Denk dat de motor het ook niet helemaal fijn vindt om constant aan en uit te gaan... de echt onderhoudsvrije auto hapt stof in de garage.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Is niet goed voor je lager, die wordt dan warmer dan dat de bedoeling is.
Vind het altijd wel handig als je op een file afrijdt met 130kmu. Geeft net dat stukje meer waarschuwing.quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:23 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is irritant ja. Ook bij verkeerslicht. Al moet de oplossing daarvoor wmb eerder bij de auto gezocht worden. Al eerder opgemerkt dat ik het onlogisch vind dat remlichten ook branden als je al stil staat.
Jep, bekenden of hetzelfde bedrijf. Doe ik ook altijd. Sterker, als je het als chauffeur niet zou doen denken ze dat je contactgestoord bent.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:12 schreef aloa het volgende:
Wat ik wel irritant vind is die vrachtwagens die elkaar begroeten met een groot lichtsignaal
Waarom? Kennen ze elkaar ofzo
Met echt lange files (sta in ongeveer 200km file per dag door de dag heen) krijg ik geen houten poot van het remmen, maar van de koppeling.quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou maar 30 seconden de koppeling ingetrapt moeten houden...
Dat is wat anders dan een stoplicht waar je zo weer weg bent en anderen op je staan te wachten.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Met echt lange files (sta in ongeveer 200km file per dag door de dag heen) krijg ik geen houten poot van het remmen, maar van de koppeling.
O, bij reguliere verkeerslichten doe ik het ook niet. Enkel bij bruggen en spoorwegovergangen.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een stoplicht waar je zo weer weg bent en anderen op je staan te wachten.
Als het echt vast staat, doe ik dat ook. Gelukkig komt dat zelden voor op mijn trajecten.
Ja hoor.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:41 schreef TheThirdMark het volgende:
Met echt lange files (sta in ongeveer 200km file per dag door de dag heen)
Heb jij als baan file rijder?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Met echt lange files (sta in ongeveer 200km file per dag door de dag heen) krijg ik geen houten poot van het remmen, maar van de koppeling.
Tegen de tijd dat ik kan rijden draait de motor al en staat ie al in zin één. Het systeem zit er niet voor niks op. Is vrijwel standaard tegenwoordig.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een stoplicht waar je zo weer weg bent en anderen op je staan te wachten.
Als het echt vast staat, doe ik dat ook. Gelukkig komt dat zelden voor op mijn trajecten.
Dat is na de startknop het eerste knopje wat ik indruk om het uit te zetten. Niets zo irritant als start-stop bij een automaat.quote:Op woensdag 30 november 2016 08:40 schreef alpeko het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik kan rijden draait de motor al en staat ie al in zin één. Het systeem zit er niet voor niks op. Is vrijwel standaard tegenwoordig.
Of als de rij wachtende auto's voor het stoplicht langer dan gebruikelijk is. Wel fijn als de achterste auto z'n remlichten aan heeft als die op een plek staat waar je normaal geen stilstaande auto's verwacht...quote:Op woensdag 30 november 2016 00:39 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Vind het altijd wel handig als je op een file afrijdt met 130kmu. Geeft net dat stukje meer waarschuwing.
Gelukkig niet. Maar rij door heel Nederland, de hele dag door. Mijn eigen tijd rij ik meestal file vrij, in de tijd van de werkgever sta ik gemiddeld 4 uur per dag in de file.quote:Op woensdag 30 november 2016 07:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Heb jij als baan file rijder?
Het werkt ook het beste bij de automaat. Rem los en je rijdt weg.quote:Op woensdag 30 november 2016 08:48 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dat is na de startknop het eerste knopje wat ik indruk om het uit te zetten. Niets zo irritant als start-stop bij een automaat.
Ok, ik reed vandaag de Coentunnel in met 100 en toen gingen we in de tunnel 80 rijden. Bij uitkomen was iedereen voor al weggereden, behalvr die k%t Aygo die met 85 omhoog kroop en voor me bleef k%tt@n.quote:
Sterktequote:Op woensdag 30 november 2016 22:23 schreef Charged het volgende:
Pre ergernis..morgenvroeg rond 6.30/6.45 het gesodemieter weer op de A12 richting Utrecht vanuit Arnhem..
Beers naar Alkmaar red ik tegenwoordig niet meer onder de 2,5 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |