan lessen of rijbewijs inleveren en met het ov gaan ofzo.
pi_167238063
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 18:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dit dus, je kijkt over je schouder, anticipeert de snelheid van het verkeer op de snelweg, kijkt of er geen rijtje vrachtwagens zit en je kan 99% prima invoegen als je snelheid hebt.

Mensen die dit niet kunnen en waarbij het overige verkeer zich moet aanpassen om hun te laten invoegen moeten lekker opnieuw gaan lessen of rijbewijs inleveren en met het ov gaan ofzo.
Zal een hoop minder auto's en dus minder files opleveren.

Goed idee.
pi_167238195
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
ALS HET NODIG IS, is denk ik elke automobilist wel bereid om ruimte te maken. Als ik als enige naast een invoegstrook rijd en er is om me heen 0,0 verkeer en die ene invoeger komt naast me uit in de hoop dat ik wel effe opzij ga of ga remmen of anderszins anticipeer, kan hij lekker het hubercolubus krijgen :W
Ik heb precies hetzelfde. Ik vind het ook vervelend als men mij invoeghulp gaat verlenen. Ik heb nog zat invoegstrook over en achter de auto in kwestie was een zee van ruimte, maar dan toch naar links gaan. Heel lief, maar ik kan er niks mee. En ik zou het nog vervelender vinden als linksrijdend volk er last van zou krijgen.

Daarentegen heb je ook van die mensen die niet naar links willen, maar niet rechts durven te blijven rijden. Bang dat ik toch in kom voegen met m'n combi. Maar dan vind ik dat lafjes half tussen de twee rechtse rijstroken rijden een beetje jammer eruit zien. Schuif op of blijf op de rechter rijstrook, maar dit is gewoon besluiteloosheid...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_167238644
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 18:01 schreef padlarf het volgende:

[..]

Bewust tegen je aanrijden is natuurlijk fout, maar waarom wacht jij niet even met het fietspad op lopen tot de fietser gepasseerd is?

edit: verkeerd gelezen, je moet een stukje het fietspad volgen. Ik dacht dat je moest oversteken.
Het was een 30km/h stukje weg met aan beide zijdes een rode strook voor fietsers. Hij kon er ruim omheen. Kwam ook geen ander verkeer aan.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167240440
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 19:05 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Het was een 30km/h stukje weg met aan beide zijdes een rode strook voor fietsers. Hij kon er ruim omheen. Kwam ook geen ander verkeer aan.
Het was "een paar meter" op het fietspad (waar je mag lopen bij gebrek aan een voetpad) en daar hebben jullie contact. Dan denk ik dat je hooguit een paar passen op het fietspad hebt gedaan. Dus heb je de fietser maar weinig tijd gegeven om te reageren. En je hebt geen voorrang als je het fietspad opstapt.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2016 @ 20:44:02 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167240779
Hmm... volgende keer als iemand aso parkeert op een rustige parkeerplaats, niet zelf ook meedoen :'(

Die aso parkeerder werd vervangen door iemand die netjes in het vak ging staan, en aan de andere kant ging iemand ook netjes in het vak staan. Daardoor kon ik mijn auto niet meer in :{
Het stond er ook echt helemaal vol :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167241949
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... volgende keer als iemand aso parkeert op een rustige parkeerplaats, niet zelf ook meedoen :'(

Die aso parkeerder werd vervangen door iemand die netjes in het vak ging staan, en aan de andere kant ging iemand ook netjes in het vak staan. Daardoor kon ik mijn auto niet meer in :{
Het stond er ook echt helemaal vol :'(
Dat is echt k*t idd :')
Hoe ben je weer in je auto gekomen?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 10 december 2016 @ 21:42:17 #236
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_167242434
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 21:26 schreef aloa het volgende:

[..]

Dat is echt k*t idd :')
Hoe ben je weer in je auto gekomen?
Via de kant waar dus een hele grote vrije plek was.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_167243726
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:30 schreef Light het volgende:

[..]

Het was "een paar meter" op het fietspad (waar je mag lopen bij gebrek aan een voetpad) en daar hebben jullie contact. Dan denk ik dat je hooguit een paar passen op het fietspad hebt gedaan. Dus heb je de fietser maar weinig tijd gegeven om te reageren. En je hebt geen voorrang als je het fietspad opstapt.
Ik stond al met 1 voet in de berm omdat ik al zag aankomen dat ie niet wilde wijken. ;)
Het is in dit geval pure opzet geweest, aangezien hij mij 15 meter daarvoor al eens aankeek.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167244508
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:44 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... volgende keer als iemand aso parkeert op een rustige parkeerplaats, niet zelf ook meedoen :'(

Die aso parkeerder werd vervangen door iemand die netjes in het vak ging staan, en aan de andere kant ging iemand ook netjes in het vak staan. Daardoor kon ik mijn auto niet meer in :{
Het stond er ook echt helemaal vol :'(
Hahaha dat ken ik ja. Andere mogelijke uitkomst is dat jij m tussen twee auto's krijgt die allebei schots en scheef en riant geparkeerd staan, je vervolgens terugkomt en die andere twee weggereden zijn zodat het nu lijkt alsof jij in je eentje als een totale aso geparkeerd hebt _O-
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_167245117
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ik stond al met 1 voet in de berm omdat ik al zag aankomen dat ie niet wilde wijken. ;)
Het is in dit geval pure opzet geweest, aangezien hij mij 15 meter daarvoor al eens aankeek.
Dan lijkt het idd opzet van de fietser. En da's niet handig van hem; hij kan zelf ook vallen.
pi_167247062
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 23:04 schreef Light het volgende:

[..]

Dan lijkt het idd opzet van de fietser. En da's niet handig van hem; hij kan zelf ook vallen.
Ja daarom. Snap ook niet wat hij er nou mee wilde bewijzen.

Oh, wanneer doe jij weer eens stokje verplaatsen? O-)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_167247511
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 23:50 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ja daarom. Snap ook niet wat hij er nou mee wilde bewijzen.
Ik vraag me af of hij dat zelf wel weet.
quote:
Oh, wanneer doe jij weer eens stokje verplaatsen? O-)
Vandaag in ieder geval niet.
pi_167276279
Druktemakers in hun dure leasebakken die de hele tijd vlak achter je rijden en een beetje lopen te drukken, terwijl er links gewoon nog een strook vrij is en ik normaal doorrijd met Vmax+10. Was een lading vrachtwagens aan het inhalen, ben ze voorbij en ga weer naar rechts, blijft die lapzwans alsnog links rijden en op dezelfde afstand als daarvoor. Ga er dan voorbij als je zo'n haast hebt.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  maandag 12 december 2016 @ 14:18:22 #243
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167279102
Gezelligheid met een Ford Focus op de A9 richting Alkmaar. Het werd weer 130 na de werkzaamheden, ik rij bij hem weg en blijf zo'n 135 rijden. Ineens zit hij vlak achter me, ik ga aan de kant. Daarna kom ik hem weer tegen, rijd langzaam en stuift ineens weg als ik hem in wil halen. Vervolgens wordt het voor Alkmaar 100 en ik rijd rustig op de rechter baan. Komt hij weer als een malloot voorbij stuiven. :N
pi_167285016
Auto rijdt op invoegstrook, ik geef invoeghulp door het gas los te laten. Maar auto wil liever één voorganger verder invoegen blijkbaar want hij trekt op tot hij ter hoogte van het portier van voorganger is dus ik rijd het gat maar weer dicht.
Waarop hij opeens bedenkt (met erg weinig strook over) dat hij NUNUNUNU wil invoegen, en wel recht vóór mij. En maakt dat duidelijk door opeens terug te zakken en zich voor mijn auto op mijn rijbaan te wringen. Omdat ik het voor de bestuurder ook niet leuk vind om geplet te worden en mijn eigen blik graag heel houd trap ik maar op de rem :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:43:59 #245
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167303535
Enigszins rustig op de A2, toch rijdt men verspreid over 5 banen. Allemaal totaal niet kijken, naar rechts, ho maar. En dan rijdt het nergens echt 100. Ik weet dat rechts inhalen niet mag, maar dit lokt het zo enorm uit. :X
pi_167304007
Mensen vnl. vrouwen en oudere mensen die 60 rijden op een 80 weg 😑
Abracadabra, tapate guarra!
  dinsdag 13 december 2016 @ 17:48:46 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_167304656
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 17:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Mensen vnl. vrouwen en oudere mensen die 60 rijden op een 80 weg 😑
En toeristen.... om vervolgens met diezelfde 60 km door het dorp te rijden waar ze doorheen komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 13 december 2016 @ 18:07:05 #248
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_167304958
Van die dozen in een te klein autootje die drukker met het kleppen zijn dan opletten. Niet doorrijden, niet aangeven waar je naar toe wilt en op allerlei manieren iedereen irriteren. Blijf dan lekker thuis of zo.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_167304981
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 17:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Mensen vnl. vrouwen en oudere mensen die 60 rijden op een 80 weg 😑
Mag toch? En zolang er geen inhaalverbod is kun je gewoon inhalen, al is 60KM/u wel wat langzaam inderdaad.
  dinsdag 13 december 2016 @ 18:15:20 #250
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_167305095
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 17:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Mensen vnl. vrouwen en oudere mensen die 60 rijden op een 80 weg 😑
Ik mag van de vrouwen in mijn omgeving nooit zeggen dat vrouwen waardeloos slecht rijden, maar elke dag weer opnieuw word het bewezen.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_167306826
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:43 schreef Voszje het volgende:
Enigszins rustig op de A2, toch rijdt men verspreid over 5 banen. Allemaal totaal niet kijken, naar rechts, ho maar. En dan rijdt het nergens echt 100. Ik weet dat rechts inhalen niet mag, maar dit lokt het zo enorm uit. :X
Ik laat hem er gewoon rustig rechts voorbijrollen. Als je niet 'inhaalt' maar gewoon je rijstrook houdt, dan zul je ook niet zo snel door de gendarmerie van de weg worden gehaald.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_167306942
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 17:12 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Mensen vnl. vrouwen en oudere mensen die 60 rijden op een 80 weg 😑
Meestal mensen die je niet ziet zitten achter het stuur. Ze draaien hun hoofd ook niet.
  woensdag 14 december 2016 @ 13:59:14 #253
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167321080
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 19:22 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Ik laat hem er gewoon rustig rechts voorbijrollen. Als je niet 'inhaalt' maar gewoon je rijstrook houdt, dan zul je ook niet zo snel door de gendarmerie van de weg worden gehaald.
Doe ik inderdaad ook wel, zo min mogelijk, maar toch.
pi_167322464
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 23:02 schreef Nattekat het volgende:

[..]

In plaats van dat jouw voorganger je nou waarschuwde met waarschuwingslichten... :N
Dat stukje laat hij natuurlijk weg, omdat hij op zijn telefoon aan het knoeien was, en dit helemaal niet gezien heeft. Een verhaal heeft altijd 2 kanten.
pi_167349124
Spot ik vanavond een Belgische Renault met losse einddemper. Bij het stoplicht dat aan de bestuurder gemeld. Leek van Noord-Afrikaanse afkomst te zijn, en hij antwoorrde: 'Ja, dat weet ik al langer"
Mehn, kan dit soort mongols aub van de weg gehaald worden? Al is het vandaag gebeurd dan kun je toch nog wel even wat ijzerdraad pakken en de demper ophangen?
  FOK!fotograaf donderdag 15 december 2016 @ 20:56:46 #256
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_167353403
Zucht, vandaag is weer zo'n dag. In het donker auto's zonder licht, mensen die invoegen met 60 km/h, nog over de doorgetrokken streep (was ik an sich wel blij mee, kon ik ten minste het gas erop zetten op de invoegstrook en hem ruim voorbij), mensen die 60 rijden op een 80 weg (verbaasd dat het dezelfde auto was als die daarna met 60 invoegde??), met 110 flink op iemand inlopen, voor inhalen versnellen naar 125 en dan, als je ernaast zit, gaat diegene opeens ook meeversnellen. Uiteindelijk reed ik 140 op mijn teller. 8)7 Dan ben ik ook niet te flauw om niet even hem terug te laten zakken naar 120 zodra deze Golf (uiteraard) gas moet lossen omdat ie zich klem rijdt achter een vrachtwagen. Rot maar op met je zooitje. }:| }:|

Bij een rotonde stond ik op iemand te wachten, paar minuten. 75% van de mensen die af sloeg gaf überhaupt geen richting aan, 4% van de mensen gaf foutief richting aan (richting aangeven en er niet af slaan of linksknipperen en rechts eraf gaan), 1% gaf richting aan als ze al afgeslagen waren en maar 20% gaf correct richting aan. -O- -O-
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_167353655
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 20:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zucht, vandaag is weer zo'n dag. In het donker auto's zonder licht, mensen die invoegen met 60 km/h, nog over de doorgetrokken streep (was ik an sich wel blij mee, kon ik ten minste het gas erop zetten op de invoegstrook en hem ruim voorbij), mensen die 60 rijden op een 80 weg (verbaasd dat het dezelfde auto was als die daarna met 60 invoegde??), met 110 flink op iemand inlopen, voor inhalen versnellen naar 125 en dan, als je ernaast zit, gaat diegene opeens ook meeversnellen. Uiteindelijk reed ik 140 op mijn teller. 8)7 Dan ben ik ook niet te flauw om niet even hem terug te laten zakken naar 120 zodra deze Golf (uiteraard) gas moet lossen omdat ie zich klem rijdt achter een vrachtwagen. Rot maar op met je zooitje. }:| }:|

Bij een rotonde stond ik op iemand te wachten, paar minuten. 75% van de mensen die af sloeg gaf überhaupt geen richting aan, 4% van de mensen gaf foutief richting aan (richting aangeven en er niet af slaan of linksknipperen en rechts eraf gaan), 1% gaf richting aan als ze al afgeslagen waren en maar 20% gaf correct richting aan. -O- -O-
Vandaag Amsterdam Den Helder Den Burg Heerhugowaard Amsterdam, ik heb diezelfde mensen ook allemaal gezien.

Persoonlijk begin ik mij steeds meer te irriteren aan rijders van een Mini of Fiat 500. Duidelijk herkenbaar aan de retro-look losse stadslichten. Doen werkelijk alles verkeerd.
.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 15 december 2016 @ 21:04:06 #258
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_167353748
Nederlandse automobilisten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_167354429
Enige echte ergernis was het feit dat ik door die pipo achter mij verblind werd door zijn koplampen :(
  FOK!fotograaf donderdag 15 december 2016 @ 21:21:43 #260
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_167354557
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:02 schreef Fer het volgende:

[..]

Vandaag Amsterdam Den Helder Den Burg Heerhugowaard Amsterdam, ik heb diezelfde mensen ook allemaal gezien.

Persoonlijk begin ik mij steeds meer te irriteren aan rijders van een Mini of Fiat 500. Duidelijk herkenbaar aan de retro-look losse stadslichten. Doen werkelijk alles verkeerd.
Die met 60 reed was een of ander brommobiel achtig karretje met normaal kenteken waarin 2 man zat en groot ELECTRIC op de achterkant had staan... Verder deels dezelfde route gok ik zomaar.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  donderdag 15 december 2016 @ 23:44:59 #261
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167360392
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:04 schreef Straatcommando. het volgende:
Nederlandse automobilisten.
Duitsers en Belgen zijn minstens zo irritant.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167360573
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 21:02 schreef Fer het volgende:

[..]

Vandaag Amsterdam Den Helder Den Burg Heerhugowaard Amsterdam, ik heb diezelfde mensen ook allemaal gezien.

Persoonlijk begin ik mij steeds meer te irriteren aan rijders van een Mini of Fiat 500. Duidelijk herkenbaar aan de retro-look losse stadslichten. Doen werkelijk alles verkeerd.
De Ford rijders zijn ook irritant.

BMW, Audi, Mercedes ook :)

Opel, Seat etc etc ook trouwens :')
pi_167360952
Gewaagde uitspraken hier hoor.
pi_167361035
Fiat rijders dan :{
Die bedrijfsbusjes :o tokkies :D
pi_167361331
Tunnel in Maastricht is net open gegaan. Zal de eerste paar weken wel lachen gieren brullen zijn met alle idiote capriolen die de Belgen uithalen. En de locals óók.
pi_167361619
Kan het dan echt slechter worden dan wat de situatie was? ;)
  Moderator vrijdag 16 december 2016 @ 00:21:29 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_167361637
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 18:50 schreef eRKa het volgende:
Spot ik vanavond een Belgische Renault met losse einddemper. Bij het stoplicht dat aan de bestuurder gemeld. Leek van Noord-Afrikaanse afkomst te zijn, en hij antwoorrde: 'Ja, dat weet ik al langer"
Mehn, kan dit soort mongols aub van de weg gehaald worden? Al is het vandaag gebeurd dan kun je toch nog wel even wat ijzerdraad pakken en de demper ophangen?
Sukkel :(


quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:09 schreef eRKa het volgende:
Tunnel in Maastricht is net open gegaan. Zal de eerste paar weken wel lachen gieren brullen zijn met alle idiote capriolen die de Belgen uithalen. En de locals óók.
De locals zijn toch Belgen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_167361928
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:21 schreef derLudolf het volgende:


[..]

De locals zijn toch Belgen?
Nee, nóg dommer.
pi_167362328
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:09 schreef eRKa het volgende:
Tunnel in Maastricht is net open gegaan. Zal de eerste paar weken wel lachen gieren brullen zijn met alle idiote capriolen die de Belgen uithalen. En de locals óók.
Is ie nog open dan, of wordt het geen tweede A73 fiasco?
.
pi_167363717
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:33 schreef eRKa het volgende:

[..]

Nee, nóg dommer.
Doe normaal mafkees

Ies rasisties
Flesje bier
pi_167363776
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:48 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Doe normaal mafkees
Hoezo? Maastrichtenaren wonen niet voor niks ver weg van het intelligente Westen des lands. Alleen simpele mensen leven Bourgondisch en alleen intelligente mensen werken hard.

De tunnel is nog geen TWAALF uur open en er zijn al 2 aanrijdingen geweest
Zo intelligent zijn ze dus niet in het zuiden ;(

[ Bericht 11% gewijzigd door eRKa op 16-12-2016 09:20:03 ]
pi_167364854
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:53 schreef eRKa het volgende:

[..]

Hoezo? Maastrichtenaren wonen niet voor niks ver weg van het intelligente Westen des lands. Alleen simpele mensen leven Bourgondisch en alleen intelligente mensen werken hard.
Gaat je geloofwaardigheid, voor zover je die nog had :')14.gif

quote:
De tunnel is nog geen TWAALF uur open en er zijn al 2 aanrijdingen geweest
Zo intelligent zijn ze dus niet in het zuiden ;(
Gek he dat op zo'n grote verkeersader wel eens ongelukken gebeuren. Heb je wel eens gekeken hoeveel ongelukken er dagelijks gebeuren op de grote verkeersaders in de :') Randstad :') ?
Flesje bier
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:11:28 #273
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_167364923
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:53 schreef eRKa het volgende:

[..]

Hoezo? Maastrichtenaren wonen niet voor niks ver weg van het intelligente Westen des lands. Alleen simpele mensen leven Bourgondisch en alleen intelligente mensen werken hard.

De tunnel is nog geen TWAALF uur open en er zijn al 2 aanrijdingen geweest
Zo intelligent zijn ze dus niet in het zuiden ;(
Ah, daarom zitten de echte tech-bedrijven in Eindhoven ;)
pi_167364924
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 08:53 schreef eRKa het volgende:

[..]

Hoezo? Maastrichtenaren wonen niet voor niks ver weg van het intelligente Westen des lands. Alleen simpele mensen leven Bourgondisch en alleen intelligente mensen werken hard.

De tunnel is nog geen TWAALF uur open en er zijn al 2 aanrijdingen geweest
Zo intelligent zijn ze dus niet in het zuiden ;(
Hmm allebei buiten de tunnel. Bij zowel Gronsveld als knp Kruisdonk is vannacht niets veranderd. Kun je niet lezen arrogante Westerling? :6
pi_167365566
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:08 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Gaat je geloofwaardigheid, voor zover je die nog had

FOK! en geloofwaardige gebruikers ;( ;( ;(
pi_167365590
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:11 schreef Frits_Teddy het volgende:

[..]

Hmm allebei buiten de tunnel. Bij zowel Gronsveld als knp Kruisdonk is vannacht niets veranderd.
Bewijst imho alleen dat er weinig intelligentie zit in die contreien. Een heel end verderop gaat er iets veranderen en daarom worden mensen ver vooraf al zenuwachtig.
pi_167365923
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:50 schreef eRKa het volgende:

[..]

Bewijst imho alleen dat er weinig intelligentie zit in die contreien. Een heel end verderop gaat er iets veranderen en daarom worden mensen ver vooraf al zenuwachtig.
Jij hebt iets tegen Limburgers?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 16 december 2016 @ 11:33:59 #278
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167366374
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:50 schreef eRKa het volgende:

[..]

Bewijst imho alleen dat er weinig intelligentie zit in die contreien. Een heel end verderop gaat er iets veranderen en daarom worden mensen ver vooraf al zenuwachtig.
jouw posts bewijzen dat jij ws een Hagenees bent, grote bek, veel schreeuwen, en achteraf constateren dat je eigenlijk helemaal niet wist waar het om ging.

Post eens een beetje normaal man, je aannames raken echt kant noch wal, en over trollen staat iets vrij duidelijk vermeld in de topicpointer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 16-12-2016 13:55:54 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  FOK!fotograaf vrijdag 16 december 2016 @ 14:45:05 #279
842 Zorro
Z
pi_167370061
Waarom hebben KIA's tegenwoordig allemaal een snelheidsbegrenzer die ervoor zorgt dat ze overal minstens 10km onder de maximum snelheid rijden?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 16 december 2016 @ 15:10:40 #280
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167370604
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:45 schreef Zorro het volgende:
Waarom hebben KIA's tegenwoordig allemaal een snelheidsbegrenzer die ervoor zorgt dat ze overal minstens 10km onder de maximum snelheid rijden?
Niet alleen Kia's, ik merk het ook. Zal iets te maken hebben met de weer rap stijgende brandstofprijzen; mijn diesel kostte een maandje geleden 1.09¤, gisteren betaalde ik 1.19. Mensen gaan dan automagisch weer zuiniger rijden.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 16 december 2016 @ 17:06:54 #281
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167373190
http://www.nu.nl/binnenla(...)sche-rijntunnel.html

Nog een andere FOK!ker die met mij het volle uur stil heeft gestaan hier? :P
  vrijdag 16 december 2016 @ 17:14:14 #282
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_167373399
Als ik wil tanken zou ik het fijn vinden dat je je auto verplaatst voordat je je bakkie koffie op je gemak binnen opslurpt en niet zo'n vervelend gezicht opzet als ik naar binnen loop om te vragen van wie die C30 is,Eindhoven Kennedylaan Shell vanochtend vroeg.
Graag verwijderen.
pi_167374182
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Zal iets te maken hebben met de weer rap stijgende brandstofprijzen; mijn diesel kostte een maandje geleden 1.09¤, gisteren betaalde ik 1.19. Mensen gaan dan automagisch weer zuiniger rijden.
Zelf sta ik er dan steeds weer van te kijken dat hordes mensen de motor stationair laten draaien bij:
- Stoplichten
- Auto schoonmaken ná de wasstraat (en gerust 30+ minuten...)
- Winkelbezoek en de man blijft in het koekblik zitten
Ook stationair draaien kost brandstof. Maakt velen geen drol uit, blijkbaar.
pi_167374495
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:40 schreef eRKa het volgende:

[..]

Zelf sta ik er dan steeds weer van te kijken dat hordes mensen de motor stationair laten draaien bij:
- Stoplichten
Niks mis mee.
Of sta je graag achter iemand die zodra het verkeerslicht op groen gaat eerst de auto nog moet starten, van de parkeerrem af moet halen, 1e versnelling gaat zoeken en optrekt zodra het oranje wordt?

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:40 schreef eRKa het volgende:
- Auto schoonmaken ná de wasstraat (en gerust 30+ minuten...)
Oké, dat is idd niet logisch, je hebt gelijk. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:40 schreef eRKa het volgende:
- Winkelbezoek en de man blijft in het koekblik zitten
Ook stationair draaien kost brandstof. Maakt velen geen drol uit, blijkbaar.
Ik bén die man.
Vrouwen kunnen ontiegelijk lang in een winkel blijven, ze zeggen even 1 brood te gaan halen maar komen met 2 zware tassen terug, vol met zorgvuldig uitgekozen producten.
Was niet van plan om tijdens het wachten kou te lijden.
Thuis de verwarming aan hebben kost ook geld. :+
  vrijdag 16 december 2016 @ 19:54:04 #285
12621 tcr
*nix 4ever
pi_167377683
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 17:06 schreef Voszje het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)sche-rijntunnel.html

Nog een andere FOK!ker die met mij het volle uur stil heeft gestaan hier? :P
Een uur en twintig minuten over een ritje waar ik normaal 25 minuten over doe. Goede uitvinding die tunnel...
pi_167378295
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 15:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Niet alleen Kia's, ik merk het ook. Zal iets te maken hebben met de weer rap stijgende brandstofprijzen; mijn diesel kostte een maandje geleden 1.09¤, gisteren betaalde ik 1.19. Mensen gaan dan automagisch weer zuiniger rijden.
Ik heb eerder de indruk dat die lui liever "hun eigen tempo rijdt". Wat overigens zeer irritant is :P
Flesje bier
pi_167378354
Ik rij ook vaak cc100. Stoor me dan aan mensen die 95 rijden en dan optrekken naar 110 zodra je erlangs wilt.

Nog erger, mensen die kilometers achter je blijven en niet inhalen, zodra he naar rechts gast als een haas ervandoor gaan en dan 10 minuten later kom je ze weer tegen met 95.
.
  vrijdag 16 december 2016 @ 20:59:01 #288
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_167379925
Waarom moeten mensen toch altijd perse in donkere kleding, zonder verlichting of wat dan ook langs een donkere bosweg de hond gaan uitlaten of gaan fietsen en dan boos worden als ik er een keer te dicht langsrij omdat ik je gewoon niet zie.

Doe dat dan ook gewoon niet !!!!
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 16 december 2016 @ 21:03:54 #289
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167380157
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 20:13 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik heb eerder de indruk dat die lui liever "hun eigen tempo rijdt". Wat overigens zeer irritant is :P
doe ik ook; soms is dat 160, soms is dat 101. Ik rijd in drukte liever eco-mode zodat ik me zo min mogelijk erger aan het gejaag, want dan banjer ik lekker rechts. Al ik om 04.00 vertrek om ergens naar westelijk Belgenland te verkassen zet ik rustig de cc op 160, ongeacht de geldende Vmax.

Wat ik strontvervelend vind als ik 100-110 rijd zijn die kutviolen die je dan achterop een vrachtwagen klem rijden als ze je inhalen. Dan stamp ik lekker effe op het gas en kwak ik hem ervoor om vervolgens @ Vmax de reut in te halen en weer naar rechts te gaan naar mijn cc-speed. Leuk altijd als die knakker die jou klem wilde rijden dan met zijn duffe ei-hoofd achter je aan duikt om erachter te komen dat hij je nog steeds moest inhalen omdat mijn cc op 110 staat, en die van hem op 112 :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167381485
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef Sounddragon het volgende:

Wat ik strontvervelend vind als ik 100-110 rijd zijn die kutviolen die je dan achterop een vrachtwagen klem rijden als ze je inhalen. Dan stamp ik lekker effe op het gas en kwak ik hem ervoor om vervolgens @ Vmax de reut in te halen en weer naar rechts te gaan naar mijn cc-speed. Leuk altijd als die knakker die jou klem wilde rijden dan met zijn duffe ei-hoofd achter je aan duikt om erachter te komen dat hij je nog steeds moest inhalen omdat mijn cc op 110 staat, en die van hem op 112 :D _O-
Je zou natuurlijk ook eerder naar links kunnen komen of iets eerder op je gas gaan en de vrachtwagen inhalen zodat je anderen niet hindert.
Je typt hier ook wel eens dat het jouw overkomt dat iemand op het laatste moment naar links komt waardoor je moet inhouden.
Waarom is het dan opeens wel goed als je dat zelf doet?
  vrijdag 16 december 2016 @ 22:14:31 #291
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_167383353
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:54 schreef tcr het volgende:

[..]

Een uur en twintig minuten over een ritje waar ik normaal 25 minuten over doe. Goede uitvinding die tunnel...
Herkenbaar, ik heb ook een uur langer gedaan over wat normaal gesproken anderhalf uur was.
pi_167386197
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

doe ik ook; soms is dat 160, soms is dat 101. Ik rijd in drukte liever eco-mode zodat ik me zo min mogelijk erger aan het gejaag, want dan banjer ik lekker rechts. Al ik om 04.00 vertrek om ergens naar westelijk Belgenland te verkassen zet ik rustig de cc op 160, ongeacht de geldende Vmax.

Wat ik strontvervelend vind als ik 100-110 rijd zijn die kutviolen die je dan achterop een vrachtwagen klem rijden als ze je inhalen. Dan stamp ik lekker effe op het gas en kwak ik hem ervoor om vervolgens @ Vmax de reut in te halen en weer naar rechts te gaan naar mijn cc-speed. Leuk altijd als die knakker die jou klem wilde rijden dan met zijn duffe ei-hoofd achter je aan duikt om erachter te komen dat hij je nog steeds moest inhalen omdat mijn cc op 110 staat, en die van hem op 112 :D _O-
Ik snap je niet, met al die afkortingen enzo :D
  vrijdag 16 december 2016 @ 23:40:10 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167386607
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 december 2016 23:26 schreef aloa het volgende:

[..]

Ik snap je niet, met al die afkortingen enzo :D
Rot voor je dat je creatieve denkvermogen zo beperkt is :+
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_167386689
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 december 2016 23:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Rot voor je dat je creatieve denkvermogen zo beperkt is :+
Hoe sneu :D

Maar maakt niet uit :)
  zaterdag 17 december 2016 @ 00:01:30 #295
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167387240
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 december 2016 23:42 schreef aloa het volgende:

[..]

Hoe sneu :D

Maar maakt niet uit :)
Ja dag, staat echt helemaal niks in wat niet tot redelijk doorgaande terminologie in PTA behoort op een typootje na, en zelfs dat is maar matigjes.

En anders lees je het maar lekker niet :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 17 december 2016 @ 00:06:25 #296
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_167387337
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 21:03 schreef Sounddragon het volgende:
Wat ik strontvervelend vind als ik 100-110 rijd zijn die kutviolen die je dan achterop een vrachtwagen klem rijden als ze je inhalen. Dan stamp ik lekker effe op het gas en kwak ik hem ervoor om vervolgens @ Vmax de reut in te halen en weer naar rechts te gaan naar mijn cc-speed. Leuk altijd als die knakker die jou klem wilde rijden dan met zijn duffe ei-hoofd achter je aan duikt om erachter te komen dat hij je nog steeds moest inhalen omdat mijn cc op 110 staat, en die van hem op 112 :D _O-
Mooi man. Jij zit niet op te letten en rijdt jezelf bijna klem, maar de rest van de wereld heeft het gedaan. Toppertje hoor. *O*
pi_167387439
Zijn jullie meer van de rustige vloeiende overgangen wat het wisselen van rijstroken op de snelweg betreft, of gooien jullie hem liever zo wild mogelijk op de gewenste rijstrook opdat er geen ruimte voor twijfel ontstaat?
pi_167387472
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 00:13 schreef Grillz het volgende:
Zijn jullie meer van de rustige vloeiende overgangen wat het wisselen van rijstroken op de snelweg betreft, of gooien jullie hem liever zo wild mogelijk op de gewenste rijstrook opdat er geen ruimte voor twijfel ontstaat?
Ligt eraan hoe druk het is en hoeveel ruimte er überhaupt is.
pi_167387493
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 00:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja dag, staat echt helemaal niks in wat niet tot redelijk doorgaande terminologie in PTA behoort op een typootje na, en zelfs dat is maar matigjes.

En anders lees je het maar lekker niet :*
het gaat hier over irritaties. ;)
  zaterdag 17 december 2016 @ 00:59:05 #300
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167387945
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 00:17 schreef aloa het volgende:

[..]

het gaat hier over irritaties. ;)
waarom zit je dan te mauwen over afkortingen of te roepen dat iets/iemand sneu is?

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 00:06 schreef OEM het volgende:

[..]

Mooi man. Jij zit niet op te letten en rijdt jezelf bijna klem, maar de rest van de wereld heeft het gedaan. Toppertje hoor. *O*
Ik let wel op, anders zou ik er niet meer op kunnen reageren maar je zit altijd te hopen dat iemand alsnog effe gas geeft om je vlot voorbij te zijn.
Staat er gewoon duidelijk omschreven, ik weet niet waar jullie de twijfelachtige wijsheid vandaan halen dat er een probleem ontstaat :? . Ik uit een irritatie, zeg hoe ik dat in de regel oplos, en dan ben ik de gebeten hond omdat jullie blijkbaar een beetje last hebben van analfabetisme of domweg niet kunnen visualiseren wat iemand opschrijft |:(
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 17 december 2016 @ 01:02:14 #301
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_167387966
gelukkig weer een topic vol, op naar de volgende in de hoop dat het ooit nog iets wordt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')