Ik moet het showtje van gisteren nog terug kijken, maar mij is het ook al een paar keer opgevallen. Serieuze onderwerpen wegvagen door een (vaak saaie) grap en verder ook behoorlijk veel overacting. En dat gezeik over Sinkgraven begint ook zielig te worden. Ik ben geen Ajacied en ook geen familie of zaakwaarnemer van die jongen, maar hij begint er tegenwoordig bijna ieder showtje over.quote:Op dinsdag 29 november 2016 03:26 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind Gijp weer erg irritant doen de laatste tijd.
Niet alleen Gijp is irritant maar iedereen is de laatste tijd behoorlijk irritant bezig. Daarom vind ik het ook jammer dat Kieft weg is want die ging niet mee in dat schijtlollige gedoe en kwam gewoon over voetbal praten.quote:Op dinsdag 29 november 2016 03:26 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind Gijp weer erg irritant doen de laatste tijd.
quote:Daarin is hij echt te ver gegaan, vind ik. En helemaal omdat Van der Gijp niet eens een betere voetballer was dan ik. Sterker nog: ik denk dat ik veel beter ben dan hij."
Zegt iemand die het uitroepteken verwardt met een vraagteken.quote:Op dinsdag 29 november 2016 12:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is toch niet moeilijk hè !
Komt goed.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_voetbal_inside.html
![]()
![]()
![]()
Wat is "verwarden"?quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt iemand die het uitroepteken verwardt met een vraagteken.
Dan zit ie al achter de betaalmuur.quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:12 schreef Ties02 het volgende:
Probeer de aflevering van vorige week maandag terug te kijken maar de MP4 link werkt niet?
Godgloeiendequote:Op dinsdag 29 november 2016 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan zit ie al achter de betaalmuur.
RTL MAFFIAquote:Op dinsdag 29 november 2016 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan zit ie al achter de betaalmuur.
Gijp en Derksen slaan ook gewoon onzin uit over Sinkgraven, die het prima doet.quote:Op dinsdag 29 november 2016 10:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik moet het showtje van gisteren nog terug kijken, maar mij is het ook al een paar keer opgevallen. Serieuze onderwerpen wegvagen door een (vaak saaie) grap en verder ook behoorlijk veel overacting. En dat gezeik over Sinkgraven begint ook zielig te worden. Ik ben geen Ajacied en ook geen familie of zaakwaarnemer van die jongen, maar hij begint er tegenwoordig bijna ieder showtje over.
Terwijl Gijpie echt de grootste baas ever is als hij zijn humor doseert en serieus over voetbal praat. Dan is er in mijn ogen geen betere analist te vinden.
https://mega.nz/#!Sdcx3b6(...)OUPWEpODlWGQqyyiYkO4quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:12 schreef Ties02 het volgende:
Probeer de aflevering van vorige week maandag terug te kijken maar de MP4 link werkt niet?
Ah klasse ventje!quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
https://mega.nz/#!Sdcx3b6(...)OUPWEpODlWGQqyyiYkO4
Wie vinden we hier eigenlijk leuker, Sofie of Lily?quote:
Wilfred troll lachquote:
Met beide is weinig mis mee.quote:Op woensdag 30 november 2016 14:50 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Wie vinden we hier eigenlijk leuker, Sofie of Lily?
Wilfred is losgeslagenquote:Het gerucht zoemt rond in showbizzstad Hilversum dat het alles behalve goed gaat tussen sportjournalist Wilfred Genee (49) en zijn vrouw Lili Pirayesh (44). Doet de Voetbal Inside-presentator het allemaal af als onzin, het is Privé dat deze week uitpakt met vier foto's waarop te zien is dat Wilfred in de armen van een mysterieuze blondine duikt. 'Losgeslagen Wilfred amuseert zich in het Amsterdamse nachtleven', concludeert de redactie. Zijn eigen Lili zat blijkbaar thuis bij hun kinderen Isabeau (6) en Luca (4) toen haar man de onbekende vrouw van rond de 40 wel heel stevig vasthield. ,,Het viel mij op dat zijn gezicht wel heel dichtbij haar borsten kwam. Wat er precies gebeurde, weet ik niet. Wat ik wel weet, is dat ik mijn beste vriendin nog niet zo'n innige knuffel geef. Ze hebben zeker wel een halfuur in elkaars gezelschap doorgebracht'', fluistert een ooggetuige. Wilfred zelf, enigszins geheimzinnig over de situatie: ,,Ik was in dat café met een stel bekenden. Die hebben me niets geks zien doen, zeggen ze.''
Even goed gekeken, maar ik zie geen groot horloge om de pols van die man zitten. Dit kan Wilfred dus niet zijn.quote:
Hij heeft die vrouw goed doorgedekt.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:01 schreef Ingolstadt het volgende:
Hij had het in doordekken over dat die vrouw een moeilijke tijd achter de rug heeft en vandaar die knuffel, maar een beetje VI-hooligan weet dat Wilfred niet zo warm is.
Die hebben dus goed liggen batsen die nacht
quote:Op woensdag 30 november 2016 16:01 schreef Ingolstadt het volgende:
Hij had het in doordekken over dat die vrouw een moeilijke tijd achter de rug heeft en vandaar die knuffel, maar een beetje VI-hooligan weet dat Wilfred niet zo warm is.
Die hebben dus goed liggen batsen die nacht
Smeets heeft ondertussen wel half Hilversum gedaan, ouwe baasje is het ookquote:Op woensdag 30 november 2016 16:11 schreef tong80 het volgende:
Vanavond de mediahoer bij DWDD. Wilde niet op de foto met ze omdat ze te oud zijn. Wel met z'n big mouth op tv, om als "deskundige" over de nieuwe plaat van de Stones te lullen.
En maar afgeven op Hilversum, waar iedereen in elkaars programma verschijnt. Smeets is ook zo'n schijnheilige.
Ik heb stiekem de plaat alvast gedownload en hoop niet dat Johan die helemaal af gaat branden: het is echt een goede bluesplaat en Eric Clapton speelt er lekker op mee. Maar Johan zeikt de Stones altijd af als hebberige bejaarden die plichtmatig hun nummertjes afraffelen en komt dan op de proppen met Mickey Newbury en Dion DiMucci.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:11 schreef tong80 het volgende:
Vanavond de mediahoer bij DWDD. Wilde niet op de foto met ze omdat ze te oud zijn. Wel met z'n big mouth op tv, om als "deskundige" over de nieuwe plaat van de Stones te lullen.
En maar afgeven op Hilversum, waar iedereen in elkaars programma verschijnt. Smeets is ook zo'n schijnheilige.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb stiekem de plaat alvast gedownload en hoop niet dat Johan die helemaal af gaat branden: het is echt een goede bluesplaat en Eric Clapton speelt er lekker op mee. Maar Johan zeikt de Stones altijd af als hebberige bejaarden die plichtmatig hun nummertjes afraffelen en komt dan op de proppen met Mickey Newbury en Dion DiMucci.
Ik geloof niet dat jij een relatie had, nee.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:12 schreef tong80 het volgende:
Toen ik een relatie had ging ik ook zo om met m'n beste vriendinnen. Dit allemaal geloven.
Smeets over je heen laten komen dan moet je wel er hoog zitten.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Smeets heeft ondertussen wel half Hilversum gedaan, ouwe baasje is het ook
Ze zouden een muziekprogramma met jou moeten maken. Dentzie on the road.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb stiekem de plaat alvast gedownload en hoop niet dat Johan die helemaal af gaat branden: het is echt een goede bluesplaat en Eric Clapton speelt er lekker op mee. Maar Johan zeikt de Stones altijd af als hebberige bejaarden die plichtmatig hun nummertjes afraffelen en komt dan op de proppen met Mickey Newbury en Dion DiMucci.
Is DWDD links?quote:
Over een paar weekjes zit ie ongetwijfeld weer bij Loretta te slijmen.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:05 schreef Ties02 het volgende:
Ik dacht dat Johan nooit meer aan zou schuiven bij dat programma
Hij zit ook bij Albertquote:Op woensdag 30 november 2016 22:05 schreef Ties02 het volgende:
Ik dacht dat Johan nooit meer aan zou schuiven bij dat programma
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 30-11-2016 om 21:06:45@SydneyWurth Baas van RTL wil mij niet meer in programma, las ik in een mail gericht aan Johan Derksen. reageer retweet
Deed ze haar kunstgebit uit?quote:Op woensdag 30 november 2016 16:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij heeft die vrouw goed doorgedekt.
En bij Loretta. En Pauw. En nog een aantal keer Pauw. En Jinek.quote:
Emilequote:Op woensdag 30 november 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het kutter dat Emilio, Kieft en Aad er niet meer zitten.
Maar niet zo vaak als Peter R de Vries.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:57 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
En bij Loretta. En Pauw. En nog een aantal keer Pauw. En Jinek.
Het was een prima itempje bij dat Wereldje dat dan doordraait. En Johan was ook nog eens verrassend positief over dat album.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:26 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die was toch vroeger ook wel eens op Sport1 / Canal+ en al die obscure sportzenders die we daarvoor hadden? Waar Wilfred als baantjeszieke ijdeltuit ook nog heeft gewerkt.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marie Carmen Oudendijk is de bewuste vrouw.
Een boel irritante niet-grappige grapjes heeft hij toegevoegd.quote:Op donderdag 1 december 2016 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nico heeft niks toegevoegd.
Emile heeft zeer veel toegevoegd, wat een held
Misschien moeten we hem eens een Anzhi kaart sturen.quote:Op donderdag 1 december 2016 01:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nico heeft niks toegevoegd.
Emile heeft zeer veel toegevoegd, wat een held
Dat 'ie dat gewoon zei, echt erg.quote:Op donderdag 1 december 2016 12:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien moeten we hem eens een Anzhi kaart sturen.
quote:
http://www.voetbalinside.(...)onker_ziet_u_ons_nogquote:Op donderdag 1 december 2016 20:36 schreef Scarface88 het volgende:
Jongens is de laatste aflevering van doordekken offline? Wilde m gisteren bekijken maar had geen tijd. Toen ik thuis kwam stond ie ineens niet meer online.
quote:Op donderdag 1 december 2016 20:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://www.voetbalinside.(...)onker_ziet_u_ons_nog
Edit: Ha, vandaag opnieuw geüploadZe hebben het stukje waar Johan drumt in het begin eruit geknipt
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2016 21:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]![]()
Heeft iemand dat stukje nog?
Eens, hopelijk komt de de Mos weer eens terug. Want waarom wel bij die Europa Leauge zitten 9)7quote:Op woensdag 30 november 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind het kutter dat Emilio, Kieft en Aad er niet meer zitten.
Aad wordt toch gevetood door Johan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:24 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens, hopelijk komt de de Mos weer eens terug. Want waarom wel bij die Europa Leauge zitten 9)7
Geen idee, ik dacht dat ie juist niet met Genee kon werken. Maar dat is het blijkbaar niet aangezien ie wel bij Europa League wil zitten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:45 schreef showtimer het volgende:
[..]
Aad wordt toch gevetood door Johan?
Dentzie kan likken als rin tin in haha jij gaat er weer eentje een zet in de goede richting geven he hahahaha !!!quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:35 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond ga ik een juffrouw in de provincie bezoeken, als jullie het mp4tje straks klaar willen zetten?
wtf?quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:35 schreef DrDentz het volgende:
Vanavond ga ik een juffrouw in de provincie bezoeken, als jullie het mp4tje straks klaar willen zetten?
Geen juffrouw Dentz, maar transgender!quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:35 schreef DrDentz het volgende:
Iets met lampenkappen / plafond!quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:40 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dentzie kan likken als rin tin in haha jij gaat er weer eentje een zet in de goede richting geven he hahahaha !!!
Johan vindt hem een mening hebben. Ik vind Valentijn maar een sukkel. Zo'n gast die gelijk de politie belt zodra je boe zegt.quote:
Flopshow dus.quote:
Ik vind Valentijntje op zijn tijd wel prima. Jammer dat er dan te veel over de KNVB gesproken wordt. Volgens mij interesseert dat niemand wat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Flopshow dus.
Liever Napoli-Inter dan maar.
lekker het huisje in grollo van johan hurenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
daar zie ik nog wel een avondje swingen in de Betuwe in ontstaan
leuk allenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
je houdt je bak over de heer Terlouw
Vertel, vertelquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:41 schreef Pascalus het volgende:
"Hoe gaan joden naar de hemel?" vind ik een leuke mop.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is die ouwe snoeperd toch wéér bij je moeder geweest.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef Evertjan het volgende:
Gijp heeft een koortslip wat vies en goor is dat
Ik ben er net..quote:
Nostalgie op je neusquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:51 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Lekker Terlouw belachelijk maken. Geheel terecht, nostalgisch geneuzel van een ouwe lul.
Dat dacht ik ook ja, zijn geheugen is niet zo goed.quote:
Denk soort sponosrcontractje met de Telezuurquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:56 schreef Coco98 het volgende:
Valentijn moet lekker bij SV gaan zitten, niet VI.
Hij moet bij Utopia gaan zitten, dat kijk ik tenminste nooit, ook niet per ongeluk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:56 schreef Coco98 het volgende:
Valentijn moet lekker bij SV gaan zitten, niet VI.
Goeie tetten zo op afstand.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
De dame in kwestie van genee
Ajax is de enige die de Telegraaf serieus neemt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Denk soort sponosrcontractje met de Telezuur
Degene die die grap verzonnen heeft is koning humor op fok.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
Wangbeleid, daar was ie weer hoor.
Dat ben ikquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:03 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Degene die die grap verzonnen heeft is koning humor op fok.
Football Leaks: Miljoenen documenten uit de internationale voetbalwereld zijn uitgelekt. Echt alles draait om geld.twitter:nrc twitterde op vrijdag 02-12-2016 om 17:27:481,9 terabyte, 60 journalisten, 7 maanden onderzoek: om 21 uur presenteren NRC en buitenlandse media ontluisterend nieuws. Volg het op nrc.nl reageer retweet
Maak er een topic over.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
Ronaldo sluisde miljoenen naar Maagdeneilanden
Football Leaks Miljoenen documenten uit de internationale voetbalwereld zijn uitgelekt. Echt alles draait om geld.
ADO > Ronaldoquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:09 schreef Joezi het volgende:
Live uitzending hebben en dan niet met de leaks komen
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
* GGMM schudt met gebalde vuist richting de hemel
DIT MEEN JE NIET!!!
quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:08 schreef JanCees het volgende:
Lastercampagne tegen CR7, wat een verrassing zeg.
Rensie, ouwe reus. Dat is lang geleden zegquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:56 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
De dame in kwestie van genee
Genot!quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:29 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Rensie, ouwe reus. Dat is lang geleden zeg
Jammer dat je niet terugkeert tijdens een topshow, maar een flopshow.quote:
Ik kijk vrijwel elke uitzending (live of herhaling) maar alleen post ik dan nooitquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jammer dat je niet terugkeert tijdens een topshow, maar een flopshow.
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel elke uitzending (live of herhaling) maar alleen post ik dan nooit
koekoekquote:Uit de documenten blijkt dat Ronaldo eind 2014 zo'n 63,5 miljoen euro wegsluisde naar belastingparadijzen. Hij wist zo 35 miljoen euro aan belastingen te ontwijken. Hij zou het geld via twee Ierse bedrijven overgebracht hebben naar brievenbusfirma's op de Maagdeneilanden. Vervolgens werd het geld op een Zwitserse bankrekening van Ronaldo gestort.
Misschien wel Rusnakquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Met wie zou hij een avontuurtje hebben gehad
Gaat ook om de juiste connecties he, Kluivert zit ook goed in de onderwereld en dus in het belasting wegsluizen enzoquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Wat bezielt PSG überhaupt om Patrick Kluivert aan te stellen als TD? Hoe kom je op deze naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |