quote:Op maandag 28 november 2016 02:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haha, had ik ook nog aan gedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 28 november 2016 12:31 schreef Greys het volgende:
LET OP SPOILERTSSSSSSSSSSSSSSS
SPOILERS
SPOILERS
KLIK WEG
JA SORRY HET MAG NU ZONDER TAGS
...
...
KLIK WEG DAN
...
Oke. Nou. Ik ben stiekem ook best teleurgesteld
Gelukkig zaten er nog flink wat leuke en ontroerende momenten in, maar over het algemeen had ik er meer van verwacht. Misschien omdat het zo lang heeft geduurd had ik niet gedacht dat sommige stukken zo afgeraffeld zouden lijken. (Snap wel dat het door de beschikbaarheid van de acteurs kwam, maar toch.)
Eerst maar even het negatieve, dan hebben we dat gehad en kan ik eindigen met het positieve
WAT DE NEUK WAS DAT GEDOE MET DAT TELEFOONBEREIK
Daar hadden ze tien jaar geleden nooit last van en nu ineens wel? En sterker nog, alleen Rory had er last van, Lorelai, Kirk met z'n öööber, iedereen kon ongestoord bellen.
WAT DE NEUK WAS DIE TERGEND LANGE MUSICAL
Eén liedje had leuk geweest. En verrassend. Voor mijn gevoel waren dit 24 liedjes, zo voelde het in elk geval. En dan gebracht door mensen die geen ene fuck met GG te maken hebben. Totaal overbodige en onnodige tijdsvulling.
WAT DE NEUK WAS DIE KARAKTERMOORD VAN RORY
Ik kan niet anders zeggen dan dat ze haar voor mijn gevoel echt een kutkarakter hebben gegeven ineens. Waarom? Ze was volkomen onsympathiek ineens. Ik vond het ineens een onaardig wicht. Bijna de hele tijd. Hoe ze met die Paul omging. Hoe ze met Logan de bezette man bleef rommelen. Dat vond ik vóór deze 4 nieuwe afleveringen dus al een vreemdgaande glijer (de bruidsmeisjes van zijn zus, remember?) dus dat is voor mij alleen maar versterkt.
En waar gaat ze in godsnaam van leven? Ze nam de 'baan' bij de krant aan maar die is onbetaald. Haar boek moet nog geschreven worden en is nog niet verkocht etc. Dus waar leeft ze van, op de zak teren van anderen? Of heb ik daar iets gemist?
LORELAI EN LUKE
Ook Lorelai vond ik tegenvallen. Dat recht in het gezicht van Luke liegen toen hij haar vroeg over die therapie met Emily. Echt? Nog steeds dat gemakkelijke liegen tegen hem? Dat zou ze toch niet meer doen?
En dat met die kinderen. Zij vroeg ineens of hij het had gewild. Hij zei nee. Ineens zaten ze alsnog bij Paris. Hoop geleuter over die draagmoeders en ineens was dat hele verhaaltje klaar en afgedaan.
VERDER ONAFGEROND OF AFGERAFFELD GEDOE
Blijft Michel nou wel of niet? Heb ik er toevallig net doorheen geniest toen Lorelai tegen Michel zei dat ze gaan uitbreiden, dat pand van de nonnen gaan kopen en hij Lorelai om de nek valt en roept dat hij zijn nieuwe baan snel zal gaan opzeggen!? Weet Luke al dat ie van dat franchise gelul af is en dat Lorelai ZIJN geld gaat gebruiken? Blijft Sookie nou!?
Aflevering 2 en 3 waren echt prut. Voor mij. Daarin heb ik regelmatig (echt) het gevoel gehad dat ik wilde doorspoelen.
Oke dan het positieve![]()
EMILY!
Heldin. Met haar "bullshit!" tegen die wijven van die commissie![]()
Geen dag ouder geworden ook. Superleuk gedaan met die scene in haar spijkerbroek. Prachtig verloop van hoe het met haar gaat, dat ze het anders wil, dingen voor haarzelf, haar nieuwe huis, afscheid van die totebelwijven die haar 'vriendinnen' waren op haar eigen manier, dat telefoongesprek met Lorelai's herinnering aan haar vader in the maill en Emily's woordenloze prachtige reactie daarop, zo mooi en subtiel gedaan, even die telefoon tegen haar borst en een zachte blik. En nu haar nieuwe zelfstandigheid.
En toch weer die 'ik leen je het geld als jij en Luke bij mij in de zomer komen en met kerst'. Wij (en zij) hadden niet anders verwacht en gewild.
EERBETOON AAN RICHARD
Bravo. Bravo. Bravo.
JESS
De goede band die hij nu met Luke heeft. Zijn volwassenheid. Fijn. Hoe hij Rory (wéér!) het goede pad op wees, het boek. En dan die blik door het raam. Hoe je met één blik een compleet verhaal kunt spelen, de kijkers naar een uitkomst/toekomst kunt laten raden. Prachtig gedaan.
PARIS
Zó hard lachen om Paris met haar lege koffertje en daarna die trap tegen de deur.
KIRK
Flink wat scenes in de revival. En terecht. Same old same old. 'Raar' en onverwacht traanmomentje voor mij: toen hij bedankt werd met dat berichtje voor de prachtige lampjes aan het eind. Hij verdiende echt eens een bedankje.
HEEL AFLEVERING 4
Goddank, de revival eindigt met een goede aflevering. Na 2 en 3 was ik er bang voor dat het een grote teleurstelling zou blijven. Goed gedaan met dat open einde. Geeft mensen zelf iets in te vullen en na te praten en meningen te ventileren. Flink wat jankmomenten zaten erin. Dank dank.
Ben het echt helemaal met je eens....En idd hoe Kirk het dorpsplein versierd had met als deur een deur naar wonderlandquote:Op maandag 28 november 2016 12:31 schreef Greys het volgende:
SPOILERS
SPOILERS
KLIK WEG
...
...
KLIK WEG DAN
...
Gelukkig zaten er nog flink wat leuke en ontroerende momenten in, maar over het algemeen had ik er meer van verwacht. Misschien omdat het zo lang heeft geduurd had ik niet gedacht dat sommige stukken zo afgeraffeld zouden lijken. (Snap wel dat het door de beschikbaarheid van de acteurs kwam, maar toch.)
Eerst maar even het negatieve, dan hebben we dat gehad en kan ik eindigen met het positieve
Daar hadden ze tien jaar geleden nooit last van en nu ineens wel? En sterker nog, alleen Rory had er last van, Lorelai, Kirk met z'n öööber, iedereen kon ongestoord bellen.
Eén liedje had leuk geweest. En verrassend. Voor mijn gevoel waren dit 24 liedjes, zo voelde het in elk geval. En dan gebracht door mensen die geen ene fuck met GG te maken hebben. Totaal overbodige en onnodige tijdsvulling.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ze haar voor mijn gevoel echt een kutkarakter hebben gegeven ineens. Waarom? Ze was volkomen onsympathiek ineens. Ik vond het ineens een onaardig wicht. Bijna de hele tijd. Hoe ze met die Paul omging. Hoe ze met Logan de bezette man bleef rommelen. Dat vond ik vóór deze 4 nieuwe afleveringen dus al een vreemdgaande glijer (de bruidsmeisjes van zijn zus, remember?) dus dat is voor mij alleen maar versterkt.
En waar gaat ze in godsnaam van leven? Ze nam de 'baan' bij de krant aan maar die is onbetaald. Haar boek moet nog geschreven worden en is nog niet verkocht etc. Dus waar leeft ze van, op de zak teren van anderen? Of heb ik daar iets gemist?
LORELAI EN LUKE
Ook Lorelai vond ik tegenvallen. Dat recht in het gezicht van Luke liegen toen hij haar vroeg over die therapie met Emily. Echt? Nog steeds dat gemakkelijke liegen tegen hem? Dat zou ze toch niet meer doen?
En dat met die kinderen. Zij vroeg ineens of hij het had gewild. Hij zei nee. Ineens zaten ze alsnog bij Paris. Hoop geleuter over die draagmoeders en ineens was dat hele verhaaltje klaar en afgedaan.
Blijft Michel nou wel of niet? Heb ik er toevallig net doorheen geniest toen Lorelai tegen Michel zei dat ze gaan uitbreiden, dat pand van de nonnen gaan kopen en hij Lorelai om de nek valt en roept dat hij zijn nieuwe baan snel zal gaan opzeggen!? Weet Luke al dat ie van dat franchise gelul af is en dat Lorelai ZIJN geld gaat gebruiken? Blijft Sookie nou!?
Aflevering 2 en 3 waren echt prut. Voor mij. Daarin heb ik regelmatig (echt) het gevoel gehad dat ik wilde doorspoelen.
EMILY!
Geen dag ouder geworden ook. Superleuk gedaan met die scene in haar spijkerbroek. Prachtig verloop van hoe het met haar gaat, dat ze het anders wil, dingen voor haarzelf, haar nieuwe huis, afscheid van die totebelwijven die haar 'vriendinnen' waren op haar eigen manier, dat telefoongesprek met Lorelai's herinnering aan haar vader in the maill en Emily's woordenloze prachtige reactie daarop, zo mooi en subtiel gedaan, even die telefoon tegen haar borst en een zachte blik. En nu haar nieuwe zelfstandigheid.
En toch weer die 'ik leen je het geld als jij en Luke bij mij in de zomer komen en met kerst'. Wij (en zij) hadden niet anders verwacht en gewild.
EERBETOON AAN RICHARD
Bravo. Bravo. Bravo.
JESS
De goede band die hij nu met Luke heeft. Zijn volwassenheid. Fijn. Hoe hij Rory (wéér!) het goede pad op wees, het boek. En dan die blik door het raam. Hoe je met één blik een compleet verhaal kunt spelen, de kijkers naar een uitkomst/toekomst kunt laten raden. Prachtig gedaan.
PARIS
Zó hard lachen om Paris met haar lege koffertje en daarna die trap tegen de deur.
KIRK
Flink wat scenes in de revival. En terecht. Same old same old. 'Raar' en onverwacht traanmomentje voor mij: toen hij bedankt werd met dat berichtje voor de prachtige lampjes aan het eind. Hij verdiende echt eens een bedankje.
HEEL AFLEVERING 4
Goddank, de revival eindigt met een goede aflevering. Na 2 en 3 was ik er bang voor dat het een grote teleurstelling zou blijven. Goed gedaan met dat open einde. Geeft mensen zelf iets in te vullen en na te praten en meningen te ventileren. Flink wat jankmomenten zaten erin. Dank dank.
Ja dat dusquote:Op maandag 28 november 2016 12:31 schreef Greys het volgende:
SPOILERS
SPOILERS
KLIK WEG
...
...
KLIK WEG DAN
...
LORELAI EN LUKE
EMILY!
EERBETOON AAN RICHARD
Bravo. Bravo. Bravo.
JESS
PARIS
KIRK
HEEL AFLEVERING 4
Ze vindt dat ook niet prima.quote:Op maandag 28 november 2016 12:51 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het stuk met Logan ook niet kloppen, dat zij ineens de minnares is en dat prima vindt... (en ik vind het ook niet bij Logan passen om zo'n dubbelleven te hebben eigenlijk). En die one night stand met die wookie, heel erg on-Rory.
Zo, ep3 gezien. Nu kan ik me verheugen op ep4.
Jawel, want ze past haar plannen aan op de momenten dat hij met zijn verloofde samen is... Dat doe je niet als je seizoen-6-Rory bent (of seizoen 1-7 Rory).quote:Op maandag 28 november 2016 12:54 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ze vindt dat ook niet prima.
Hoezo past dat niet bij Logan?
Niemand werd aan een lijntje gehouden? Hij beloofde haar niets, was duidelijk dat hij met die Franse ging trouwen en dat t gewoon zo voor de lol/seks was. En zij ging daar nota bene helemaal in mee, dus vond ik t raar dat ze zo reageerde toen bleek dat die Franse bij hem ingetrokken was. Wat had ze dan verwacht? Dat hij zijn leven weer naar haar schikt? Typisch Gilmore girl gedrag (zie mijn eerdere postquote:Op maandag 28 november 2016 12:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jawel, want ze past haar plannen aan op de momenten dat hij met zijn verloofde samen is... Dat doe je niet als je seizoen-6-Rory bent (of seizoen 1-7 Rory).
En niet bij Logan passen; hij behandelde zijn scharrels altijd als scharrels. Voor Rory was (en is) hij altijd heel lief, ik vind dat niet passen bij het haar aan het lijntje houden verhaal.
Ja. Echt goed gedaan van de schrijvers ook. En van de actrice. Zeer goed gedaan. Superverhaallijn!quote:Op maandag 28 november 2016 12:57 schreef DarkElf het volgende:
De ster van de 4 afleveringen was voor mij gewoon Emily, die heeft echt een verhaal gekregen ook: van treurende weduwe naar iemand die zichzelf herpakt en doorgaat. Voor mijn gevoel was dat het enige afgeronde verhaal en ook heel goed neergezet.
Ik vond het alsof ze meer wilde van Logan, maar dat niet kon krijgen. En dat je dan maar pakt wat je kan krijgen, want ook al is ze Rory, ze is ook maar een mens natuurlijk. En daarom moest het ook echt voorbij zijn toen ze bij hem introk. MET PIJN EN TRANEN IN HAAR HART, JONGENS.quote:Op maandag 28 november 2016 13:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Niemand werd aan een lijntje gehouden? Hij beloofde haar niets, was duidelijk dat hij met die Franse ging trouwen en dat t gewoon zo voor de lol/seks was. En zij ging daar nota bene helemaal in mee, dus vond ik t raar dat ze zo reageerde toen bleek dat die Franse bij hem ingetrokken was. Wat had ze dan verwacht? Dat hij zijn leven weer naar haar schikt? Typisch Gilmore girl gedrag (zie mijn eerdere post)
Nou, ik vind het typisch Logan.quote:Op maandag 28 november 2016 12:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jawel, want ze past haar plannen aan op de momenten dat hij met zijn verloofde samen is... Dat doe je niet als je seizoen-6-Rory bent (of seizoen 1-7 Rory).
En niet bij Logan passen; hij behandelde zijn scharrels altijd als scharrels. Voor Rory was (en is) hij altijd heel lief, ik vind dat niet passen bij het haar aan het lijntje houden verhaal.
méh zie wat je bedoelt ja, maar toch vind ik t stom van Rory, heel naïef. En van iemand van in de dertig zou je meer mogen verwachten.quote:Op maandag 28 november 2016 13:02 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik vond het alsof ze meer wilde van Logan, maar dat niet kon krijgen. En dat je dan maar pakt wat je kan krijgen, want ook al is ze Rory, ze is ook maar een mens natuurlijk. En daarom moest het ook echt voorbij zijn toen ze bij hem introk. MET PIJN EN TRANEN IN HAAR HART, JONGENS.
Ik geloof dat affaires boven de 30 toch best geregeld voorkomenquote:Op maandag 28 november 2016 13:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
méh zie wat je bedoelt ja, maar toch vind ik t stom van Rory, heel naïef. En van iemand van in de dertig zou je meer mogen verwachten.
Ik kan er nog wel 10 met de neus aanwijzen die ouder zijn en het doen of hebben gedaan hoorquote:Op maandag 28 november 2016 13:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
méh zie wat je bedoelt ja, maar toch vind ik t stom van Rory, heel naïef. En van iemand van in de dertig zou je meer mogen verwachten.
Tuurlijk! Maar naïef erin gaan vind ik dan ook wel apart. Je moet tegen die tijd toch wel weten hoe de wereld werkt.quote:Op maandag 28 november 2016 13:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik geloof dat affaires boven de 30 toch best geregeld voorkomen
Ik denk dat ze het allemaal wel weten, maar het is stiekem hopen op meer of toch nog.quote:Op maandag 28 november 2016 13:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar naïef erin gaan vind ik dan ook wel apart. Je moet tegen die tijd toch wel weten hoe de wereld werkt.
Wrs. maar goed, ik heb er zelf nooit mee te maken gehad dus snap er weinig van. Imo behandel je jezelf erg minderwaardig door je zo op de tweede plaatst te laten zetten en stiekem te hopen op meer. Je leeft je leven ook niet vol denk ik dan. Maar goed, soit, t zal aan mij liggen hoorquote:Op maandag 28 november 2016 13:09 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het allemaal wel weten, maar het is stiekem hopen op meer of toch nog.
Is ook zo.quote:Op maandag 28 november 2016 13:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wrs. maar goed, ik heb er zelf nooit mee te maken gehad dus snap er weinig van. Imo behandel je jezelf erg minderwaardig door je zo op de tweede plaatst te laten zetten en stiekem te hopen op meer. Je leeft je leven ook niet vol denk ik dan. Maar goed, soit, t zal aan mij liggen hoor![]()
Combinatie van commitment issues waardoor het wel veilig is te blijven hangen in iets wat toch nooit serieus wat zal worden, plus door 'what happens in Vegas' afspraken toch gevoel van gelijkwaardigheid hebben omdat je allebei kiest voor een soort friends with benefits-arrangement. Zolang je daar echt achter staat (of jezelf dat wijs maakt) is er geen sprake van een tweede plaats.quote:Op maandag 28 november 2016 13:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wrs. maar goed, ik heb er zelf nooit mee te maken gehad dus snap er weinig van. Imo behandel je jezelf erg minderwaardig door je zo op de tweede plaatst te laten zetten en stiekem te hopen op meer. Je leeft je leven ook niet vol denk ik dan. Maar goed, soit, t zal aan mij liggen hoor![]()
Nee? Dat bedoel ik helemaal niet dat je leven pas vol is als je een relatie hebt? Zie ook niet helemaal hoe je dat eruit kunt halen.quote:Op maandag 28 november 2016 13:16 schreef Maartel het volgende:
[..]
Combinatie van commitment issues waardoor het wel veilig is te blijven hangen in iets wat toch nooit serieus wat zal worden, plus door 'what happens in Vegas' afspraken toch gevoel van gelijkwaardigheid hebben omdat je allebei kiest voor een soort friends with benefits-arrangement. Zolang je daar echt achter staat (of jezelf dat wijs maakt) is er geen sprake van een tweede plaats.
Wat betreft je leven vol leven.. dat gaat ook maar uit van een veronderstelling dat je leven pas vol en volmaakt is met een relatie. Voor iemand die voornamelijk op haar carrière gericht was/is en veel rondreist is het hebben van wat aangenaam gezelschap zonder 'strings attached' in iedere stad misschien zeker zo prettig.
Dat is ook zo ja.quote:Op maandag 28 november 2016 13:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ergens had ik wel verwacht dat Rory 'gefaald' was in haar carriere en ergens vind ik dat ook wel verfrissend. Komt tenminste niet alles dr aanwaaien zeg maar.
Daarom stond het tussen aanhalingstekens. Zelf ziet ze het volgens mij wel zo. Ze werkt iig niet bij de krant waar voor ze zou willen werken etc.quote:Op maandag 28 november 2016 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Apart, ik zie Rory niet als gefaald. Ze heeft amazeballs dingen gedaan en nu doet ze die even niet. Kan ze elk moment weer mee beginnen en dit zou er ook wel 1 kunnen zijn, in disguise.
welke amazaballs dingen dan? Behalve 3 gepubliceerde stukken ofzo?quote:Op maandag 28 november 2016 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Apart, ik zie Rory niet als gefaald. Ze heeft amazeballs dingen gedaan en nu doet ze die even niet. Kan ze elk moment weer mee beginnen en dit zou er ook wel 1 kunnen zijn, in disguise.
Ze verbrak het contact omdat de verloofde bij Logan was ingetrokken, anders was ze er gewoon mee doorgegaan denk ik.quote:Op maandag 28 november 2016 13:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik snap die karaktermoord van Rory niet zo. Ten eerste zit er bijna tien jaar tussen eind S7 en de revival, dus in zo'n periode kan een mens wel wat veranderen. We weten ook niet hoe die affaire überhaupt is begonnen en wie er mee kwam. Daarnaast is het juist fijn om niet naar perfecte karakters te kijken vind ik. In het echte leven maken mensen ook fouten. Gaat er uiteindelijk om hoe ze ermee omgaan en dat heeft Rory wel goed gedaan. Ze verbrak het contact verder en ze ging schrijven op haar eigen voorwaarden. Vind haar leven ook niet zo gefaald eigenlijk.
Nou ja, voor die tijd leek ze ook verre van happy over de regeling. En er zijn wel meer mensen die een zetje in de goede richting nodig hebben. Betekent niet dat ze het dan niet zelf doet of zo. Alleen dat ze wat hulp nodig had, heeft iedereen wel eens.quote:Op maandag 28 november 2016 14:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze verbrak het contact omdat de verloofde bij Logan was ingetrokken, anders was ze er gewoon mee doorgegaan denk ik.
En ze ging schrijven omdat Jess het zei.. Allebei niet bepaald op eigen initiatief.
Ik had Rory graag nog aardig gevonden. Maar irl had ik zo'n vrouw die het met drie mannen tegelijk doet waarvan eentje bezet en eentje die ze waardeloos behandelt ook niet aardig gevonden.
Daarbij teert ze naar mijn smaak veel te makkelijk op andermans zak.
Ik snap echt wat je bedoelt, maar als je daarbij dus optelt dat ze ook nog die Paul als een waardeloos vod behandelde en dan ook nog rommelde met die Wookie vond ik het zelf gewoon echt teveel van het niet-goede.quote:Op maandag 28 november 2016 14:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nou ja, voor die tijd leek ze ook verre van happy over de regeling. En er zijn wel meer mensen die een zetje in de goede richting nodig hebben. Betekent niet dat ze het dan niet zelf doet of zo. Alleen dat ze wat hulp nodig had, heeft iedereen wel eens.
Nee, hij moet van zijn familie met Odette trouwen, en doet dat.quote:Op maandag 28 november 2016 14:56 schreef Tegan het volgende:
Hoezo pakt ze alles wat ze pakken kan bij Logan. Ik denk dat Logan alles zou laten vallen als Rory met hem wilde trouwen.
hij gaat door met zijn leven omdat rory niet wilde, hij heeft allang aangegeven dat ze alles voor hem is en dat hij alles achter wilt laten als ze hem wel wildequote:Op maandag 28 november 2016 14:58 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nee, hij moet van zijn familie met Odette trouwen, en doet dat.
Hoe ze Paul behandelde vond ik ook niet kunnen, of ze hadden een open relatie, maar daar ga ik niet vanuit. Praat haar gedrag dus verder niet goed. Snap ook goed dat mensen zich er aan storen. Zelf stoort het me gelukkig niet, gezien ik het realistische aspect erin zie. Maar snap je zekerquote:Op maandag 28 november 2016 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap echt wat je bedoelt, maar als je daarbij dus optelt dat ze ook nog die Paul als een waardeloos vod behandelde en dan ook nog rommelde met die Wookie vond ik het zelf gewoon echt teveel van het niet-goede.
Plus dus zo makkelijk overal en nergens wonen en de koelkast leegvreten en dan een onbetaalde baan aannemen. Ging me te simpel. Ook daar hield ze nul rekening met anderen.
Sorry
Negen jaar geleden, ja. That ship has sailed. Ik geloof wel dat Logan Rory nog speciaal vindt, maar trouwen met Odette gaat hijquote:Op maandag 28 november 2016 15:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij gaat door met zijn leven omdat rory niet wilde, hij heeft allang aangegeven dat ze alles voor hem is en dat hij alles achter wilt laten als ze hem wel wilde
Niet als Rory zijn Emily wil spelen.quote:Op maandag 28 november 2016 14:58 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nee, hij moet van zijn familie met Odette trouwen, en doet dat.
Ik vind dat met Paul ook niet echt okay, maar mensen doen alsof Rory nog het perfect stille meisje van 15 jaar moet zijn. Ze doet verder echt geen gekke dingen, maar heel normale menselijke dingen. En misschien wel jUIST omdat ze dat meisje is geweest.quote:Op maandag 28 november 2016 15:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoe ze Paul behandelde vond ik ook niet kunnen, of ze hadden een open relatie, maar daar ga ik niet vanuit. Praat haar gedrag dus verder niet goed. Snap ook goed dat mensen zich er aan storen. Zelf stoort het me gelukkig niet, gezien ik het realistische aspect erin zie. Maar snap je zeker
ik vond t allemaal erg 'quarter life crisis' achtig over komen. Wrs omdat ze een braaf kind was, minus dat jaar dat ze van yale ging.quote:Op maandag 28 november 2016 15:03 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik vind dat met Paul ook niet echt okay, maar mensen doen alsof Rory nog het perfect stille meisje van 15 jaar moet zijn. Ze doet verder echt geen gekke dingen, maar heel normale menselijke dingen. En misschien wel jUIST omdat ze dat meisje is geweest.
In welke van de vier afl zei ze dat ze niet wilde en zei hij dat hij alles achter zou laten dan?quote:Op maandag 28 november 2016 15:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij gaat door met zijn leven omdat rory niet wilde, hij heeft allang aangegeven dat ze alles voor hem is en dat hij alles achter wilt laten als ze hem wel wilde
Doelde op de serie.quote:Op maandag 28 november 2016 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
In welke van de vier afl zei ze dat ze niet wilde en zei hij dat hij alles achter zou laten dan?
Ook als je een open relatie hebt is het belachelijk om het bestaan van zo iemand steeds letterlijk te vergeten.quote:Op maandag 28 november 2016 15:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hoe ze Paul behandelde vond ik ook niet kunnen, of ze hadden een open relatie, maar daar ga ik niet vanuit. Praat haar gedrag dus verder niet goed. Snap ook goed dat mensen zich er aan storen. Zelf stoort het me gelukkig niet, gezien ik het realistische aspect erin zie. Maar snap je zeker
Oh zo bedoel je.quote:
Leuke weetjes idd!quote:Op maandag 28 november 2016 15:42 schreef Greys het volgende:
http://thelightmedia.com/(...)s-a-year-in-the-life
Leuk stukje wel. Leuke weetjes. Dat die kerel die Doyle speelt zo succesvol is geworden irl vind ik tof
Ja precies. Waar hebben we het over man, 1 one night stand in haar hele leven als 32-jarigequote:Op maandag 28 november 2016 15:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vond t allemaal erg 'quarter life crisis' achtig over komen. Wrs omdat ze een braaf kind was, minus dat jaar dat ze van yale ging.
Daar moest ze nog wel eerst haar masters voor halen, dat kost tijd en heel veel geld.quote:Op maandag 28 november 2016 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als je een open relatie hebt is het belachelijk om het bestaan van zo iemand steeds letterlijk te vergeten.![]()
En ik snap met wat je bedoelt met het realistische, dat in het echte leven ook niet iedereen alles netjes doet (ik ook niet) maar juist met dat realistische in het achterhoofd had ik zo iemand in het echt ook een egoïstische trut gevonden.
Als ik haar moeder was had ik bv toch echt iets gezegd over een betaalde baan op Chilton afslaan voor een onbetaald baantje met twee fossielen. Leuk dat je je hart wilt volgen maar zolang dat nog niks oplevert betaal je op je 32e toch mooi mee aan het huishouden en neem je in de tussentijd de lerarenbaan maar, verwend nest!
JIJ VERGEET PAUL OOK ALquote:Op maandag 28 november 2016 15:50 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja precies. Waar hebben we het over man, 1 one night stand in haar hele leven als 32-jarige![]()
![]()
Alsof de helft in dit topic niet minimaal op 2 zit.
En dat met Logan, tja, ik kan er wel begrip voor opbrengen en snap de situatie, ook al is het niet netjes. Maar godsamme zeg, wat een vuile slet.
Oh ja dat is zo.quote:Op maandag 28 november 2016 15:51 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Daar moest ze nog wel eerst haar masters voor halen, dat kost tijd en heel veel geld.
Oh ja Cat Kirkquote:Op maandag 28 november 2016 15:42 schreef Greys het volgende:
http://thelightmedia.com/(...)s-a-year-in-the-life
Leuk stukje wel. Leuke weetjes. Dat die kerel die Doyle speelt zo succesvol is geworden irl vind ik tof
Jawel, maar volgens mij had ze ook niet zoveel opties. Ze ging zelfs naar dat bedrijf waar ze helemaal niet wilde werken, omdat ze geen andere optie had. Maar ja, die vonden haar ineens stomquote:Op maandag 28 november 2016 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja dat is zo.
Ondanks dat vind ik een onbetaalde baan aannemen onverstandig. Maar misschien gaat ze ervan uit dat haar boek instant best sneller wordt.
jij betrekt t meteen op seks 😃quote:Op maandag 28 november 2016 15:50 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja precies. Waar hebben we het over man, 1 one night stand in haar hele leven als 32-jarige![]()
![]()
Alsof de helft in dit topic niet minimaal op 2 zit.
En dat met Logan, tja, ik kan er wel begrip voor opbrengen en snap de situatie, ook al is het niet netjes. Maar godsamme zeg, wat een vuile slet.
Nou, dat doe ik niet... Ik was ook niet gericht tegen jou aan het praten of zo. Volgens mij was ik het veelal wel met jou eens zelfsquote:Op maandag 28 november 2016 16:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jij betrekt t meteen op seks 😃
Ik bedoel t zoekende, geen echte baan, geen idee wat ze wil, dat soort dingen. Ze had alles uitgestippeld en nu heeft ze geen idee.
Ja maar ja, ze zaten dan ook al constant achter haar aanquote:Op maandag 28 november 2016 16:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het was ook wel arrogant om daar zo onvoorbereid binnen te komen
Dat vond ik ook zo'n idiote verhaallijnquote:Op maandag 28 november 2016 16:00 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Jawel, maar volgens mij had ze ook niet zoveel opties. Ze ging zelfs naar dat bedrijf waar ze helemaal niet wilde werken, omdat ze geen andere optie had. Maar ja, die vonden haar ineens stom
je quote mij dus vandaar dat ik reageer 😊quote:Op maandag 28 november 2016 16:05 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik niet... Ik was ook niet gericht tegen jou aan het praten of zo. Volgens mij was ik het veelal wel met jou eens zelfs
als iemand zo hakkelend en ongedreven overkomt snap ik t wel.quote:Op maandag 28 november 2016 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo'n idiote verhaallijnZe stalken haar maanden en maanden en dan ineens nee laat maar? Wtf was dat.
Ja, eigenlijk alleen voor de "ja precies" waar ik mee begon. Waar ik het met je eens was dusquote:Op maandag 28 november 2016 16:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je quote mij dus vandaar dat ik reageer 😊
Gelukkig hebben wij iig onze liefde voor Rory&Jess nogquote:Op maandag 28 november 2016 16:09 schreef Greys het volgende:
Ik vins het juist gaaf, die verschillende gevoelens die we eraan overhouden.Zag het op Twitter ook al. Mensen die Rory altijd al een egoïstisch nest vonden, mensen die dat na de revival vinden, mensen die het absoluut niet vinden.
Dat is dan wel weer knap van de makers. Net als dat er bv veel TeamLogan waren en bleven terwijl ik en anderen het altijd al een vreemdgaande onbetrouwbare glijer vonden.Net als de verschillende meningen over Jess. Alleen over Dean was iedereen het eens geloof ik.
Ze had geen verhaal voorbereid idd maar ze had wrs niet verwacht dat ze ze überhaupt nog moest overtuigen en zichzelf moest verkopen. Gemakzucht idd wel een beetje. Maar van dat bedrijf vond ik de houding ook wel wat vreemd.quote:Op maandag 28 november 2016 16:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als iemand zo hakkelend en ongedreven overkomt snap ik t wel.
ok dan 😋quote:Op maandag 28 november 2016 16:09 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk alleen voor de "ja precies" waar ik mee begon. Waar ik het met je eens was dus
Wanneer mensen mij 100 keer vragen om eens langs te komen om met elkaar te praten om te zien wat we voor elkaar kunnen betekenen, kom ik daar ook "onvoorbereid" binnen hoor. Laat me eerst je verhaal maar eens horen,quote:Op maandag 28 november 2016 16:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het was ook wel arrogant om daar zo onvoorbereid binnen te komen
Weet je dat ik serieus net wilde gaan posten dat Rory Jess eigenlijk niet meer verdient, maar het toch maar niet deed.quote:Op maandag 28 november 2016 16:10 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij iig onze liefde voor Rory&Jess nogOf vind je Rory nu te stom voor Jess?
Ze heeft blijkbaar in die negen jaar ook niet veel uitgespookt? Een paar artikelen voor een betere krant, en helemaal in het begin de Obama-campagne? Dat is ook niet wat zij voor ogen heeft gehad, denk ik.quote:Op maandag 28 november 2016 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je dat ik serieus net wilde gaan posten dat Rory Jess eigenlijk niet meer verdient, maar het toch maar niet deed.![]()
Want ondanks alles horen ze bij elkaar. Sterker nog, ik denk dat ze weer een leuker persoon zou zijn met hem
Dat vroeg ik me idd ook af ja, wat heeft ze in godsnaam gedaan in die bijna tien jaar in dat appartement met de plakkerige muren?quote:Op maandag 28 november 2016 16:18 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ze heeft blijkbaar in die negen jaar ook niet veel uitgespookt? Een paar artikelen voor een betere krant, en helemaal in het begin de Obama-campagne? Dat is ook niet wat zij voor ogen heeft gehad, denk ik.
Maar nu ze met haar boek bezig is enzo wordt alles weer beter. Met een irritante Logan als baby daddy waar ze het soms weer mee doet, tot ze na 20 jaar eindelijk met LukeJess eindigt
Ja! Ik moest ook zo hard lachen hierom. Paris is echt een topperquote:Op maandag 28 november 2016 16:33 schreef Greys het volgende:
Deze gif
https://twitter.com/aprikii/status/802672602871308289
Dat!quote:Op maandag 28 november 2016 13:02 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik vond het alsof ze meer wilde van Logan, maar dat niet kon krijgen. En dat je dan maar pakt wat je kan krijgen, want ook al is ze Rory, ze is ook maar een mens natuurlijk. En daarom moest het ook echt voorbij zijn toen ze bij hem introk. MET PIJN EN TRANEN IN HAAR HART, JONGENS.
De Obama campagne duurde twee jaar, ze zal bij de herverkiezingscampagne ook we weer hebben meegedaan, dat zijn al vier jaar accounted for... stukkies schrijven voor Vice/Slate/whatever...quote:Op maandag 28 november 2016 16:18 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ze heeft blijkbaar in die negen jaar ook niet veel uitgespookt? Een paar artikelen voor een betere krant, en helemaal in het begin de Obama-campagne? Dat is ook niet wat zij voor ogen heeft gehad, denk ik.
Maar nu ze met haar boek bezig is enzo wordt alles weer beter. Met een irritante Logan als baby daddy waar ze het soms weer mee doet, tot ze na 20 jaar eindelijk met LukeJess eindigt
Ahhh, deze revival was eigenlijk ASP's middelvinger naar de makers van seizoen 7?quote:Op maandag 28 november 2016 17:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
De Obama campagne duurde twee jaar, ze zal bij de herverkiezingscampagne ook we weer hebben meegedaan, dat zijn al vier jaar accounted for... stukkies schrijven voor Vice/Slate/whatever...
Daarnaast heeft amy sherman palladino gezegd dat ze niet echt gelet heeft op seizoen zeven, alleen een paar plotpunten. De uiteindelijke plotlijn had gedeeltelijk seizoen zeven moeten zijn natuurlijk...
Dat hele stuk met Paris in de wc vond ik hilarisch (en herkenbaar, hoewel het natuurlijk een beetje over the top was)! Ik heb het toen dan ook direct teruggespoeld en nogmaals gekekenquote:Op maandag 28 november 2016 16:33 schreef Greys het volgende:
Deze gif
https://twitter.com/aprikii/status/802672602871308289
Dan hadden ze ook niet iedereen 9 jaar ouder moeten maken als dat de insteek wat was.quote:Op maandag 28 november 2016 17:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ahhh, deze revival was eigenlijk ASP's middelvinger naar de makers van seizoen 7?
Deels. Ik denk dat de lijn met love triangle Logan/Rory/Een naar voren geschoven dynasty partner er altijd wel inzat, en het boek schrijven op aanraden van Jess ook (want in seizoen zes al in de book publishing business als opzet), een huwelijk tussen Lorelai en Luke zou er ook gekomen zijn, en de zwangerchap van Logan (want het is echt wel van Logan, de Chris parallel is overduidelijk) ook.quote:Op maandag 28 november 2016 17:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ahhh, deze revival was eigenlijk ASP's middelvinger naar de makers van seizoen 7?
Dat had er fysiek toch niet uitgezien? Ik denk dat ze de ideeen die ze had heeft gebruikt voor zover ze konden, en ik denk dat de relatieve stilstand in de tussenliggende jaren daar een gevolg van is.quote:Op maandag 28 november 2016 17:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dan hadden ze ook niet iedereen 9 jaar ouder moeten maken als dat de insteek wat was.
Mwa 5 jaar of 9 jaar komen de meeste nog wel mee weg.quote:Op maandag 28 november 2016 17:43 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat had er fysiek toch niet uitgezien? Ik denk dat ze de ideeen die ze had heeft gebruikt voor zover ze konden, en ik denk dat de relatieve stilstand in de tussenliggende jaren daar een gevolg van is.
Waarom was dat ook al weer? Wel raar eigenlijk, zou ook geïrriteerd zijn danquote:Op maandag 28 november 2016 17:43 schreef Valerie. het volgende:
Nou die middelvinger zal er sowieso zijn, want het was toch hun serie en een stel andere flapdrollen heeft het af mogen maken. Ik zou daar ook absoluut niet blij mee zijn
Ze wilden een iitbreiding van het schrijversteam, onderhandeling liep stuk, amy en dan ontslagen en tijdens seizoen zeven alsnog vee nieuwe schrijvers aangenomen omdat t het nieuwe team niet lukte de juiste toon te vinden en het werk gedaan te krijgen.quote:Op maandag 28 november 2016 17:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Waarom was dat ook al weer? Wel raar eigenlijk, zou ook geïrriteerd zijn dan
Michel he...heeft ie wat aan z'n neus laten doen? Het leek ineens een soort van Michael Jackson-neus.quote:Op maandag 28 november 2016 17:50 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat een aantal totaal niet veranderd waren qua uiterlijk in al die tijd! Dat langharige bandlid van Zack bven Sookie. Michel ook amper. Oh wat erg, hoe heet Rory dr bff, die. Kan het duizend keer zeggen
En Emily natuurlijk, niet veranderd, maar ook Tyler. Taylor. Die dorpszeiksnor. Logan amper veranderd.
Zack was wel duidelijk ouder geworden haha. Dean en Jess wel veranderd maar ten goede, qua uiterlijk.
Had hij dat niet altijd al? Ik had ook al zitten Googlen, maar kon er niks over vinden...quote:Op maandag 28 november 2016 17:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Michel he...heeft ie wat aan z'n neus laten doen? Het leek ineens een soort van Michael Jackson-neus.
Ah ok, rare gang van zaken ja.quote:Op maandag 28 november 2016 17:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ze wilden een iitbreiding van het schrijversteam, onderhandeling liep stuk, amy en dan ontslagen en tijdens seizoen zeven alsnog vee nieuwe schrijvers aangenomen omdat t het nieuwe team niet lukte de juiste toon te vinden en het werk gedaan te krijgen.
De cast hoorde pas ruim na de laatste draaidag dat het na seizoen zeven gecancelled werd. Nooit afscheid genomen enzo.
Dat bandlid met die bril, geen idee hoe hij heet, zag er ook t zelfde uit.quote:Op maandag 28 november 2016 17:50 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat een aantal totaal niet veranderd waren qua uiterlijk in al die tijd! Dat langharige bandlid van Zack bven Sookie. Michel ook amper. Oh wat erg, hoe heet Rory dr bff, die. Kan het duizend keer zeggen
En Emily natuurlijk, niet veranderd, maar ook Tyler. Taylor. Die dorpszeiksnor. Logan amper veranderd.
Zack was wel duidelijk ouder geworden haha. Dean en Jess wel veranderd maar ten goede, qua uiterlijk.
Oh ja, die beetje verlegen nerd!quote:Op maandag 28 november 2016 18:09 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat bandlid met die bril, geen idee hoe hij heet, zag er ook t zelfde uit.
Oh ja Brianquote:Op maandag 28 november 2016 18:31 schreef kwakz0r het volgende:
Brian![]()
Ik vond Emily wel echt ouder geworden, vooral haar stem.
Jaaa! Echt. Dat is acteren, dat je met één blik alles kunt zeggen.quote:Op maandag 28 november 2016 18:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik was ontzettend Team Logan, maar ben in deze afleveringen toch geswitched naar Team JessZoals hij naar haar keek
![]()
ja helemaal mee eensquote:Op maandag 28 november 2016 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaa! Echt. Dat is acteren, dat je met één blik alles kunt zeggen.
Vond ik samen met Emily/Lorelai telefoontje het best gespeelde moment.
Eensquote:Op maandag 28 november 2016 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaa! Echt. Dat is acteren, dat je met één blik alles kunt zeggen.
Vond ik samen met Emily/Lorelai telefoontje het best gespeelde moment.
Nou, juist verfrissend dat ze behoorlijk egoïstisch blijkt te zijn, als 'zoekende' volwassene. Verder lijkt ze me een typisch gevalletje van bindingsangst. Niet zo gek als je zo vergroeit bent met je moeder. Dat lijkt me de reden dat het tussen haar en Logan tot nu toe toch niet echt werkt. Allebei zitten ze teveel vast aan waar ze vandaan komen en allebei zijn ze niet in staat zich echt daarvan los te maken en volledig voor de ander te gaan.quote:Op maandag 28 november 2016 15:03 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik vind dat met Paul ook niet echt okay, maar mensen doen alsof Rory nog het perfect stille meisje van 15 jaar moet zijn. Ze doet verder echt geen gekke dingen, maar heel normale menselijke dingen. En misschien wel jUIST omdat ze dat meisje is geweest.
Ook dat Luke er nog altijd exact hetzelfde uit ziet (houthakkershemd, Pet achterstevoren)... Meestal veranderen mannen hun stijl wel een beetje onder invloed van een vrouw...quote:Op maandag 28 november 2016 19:07 schreef Tegan het volgende:
Ik vond het ook jammer dat Luke en Lorelai 10 jaar stil hebben gestaan. Beetje ongeloofwaardig.
Dat ook ja... en nog steeds dezelfde communicatieproblemen. Maar misschien is dat wel realistisch. De meeste mensen veranderen niet zoveel.quote:Op maandag 28 november 2016 19:07 schreef Tegan het volgende:
Ik vond het ook jammer dat Luke en Lorelai 10 jaar stil hebben gestaan. Beetje ongeloofwaardig.
Dit! Lorelai was ook altijd heel egoistisch, eigenlijk, misschien door de grote offers die ze ook heeft moeten maken. Het is altijd haar voorbeels geweest.quote:Op maandag 28 november 2016 19:02 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Nou, juist verfrissend dat ze behoorlijk egoïstisch blijkt te zijn, als 'zoekende' volwassene. Verder lijkt ze me een typisch gevalletje van bindingsangst. Niet zo gek als je zo vergroeit bent met je moeder. Dat lijkt me de reden dat het tussen haar en Logan tot nu toe toch niet echt werkt. Allebei zitten ze teveel vast aan waar ze vandaan komen en allebei zijn ze niet in staat zich echt daarvan los te maken en volledig voor de ander te gaan.
Ja, ik kreeg echt zin om die pet van z'n hoofd te rammen. Grow up, man.quote:Op maandag 28 november 2016 20:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook dat Luke er nog altijd exact hetzelfde uit ziet (houthakkershemd, Pet achterstevoren)... Meestal veranderen mannen hun stijl wel een beetje onder invloed van een vrouw...
Hahaha. Dat had ik dan weer een beetje ongeloofwaardig gevonden. Het was er nooit de man naar in alle seizoenen om zich door een vrouw te laten veranderen. Lorelai heeft hem eerder in het zwart geprobeerd te krijgen en daar voelde hij zich doodongelukkig in. Dus ze nam hem zoals hij was. En is. Vond ik juist wel mooi en logisch.quote:Op maandag 28 november 2016 20:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ook dat Luke er nog altijd exact hetzelfde uit ziet (houthakkershemd, Pet achterstevoren)... Meestal veranderen mannen hun stijl wel een beetje onder invloed van een vrouw...
Goed gevonden!quote:Op dinsdag 29 november 2016 08:25 schreef kwakz0r het volgende:
Over Michel: de scene waar dat uitgespeeld wordt is er vawege lengte uitgeknipt.
http://www.gilmorenews.co(...)career-satisfaction/
dat is zonde zeg, zo'n scene had zoveel meer toegevoegd dat die tenenkrommende musical.quote:Op dinsdag 29 november 2016 08:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed gevonden!
(wtf, en dan die musical zo lang houden)
Onbegrijpelijk. Die musical had ook één liedje kunnen zijn ipv honderdvierentwintig. Het verhaal met Michel liep juist zo mooi met zijn begrijpelijke twijfels, hun lieve scène in the secret bar, en toen ineens niks meer. Amy heeft wat dat betreft echt verkeerde prioriteiten gehad. Cameo's van haar non-GG vriendjes voorrang geven. Doos!quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat is zonde zeg, zo'n scene had zoveel meer toegevoegd dat die tenenkrommende musical.
YUUUUUSSSSHHHHquote:Op dinsdag 29 november 2016 00:51 schreef Greys het volgende:
https://www.buzzfeed.com/(...)bkPNzobB#.gve4AJdX2r
Maar is er dan succesvol geboden op dat pand? Want er waren meer kapers op de kust volgens de nonnen. Het zal idd wel, maar dat die scène er uit is geknipt ten koste van de drie weken durende musical is echt zonde.quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:54 schreef Valerie. het volgende:
Oh en Michel, ze kocht dat nonnenhuis toch juist zodat Michel daar lekker meer te doen zou hebben ook? Ik ging er dus wel gewoon vanuit dat hij zou blijven.
Ja, ze hadden het beter moeten doen, maar 't was wel implied en daar kunnen we gewoon vanuit gaan denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2016 10:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is er dan succesvol geboden op dat pand? Want er waren meer kapers op de kust volgens de nonnen. Het zal idd wel, maar dat die scène er uit is geknipt ten koste van de drie weken durende musical is echt zonde.
Hmmm het is natuurlijk niet zo dat er onnodige scenes in zaten die veel te lang waren....quote:Op dinsdag 29 november 2016 08:25 schreef kwakz0r het volgende:
Over Michel: de scene waar dat uitgespeeld wordt is er vawege lengte uitgeknipt.
http://www.gilmorenews.co(...)career-satisfaction/
Die laatste gifquote:Op dinsdag 29 november 2016 00:51 schreef Greys het volgende:
https://www.buzzfeed.com/(...)bkPNzobB#.gve4AJdX2r
Tweets plakken lukt ook al nietquote:Op dinsdag 29 november 2016 10:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Edit: Ligt het aan mij of Fok gek aan het doen met quotes. Hij had er nu ook nog een hele andere post van Greys bijgepakt.
Dit dus ja. Heel veel antwoorden die mensen zoeken zijn gewoon implied, dat is ook wel een beetje hun stijl van schrijven. Intelligente manier van schrijven, zodat ze wel de antwoorden geven, maar mensen er wel een beetje voor na moeten denken. Of dat ze het in ieder geval kunnen invullen zoals ze het zelf willen invullen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 10:11 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja, ze hadden het beter moeten doen, maar 't was wel implied en daar kunnen we gewoon vanuit gaan denk ik
Haha, waarom zeg je sorryquote:Op dinsdag 29 november 2016 11:48 schreef Greys het volgende:
Intelligente manier van schrijven, behalve dan dat er daadwerkelijk gewoon een scene is opgenomen die wel Michel en Lorelai de spa liet kopenMaar die moest dus geschrapt voor de musical.
Ik vind dat geen intelligente manier van schrijven. Sorry. Alweer
Juist een leuke inside joke. Die vader werd regelmatig genoemd in de originele serie, maar we zagen m nooit. Dat we hem nu 1 seconde zagen was gewoon een antwoord daarop. Vond dat juist een positief ietsquote:Als minpunt wil ik nog wel het Lane verhaal toevoegen: had echt veel meer aandacht mogen krijgen. En opeens heeft Lane een vader? Die 1 seconde in beeld is nog ook. In de eerste 7 seizoenen werden voor elke scheet verre familieleden uit Korea ingevlogen, maar over een vader hebben we nooit iets gehoord. En in de revival is vader opeens aanwezig bij een random town feestje?
Daar zag hij er echt zo lekker uitquote:Op dinsdag 29 november 2016 13:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan zo geen gifje vinden van dat moment dat Logan uit bed stapt![]()
En hoe hij naar Rory keek was ook
Nee hoor, alleen in een van de eerste afleveringen heeft ze het woord 'vader' een keer gezegd. Later in dat seizoen wel eens 'my parents' en daarna was het alleen maar moeder.quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Juist een leuke inside joke. Die vader werd regelmatig genoemd in de originele serie, maar we zagen m nooit. Dat we hem nu 1 seconde zagen was gewoon een antwoord daarop. Vond dat juist een positief iets
Nooooooooooooooquote:Op dinsdag 29 november 2016 13:47 schreef DarkElf het volgende:
Vond dit wel leuk bedacht, alleen t einde is natuurlijk niet helemaal duidelijk nog:
https://pbs.twimg.com/media/CySUrQcXcAA_xPk.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CySUrQaWQAAWYpp.jpg
Latere seizoenen ook nog af en toe hoor, maar agree to disagreequote:Op dinsdag 29 november 2016 14:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen in een van de eerste afleveringen heeft ze het woord 'vader' een keer gezegd. Later in dat seizoen wel eens 'my parents' en daarna was het alleen maar moeder.
Nouja, is niet echt iets waar je het eens of oneens over kan zijn, maar om nou alle seizoenen te screenen op Lane's vader vind ik ook wat ver gaan.quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Latere seizoenen ook nog af en toe hoor, maar agree to disagree
oe ja...hij heeft een heel goed lichaam inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2016 13:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voor mijn part doet ze een trioquote:
Okay, nou ja, de meeste mensen hebben dus wel een voorkeurquote:Op dinsdag 29 november 2016 14:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Voor mijn part doet ze een trioin de R-rated versie: Gilmore Girls Go Wild
Maar serieus, nee. On screen chemistry met Milo was beter, maar Matt is meer mijn type, en ik heb noch iets tegen rich boys, noch tegen bad boys.
Ik was niet anti Jess toen hij haar zogenaamd aanrandde op dat feest of wegging zonder bericht, en niet anti Logan omdat hij alle beuidsmeisjes gehad had. Neh. Don't care. Als het Dean maar niet was.
Ja je hebt ook eigenlijk wel gelijk als je het zo op een rijtje zet, dat van dat afwijzen van de sollicitantes was ik vergeten.quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Haha, waarom zeg je sorryAlleen maar leuk hoe mensen alles anders kunnen zien. Natuurlijk hadden ze die scene erin kunnen plakken, maar voor mij was het zo al duidelijk zat. Ze hoorde dat Michel weg ging omdat hij uitbreiding wou/verandering wou, zij ziet een gebouw wat haar wel nieuwe opties geeft en vraagt haar moeder om het nodige geld (nadat de nonnen hebben gezegd dat ze de ownership liever in Stars Hollow laten en elk acceptabel bod wel accepteren) om het gebouw te kopen. Gezien Michel alle vervangers van hem (die ze aan het interviewen waren) afkeurde kun je ook al gaan denken dat hij sowieso wel was gebleven. Nu met nieuwe opties helemaal. Maar zo zie ik het in ieder geval, snap ook hoe anderen misschien meer bevestiging hadden gezien
Op Twitter is er inmiddels ook #TeamTheArmsOfJessquote:Op dinsdag 29 november 2016 14:53 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Okay, nou ja, de meeste mensen hebben dus wel een voorkeurDus sluit je gewoon gezellig aan bij TEAM JESS FUCK YES!!!!!
De musical zat in een andere aflevering hè? Dus ik denk niet dat daar tijdswinst gehaald had kunnen worden voor de Michel-scène.quote:Op dinsdag 29 november 2016 11:48 schreef Greys het volgende:
Intelligente manier van schrijven, behalve dan dat er daadwerkelijk gewoon een scene is opgenomen die wel Michel en Lorelai de spa liet kopenMaar die moest dus geschrapt voor de musical.
Ik vind dat geen intelligente manier van schrijven. Sorry. Alweer
Oh dan dat hele Life or Death Brigade toneelstukquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
De musical zat in een andere aflevering hè? Dus ik denk niet dat daar tijdswinst gehaald had kunnen worden voor de Michel-scène.
Ja ik vond dat wel even leuk, maar erg zonde van de tijd. Dat had ook makkelijk met de helft gekund.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan dat hele Life or Death Brigade toneelstukDat duurde mij ook te lang.
Die gasten hadden meer screentijd in totaal dan Jess, voor mijn gevoelquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:24 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja ik vond dat wel even leuk, maar erg zonde van de tijd. Dat had ook makkelijk met de helft gekund.
Dat ging volkomen langs me heen, maar ik heb latere seizoenen ook nog niet gezien.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan dat hele Life or Death Brigade toneelstukDat duurde mij ook te lang.
hoezo? er staat niets wat niet waar is? (minus t feit dat rory nee zei op t huwelijksaanzoek)quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg hè, ik vind het een belediging voor Emily en Richard
Dat viel me ook zo tegen.. Ik dacht dat hier stond dat hij in drie afleveringen kwam, wachten wachten wachten... HELEMAAL NIET WAAR. En uiteindelijk 10 seconden in beeld geweest totaalquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gasten hadden meer screentijd in totaal dan Jess, voor mijn gevoel
Dan Jess en Dean bij elkaar, denk ik zelfsquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gasten hadden meer screentijd in totaal dan Jess, voor mijn gevoel
Heb jij gewoon meerdere seizoenen overgeslagen?quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:27 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat ging volkomen langs me heen, maar ik heb latere seizoenen ook nog niet gezien.
(Ergens wel interessant dat je dan toch een klein stukje nog als casual kijker kunt beleven.. en dan gelijk iets waarvan je denkt 'WTF zit ik te kijken???')
Ik ging er maar een beetje vanuit dat die scène of een oude scène uit GG spiegelde of een referentie was naar één of andere legendarische film, want in zijn context hier kon ik er niks mee.
Nou die Dean kan me weinig interesseren, die heeft ook totaal niets meer toe te voegen dan gewoon even hallo zeggen omdat wij dat even leuk vinden.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan Jess en Dean bij elkaar, denk ik zelfs
Hebben ze elkaar wel ontmoet op Yale? Want Emily is geen Yale alumni.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoezo? er staat niets wat niet waar is? (minus t feit dat rory nee zei op t huwelijksaanzoek)
Ach, hij heeft toch een grote invloed gehad op haar ontwikkeling. Ik betwijfel of dat geldt voor die flierefluiters van de Life and death brigade.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:31 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nou die Dean kan me weinig interesseren, die heeft ook totaal niets meer toe te voegen dan gewoon even hallo zeggen omdat wij dat even leuk vinden.
"She met Richard at a Yale college party, when he was engaged to Pennilyn Lott. Emily was the "other woman" until Richard broke it off with his fiance after she "showed up to the party in that blue dress."quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben ze elkaar wel ontmoet op Yale? Want Emily is geen Yale alumni.
Ja volgens mij wel! Hadden ze het daar niet over bij die wedstrijd toen, nee, toen ze Rory stiekem meenamen naar Yale toen ze nog naar Harvard wilde geloof ikquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hebben ze elkaar wel ontmoet op Yale? Want Emily is geen Yale alumni.
Ahquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
"She met Richard at a Yale college party, when he was engaged to Pennilyn Lott. Emily was the "other woman" until Richard broke it off with his fiance after she "showed up to the party in that blue dress."
Ja, maar hij doet er nu gewoon echt niet mee toe in het hele verhaalquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ach, hij heeft toch een grote invloed gehad op haar ontwikkeling. Ik betwijfel of dat geldt voor die flierefluiters van de Life and death brigade.
Oh nee die feiten kloppen, maar de liefde tussen Richard en Emily is (wat mij persoonlijk betreftquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoezo? er staat niets wat niet waar is? (minus t feit dat rory nee zei op t huwelijksaanzoek)
Roloquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee die feiten kloppen, maar de liefde tussen Richard en Emily is (wat mij persoonlijk betreft) niet te vergelijken met RoLo. Maar dat komt natuurlijk omdat ik die twee samen vreselijk vindt. Halen het slechtste in elkaar naar boven voor mijn gevoel. Dat gezuip destijds van Logan, dat jatten van die boot, dat vreemdgaan, ik vond ze alles behalve goed samen. Jess en Rory haalden wel het goede in elkaar naar boven.
In het netflix topic staat iemand die nog nooit (!) een normale aflevering zag, geen idee had wie wie is en toch deze 4 nieuwe keek en leuk vond. IK SNAP DAT NIETquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:31 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Heb jij gewoon meerdere seizoenen overgeslagen?Dat zou ik echt nooit doen
oh helemaal niet mee eens maar soit, met iemand praten van Team Jess is zinloosquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee die feiten kloppen, maar de liefde tussen Richard en Emily is (wat mij persoonlijk betreft) niet te vergelijken met RoLo. Maar dat komt natuurlijk omdat ik die twee samen vreselijk vindt. Halen het slechtste in elkaar naar boven voor mijn gevoel. Dat gezuip destijds van Logan, dat jatten van die boot, dat vreemdgaan, ik vond ze alles behalve goed samen. Jess en Rory haalden wel het goede in elkaar naar boven.
quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:38 schreef DarkElf het volgende:
met iemand praten van Team Jess is zinloos
Haha want ik heb gewoon gelijk, snap dat je dan geen weerwoord hebtquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
En de rest negeer ik.
Want Emily. Want Richard.![]()
![]()
Nouja overgeslagen... ik zit er nog midden in, maar was te nieuwsgierig naar de revival, en heb door de jaren heen al zo veel spoilers gehoord dat ik sowieso niet direct meer voor de afloop naar seizoen 1 t/m 7 kijk.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:31 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Heb jij gewoon meerdere seizoenen overgeslagen?Dat zou ik echt nooit doen
Hij nam t voor haar op toen Lorelei al in dik de dertig was, mag het dan ook een keer?quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:46 schreef Valerie. het volgende:
Nou nou nou, Emily en Richard hielden wel echt van elkaar. Dat wordt sowieso al duidelijk doordat hij zijn fiancee liet lopen en met Emily ging trouwen, ook al wilde zijn moeder dat pertinent niet. Verder was hij een stomme momma's boy, maar hij ging later wel tegen haar in toch? En Emily heeft er ook heeeeeel lang niets van gezegd, en Richard zag het gewoonweg niet omdat het een man is, en dan ook nog een die zijn moeder op een pedestal zette.
Dat gedate met die chick valt niet goed te praten, en hij is echt niet de eerste man die met pensioen gaat om erachter te komen dat dat echt niets voor hem is. Volgens mij stond Emily ook wel achter zijn nieuwe bedrijf, ze vond het zelf ook schijtirritant dat hij constant thuis was ineens.
Dit dus.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh helemaal niet mee eens maar soit, met iemand praten van Team Jess is zinloos
Bovendien, zo goed was de relatie tussen Emily and Rchard ook niet hoor, hij deed wat hij wilde, ging al 39 jaar lunchen met Pennilynn maar vergat dat te melden, nam t zelden voor haar op tegen zijn moeder, was menigmaal zeer minachtend over haar "clubjes", beloofde met pensioen te gaan maar ging toen nog meer reizen en had ook nog eens vaak weinig oog voor wat zij betekende voor zijn huis/huishouden/etc etc waardoor hij gewoon de afwezige werkende man kon zijn.
Ze hielden absoluut heel veel van elkaar, maar laten we nu niet doen of hun relatie perfect was
Ik zou willen dat ik het weer voor de eerste keer keekquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja overgeslagen... ik zit er nog midden in, maar was te nieuwsgierig naar de revival, en heb door de jaren heen al zo veel spoilers gehoord dat ik sowieso niet direct meer voor de afloop naar seizoen 1 t/m 7 kijk.
Eventjes 4 afleveringen kijken viel wat beter te behappen dat eerst nog 3 en half seizoen afkijken.. da's een langetermijn-project
Neh. Tuurlijk had ook de relatie van Richard en Emily z'n downs. Zoals elke relatie.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Haha want ik heb gewoon gelijk, snap dat je dan geen weerwoord hebt
zoveel anders dan richard was hij niet eigenlijkquote:Op dinsdag 29 november 2016 16:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Neh. Tuurlijk had ook de relatie van Richard en Emily z'n downs. Zoals elke relatie.
Maar Logan heb ik altíjd een lul gevonden, nooit gesnapt wat ze daarin zag. Daarom voor mij niet te vergelijken.
Ik weiger toch Richard een lul te vinden. Sorry. En Logan vind ik er toch echt eentje. Wil niet zeggen dat ik gelijk heb natuurlijk, maar zo voelt het.quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zoveel anders dan richard was hij niet eigenlijkmeer extreem misschien, zeker qua vreemdgaan, maar iig nam ie t direct voor haar op tegen zijn moeder/opa.
Rory deed het ook met Dean toen hij serieus was met Lindsay. Wat vond je daarvan dan?quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weiger toch Richard een lul te vinden. Sorry. En Logan vind ik er toch echt eentje. Wil niet zeggen dat ik gelijk heb natuurlijk, maar zo voelt het.
Ergens verdienen Rory en Logan elkaar wel. Want Rory vond ik dit laatste seizoen ook niet leuk meer.
Toen vond ik Rory en Dean ook klootzakken. Allebei. Geloof ik, weet niet meer hoe dat destijds voelde eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:51 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Rory deed het ook met Dean toen hij serieus was met Lindsay. Wat vond je daarvan dan?
ja klopt, echt zo'n smalltown boy, bah.Jaloers kreng was t.quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:57 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb Dean altijd een jealous bitch gevonden die Rory probeerde tegen te houden wat van zichzelf te maken.
quote:In 2012, Bledel began dating her Mad Men co-star Vincent Kartheiser. Bledel and Kartheiser announced their engagement in March 2013. They were married in California in June 2014. In May 2016, Bledel's representative confirmed she gave birth to their first child, a son, in fall 2015
quote:It was her co-star on the drama, Scott Patterson, who happened to reveal the big news in an interview with Glamour.
Ah. Nee dan houdt dat op.quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
In 2012, Bledel began dating her Mad Men co-star Vincent Kartheiser.[32] Bledel and Kartheiser announced their engagement in March 2013.[33] They were married in California in June 2014.[34] In May 2016, Bledel's representative confirmed she gave birth to their first child, a son, in fall 2015
Nah, ze kan heus gewoon nog een tiny Jess gaan maken. Voor onsquote:
Ja. Ooit. Als ze beseft heeft dat dr huidige babydaddy niet de ware is en daar weg is. OH DAT ZOU FULL FULLER FULLST CIRCLE ZIJNquote:Op dinsdag 29 november 2016 17:40 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nah, ze kan heus gewoon nog een tiny Jess gaan maken. Voor ons
Nieuwe vrouw met volgens mij twee kids en een derde op komst?quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:28 schreef Tegan het volgende:
Was Dean nu nog bij Lindsay in de revival of had hij een nieuwe vrouw?
quote:Op dinsdag 29 november 2016 13:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht zelfs 3 met een 4e op komstquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nieuwe vrouw met volgens mij twee kids en een derde op komst?
quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:49 schreef loezzzje het volgende:
^ een 4de op komst volgens mij. als ik me niet vergis heette ze Jenny. denk niet dat we haar kennen.
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
moet je even het ellentube filmpje zoeken van milo strips down (voor een soort vaag spelletje met miley cyrus voor het goede doel).quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En Michel was trouwens ook behoorlijk afgetraind, viel me op toen bij die zwembadscene.
Helaas geen shirtless Jess, anders was ik van de bank gegleden.
Bohquote:Op dinsdag 29 november 2016 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
moet je even het ellentube filmpje zoeken van milo strips down (voor een soort vaag spelletje met miley cyrus voor het goede doel).
http://ellentube.com/videos/0-qchcpi50/
tadaaa.... inclusief blote kont shot als achtergrond
Gah.quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
moet je even het ellentube filmpje zoeken van milo strips down (voor een soort vaag spelletje met miley cyrus voor het goede doel).
Wauwquote:Op dinsdag 29 november 2016 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh die is ZEKER aan te raden Greys, alleen moet je van tevoren wel even een lading Kleenex aanschaffen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 22:17 schreef Greys het volgende:
De nieuwe serie met hem krijgt echt achterlijk goede ratings overal zeg. 8.8 imdb en 92% op rotten tomatoes. Ook maar eens zien hoe ik die kan kijken..
Hoe kijk je die dan?quote:Op dinsdag 29 november 2016 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh die is ZEKER aan te raden Greys, alleen moet je van tevoren wel even een lading Kleenex aanschaffen.
Een vriend van een vriendin van me zit in de serie en zo heb ik m'n six degrees of Milo te pakken.![]()
Ja, de teckel, verkleed als een piraat!quote:Op dinsdag 29 november 2016 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kijk je die dan?
'Lenen' van de laptop van de teckel van de tante van de buurvrouw zeg maar? Of op een andere manier?
Jackson was er gewoon, te zien bij dat internationale food festival.quote:Op woensdag 30 november 2016 07:31 schreef Cee het volgende:
Yup, precies die reviews.
Waar was Jackson trouwens? Ik kan me herinneren dat hij er in de reünies die voorafgingen aan deze revival wel vaak was, bij conventions en zo. Heb ik het helemaal gemist of werd zijn afwezigheid nog uitgelegd ergens in de serie?
Ik wilde nog toevoegen aan m'n post "Of ben ik helemaal gek geworden en was hij er wel bij maar heb ik hem gemist?" Maar ik was zeker van m'n zaak dat hij er niet bij was.quote:Op woensdag 30 november 2016 07:35 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Jackson was er gewoon, te zien bij dat internationale food festival.
Dit is natuurlijk bullshit. Ze leerde en studeerde keihard.quote:There’s one way to look at Rory’s miserable flailing, which is to see it as a cautionary tale about raising an overly-indulged child, one who was always praised for her intelligence not her effort, and who has therefore never actually developed skills pertaining to hard work or diligence.
dat wel ja maar tegelijkertijd geeft ze elke keer bij elke tegenwind meteen op. Niet echt een kwaliteit waar je het mee red in een wereld waar je creatief/inventief en volhardend moet zijn.quote:Op woensdag 30 november 2016 08:16 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk bullshit. Ze leerde en studeerde keihard.
Oh ja! Voordat ik dit was vergeten was ik daar ook wel erg benieuwd naar.quote:Emily claims in therapy to still resent Lorelai for a hateful letter that Lorelai utterly denies having written. We never return to this letter, even though it seems significant in that scene.
Dittt.quote:And I strongly believe that, while Logan is Rory's Christopher, Jess is definitely Rory's Luke, and the revival showed that.
Ja heel raar dat ze daar niks meer mee doen. Sowieso zaten er erg veel dingen in waarvan ik zoiets had: wat moeten we hiermee? Van alle mogelijkheden die je hebt in een revival...quote:Op woensdag 30 november 2016 08:49 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Oh ja! Voordat ik dit was vergeten was ik daar ook wel erg benieuwd naar.
Ja was ook zo raar onaf. Eigenlijk hangt heel die revival aan elkaar van onaffe dingen.quote:Op woensdag 30 november 2016 08:49 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Oh ja! Voordat ik dit was vergeten was ik daar ook wel erg benieuwd naar.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat las.quote:Op woensdag 30 november 2016 08:52 schreef Valerie. het volgende:
Je kan ook geen Amerikaans artikel lezen zonder racism te zien eh.
Ja dat stukje sloeg ik ook over..quote:Op woensdag 30 november 2016 08:52 schreef Valerie. het volgende:
Je kan ook geen Amerikaans artikel lezen zonder racism te zien eh.
Bij welk stukje had jij dan echt zoiets van OEI WAT RACISTISCH, ben ik benieuwd naar.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:12 schreef viceversa het volgende:
Maar er zaten ook wel degelijk racistische en seksistische elementen in.
Haha yesquote:Op woensdag 30 november 2016 09:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat stukje sloeg ik ook over..
Verder idd eens met die brief en dat draagmoederverhaal en al die andere onaffe dingen.
Dat is echt zonde, want dat was met acteurs die gewoon beschikbaar waren. Dus had dan een stukje van die langdradige andere meuk ingekort.
Oh een positief ding aan de revival: DAT DE ZUS EN ZWAGER VAN LUKE NIET IN BEELD KWAMEN.
Ja jeetje, 'breeders' volgens dat stuk. Moeten we weer janken want we zijn allemaal offended.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:12 schreef viceversa het volgende:
Maar er zaten ook wel degelijk racistische en seksistische elementen in. Dat gevoel had ik al tijdens het kijken.
Echt elke seconde die besteed werd aan die twee was te veel hèquote:Op woensdag 30 november 2016 09:17 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Haha yesGod wat heb ik die gehaat
Niet offended, maar bepaalde uitspraken maakten personages voor mij daardoor wel meer unlikable.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:18 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja jeetje, 'breeders' volgens dat stuk. Moeten we weer janken want we zijn allemaal offended.
Wat betreft unlikable ben ik het wel met je eens. Niet per se door de uitspraken maar meer door sommige gedrag en keuzes. Lorelai die wéér ging liegen. Rory die nog steeds te makkelijk het geld van anderen uitgeeft. Logan die meer dan ooit z'n ruggengraat kwijt is als het om zijn eigen leven en keuzes gaat, het gemak waarmee Rory en Logan anderen belazerden, Sookie die gewoon veel langer wegblijft dan afgesproken, Lorelai die die welwillende koks allemaal de tent uit joeg.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:25 schreef viceversa het volgende:
[..]
Niet offended, maar bepaalde uitspraken maakten personages voor mij daardoor wel meer unlikable.
Maar dat gevoel heb ik sowieso een beetje na de revival.Ben echt teleurgesteld wat ze met de personages hebben gedaan.
Het was ook een heel onbeduidend klein stukje. Totaal vergeetbaar.quote:Op woensdag 30 november 2016 07:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde nog toevoegen aan m'n post "Of ben ik helemaal gek geworden en was hij er wel bij maar heb ik hem gemist?" Maar ik was zeker van m'n zaak dat hij er niet bij was.![]()
wow, WOW, wow...quote:Op woensdag 30 november 2016 09:33 schreef Valerie. het volgende:
Het leven zou zoveel makkelijker zijn als niet iedereen zou lopen liegen en de wereld niet constant overal om moet janken omdat werkelijk alles hun ziel krenkt. oioioi
Huh, hoe/waar/wanneer dan? Doe eens een voorbeeldje? Los van die backfat Pat (ghighiquote:Op woensdag 30 november 2016 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wow, WOW, wow...
Overigens heeft GG een history van bodyshaming dus ik verwachtte niet anders, maar ik vind het idd jammer, zulke makkelijke grappen. Ben ik nu een zielepiet?
En @greys is het mooi ja, dat de meeste dikke mensen en homo's niet opboksen tegen maatschappelijke vooroordelen die als grappen terugkomen in de media? Ik vind dat juist jammer, en een teken van hoe gewoon 'we' het zijn gaan vinden om zo behandeld te worden. Want het is wél schadelijk, het zirgt ervoor dat het gewoon is om te zeggen dat je walgt van dikke mensen alsof je je daar niet voor zou moeten schamen. Vul eens zwarte mensen of vrouwen in in die zin, is het dan nog ok? Het zijn structuren waarin walgelijk dikke mensen zoals ik naast te worden uitgelachen op tv en uitgescholden op straat ook daadwerkelijk meer moeite hebben om aan werk te komen bijvoorbeeld, vanwege de vooroordelen over ons karakter (lui, dom).
I take issue. Niet met de characters, wel met ASP die hier notoir slecht mee omspringt.
Eerste seizoenen niet, en miss patty en sookie worden niet als stereotype neergezet dus dat moet ik niet vergeten. Maar...quote:Op woensdag 30 november 2016 10:34 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Huh, hoe/waar/wanneer dan? Doe eens een voorbeeldje? Los van die backfat Pat (ghighi)
Nee hoor, je mag het prima jammer vinden. Maar als je meteen gaat gillen over racisme en seksisme en dat je super offendend bent en weet ik het allemaal. Ja, dan wel.quote:Op woensdag 30 november 2016 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wow, WOW, wow...
Overigens heeft GG een history van bodyshaming dus ik verwachtte niet anders, maar ik vind het idd jammer, zulke makkelijke grappen. Ben ik nu een zielepiet?
I take issue. Niet met de characters, wel met ASP die hier notoir slecht mee omspringt.
Lees nu de rest pas. Ik kan niet echt zeggen dat ik overgewicht een eerlijke vergelijking met 'zwarte mensen'. Wowquote:Op woensdag 30 november 2016 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
wow, WOW, wow...
En @greys is het mooi ja, dat de meeste dikke mensen en homo's niet opboksen tegen maatschappelijke vooroordelen die als grappen terugkomen in de media? Ik vind dat juist jammer, en een teken van hoe gewoon 'we' het zijn gaan vinden om zo behandeld te worden. Want het is wél schadelijk, het zirgt ervoor dat het gewoon is om te zeggen dat je walgt van dikke mensen alsof je je daar niet voor zou moeten schamen. Vul eens zwarte mensen of vrouwen in in die zin, is het dan nog ok? Het zijn structuren waarin walgelijk dikke mensen zoals ik naast te worden uitgelachen op tv en uitgescholden op straat ook daadwerkelijk meer moeite hebben om aan werk te komen bijvoorbeeld, vanwege de vooroordelen over ons karakter (lui, dom).
Ik zeg toch niet dat het hetzelfde is? Ik zeg alleen dat het invullen van een andere groep die te maken heeft met vooroordelen duidelijk maakt hoe fout het walgen van een ander mens obv uiterlijkheden is.quote:Op woensdag 30 november 2016 11:04 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Lees nu de rest pas. Ik kan niet echt zeggen dat ik overgewicht een eerlijke vergelijking met 'zwarte mensen'. Wow
Ik heb veel privilege? Je kent me niet eens.quote:Op woensdag 30 november 2016 11:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het hetzelfde is? Ik zeg alleen dat het invullen van een andere groep die te maken heeft met vooroordelen duidelijk maakt hoe fout het walgen van een ander mens obv uiterlijkheden is.
En ja, ik maak er een enorm probleem van. Juist voor mensen zoals jij die zich niet beseffen hoeveel privilege ze hebben en doodleuk roepen dat iedereen zich zo aanstelt.
FY.
"Ik vind het niet erg" =/= "het is niet erg, niemand mag het erg vinden"quote:Op woensdag 30 november 2016 11:07 schreef Valerie. het volgende:
Ik ben ook een fatso, maar ik heb dus echt geen zin om me dat soort dingen allemaal aan te trekken he. Man, man, man. Daar zit voor mij die crux dus.
Dan moet ik maar meer bewegen en meer mcDonalds laten staan. Want het is ongezond en stom.
Jullie mogen wel zeggen dat je je eraan stoort, ik niet dat ik dat stom vindquote:Op woensdag 30 november 2016 11:20 schreef lunapuella het volgende:
[..]
"Ik vind het niet erg" =/= "het is niet erg, niemand mag het erg vinden"
Dat zijn alvast twee aannames over dikke mensen die niet perse waar zijn, en als ze het wel zijn dan nóg maakt dat iemand niet een minder mens.quote:Op woensdag 30 november 2016 11:07 schreef Valerie. het volgende:
Ik ben ook een fatso, maar ik heb dus echt geen zin om me dat soort dingen allemaal aan te trekken he. Man, man, man. Daar zit voor mij die crux dus.
Dan moet ik maar meer bewegen en meer mcDonalds laten staan. Want het is ongezond en stom.
Nee, die energie kunnen wij beter ergens anders in steken.quote:Op woensdag 30 november 2016 11:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat zijn alvast twee aannames over dikke mensen die niet perse waar zijn, en als ze het wel zijn dan nóg maakt dat iemand niet een minder mens.
Ik zal echt nooit zeggen dat ik zwaar ben geworden van water en lucht en marathons lopenhet gaat niet om excuses. Het gaat om het oordelen over iemand. Je zou je niet moeten hoeven verdedigen voor het innemen van ruimte, voor bestaan, voor lelijk zijn (als je dik lelijk vindt).
Of je nou wel of niet iets kan doen aan de reden dat je anders bent. Punt.
Maar deze discussie is verloren energie tegenover jou dus ik hou er wel mee op.
Dat zeg ik niet, ik zie graag dat mensen allemaal gelijk behandeld worden en geen grappen maken over elkaar obv uiterlijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 11:22 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Jullie mogen wel zeggen dat je je eraan stoort, ik niet dat ik dat stom vind
Jullie zien wel heel graag ongezonde dikke mensen met overgewicht in GG, maar andersom mag het weer niet.
Ok dan.
Ik zeg niet dat het aanzet tot, maar dat het promoten van een ongezonde leefstijl kwalijk is, dus evenals anorexia.quote:Op woensdag 30 november 2016 11:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zie graag dat mensen allemaal gelijk behandeld worden en geen grappen maken over elkaar obv uiterlijk.
Dus ook geen thin jokes, geen ugly jokes, geen redhead jokes.
En het idee dat body positivity aanzet tot ongezond gedrag is natuurlijk ridicuul. Body positivity gaat niet over het een is beter dan het ander, of mensen aanzetten tot dik worden. Het gaat om basic human rights.
Ja sorry.quote:
GG promote alleen een ongezonde levensstijl door het eetpatroon van Lorelai en Roryquote:Op woensdag 30 november 2016 11:26 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het aanzet tot, maar dat het promoten van een ongezonde leefstijl kwalijk is, dus evenals anorexia.
Maar goed, dat is niet aan de andere behalve dat je GG daarvoor juist wel een veer in hun reet wilde steken.
"Maar goed, dat is niet aan de orde behalve dat je GG daarvoor juist wel een veer in hun reet wilde steken."quote:Op woensdag 30 november 2016 11:28 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
GG promote alleen een ongezonde levensstijl door het eetpatroon van Lorelai en Roryniet door op een menselijke manier in beeld brengen van dikke mensen als een volwaardig persoon.
Een dik iemand niet afstraffen met grappen of een karikaturale rol op tv =/= promoten van een ongezonde leefstijl.
ja dat klopt dus niet? Waar wilde ik ze een veer voor in hun reet steken volgens jou?quote:Op woensdag 30 november 2016 11:30 schreef Valerie. het volgende:
[..]
"Maar goed, dat is niet aan de orde behalve dat je GG daarvoor juist wel een veer in hun reet wilde steken."
Nog één ding dan:quote:Op woensdag 30 november 2016 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
En @greys is het mooi ja, dat de meeste dikke mensen en homo's niet opboksen tegen maatschappelijke vooroordelen die als grappen terugkomen in de media?
Maar ze vond je wel een puber in dit topic. En jij hebt veel privilege. Mooi hè, hoe ze zelf totaal niet oordeelt over anderen.quote:Op woensdag 30 november 2016 11:18 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ik heb veel privilege? Je kent me niet eens.
Laat maar, ik vertrek wel. Ik ben de graftak hiero blijkbaar.quote:Op woensdag 30 november 2016 11:38 schreef Greys het volgende:
Oh wauw.
*topic verlaat*
Godallemachtig zeg.
En ja, dat zal ook wel weer beledigend voor dees en geen zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat je grotendeels gelijk hebt. Ik vind de serie leuk ONDANKS bepaalde dingen en DANKZIJ andere dingen.quote:Op woensdag 30 november 2016 11:52 schreef Franny_G het volgende:
Je kunt zeggen dat GG een 'progressieve' serie is, maar volgens mij hebben zij ook altijd juist fans gehad omdat ze politiek incorrect zijn, bijvoorbeeld/met name in de grappen die worden gemaakt door Rory en Lorelai. Nu met bijvoorbeeld de gezondheidscultus die gaande is, is het wel verfrissend om te zien dat zij zich daar niets van aantrekken met hun fast food. Ik zou het ook wat saai vinden als alle series en films nu ineens 'het goede voorbeeld' moeten laten zien en op alle gebieden correct moeten zijn. Afgelopen weekend stonden daar in de Volkskrant ook wat artikelen over. De werkelijkheid is ook niet zo, daar zie je ook dat mensen zo met elkaar omgaan (vol vooroordelen, foute grappen, etc.). Mag een serie die realiteit ook niet gewoon laten zien? Moet een serie ons 'opvoeden'?
Hetzelfde waar het gaat om het oordeel over het gedrag van Rory en Lorelai: dat zij liegen of egocentrisch zijn. Verwachten we nu van personages in een serie dat ze 'perfect' zijn, altijd de juiste keuzes maken, alleen maar sympathiek zijn?
Ik moet dan altijd denken aan The Cosby Show, waar ik in de jaren '80 altijd naar keek. Tjonge, dat was een 'correcte' show. Maar we weten allemaal wat voor werkelijkheid daar achter zat, inmiddels, en bovendien vonden veel mensen die serie ongelooflijk ongeloofwaardig en ook een belediging, juist omdat daarin een perfecte wereld getoond werd, waarin racisme geen rol leek te spelen. Het is heel erg moeilijk om het 'goed' te doen.
Ik ben dus niet beledigd door die serie, ik bedoemde een paar fragmenten die ik gemiste kansen zou willen noemen.quote:Op woensdag 30 november 2016 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog één ding dan:
Nee. Maar ik ben blij dat er geen kuddes mensen zeiken over Will & Grace námens de homo's dat ze vinden dat de heren daarin te nichterig worden geportretteerd.
En vroeger bij Word u al geholpen, die meneer.
Je kunt wel overál beledigd over gaan lopen zijn tegenwoordig. Ik heb zelf een schorre vrij luide en zelfs beetje mannelijke stem. Zal ik dan maar gaan janken over die blonde buurvrouw uit GG die zo tetterde, zeven seizoenen lang? Nee, want dat zou idioot zijn.
Zouden Koreanen moeten janken dat ze door Mrs Kim zo drillmasterig worden neergezet en de kinderen als bange slaafjes?
Het is een serie. Geen docu. FFS.
Thanksquote:Op woensdag 30 november 2016 10:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Eerste seizoenen niet, en miss patty en sookie worden niet als stereotype neergezet dus dat moet ik niet vergeten. Maar...
De dikke ballerina, alleen gedist op uiterlijk in Die Jerk (hippo, fat arund bra strap)
Studente waar asher mee flirtte en rory roept 'the redhead has fat thighs' als diskwalificatie
Emily die een feestje geeft en tegen de hulp zegt (seizoen 5)
"Just move them so people can navigate around them comfortably. Not that far apart, not that far apart! Good lord, if someone needs that much room to get around a chair, they shouldn't be at a party. They should be on a treadmill."
Juliet, vriendin van logan, bij de chinees die een eetstoornis heeft waar een grap van gemaakt wordt en vervolgens wordt gezegd dat ze zich als ze een prenup heeft zich helemaal laat gaan en dik gaat worden als hij toch niet meer bij haar weg kan.
Logans zus die vraagt of ze in haar jurk niet obese lijkt, nee je bent een beautiful blishing skeleton
Dit soort 'tropes' doen alles wat sookie voor body positivity betekent schade...
Daar ga je weer. Niemand noemt jou een graftak. Jij schiet door in de discussie door FY te roepen en op een vrij agressieve toon te posten. Dat mag allemaal uiteraard, maar je krijgt dan ook meningen terug die het daar niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Laat maar, ik vertrek wel. Ik ben de graftak hiero blijkbaar.
Amen praise jesus hallelujah.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ga je weer. Niemand noemt jou een graftak. Jij schiet door in de discussie door FY te roepen en op een vrij agressieve toon te posten. Dat mag allemaal uiteraard, maar je krijgt dan ook meningen terug die het daar niet mee eens zijn.
Je kunt zo'n discussie ook op een normale manier voeren zonder fuck you's en pubers en privileges.
Maar ik vind het sowieso onzin (sorry) om een komische serie volledig in het bloedserieuze te trekken en er een complete verhitte maatschappelijke discussie over te gaan voeren.
Niemand noemt je graftak. Stop. Niemand scheld je uit. Maar nok dan zelf ook met je fuck you's.
Babette, nepfan!quote:Op woensdag 30 november 2016 12:17 schreef Greys het volgende:
*lege koffiebekers uitdeelt*
Zo. Zijn we klaar, bitches?
(ik probeerde dit niet te schreeuwen als die blonde buurvrouw)
Joh het was een knipoogje naar jouw favoriete 'scheldwoord' in slank, (jeweetwel, Greys die niet kon schelden) waar we ooit volgens mij best wel met elkaar door een deur konden.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ga je weer. Niemand noemt jou een graftak. Jij schiet door in de discussie door FY te roepen en op een vrij agressieve toon te posten. Dat mag allemaal uiteraard, maar je krijgt dan ook meningen terug die het daar niet mee eens zijn.
Je kunt zo'n discussie ook op een normale manier voeren zonder fuck you's en pubers en privileges.
Maar ik vind het sowieso onzin (sorry) om een komische serie volledig in het bloedserieuze te trekken en er een complete verhitte maatschappelijke discussie over te gaan voeren.
Niemand noemt je graftak. Stop. Niemand scheld je uit. Maar nok dan zelf ook met je fuck you's.
quote:Op woensdag 30 november 2016 12:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Joh het was een knipoogje naar jouw favoriete 'scheldwoord' in slank, (jeweetwel, Greys die niet kon schelden) waar we ooit volgens mij best wel met elkaar door een deur konden.
Nogmaals ik trek het niet in het serieuze, ik lichtte toe wat ik een minpuntje/gemiste kans vind. Daarna was de discussie met valerie wel bloedserieus ja, omdat dit iets is wat me na aan het hart gaat.
Ben ik beledigd door zulke scenes? Nee.
Beoordeel ik de serie negatief obv die dingen? Nee.
Vind ik Valerie een puberale schreeuwkut? Ja.
Ben ik dan aardig? Nee.
Dat past echt nietquote:Op woensdag 30 november 2016 12:14 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
ThanksOm het nou een "history of bodyshaming" te noemen?
Kan nu wel een heel betoog typen over mijn standpunt in deze discussie, maar dat voegt geen kut toe. Laten we het weer over GG hebben.
Burdie vroeg of Michel (Yanic) irl ook zo'n accent heeft, ik werd nieuwsgierig:
Nee dusheel vreemd om hem zo te horen praten.
je maakt je er druk genoeg om want je komt met voorbeeld uit een ver verleden dus t doet je genoeg om t te onthouden.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:21 schreef kwakz0r het volgende:
En ik moest lachen om Molo's vet leuke grapje.
Volgens mij missen jullie echt de essentie van waarom ik reageerde.
Ik kan me godbetert echt niet druk maken over hoe de schrijvers Rory en Lorelais karakter 'vermoord' hebben of over 'teamjess' oid. Maar ik neem die serie te serieus
Treurwilg was dat ja!quote:Op woensdag 30 november 2016 12:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Joh het was een knipoogje naar jouw favoriete 'scheldwoord' in slank, (jeweetwel, Greys die niet kon schelden) waar we ooit volgens mij best wel met elkaar door een deur konden.
Maar iemand een puberale schreeuwkut noemen is toch minstens zo kwalijk als de voorbeelden die je aanhaalde, iemand die in het dagelijks leven bv dik genoemd wordt? Waarom oordeel je daar dan over en doe je het zelf ook?quote:Nogmaals ik trek het niet in het serieuze, ik lichtte toe wat ik een minpuntje/gemiste kans vind. Daarna was de discussie met valerie wel bloedserieus ja, omdat dit iets is wat me na aan het hart gaat.
Ben ik beledigd door zulke scenes? Nee.
Beoordeel ik de serie negatief obv die dingen? Nee.
Vind ik Valerie een puberale schreeuwkut? Ja.
Ben ik dan aardig? Nee.
Oh ik had de link van de blog waar ik dat vandaan haalde even moeten delen zie ikquote:Op woensdag 30 november 2016 12:28 schreef Valerie. het volgende:
[..]Als je al die scenes zo weer voor de geest kan halen zal het wel heel veel met je doen, en dat vind ik oprecht treurig voor je.
Enjoy!quote:Op woensdag 30 november 2016 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Treurwilg was dat ja!
Ik hou van dat woord
[..]
Maar iemand een puberale schreeuwkut noemen is toch minstens zo kwalijk als de voorbeelden die je aanhaalde, iemand die in het dagelijks leven bv dik genoemd wordt? Waarom oordeel je daar dan over en doe je het zelf ook?
Nou ja. Ik zal idd wel degene zijn die het allemaal niet snapt. Geeft niks, ik ben ook geen helder licht.
En we konden idd prima door een deur destijds (IK MAAK NU GEEN DIKGRAP) en wmb nog steeds hoor. Maar dan nog kan je het zwaar (OOK SERIEUS GEEN DIKGRAP) met elkaar oneens zijn op bepaalde punten. En dan ben ik zo'n watje - of zo je wilt treurwilg - dat persoonlijke aanvallen als puberale schreeuwkut en fuck you enzo totaal onnodig vind ik zo'n topic als dit.
Ik ga nog eens de vier afl kijken. En begin daar nu mee. Tot later allemaal
Het kwam van een weblog, gelukkig kan ik dat niet allemaal zelf onthouden zeg!quote:Op woensdag 30 november 2016 12:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je maakt je er druk genoeg om want je komt met voorbeeld uit een ver verleden dus t doet je genoeg om t te onthouden.
maar goed, ik hoop bij god toch niet dat we naar een maatschappij afstevenen waarin álles wat we doen/zien/horen/lezen maar enorm politiek correct moet zijn om maar te vermijden dat ook maar iemand potentieel ergens aanstoot aan kan nemen.![]()
alles wordt zo serieus genomen tegenwoordig, t zou eigenlijk hilarisch moeten zijn als t niet zo sneu en tegelijkertijd irritant is.
Ik zeg ook niet dat ze nodig zijnquote:Op woensdag 30 november 2016 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Treurwilg was dat ja!
Ik hou van dat woord
[..]
Maar iemand een puberale schreeuwkut noemen is toch minstens zo kwalijk als de voorbeelden die je aanhaalde, iemand die in het dagelijks leven bv dik genoemd wordt? Waarom oordeel je daar dan over en doe je het zelf ook?
Nou ja. Ik zal idd wel degene zijn die het allemaal niet snapt. Geeft niks, ik ben ook geen helder licht.
En we konden idd prima door een deur destijds (IK MAAK NU GEEN DIKGRAP) en wmb nog steeds hoor. Maar dan nog kan je het zwaar (OOK SERIEUS GEEN DIKGRAP) met elkaar oneens zijn op bepaalde punten. En dan ben ik zo'n watje - of zo je wilt treurwilg - dat persoonlijke aanvallen als puberale schreeuwkut en fuck you enzo totaal onnodig vind ik zo'n topic als dit.
Ik ga nog eens de vier afl kijken. En begin daar nu mee. Tot later allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |