abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 28 november 2016 @ 02:19:51 #1
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_166948650
GILMORE GIRLS
Set in a storybook Connecticut town populated with an eclectic mix of everyday folks and lovable lunatics, Gilmore Girls is a humorous multigenerational series about friendship, family and the ties that bind.
Thirtysomething Lorelai Gilmore (Lauren Graham) has made her share of mistakes in life, but she has been doing her best to see that her college-bound daughter - and best friend in the world - Rory (Alexis Bledel), doesn't follow in her footsteps. That may be easier said than done, considering that the two share the same interests, the same intellect, the same coffee addiction and the same eyes. Rory is more serious than Lorelai, but there are tendencies, especially in the love department, that clearly indicate she is her mother's daughter.

Tien jaar na de laatste aflevering komt Netflix met 4 gloednieuwe afleveringen van de Gilmore Girls *O*
http://tvline.com/2015/10(...)etflix-new-episodes/
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 28 november 2016 @ 02:20:30 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_166948653
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 02:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Haha, had ik ook nog aan gedacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_166949100
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 november 2016 @ 08:35:14 #4
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166949170
Nee, dat moet wel Logan zijn.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 11:23:18 #5
163650 Greys
pi_166951521
Mogen we vanaf nu spoilerloos dus?
Voordat ik een heel verhaal ga typen zonder spoilertags en ik het voor mensen verpest :P

Misschien anders ff LET OP SPOILERS in de TT zetten, is dat een idee? Voor mensen die nog niet alles gezien hebben?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 28 november 2016 @ 11:24:11 #6
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166951538
Ja
  maandag 28 november 2016 @ 12:10:45 #7
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166952436
Ep 3 is echt saai :@.
KuikenGuppy
pi_166952527
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:10 schreef Burdie het volgende:
Ep 3 is echt saai :@.
3 vond ik ook echt het dieptepunt ja, zo zonde! Maar met 4 was ik alweer veel blijer. :)
pi_166952656
Ik vond ze vooral heel erg veel te lang. Had het gewoon uitgesponnen over wat meer afleveringen en er zo een volwaardig seizoen van gemaakt!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_166952853
Ik moet gewoon nog steeds 2-4 kijken, maar ik kon mezelf er gewoon niet toe zetten... beetje wat DP zegt: te lang en ondanks dat het echt wel 'leuk' was, had het niet dat uitnodigende om door te kijken, door het hak-tak gebeuren en niet veel diepgang...
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 12:31:45 #11
163650 Greys
pi_166952978
LET OP SPOILERTSSSSSSSSSSSSSSS

SPOILERS

SPOILERS

KLIK WEG

JA SORRY HET MAG NU ZONDER TAGS

...
...
KLIK WEG DAN

...

Oke. Nou. Ik ben stiekem ook best teleurgesteld :@
Gelukkig zaten er nog flink wat leuke en ontroerende momenten in, maar over het algemeen had ik er meer van verwacht. Misschien omdat het zo lang heeft geduurd had ik niet gedacht dat sommige stukken zo afgeraffeld zouden lijken. (Snap wel dat het door de beschikbaarheid van de acteurs kwam, maar toch.)

Eerst maar even het negatieve, dan hebben we dat gehad en kan ik eindigen met het positieve :P

WAT DE NEUK WAS DAT GEDOE MET DAT TELEFOONBEREIK
Daar hadden ze tien jaar geleden nooit last van en nu ineens wel? En sterker nog, alleen Rory had er last van, Lorelai, Kirk met z'n öööber, iedereen kon ongestoord bellen.

WAT DE NEUK WAS DIE TERGEND LANGE MUSICAL
Eén liedje had leuk geweest. En verrassend. Voor mijn gevoel waren dit 24 liedjes, zo voelde het in elk geval. En dan gebracht door mensen die geen ene fuck met GG te maken hebben. Totaal overbodige en onnodige tijdsvulling.

WAT DE NEUK WAS DIE KARAKTERMOORD VAN RORY
Ik kan niet anders zeggen dan dat ze haar voor mijn gevoel echt een kutkarakter hebben gegeven ineens. Waarom? Ze was volkomen onsympathiek ineens. Ik vond het ineens een onaardig wicht. Bijna de hele tijd. Hoe ze met die Paul omging. Hoe ze met Logan de bezette man bleef rommelen. Dat vond ik vóór deze 4 nieuwe afleveringen dus al een vreemdgaande glijer (de bruidsmeisjes van zijn zus, remember?) dus dat is voor mij alleen maar versterkt.
En waar gaat ze in godsnaam van leven? Ze nam de 'baan' bij de krant aan maar die is onbetaald. Haar boek moet nog geschreven worden en is nog niet verkocht etc. Dus waar leeft ze van, op de zak teren van anderen? Of heb ik daar iets gemist?

LORELAI EN LUKE
Ook Lorelai vond ik tegenvallen. Dat recht in het gezicht van Luke liegen toen hij haar vroeg over die therapie met Emily. Echt? Nog steeds dat gemakkelijke liegen tegen hem? Dat zou ze toch niet meer doen?
En dat met die kinderen. Zij vroeg ineens of hij het had gewild. Hij zei nee. Ineens zaten ze alsnog bij Paris. Hoop geleuter over die draagmoeders en ineens was dat hele verhaaltje klaar en afgedaan.

VERDER ONAFGEROND OF AFGERAFFELD GEDOE
Blijft Michel nou wel of niet? Heb ik er toevallig net doorheen geniest toen Lorelai tegen Michel zei dat ze gaan uitbreiden, dat pand van de nonnen gaan kopen en hij Lorelai om de nek valt en roept dat hij zijn nieuwe baan snel zal gaan opzeggen!? Weet Luke al dat ie van dat franchise gelul af is en dat Lorelai ZIJN geld gaat gebruiken? Blijft Sookie nou!?

Aflevering 2 en 3 waren echt prut. Voor mij. Daarin heb ik regelmatig (echt) het gevoel gehad dat ik wilde doorspoelen.

Oke dan het positieve *O*

EMILY!
Heldin. Met haar "bullshit!" tegen die wijven van die commissie :D O+ Geen dag ouder geworden ook. Superleuk gedaan met die scene in haar spijkerbroek. Prachtig verloop van hoe het met haar gaat, dat ze het anders wil, dingen voor haarzelf, haar nieuwe huis, afscheid van die totebelwijven die haar 'vriendinnen' waren op haar eigen manier, dat telefoongesprek met Lorelai's herinnering aan haar vader in the maill en Emily's woordenloze prachtige reactie daarop, zo mooi en subtiel gedaan, even die telefoon tegen haar borst en een zachte blik. En nu haar nieuwe zelfstandigheid.
En toch weer die 'ik leen je het geld als jij en Luke bij mij in de zomer komen en met kerst'. Wij (en zij) hadden niet anders verwacht en gewild.

EERBETOON AAN RICHARD
Bravo. Bravo. Bravo.

JESS
De goede band die hij nu met Luke heeft. Zijn volwassenheid. Fijn. Hoe hij Rory (wéér!) het goede pad op wees, het boek. En dan die blik door het raam. Hoe je met één blik een compleet verhaal kunt spelen, de kijkers naar een uitkomst/toekomst kunt laten raden. Prachtig gedaan.

PARIS
Zó hard lachen om Paris met haar lege koffertje en daarna die trap tegen de deur.

KIRK
Flink wat scenes in de revival. En terecht. Same old same old. 'Raar' en onverwacht traanmomentje voor mij: toen hij bedankt werd met dat berichtje voor de prachtige lampjes aan het eind. Hij verdiende echt eens een bedankje.

HEEL AFLEVERING 4
Goddank, de revival eindigt met een goede aflevering. Na 2 en 3 was ik er bang voor dat het een grote teleurstelling zou blijven. Goed gedaan met dat open einde. Geeft mensen zelf iets in te vullen en na te praten en meningen te ventileren. Flink wat jankmomenten zaten erin. Dank dank.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166953141
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:31 schreef Greys het volgende:

SPOILERS

SPOILERS

KLIK WEG

...
...
KLIK WEG DAN

...

Gelukkig zaten er nog flink wat leuke en ontroerende momenten in, maar over het algemeen had ik er meer van verwacht. Misschien omdat het zo lang heeft geduurd had ik niet gedacht dat sommige stukken zo afgeraffeld zouden lijken. (Snap wel dat het door de beschikbaarheid van de acteurs kwam, maar toch.)

Eerst maar even het negatieve, dan hebben we dat gehad en kan ik eindigen met het positieve :P

Daar hadden ze tien jaar geleden nooit last van en nu ineens wel? En sterker nog, alleen Rory had er last van, Lorelai, Kirk met z'n öööber, iedereen kon ongestoord bellen.

Eén liedje had leuk geweest. En verrassend. Voor mijn gevoel waren dit 24 liedjes, zo voelde het in elk geval. En dan gebracht door mensen die geen ene fuck met GG te maken hebben. Totaal overbodige en onnodige tijdsvulling.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ze haar voor mijn gevoel echt een kutkarakter hebben gegeven ineens. Waarom? Ze was volkomen onsympathiek ineens. Ik vond het ineens een onaardig wicht. Bijna de hele tijd. Hoe ze met die Paul omging. Hoe ze met Logan de bezette man bleef rommelen. Dat vond ik vóór deze 4 nieuwe afleveringen dus al een vreemdgaande glijer (de bruidsmeisjes van zijn zus, remember?) dus dat is voor mij alleen maar versterkt.
En waar gaat ze in godsnaam van leven? Ze nam de 'baan' bij de krant aan maar die is onbetaald. Haar boek moet nog geschreven worden en is nog niet verkocht etc. Dus waar leeft ze van, op de zak teren van anderen? Of heb ik daar iets gemist?

LORELAI EN LUKE
Ook Lorelai vond ik tegenvallen. Dat recht in het gezicht van Luke liegen toen hij haar vroeg over die therapie met Emily. Echt? Nog steeds dat gemakkelijke liegen tegen hem? Dat zou ze toch niet meer doen?
En dat met die kinderen. Zij vroeg ineens of hij het had gewild. Hij zei nee. Ineens zaten ze alsnog bij Paris. Hoop geleuter over die draagmoeders en ineens was dat hele verhaaltje klaar en afgedaan.

Blijft Michel nou wel of niet? Heb ik er toevallig net doorheen geniest toen Lorelai tegen Michel zei dat ze gaan uitbreiden, dat pand van de nonnen gaan kopen en hij Lorelai om de nek valt en roept dat hij zijn nieuwe baan snel zal gaan opzeggen!? Weet Luke al dat ie van dat franchise gelul af is en dat Lorelai ZIJN geld gaat gebruiken? Blijft Sookie nou!?

Aflevering 2 en 3 waren echt prut. Voor mij. Daarin heb ik regelmatig (echt) het gevoel gehad dat ik wilde doorspoelen.

EMILY!
Heldin. Met haar "bullshit!" tegen die wijven van die commissie :D O+ Geen dag ouder geworden ook. Superleuk gedaan met die scene in haar spijkerbroek. Prachtig verloop van hoe het met haar gaat, dat ze het anders wil, dingen voor haarzelf, haar nieuwe huis, afscheid van die totebelwijven die haar 'vriendinnen' waren op haar eigen manier, dat telefoongesprek met Lorelai's herinnering aan haar vader in the maill en Emily's woordenloze prachtige reactie daarop, zo mooi en subtiel gedaan, even die telefoon tegen haar borst en een zachte blik. En nu haar nieuwe zelfstandigheid.
En toch weer die 'ik leen je het geld als jij en Luke bij mij in de zomer komen en met kerst'. Wij (en zij) hadden niet anders verwacht en gewild.

EERBETOON AAN RICHARD
Bravo. Bravo. Bravo.

JESS
De goede band die hij nu met Luke heeft. Zijn volwassenheid. Fijn. Hoe hij Rory (wéér!) het goede pad op wees, het boek. En dan die blik door het raam. Hoe je met één blik een compleet verhaal kunt spelen, de kijkers naar een uitkomst/toekomst kunt laten raden. Prachtig gedaan.

PARIS
Zó hard lachen om Paris met haar lege koffertje en daarna die trap tegen de deur.

KIRK
Flink wat scenes in de revival. En terecht. Same old same old. 'Raar' en onverwacht traanmomentje voor mij: toen hij bedankt werd met dat berichtje voor de prachtige lampjes aan het eind. Hij verdiende echt eens een bedankje.

HEEL AFLEVERING 4
Goddank, de revival eindigt met een goede aflevering. Na 2 en 3 was ik er bang voor dat het een grote teleurstelling zou blijven. Goed gedaan met dat open einde. Geeft mensen zelf iets in te vullen en na te praten en meningen te ventileren. Flink wat jankmomenten zaten erin. Dank dank.
Helemaal mee eens.

Die musical heb ik op een gegeven moment doorgespoeld. :') Man man.
pi_166953169
quote:

SPOILERS

SPOILERS

KLIK WEG

...
...
KLIK WEG DAN

...

LORELAI EN LUKE

EMILY!

EERBETOON AAN RICHARD
Bravo. Bravo. Bravo.

JESS

PARIS

KIRK

HEEL AFLEVERING 4
Ben het echt helemaal met je eens....En idd hoe Kirk het dorpsplein versierd had met als deur een deur naar wonderland O+
pi_166953224
quote:

SPOILERS

SPOILERS

KLIK WEG

...
...
KLIK WEG DAN

...

LORELAI EN LUKE

EMILY!

EERBETOON AAN RICHARD
Bravo. Bravo. Bravo.

JESS

PARIS

KIRK

HEEL AFLEVERING 4
Ja dat dus :D

Volgende keer wacht ik wel tot jij gepost hebt zodat ik het gewoon kan beamen ;)
  maandag 28 november 2016 @ 12:47:59 #15
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166953278
Ik vond dat hele Paul-gedoe ook achterlijk, was ook een stuk beter geweest als dat in aflevering 1 was gebleven. Of gewoon niet.
Vind dat met Logan dan weer helemaal niet verrassend, en eigenlijk best wel passen. Ze is niet meer dat meisje van 15 natuurlijk.

En de musical had ook korter gemoeten of eruit. De brigade was wel weer even leuk maar had wat mij betreft ook korter gemogen.
  maandag 28 november 2016 @ 12:51:09 #16
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166953348
Ik vind het stuk met Logan ook niet kloppen, dat zij ineens de minnares is en dat prima vindt... (en ik vind het ook niet bij Logan passen om zo'n dubbelleven te hebben eigenlijk). En die one night stand met die wookie, heel erg on-Rory :N.

Zo, ep3 gezien. Nu kan ik me verheugen op ep4 O+.
KuikenGuppy
  maandag 28 november 2016 @ 12:54:04 #17
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166953402
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:51 schreef Burdie het volgende:
Ik vind het stuk met Logan ook niet kloppen, dat zij ineens de minnares is en dat prima vindt... (en ik vind het ook niet bij Logan passen om zo'n dubbelleven te hebben eigenlijk). En die one night stand met die wookie, heel erg on-Rory :N.

Zo, ep3 gezien. Nu kan ik me verheugen op ep4 O+.
Ze vindt dat ook niet prima.
Hoezo past dat niet bij Logan? :D
pi_166953466
Ja sorry t wordt wat flauw maar idd, helemaal eens met Greys. Zat bij precies dezelfde dingen met zeer hoog opgetrokken wenkbrauwen (zeker ook van Rory, 32, niets bereikt in haar leven terwijl alle anderen dat wel hebben (fijn dat de directeur van Chilton daar ook naar stuurde, vond t al zo vreemd dat er nog steeds veren in haar kont gestoken werden), geen geld, onbetaald werk hebben maar wel steeds naar London kunnen vliegen? (erfenis van Richard dacht ik nog, maar waarom dan piepen over 'broke' zijn), rommelen met een verloofde man (ja dat Logan t prima vond snap ik wel, t zit in zijn karakter en als t je allemaal zo op een presenteerblaadje gegeven wordt..), dat rare gedrag naar die Paul toe, ..en zo waren er nog zo veel meer dingen..

Bovendien zag je heel duidelijk een verschil in acteren tussen bijv Paris (heerlijk mens toch) en Rory, die wc scéne zag je dat zeker in. Die actrice die Paris speelt ís op dat moment echt Paris, Rory kwam echt niet zo uit de verf.

Lorelei is wel grappig maar god, je zal er een relatie mee hebben of t zal je dochter zijn. Ja Emily en Richard waren wrs niet de beste ouders ooit, maar zoals zij kan doen tegen Emily, en vroeger tegen allebei, dat gaat echt ver. Dat gezeik over dat schilderij bijvoorbeeld. T was overduidelijk dat t een fout was, wáárom dan zo blijven zuigen erover tot er eindelijk een reactie komt, en dan verbaasd zijn over de reactie. Ze is toch geen 12 meer??

T liegen tegen Luke, Wáárom? Als iemand een goeie vent is, met zijn nukken en al, is t Luke wel. Zo zinloos. Dat gebeuren met die draagmoeder was ook zo raar. En sowieso als je haar verhaal op een rij zet (de serie ook) is ze gewoon ontzettend egocentrisch. Alles draait om haar en de rest schikt zich maar (nu ook weer dat zij ineens zijn erfenis wilt gaan gebruiken en t leek niet alsof dat overlegd was..)

De ster van de 4 afleveringen was voor mij gewoon Emily, die heeft echt een verhaal gekregen ook: van treurende weduwe naar iemand die zichzelf herpakt en doorgaat. Voor mijn gevoel was dat het enige afgeronde verhaal en ook heel goed neergezet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 28 november 2016 @ 12:58:49 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166953489
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:54 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ze vindt dat ook niet prima.
Hoezo past dat niet bij Logan? :D
Jawel, want ze past haar plannen aan op de momenten dat hij met zijn verloofde samen is... Dat doe je niet als je seizoen-6-Rory bent (of seizoen 1-7 Rory).
En niet bij Logan passen; hij behandelde zijn scharrels altijd als scharrels. Voor Rory was (en is) hij altijd heel lief, ik vind dat niet passen bij het haar aan het lijntje houden verhaal.
KuikenGuppy
pi_166953510
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Jawel, want ze past haar plannen aan op de momenten dat hij met zijn verloofde samen is... Dat doe je niet als je seizoen-6-Rory bent (of seizoen 1-7 Rory).
En niet bij Logan passen; hij behandelde zijn scharrels altijd als scharrels. Voor Rory was (en is) hij altijd heel lief, ik vind dat niet passen bij het haar aan het lijntje houden verhaal.
Niemand werd aan een lijntje gehouden? Hij beloofde haar niets, was duidelijk dat hij met die Franse ging trouwen en dat t gewoon zo voor de lol/seks was. En zij ging daar nota bene helemaal in mee, dus vond ik t raar dat ze zo reageerde toen bleek dat die Franse bij hem ingetrokken was. Wat had ze dan verwacht? Dat hij zijn leven weer naar haar schikt? Typisch Gilmore girl gedrag (zie mijn eerdere post :P)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 13:02:35 #21
163650 Greys
pi_166953549
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:57 schreef DarkElf het volgende:

De ster van de 4 afleveringen was voor mij gewoon Emily, die heeft echt een verhaal gekregen ook: van treurende weduwe naar iemand die zichzelf herpakt en doorgaat. Voor mijn gevoel was dat het enige afgeronde verhaal en ook heel goed neergezet.
Ja. Echt goed gedaan van de schrijvers ook. En van de actrice. Zeer goed gedaan. Superverhaallijn! _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 28 november 2016 @ 13:02:49 #22
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166953554
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:00 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Niemand werd aan een lijntje gehouden? Hij beloofde haar niets, was duidelijk dat hij met die Franse ging trouwen en dat t gewoon zo voor de lol/seks was. En zij ging daar nota bene helemaal in mee, dus vond ik t raar dat ze zo reageerde toen bleek dat die Franse bij hem ingetrokken was. Wat had ze dan verwacht? Dat hij zijn leven weer naar haar schikt? Typisch Gilmore girl gedrag (zie mijn eerdere post :P)
Ik vond het alsof ze meer wilde van Logan, maar dat niet kon krijgen. En dat je dan maar pakt wat je kan krijgen, want ook al is ze Rory, ze is ook maar een mens natuurlijk. En daarom moest het ook echt voorbij zijn toen ze bij hem introk. MET PIJN EN TRANEN IN HAAR HART, JONGENS.
  maandag 28 november 2016 @ 13:03:33 #23
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166953566
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:58 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nou, ik vind het typisch Logan.
pi_166953581
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:02 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik vond het alsof ze meer wilde van Logan, maar dat niet kon krijgen. En dat je dan maar pakt wat je kan krijgen, want ook al is ze Rory, ze is ook maar een mens natuurlijk. En daarom moest het ook echt voorbij zijn toen ze bij hem introk. MET PIJN EN TRANEN IN HAAR HART, JONGENS.
méh zie wat je bedoelt ja, maar toch vind ik t stom van Rory, heel naïef. En van iemand van in de dertig zou je meer mogen verwachten.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166953632
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

méh zie wat je bedoelt ja, maar toch vind ik t stom van Rory, heel naïef. En van iemand van in de dertig zou je meer mogen verwachten.
Ik geloof dat affaires boven de 30 toch best geregeld voorkomen ;)
  maandag 28 november 2016 @ 13:08:11 #26
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166953673
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik kan er nog wel 10 met de neus aanwijzen die ouder zijn en het doen of hebben gedaan hoor :P

Liefde jongens, liefde.
pi_166953677
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:06 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik geloof dat affaires boven de 30 toch best geregeld voorkomen ;)
Tuurlijk! Maar naïef erin gaan vind ik dan ook wel apart. Je moet tegen die tijd toch wel weten hoe de wereld werkt.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 28 november 2016 @ 13:09:04 #28
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166953687
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:08 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Tuurlijk! Maar naïef erin gaan vind ik dan ook wel apart. Je moet tegen die tijd toch wel weten hoe de wereld werkt.
Ik denk dat ze het allemaal wel weten, maar het is stiekem hopen op meer of toch nog.
pi_166953722
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:09 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik denk dat ze het allemaal wel weten, maar het is stiekem hopen op meer of toch nog.
Wrs. maar goed, ik heb er zelf nooit mee te maken gehad dus snap er weinig van. Imo behandel je jezelf erg minderwaardig door je zo op de tweede plaatst te laten zetten en stiekem te hopen op meer. Je leeft je leven ook niet vol denk ik dan. Maar goed, soit, t zal aan mij liggen hoor ;) :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 28 november 2016 @ 13:12:22 #30
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166953750
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:11 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Wrs. maar goed, ik heb er zelf nooit mee te maken gehad dus snap er weinig van. Imo behandel je jezelf erg minderwaardig door je zo op de tweede plaatst te laten zetten en stiekem te hopen op meer. Je leeft je leven ook niet vol denk ik dan. Maar goed, soit, t zal aan mij liggen hoor ;) :P
Is ook zo.
pi_166953836
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:11 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Combinatie van commitment issues waardoor het wel veilig is te blijven hangen in iets wat toch nooit serieus wat zal worden, plus door 'what happens in Vegas' afspraken toch gevoel van gelijkwaardigheid hebben omdat je allebei kiest voor een soort friends with benefits-arrangement. Zolang je daar echt achter staat (of jezelf dat wijs maakt) is er geen sprake van een tweede plaats.

Wat betreft je leven vol leven.. dat gaat ook maar uit van een veronderstelling dat je leven pas vol en volmaakt is met een relatie. Voor iemand die voornamelijk op haar carrière gericht was/is en veel rondreist is het hebben van wat aangenaam gezelschap zonder 'strings attached' in iedere stad misschien zeker zo prettig.
pi_166953877
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:16 schreef Maartel het volgende:

[..]

Combinatie van commitment issues waardoor het wel veilig is te blijven hangen in iets wat toch nooit serieus wat zal worden, plus door 'what happens in Vegas' afspraken toch gevoel van gelijkwaardigheid hebben omdat je allebei kiest voor een soort friends with benefits-arrangement. Zolang je daar echt achter staat (of jezelf dat wijs maakt) is er geen sprake van een tweede plaats.

Wat betreft je leven vol leven.. dat gaat ook maar uit van een veronderstelling dat je leven pas vol en volmaakt is met een relatie. Voor iemand die voornamelijk op haar carrière gericht was/is en veel rondreist is het hebben van wat aangenaam gezelschap zonder 'strings attached' in iedere stad misschien zeker zo prettig.
Nee? Dat bedoel ik helemaal niet dat je leven pas vol is als je een relatie hebt? Zie ook niet helemaal hoe je dat eruit kunt halen.

Ik bedoel dat zij niet vol kan leven doordat dit in t geheim gebeurde. Zelfs tegen haar moeder loog ze over Londen, hoe kun je nou ontspannen je leven leven als je niet overal zomaar heen kunt? Of moet liegen over waar je bent? Dat bedoel ik ermee.

Denk helemaal niet dat een relatie zorgt dat je leven compleet is. Daar moet je zelf voor zorgen, kun je niet van anderen af laten hangen. Anderen kunnen er wel zeker in bijdragen, maar dat lijkt mij logisch :)

[ Bericht 1% gewijzigd door DarkElf op 28-11-2016 13:32:53 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166954252
Ergens had ik wel verwacht dat Rory 'gefaald' was in haar carriere en ergens vind ik dat ook wel verfrissend. Komt tenminste niet alles dr aanwaaien zeg maar.
pi_166954328
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ergens had ik wel verwacht dat Rory 'gefaald' was in haar carriere en ergens vind ik dat ook wel verfrissend. Komt tenminste niet alles dr aanwaaien zeg maar.
Dat is ook zo ja.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166954434
Apart, ik zie Rory niet als gefaald. Ze heeft amazeballs dingen gedaan en nu doet ze die even niet. Kan ze elk moment weer mee beginnen en dit zou er ook wel 1 kunnen zijn, in disguise.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_166954462
Ik snap die karaktermoord van Rory niet zo. Ten eerste zit er bijna tien jaar tussen eind S7 en de revival, dus in zo'n periode kan een mens wel wat veranderen. We weten ook niet hoe die affaire überhaupt is begonnen en wie er mee kwam. Daarnaast is het juist fijn om niet naar perfecte karakters te kijken vind ik. In het echte leven maken mensen ook fouten. Gaat er uiteindelijk om hoe ze ermee omgaan en dat heeft Rory wel goed gedaan. Ze verbrak het contact verder en ze ging schrijven op haar eigen voorwaarden. Vind haar leven ook niet zo gefaald eigenlijk.
pi_166954504
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Apart, ik zie Rory niet als gefaald. Ze heeft amazeballs dingen gedaan en nu doet ze die even niet. Kan ze elk moment weer mee beginnen en dit zou er ook wel 1 kunnen zijn, in disguise.
Daarom stond het tussen aanhalingstekens. Zelf ziet ze het volgens mij wel zo. Ze werkt iig niet bij de krant waar voor ze zou willen werken etc.
pi_166954760
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
welke amazaballs dingen dan? Behalve 3 gepubliceerde stukken ofzo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 14:46:03 #39
163650 Greys
pi_166955360
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2016 13:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik snap die karaktermoord van Rory niet zo. Ten eerste zit er bijna tien jaar tussen eind S7 en de revival, dus in zo'n periode kan een mens wel wat veranderen. We weten ook niet hoe die affaire überhaupt is begonnen en wie er mee kwam. Daarnaast is het juist fijn om niet naar perfecte karakters te kijken vind ik. In het echte leven maken mensen ook fouten. Gaat er uiteindelijk om hoe ze ermee omgaan en dat heeft Rory wel goed gedaan. Ze verbrak het contact verder en ze ging schrijven op haar eigen voorwaarden. Vind haar leven ook niet zo gefaald eigenlijk.
Ze verbrak het contact omdat de verloofde bij Logan was ingetrokken, anders was ze er gewoon mee doorgegaan denk ik.
En ze ging schrijven omdat Jess het zei.. Allebei niet bepaald op eigen initiatief.

Ik had Rory graag nog aardig gevonden. Maar irl had ik zo'n vrouw die het met drie mannen tegelijk doet waarvan eentje bezet en eentje die ze waardeloos behandelt ook niet aardig gevonden.

Daarbij teert ze naar mijn smaak veel te makkelijk op andermans zak.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 28 november 2016 @ 14:47:38 #40
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166955384
Dayum.
pi_166955443
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 14:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze verbrak het contact omdat de verloofde bij Logan was ingetrokken, anders was ze er gewoon mee doorgegaan denk ik.
En ze ging schrijven omdat Jess het zei.. Allebei niet bepaald op eigen initiatief.

Ik had Rory graag nog aardig gevonden. Maar irl had ik zo'n vrouw die het met drie mannen tegelijk doet waarvan eentje bezet en eentje die ze waardeloos behandelt ook niet aardig gevonden.

Daarbij teert ze naar mijn smaak veel te makkelijk op andermans zak.
Nou ja, voor die tijd leek ze ook verre van happy over de regeling. En er zijn wel meer mensen die een zetje in de goede richting nodig hebben. Betekent niet dat ze het dan niet zelf doet of zo. Alleen dat ze wat hulp nodig had, heeft iedereen wel eens.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 14:53:56 #42
163650 Greys
pi_166955490
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nou ja, voor die tijd leek ze ook verre van happy over de regeling. En er zijn wel meer mensen die een zetje in de goede richting nodig hebben. Betekent niet dat ze het dan niet zelf doet of zo. Alleen dat ze wat hulp nodig had, heeft iedereen wel eens.
Ik snap echt wat je bedoelt, maar als je daarbij dus optelt dat ze ook nog die Paul als een waardeloos vod behandelde en dan ook nog rommelde met die Wookie vond ik het zelf gewoon echt teveel van het niet-goede.

Plus dus zo makkelijk overal en nergens wonen en de koelkast leegvreten en dan een onbetaalde baan aannemen. Ging me te simpel. Ook daar hield ze nul rekening met anderen.

Sorry :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166955549
Hoezo pakt ze alles wat ze pakken kan bij Logan. Ik denk dat Logan alles zou laten vallen als Rory met hem wilde trouwen.
  maandag 28 november 2016 @ 14:58:37 #44
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166955578
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 14:56 schreef Tegan het volgende:
Hoezo pakt ze alles wat ze pakken kan bij Logan. Ik denk dat Logan alles zou laten vallen als Rory met hem wilde trouwen.
Nee, hij moet van zijn familie met Odette trouwen, en doet dat.
pi_166955627
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:58 schreef Valerie. het volgende:

[..]

hij gaat door met zijn leven omdat rory niet wilde, hij heeft allang aangegeven dat ze alles voor hem is en dat hij alles achter wilt laten als ze hem wel wilde
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166955630
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 14:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap echt wat je bedoelt, maar als je daarbij dus optelt dat ze ook nog die Paul als een waardeloos vod behandelde en dan ook nog rommelde met die Wookie vond ik het zelf gewoon echt teveel van het niet-goede.

Plus dus zo makkelijk overal en nergens wonen en de koelkast leegvreten en dan een onbetaalde baan aannemen. Ging me te simpel. Ook daar hield ze nul rekening met anderen.

Sorry :P
Hoe ze Paul behandelde vond ik ook niet kunnen, of ze hadden een open relatie, maar daar ga ik niet vanuit. Praat haar gedrag dus verder niet goed. Snap ook goed dat mensen zich er aan storen. Zelf stoort het me gelukkig niet, gezien ik het realistische aspect erin zie. Maar snap je zeker ^O^
  maandag 28 november 2016 @ 15:02:28 #47
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166955638
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 15:01 schreef DarkElf het volgende:

[..]

hij gaat door met zijn leven omdat rory niet wilde, hij heeft allang aangegeven dat ze alles voor hem is en dat hij alles achter wilt laten als ze hem wel wilde
Negen jaar geleden, ja. That ship has sailed. Ik geloof wel dat Logan Rory nog speciaal vindt, maar trouwen met Odette gaat hij

Oh, je hebt je post veranderd.
pi_166955654
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:58 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Niet als Rory zijn Emily wil spelen.
  maandag 28 november 2016 @ 15:03:52 #49
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166955656
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hoe ze Paul behandelde vond ik ook niet kunnen, of ze hadden een open relatie, maar daar ga ik niet vanuit. Praat haar gedrag dus verder niet goed. Snap ook goed dat mensen zich er aan storen. Zelf stoort het me gelukkig niet, gezien ik het realistische aspect erin zie. Maar snap je zeker ^O^
Ik vind dat met Paul ook niet echt okay, maar mensen doen alsof Rory nog het perfect stille meisje van 15 jaar moet zijn. Ze doet verder echt geen gekke dingen, maar heel normale menselijke dingen. En misschien wel jUIST omdat ze dat meisje is geweest.
pi_166955705
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:03 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik vind dat met Paul ook niet echt okay, maar mensen doen alsof Rory nog het perfect stille meisje van 15 jaar moet zijn. Ze doet verder echt geen gekke dingen, maar heel normale menselijke dingen. En misschien wel jUIST omdat ze dat meisje is geweest.
ik vond t allemaal erg 'quarter life crisis' achtig over komen. Wrs omdat ze een braaf kind was, minus dat jaar dat ze van yale ging.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 15:12:31 #51
163650 Greys
pi_166955804
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 15:01 schreef DarkElf het volgende:

[..]

In welke van de vier afl zei ze dat ze niet wilde en zei hij dat hij alles achter zou laten dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166955859
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 15:12 schreef Greys het volgende:

[..]

In welke van de vier afl zei ze dat ze niet wilde en zei hij dat hij alles achter zou laten dan?
Doelde op de serie.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 15:18:05 #53
163650 Greys
pi_166955887
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ook als je een open relatie hebt is het belachelijk om het bestaan van zo iemand steeds letterlijk te vergeten. ;)

En ik snap met wat je bedoelt met het realistische, dat in het echte leven ook niet iedereen alles netjes doet (ik ook niet :D ) maar juist met dat realistische in het achterhoofd had ik zo iemand in het echt ook een egoïstische trut gevonden.

Als ik haar moeder was had ik bv toch echt iets gezegd over een betaalde baan op Chilton afslaan voor een onbetaald baantje met twee fossielen. Leuk dat je je hart wilt volgen maar zolang dat nog niks oplevert betaal je op je 32e toch mooi mee aan het huishouden en neem je in de tussentijd de lerarenbaan maar, verwend nest!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 15:19:22 #54
163650 Greys
pi_166955916
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 15:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Doelde op de serie.
Oh zo bedoel je.
Kreeg dat gevoel nu in de revival iig helemaal niet meer bij hem, dat hij alles voor haar zou opgeven.

Mooi hè hoeveel erover na te praten valt en zo veel meningen. Tof. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166956149
Ik had dat idee wel in de eerste aflevering.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 15:42:50 #56
163650 Greys
pi_166956297
http://thelightmedia.com/(...)s-a-year-in-the-life

Leuk stukje wel. Leuke weetjes. Dat die kerel die Doyle speelt zo succesvol is geworden irl vind ik tof :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 28 november 2016 @ 15:45:01 #57
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166956339
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 15:42 schreef Greys het volgende:

Leuk stukje wel. Leuke weetjes. Dat die kerel die Doyle speelt zo succesvol is geworden irl vind ik tof :D
Leuke weetjes idd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 28 november 2016 @ 15:50:19 #58
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166956425
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 15:07 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik vond t allemaal erg 'quarter life crisis' achtig over komen. Wrs omdat ze een braaf kind was, minus dat jaar dat ze van yale ging.
Ja precies. Waar hebben we het over man, 1 one night stand in haar hele leven als 32-jarige :') :') :') Alsof de helft in dit topic niet minimaal op 2 zit.
En dat met Logan, tja, ik kan er wel begrip voor opbrengen en snap de situatie, ook al is het niet netjes. Maar godsamme zeg, wat een vuile slet.
  maandag 28 november 2016 @ 15:51:02 #59
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166956438
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 15:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ook als je een open relatie hebt is het belachelijk om het bestaan van zo iemand steeds letterlijk te vergeten. ;)

En ik snap met wat je bedoelt met het realistische, dat in het echte leven ook niet iedereen alles netjes doet (ik ook niet :D ) maar juist met dat realistische in het achterhoofd had ik zo iemand in het echt ook een egoïstische trut gevonden.

Als ik haar moeder was had ik bv toch echt iets gezegd over een betaalde baan op Chilton afslaan voor een onbetaald baantje met twee fossielen. Leuk dat je je hart wilt volgen maar zolang dat nog niks oplevert betaal je op je 32e toch mooi mee aan het huishouden en neem je in de tussentijd de lerarenbaan maar, verwend nest!
Daar moest ze nog wel eerst haar masters voor halen, dat kost tijd en heel veel geld.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 15:56:30 #60
163650 Greys
pi_166956520
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:50 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ja precies. Waar hebben we het over man, 1 one night stand in haar hele leven als 32-jarige :') :') :') Alsof de helft in dit topic niet minimaal op 2 zit.
En dat met Logan, tja, ik kan er wel begrip voor opbrengen en snap de situatie, ook al is het niet netjes. Maar godsamme zeg, wat een vuile slet.
JIJ VERGEET PAUL OOK AL :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 15:58:14 #61
163650 Greys
pi_166956550
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:51 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Daar moest ze nog wel eerst haar masters voor halen, dat kost tijd en heel veel geld.
Oh ja dat is zo.

Ondanks dat vind ik een onbetaalde baan aannemen onverstandig. Maar misschien gaat ze ervan uit dat haar boek instant best sneller wordt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 28 november 2016 @ 15:59:28 #62
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166956574
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 15:42 schreef Greys het volgende:

Oh ja Cat Kirk _O-
  maandag 28 november 2016 @ 16:00:21 #63
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166956590
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2016 15:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja dat is zo.

Ondanks dat vind ik een onbetaalde baan aannemen onverstandig. Maar misschien gaat ze ervan uit dat haar boek instant best sneller wordt.
Jawel, maar volgens mij had ze ook niet zoveel opties. Ze ging zelfs naar dat bedrijf waar ze helemaal niet wilde werken, omdat ze geen andere optie had. Maar ja, die vonden haar ineens stom :')
pi_166956654
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:50 schreef Valerie. het volgende:

[..]

jij betrekt t meteen op seks 😃

Ik bedoel t zoekende, geen echte baan, geen idee wat ze wil, dat soort dingen. Ze had alles uitgestippeld en nu heeft ze geen idee.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166956659
Het was ook wel arrogant om daar zo onvoorbereid binnen te komen :P
  maandag 28 november 2016 @ 16:05:31 #66
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166956676
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 16:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

jij betrekt t meteen op seks 😃

Ik bedoel t zoekende, geen echte baan, geen idee wat ze wil, dat soort dingen. Ze had alles uitgestippeld en nu heeft ze geen idee.
Nou, dat doe ik niet... Ik was ook niet gericht tegen jou aan het praten of zo. Volgens mij was ik het veelal wel met jou eens zelfs :')
  maandag 28 november 2016 @ 16:05:56 #67
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166956685
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar ja, ze zaten dan ook al constant achter haar aan :') Ik zou ook denken done deal.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 16:06:03 #68
163650 Greys
pi_166956686
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:00 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Jawel, maar volgens mij had ze ook niet zoveel opties. Ze ging zelfs naar dat bedrijf waar ze helemaal niet wilde werken, omdat ze geen andere optie had. Maar ja, die vonden haar ineens stom :')
Dat vond ik ook zo'n idiote verhaallijn :@ Ze stalken haar maanden en maanden en dan ineens nee laat maar? Wtf was dat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166956702
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:05 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Nou, dat doe ik niet... Ik was ook niet gericht tegen jou aan het praten of zo. Volgens mij was ik het veelal wel met jou eens zelfs :')
je quote mij dus vandaar dat ik reageer 😊
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166956713
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 16:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat vond ik ook zo'n idiote verhaallijn :@ Ze stalken haar maanden en maanden en dan ineens nee laat maar? Wtf was dat.
als iemand zo hakkelend en ongedreven overkomt snap ik t wel.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 16:09:02 #71
163650 Greys
pi_166956732
Ik vins het juist gaaf, die verschillende gevoelens die we eraan overhouden. :D Zag het op Twitter ook al. Mensen die Rory altijd al een egoïstisch nest vonden, mensen die dat na de revival vinden, mensen die het absoluut niet vinden.
Dat is dan wel weer knap van de makers. Net als dat er bv veel TeamLogan waren en bleven terwijl ik en anderen het altijd al een vreemdgaande onbetrouwbare glijer vonden. _O- Net als de verschillende meningen over Jess. Alleen over Dean was iedereen het eens geloof ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 28 november 2016 @ 16:09:26 #72
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166956739
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 16:07 schreef DarkElf het volgende:

[..]

je quote mij dus vandaar dat ik reageer 😊
Ja, eigenlijk alleen voor de "ja precies" waar ik mee begon. Waar ik het met je eens was dus :6
  maandag 28 november 2016 @ 16:10:03 #73
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166956747
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 16:09 schreef Greys het volgende:
Ik vins het juist gaaf, die verschillende gevoelens die we eraan overhouden. :D Zag het op Twitter ook al. Mensen die Rory altijd al een egoïstisch nest vonden, mensen die dat na de revival vinden, mensen die het absoluut niet vinden.
Dat is dan wel weer knap van de makers. Net als dat er bv veel TeamLogan waren en bleven terwijl ik en anderen het altijd al een vreemdgaande onbetrouwbare glijer vonden. _O- Net als de verschillende meningen over Jess. Alleen over Dean was iedereen het eens geloof ik.
Gelukkig hebben wij iig onze liefde voor Rory&Jess nog *; Of vind je Rory nu te stom voor Jess? :'(
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 16:10:28 #74
163650 Greys
pi_166956753
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 16:07 schreef DarkElf het volgende:

[..]

als iemand zo hakkelend en ongedreven overkomt snap ik t wel.
Ze had geen verhaal voorbereid idd maar ze had wrs niet verwacht dat ze ze überhaupt nog moest overtuigen en zichzelf moest verkopen. Gemakzucht idd wel een beetje. Maar van dat bedrijf vond ik de houding ook wel wat vreemd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166956762
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:09 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk alleen voor de "ja precies" waar ik mee begon. Waar ik het met je eens was dus :6
ok dan 😋
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166956772
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wanneer mensen mij 100 keer vragen om eens langs te komen om met elkaar te praten om te zien wat we voor elkaar kunnen betekenen, kom ik daar ook "onvoorbereid" binnen hoor. Laat me eerst je verhaal maar eens horen,

Maar dat mensj deed of Rory op een gesprek kwam voor een concrete vacature waar ze zelf op had gereageerd.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 16:12:18 #77
163650 Greys
pi_166956776
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:10 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Gelukkig hebben wij iig onze liefde voor Rory&Jess nog *; Of vind je Rory nu te stom voor Jess? :'(
Weet je dat ik serieus net wilde gaan posten dat Rory Jess eigenlijk niet meer verdient, maar het toch maar niet deed. :D

Want ondanks alles horen ze bij elkaar. Sterker nog, ik denk dat ze weer een leuker persoon zou zijn met hem O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 28 november 2016 @ 16:18:11 #78
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166956860
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 16:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Weet je dat ik serieus net wilde gaan posten dat Rory Jess eigenlijk niet meer verdient, maar het toch maar niet deed. :D

Want ondanks alles horen ze bij elkaar. Sterker nog, ik denk dat ze weer een leuker persoon zou zijn met hem O+
Ze heeft blijkbaar in die negen jaar ook niet veel uitgespookt? Een paar artikelen voor een betere krant, en helemaal in het begin de Obama-campagne? Dat is ook niet wat zij voor ogen heeft gehad, denk ik.
Maar nu ze met haar boek bezig is enzo wordt alles weer beter. Met een irritante Logan als baby daddy waar ze het soms weer mee doet, tot ze na 20 jaar eindelijk met LukeJess eindigt ;(
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 16:28:59 #79
163650 Greys
pi_166957012
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:18 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ze heeft blijkbaar in die negen jaar ook niet veel uitgespookt? Een paar artikelen voor een betere krant, en helemaal in het begin de Obama-campagne? Dat is ook niet wat zij voor ogen heeft gehad, denk ik.
Maar nu ze met haar boek bezig is enzo wordt alles weer beter. Met een irritante Logan als baby daddy waar ze het soms weer mee doet, tot ze na 20 jaar eindelijk met LukeJess eindigt ;(
Dat vroeg ik me idd ook af ja, wat heeft ze in godsnaam gedaan in die bijna tien jaar in dat appartement met de plakkerige muren? :D Dat is wel heel veel tijd voor een artikel of twee.

Gaf ze de hoofdstukken eigenlijk aan jess om te lezen, nee hè? Vraag ik me ineens af. Alleen wat gejubel en toen weer naar binnen. Hoop wel dat ze hem nog gaat bedanken voor dat goede idee. :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 16:33:42 #80
163650 Greys
pi_166957432
quote:
Ja! Ik moest ook zo hard lachen hierom. Paris is echt een topper :D

Sowieso ook hoe die meisjes huilend uit de wc renden terwijl ze net even binnen was :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166957886
Paris is goed opgedroogd trouwens :9~
pi_166957914
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:02 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Dat!

En hij is een watje dat hij niet tegen de wens van zijn familie ingaat - maar tegelijk was rory toch degene die niet met hem wilde trouwen?

Ik vond het afscheid tussen hen heel duidelijk: als zij het gevraagd had dan had hij die odette gedumpt. Maar dat doet ze niet, want hij is niet the one...

Ik heb dus echt geen moeite met het karakter van Rory, vind haar eigenlijk geen spat veranderd. Lorelai vond ik wel ten goede veranderd. Niet zo gek dat ze nog weeens die oude reflex heeft toch? Deze afl lieten juist zien dat ze daar nu anders mee omgaat. En blijkbaar heeft hun relatie voortgekabbeld tot dan toe zonder bepaalde dingen uit te spreken. Ik vond het we mooi hoe ze die rimpels gladstreken in deze afleveringen.

Die scene bij de ferrility clinic zal wel weken later geweest zijn bijvoorbeeld, daar had een 'drie weken later' tussen gemogen... vond ik in afl 1 wel vaker...
Kwak
pi_166957978
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:18 schreef Valerie. het volgende:

[..]

De Obama campagne duurde twee jaar, ze zal bij de herverkiezingscampagne ook we weer hebben meegedaan, dat zijn al vier jaar accounted for... stukkies schrijven voor Vice/Slate/whatever...

Daarnaast heeft amy sherman palladino gezegd dat ze niet echt gelet heeft op seizoen zeven, alleen een paar plotpunten. De uiteindelijke plotlijn had gedeeltelijk seizoen zeven moeten zijn natuurlijk...
Kwak
  maandag 28 november 2016 @ 17:26:47 #85
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166958015
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 17:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

De Obama campagne duurde twee jaar, ze zal bij de herverkiezingscampagne ook we weer hebben meegedaan, dat zijn al vier jaar accounted for... stukkies schrijven voor Vice/Slate/whatever...

Daarnaast heeft amy sherman palladino gezegd dat ze niet echt gelet heeft op seizoen zeven, alleen een paar plotpunten. De uiteindelijke plotlijn had gedeeltelijk seizoen zeven moeten zijn natuurlijk...
Ahhh, deze revival was eigenlijk ASP's middelvinger naar de makers van seizoen 7?
KuikenGuppy
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 28 november 2016 @ 17:28:39 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_166958041
quote:
Dat hele stuk met Paris in de wc vond ik hilarisch (en herkenbaar, hoewel het natuurlijk een beetje over the top was)! Ik heb het toen dan ook direct teruggespoeld en nogmaals gekeken _O_
pi_166958294
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2016 17:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ahhh, deze revival was eigenlijk ASP's middelvinger naar de makers van seizoen 7?
Dan hadden ze ook niet iedereen 9 jaar ouder moeten maken als dat de insteek wat was.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166958297
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2016 17:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Deels. Ik denk dat de lijn met love triangle Logan/Rory/Een naar voren geschoven dynasty partner er altijd wel inzat, en het boek schrijven op aanraden van Jess ook (want in seizoen zes al in de book publishing business als opzet), een huwelijk tussen Lorelai en Luke zou er ook gekomen zijn, en de zwangerchap van Logan (want het is echt wel van Logan, de Chris parallel is overduidelijk) ook.
Kwak
pi_166958325
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:42 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dan hadden ze ook niet iedereen 9 jaar ouder moeten maken als dat de insteek wat was.
Dat had er fysiek toch niet uitgezien? Ik denk dat ze de ideeen die ze had heeft gebruikt voor zover ze konden, en ik denk dat de relatieve stilstand in de tussenliggende jaren daar een gevolg van is.
Kwak
  maandag 28 november 2016 @ 17:43:55 #90
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166958331
Nou die middelvinger zal er sowieso zijn, want het was toch hun serie en een stel andere flapdrollen heeft het af mogen maken. Ik zou daar ook absoluut niet blij mee zijn :')
pi_166958344
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 17:43 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat had er fysiek toch niet uitgezien? Ik denk dat ze de ideeen die ze had heeft gebruikt voor zover ze konden, en ik denk dat de relatieve stilstand in de tussenliggende jaren daar een gevolg van is.
Mwa 5 jaar of 9 jaar komen de meeste nog wel mee weg.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166958357
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:43 schreef Valerie. het volgende:
Nou die middelvinger zal er sowieso zijn, want het was toch hun serie en een stel andere flapdrollen heeft het af mogen maken. Ik zou daar ook absoluut niet blij mee zijn :')
Waarom was dat ook al weer? Wel raar eigenlijk, zou ook geïrriteerd zijn dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166958412
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:44 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Waarom was dat ook al weer? Wel raar eigenlijk, zou ook geïrriteerd zijn dan
Ze wilden een iitbreiding van het schrijversteam, onderhandeling liep stuk, amy en dan ontslagen en tijdens seizoen zeven alsnog vee nieuwe schrijvers aangenomen omdat t het nieuwe team niet lukte de juiste toon te vinden en het werk gedaan te krijgen.

De cast hoorde pas ruim na de laatste draaidag dat het na seizoen zeven gecancelled werd. Nooit afscheid genomen enzo.
Kwak
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 17:50:57 #94
163650 Greys
pi_166958515
Ik vond dat een aantal totaal niet veranderd waren qua uiterlijk in al die tijd! Dat langharige bandlid van Zack bv :D en Sookie. Michel ook amper. Oh wat erg, hoe heet Rory dr bff, die. Kan het duizend keer zeggen :') En Emily natuurlijk, niet veranderd, maar ook Tyler. Taylor. Die dorpszeiksnor. Logan amper veranderd.

Zack was wel duidelijk ouder geworden haha. Dean en Jess wel veranderd maar ten goede, qua uiterlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166958625
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 17:50 schreef Greys het volgende:
Ik vond dat een aantal totaal niet veranderd waren qua uiterlijk in al die tijd! Dat langharige bandlid van Zack bv :D en Sookie. Michel ook amper. Oh wat erg, hoe heet Rory dr bff, die. Kan het duizend keer zeggen :') En Emily natuurlijk, niet veranderd, maar ook Tyler. Taylor. Die dorpszeiksnor. Logan amper veranderd.

Zack was wel duidelijk ouder geworden haha. Dean en Jess wel veranderd maar ten goede, qua uiterlijk.
Michel he...heeft ie wat aan z'n neus laten doen? Het leek ineens een soort van Michael Jackson-neus.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  maandag 28 november 2016 @ 17:57:36 #96
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166958699
Lane O+.
KuikenGuppy
  maandag 28 november 2016 @ 18:00:33 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166958771
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 17:55 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Michel he...heeft ie wat aan z'n neus laten doen? Het leek ineens een soort van Michael Jackson-neus.
Had hij dat niet altijd al? Ik had ook al zitten Googlen, maar kon er niks over vinden...

KuikenGuppy
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 18:09:17 #98
163650 Greys
pi_166958948
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 17:57 schreef Burdie het volgende:
Lane O+.
Ohja! Zo stom, wist het ineens niet meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166958950
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 17:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ze wilden een iitbreiding van het schrijversteam, onderhandeling liep stuk, amy en dan ontslagen en tijdens seizoen zeven alsnog vee nieuwe schrijvers aangenomen omdat t het nieuwe team niet lukte de juiste toon te vinden en het werk gedaan te krijgen.

De cast hoorde pas ruim na de laatste draaidag dat het na seizoen zeven gecancelled werd. Nooit afscheid genomen enzo.
Ah ok, rare gang van zaken ja.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166958962
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 17:50 schreef Greys het volgende:

Dat bandlid met die bril, geen idee hoe hij heet, zag er ook t zelfde uit.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166959201
Ik heb alles gezien dit weekend maar wel door in afleveringen 2 en 3 hele stukken over te slaan. Het kon me niet genoeg boeien. En het is me soms echt iets te kneuterig allemaal, maar dat had ik altijd wel.

Verder vond ik het ook wel jammer dat Lorelai en Luke zo stil hadden gestaan. Tjonge, ze kwamen wel heel uitgeblust over. Ik vind het ook nogal flauw dat je weggaat onder het motto 'het is now or never' en het enige inzicht waarmee je terug komt is 'ik vind dat we moeten trouwen.' :') . Maar ja, dat komt misschien omdat ik niet zoveel heb met huwelijken. Iets meer aandacht voor persoonlijke groei en inzicht was interessanter geweest.

Verder denk ik dat het tussen Rory en Logan helemaal niet definitief voorbij is, niet alleen vanwege het kind. Alsof dat huwelijk voor de 'dynastie' gaat werken. :') . Maar goed, ze hebben genoeg liggen om nog heel lang verder te kunnen met deze serie. _O_ .

Oh, en Paris. O+ . _O_ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 18:25:00 #102
163650 Greys
pi_166959241
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:09 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dat bandlid met die bril, geen idee hoe hij heet, zag er ook t zelfde uit.
Oh ja, die beetje verlegen nerd!
En mamaLane was ook amper veranderd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166959396
Ik heb ze ook allemaal gezien nu. Vond het geen tof einde eigenlijk..ja ik snap het..de cirkel is rond, maar toch ;(

Ik was ontzettend Team Logan, maar ben in deze afleveringen toch geswitched naar Team Jess :Y Zoals hij naar haar keek O+

Verder grappig om te zien dat Zack zo oud en uitgezakt is tegenwoordig..en dat in vergelijking met bijvoorbeeld Logan en Michel die geen jaar ouder lijken te zijn.

De eerste aflevering moest Rory er echt nog in komen volgens mij, maar vindt haar toch daarna wel haarzelf...volwassener, maar ergens ook weer niet eigenlijk.

De musical was trouwens ruk zeg..kostbare minuten aan zoiets onzinnigs besteden..maargoed.

Er zullen vast geen nieuwe afleveringen meer komen, maar stiekem mag een mens blijven hopen toch :')
pi_166959412
Brian ;)

Ik vond Emily wel echt ouder geworden, vooral haar stem.
Kwak
pi_166959465
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:31 schreef kwakz0r het volgende:
Brian ;)

Ik vond Emily wel echt ouder geworden, vooral haar stem.
Oh ja Brian :)

Emily was echt Emily (wat ik echt knap vond) maar ze was lichamelijk vooral ouder vond ik. Echt een ouder dametje zoals ze zich beweegt nu.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 18:35:38 #106
163650 Greys
pi_166959494
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik was ontzettend Team Logan, maar ben in deze afleveringen toch geswitched naar Team Jess :Y Zoals hij naar haar keek O+
Jaaa! Echt. Dat is acteren, dat je met één blik alles kunt zeggen. O+

Vond ik samen met Emily/Lorelai telefoontje het best gespeelde moment.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166959542
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 18:35 schreef Greys het volgende:

[..]

ja helemaal mee eens :)
  maandag 28 november 2016 @ 18:39:41 #108
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166959571
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 18:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens O+
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166960131
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:03 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Nou, juist verfrissend dat ze behoorlijk egoïstisch blijkt te zijn, als 'zoekende' volwassene. Verder lijkt ze me een typisch gevalletje van bindingsangst. Niet zo gek als je zo vergroeit bent met je moeder. Dat lijkt me de reden dat het tussen haar en Logan tot nu toe toch niet echt werkt. Allebei zitten ze teveel vast aan waar ze vandaan komen en allebei zijn ze niet in staat zich echt daarvan los te maken en volledig voor de ander te gaan.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166960290
Ik vond het ook jammer dat Luke en Lorelai 10 jaar stil hebben gestaan. Beetje ongeloofwaardig.
  maandag 28 november 2016 @ 20:01:54 #111
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166961776
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:07 schreef Tegan het volgende:
Ik vond het ook jammer dat Luke en Lorelai 10 jaar stil hebben gestaan. Beetje ongeloofwaardig.
Ook dat Luke er nog altijd exact hetzelfde uit ziet (houthakkershemd, Pet achterstevoren)... Meestal veranderen mannen hun stijl wel een beetje onder invloed van een vrouw...
KuikenGuppy
pi_166962315
Dat net Rory en vreemdgaan was natuurlijk geheel in character. In de eerdere seizoenen is ze ook meer dan eens vreemdgegaan.
pi_166962335
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:07 schreef Tegan het volgende:
Dat ook ja... en nog steeds dezelfde communicatieproblemen. Maar misschien is dat wel realistisch. De meeste mensen veranderen niet zoveel.
pi_166962357
Team Jess O+
pi_166962887
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 19:02 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Nou, juist verfrissend dat ze behoorlijk egoïstisch blijkt te zijn, als 'zoekende' volwassene. Verder lijkt ze me een typisch gevalletje van bindingsangst. Niet zo gek als je zo vergroeit bent met je moeder. Dat lijkt me de reden dat het tussen haar en Logan tot nu toe toch niet echt werkt. Allebei zitten ze teveel vast aan waar ze vandaan komen en allebei zijn ze niet in staat zich echt daarvan los te maken en volledig voor de ander te gaan.
Dit! Lorelai was ook altijd heel egoistisch, eigenlijk, misschien door de grote offers die ze ook heeft moeten maken. Het is altijd haar voorbeels geweest.

Ik merkte dat ik me nu veel minder aan Lorelai ergerde dan vroeger!
Kwak
pi_166963689
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 20:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ook dat Luke er nog altijd exact hetzelfde uit ziet (houthakkershemd, Pet achterstevoren)... Meestal veranderen mannen hun stijl wel een beetje onder invloed van een vrouw...
Ja, ik kreeg echt zin om die pet van z'n hoofd te rammen. Grow up, man.
pi_166964070
Liever dat petje dan die walgelijke toupet :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 22:25:22 #118
163650 Greys
pi_166966006
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 20:01 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hahaha. Dat had ik dan weer een beetje ongeloofwaardig gevonden. Het was er nooit de man naar in alle seizoenen om zich door een vrouw te laten veranderen. Lorelai heeft hem eerder in het zwart geprobeerd te krijgen en daar voelde hij zich doodongelukkig in. Dus ze nam hem zoals hij was. En is. Vond ik juist wel mooi en logisch.
Zelfs Paul Anka the dog droeg in de revival een Lukeblouse :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 28 november 2016 @ 22:32:23 #119
87554 Cee
Welluk?
pi_166966259
Ik vond de cavia die op Luke's hoofd genesteld zat al apart genoeg. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Cee op 28-11-2016 22:38:02 ]
pi_166966320
Dat heb ik dus echt gemist :D
pi_166966350
Ik had eigenlijk gedacht dat Paul Anka dood zou zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 00:51:12 #122
163650 Greys
  One tough cookie dinsdag 29 november 2016 @ 01:08:31 #123
169210 liesje1979
pi_166970823
Ok, ik ben klaar. Van het weekend de eerste 3 afleveringen er op 1 avond doorheen gejaagd, begonnen met aflevering 4, maar ik kon niet meer, dus nu aflevering 4 maar in zijn geheel gekeken.
Pfew,
Kon nu ook eindelijk het topic lezen en kan me erg vinden in die lange post van Greys. De glansrol is voor mij ook Emely. Hoe ze in het laatst in dat walvismuseum stond. Prachtig. :D Sowieso het hele rouwproces, alles gewoon. Een hele mooie verhaallijn maar het werd nog mooier door de manier waarop ze het speelde.

Ik zat in aflevering 1 al te janken natuurlijk door het overlijden en hoe het was neergezet. In de loop der jaren echt een beetje van Richard gaan houden, en het raakte me. De beelden van Emily bij die kist. Ik heb hun altijd gezien als het op elkaar mopperende koppel, met een grote liefde voor elkaar.

De musical, ik heb hem niet vooruit gespoeld maar zat me echt op te vreten en ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Whats with that joh?? Er kwam geen einde aan, zo zonde van de tijd.
Datzelfde gevoel had ik ook met dat ding met Logan en zijn vrienden. Zo vaag, zo niet GG. Maar omdat ik aflevering 4 niet in 1x uitkeek, nog een keer gekeken en dus zag ik het voor de tweede keer. En geen idee, misschien omdat ik me er al bij neer had gelegd dat het er in zat en dat het lang zou zijn, kon ik er de tweede keer wel van genieten. Eigenlijk vond ik het toen zelfs heel mooi.

En dan komen we een beetje op het punt waar ik het niet eens ben met die lange post van Greys. Ik ben namelijk, en schaam me inmiddels haast een beetje om het te zeggen: team Logan. Nog steeds. Ik weet niet, hij deed iets met haar. Ze stapte uit haar comfortzone door hem. Ik zie nog zo die avond voor me, dat ze met die parapluutjes naar beneden sprongen. Zo leuk. En ik denk dat zij ook iets met hem deed. Volgens mij hielden ze van elkaar, maar net als dat Logan niet tegen zijn vader in kon gaan het bedrijf te gaan doen, zo kon hij dat ook niet met het huwelijk. Ik zag bij beiden een soort berusting, een nog even genieten zolang het nog kan. Maar het kon eigenlijk niet want Logan was al verloofd.
Ik neem het hun niet kwalijk.

En ik zag de blik van Jess door het raam ook. Jess hield ook van Rory, en zij ook van hem. Maar ik las ergens in deze reeks dat Jess de rebel was, maar tegen de magie van Logan kon hij niet op, uiteraard financieel niet, maar ook qua creativiteit niet.

En tja dat gedoe met Paul, ik heb me er niet zo aan gestoord eigenlijk. :D Komt misschien ook wel doordat hij verder geen rol heeft. Je ziet niet zijn kant van het verhaal.

Kirk was Kirk, Lane was Lane (maar wel erg weinig in beeld -O- en haar moeder mistte ik ook) Paris was Paris en dat deed ze geniaal, Michel was Michel en ik denk dat hij blijft. Luke was Luke en ik heb me ook totaal niet geergerd aan Loralai. En Sookie, zo fijn dat ze er toch nog inzat, ik moest janken. :')

En ik vond het plein voor de bruiloft geweldig. :D

Ben ik teleurgesteld? Er waren wel wat momenten die ik jammer vond. wtf momentjes. Maar eigenlijk heb ik er gewoon wel enorm van genoten.
pi_166972309
Over Michel: de scene waar dat uitgespeeld wordt is er vawege lengte uitgeknipt.

http://www.gilmorenews.co(...)career-satisfaction/
Kwak
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 08:43:10 #125
163650 Greys
pi_166972410
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 08:25 schreef kwakz0r het volgende:
Over Michel: de scene waar dat uitgespeeld wordt is er vawege lengte uitgeknipt.

Goed gevonden!

(wtf, en dan die musical zo lang houden :D )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166972424
ja inderdaad..had dan die musical eruit geflikkerd...sowiezo, wie verzint zoiets.

Dat stuk van de life and dead brigade was ook niet helemaal GG, maar toch vond ik dat wel wat hebben. En daarbij komt dat het uiteindelijk wel iets aan het verhaal toevoegde en die stomme musical helemaal niet.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 08:45:35 #127
163650 Greys
pi_166972429
Oh lies, niet bijna-schamen voor TeamLogan hoor :D Je bent met velen. Ieder z'n smaak en gevoel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166972628
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 08:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Goed gevonden!

(wtf, en dan die musical zo lang houden :D )
dat is zonde zeg, zo'n scene had zoveel meer toegevoegd dat die tenenkrommende musical.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 09:17:43 #129
163650 Greys
pi_166972796
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:03 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dat is zonde zeg, zo'n scene had zoveel meer toegevoegd dat die tenenkrommende musical.
Onbegrijpelijk. Die musical had ook één liedje kunnen zijn ipv honderdvierentwintig. Het verhaal met Michel liep juist zo mooi met zijn begrijpelijke twijfels, hun lieve scène in the secret bar, en toen ineens niks meer. Amy heeft wat dat betreft echt verkeerde prioriteiten gehad. Cameo's van haar non-GG vriendjes voorrang geven. Doos!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166972853
Ik had er echt zin in, maar probeerde net door te gaan met de tweede aflevering, maar haakte gewoon af, merk ik, ging zelfs liever werken :o -O-
Ja doei.
pi_166973216
Twee en drie waren daniel he... die vond ik altijd al minder dan amy. Hoewel ik afl drie op de musical na echt heel leuk vond.
Kwak
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 09:47:44 #132
163650 Greys
pi_166973217
Op Twitter zoeken op de woorden Gilmore en Musical just made my day. Die commentaren _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 november 2016 @ 09:52:19 #133
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166973300
Ja, maar dat is natuurlijk ook best een kutstreek. Mensen die nooit in GG hebben gezeten zoveel tijd geven TERWIJL WE ZO LANG HEBBEN MOETEN WACHTEN OP GILMORE GIRLS EN DAN GEWOON DE HELFT AAN DIE TWEE LULLOS GEVEN JEZUS :')

Volgens mij herkende ik die chick trouwens uit Younger.

Ik schrok trouwens best van Zach :') En vond hem en Lane ook behoorlijk matig. Ik had gehoopt dat Paris en Doyle ook wel een of ander gestoord powerkoppel zouden zijn, maar helaas.

Ik had overigens wel vrijwel meteen gewoon het echte Gilmore Girls-gevoel weer. O+.
  dinsdag 29 november 2016 @ 09:54:49 #134
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166973349
Oh en Michel, ze kocht dat nonnenhuis toch juist zodat Michel daar lekker meer te doen zou hebben ook? Ik ging er dus wel gewoon vanuit dat hij zou blijven.

Oh ja, Sookie, dat vond ik ook echt heel erg matig. Vond het met het ruiken op het eind wel heel leuk, dat was echt typisch Sookie, maar dat hele stuk... Het is er duidelijk later even bij gekomen zodat zij ook mee kon doen. Echt heel jammer ;( Als ze haar gewoon als decent people hadden gevraagd op tijd, had ze misschien wel tijd gehad en was het geweldig geweest.
  dinsdag 29 november 2016 @ 10:01:42 #135
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166973463
quote:
YUUUUUSSSSHHHH

unlike rich-boy Logan and wet-blanket Dean. w/
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 10:08:43 #136
163650 Greys
pi_166973571
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:54 schreef Valerie. het volgende:
Oh en Michel, ze kocht dat nonnenhuis toch juist zodat Michel daar lekker meer te doen zou hebben ook? Ik ging er dus wel gewoon vanuit dat hij zou blijven.
Maar is er dan succesvol geboden op dat pand? Want er waren meer kapers op de kust volgens de nonnen. Het zal idd wel, maar dat die scène er uit is geknipt ten koste van de drie weken durende musical is echt zonde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 november 2016 @ 10:11:32 #137
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166973623
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 10:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar is er dan succesvol geboden op dat pand? Want er waren meer kapers op de kust volgens de nonnen. Het zal idd wel, maar dat die scène er uit is geknipt ten koste van de drie weken durende musical is echt zonde.
Ja, ze hadden het beter moeten doen, maar 't was wel implied en daar kunnen we gewoon vanuit gaan denk ik :Y
  dinsdag 29 november 2016 @ 10:13:28 #138
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_166973667
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 08:25 schreef kwakz0r het volgende:

Hmmm het is natuurlijk niet zo dat er onnodige scenes in zaten die veel te lang waren....
pi_166973816
quote:
Die laatste gif O+ O+ O+ :9~ :9~ :9~

Edit: Ligt het aan mij of Fok gek aan het doen met quotes. Hij had er nu ook nog een hele andere post van Greys bijgepakt.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 11:03:09 #140
163650 Greys
pi_166974584
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 10:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Edit: Ligt het aan mij of Fok gek aan het doen met quotes. Hij had er nu ook nog een hele andere post van Greys bijgepakt.
Tweets plakken lukt ook al niet :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166975334
Ik vind Jess en Logan beiden leuk...
pi_166975342
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 10:11 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ja, ze hadden het beter moeten doen, maar 't was wel implied en daar kunnen we gewoon vanuit gaan denk ik :Y
Dit dus ja. Heel veel antwoorden die mensen zoeken zijn gewoon implied, dat is ook wel een beetje hun stijl van schrijven. Intelligente manier van schrijven, zodat ze wel de antwoorden geven, maar mensen er wel een beetje voor na moeten denken. Of dat ze het in ieder geval kunnen invullen zoals ze het zelf willen invullen.

Persoonlijk had ik na de revival dan ook geen vragen meer. Het was wel te zien dat bepaalde acteurs maar een bepaalde tijd beschikbaar waren, en de tijdssprongen waren af en toe wat slecht aangegeven, maar verder erg tevreden. Die musical duurde wel veel te lang ja. Had ik liever wat meer scenes met Lane gehad, hoe het met haar gaat, of een extra scene met Paris om te laten weten hoe de scheiding verder is gegaan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 11:48:51 #143
163650 Greys
pi_166975461
Intelligente manier van schrijven, behalve dan dat er daadwerkelijk gewoon een scene is opgenomen die wel Michel en Lorelai de spa liet kopen :P Maar die moest dus geschrapt voor de musical.
Ik vind dat geen intelligente manier van schrijven. Sorry. Alweer :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 november 2016 @ 12:44:47 #144
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166976669
Logan O+.

Finn is ook nice opgedroogd btw :9 O+.

Ik mis alleen Marty ;(.
KuikenGuppy
pi_166976701
Zo eens met die lange post van Greys in het begin van dit topic _O_ _O_

Als minpunt wil ik nog wel het Lane verhaal toevoegen: had echt veel meer aandacht mogen krijgen. En opeens heeft Lane een vader? Die 1 seconde in beeld is nog ook. In de eerste 7 seizoenen werden voor elke scheet verre familieleden uit Korea ingevlogen, maar over een vader hebben we nooit iets gehoord. En in de revival is vader opeens aanwezig bij een random town feestje?

Het beloop van de carriere van Rory vind ik wel passen bij de eerste seizoenen. Dat ze dan uiteindelijk toch het gesprek aangaat bij die website en daar volledig onvoorbereid staat, in de veronderstelling dat de buit al binnen is. Dat ze toch niet zo goed is als haar moeder en grootouders haar altijd hebben doen denken, net als toen bleek uit die negatieve feedback van Mitchum Huntzberger en de afwijzing van de NY Times.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_166976910
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:43 schreef Laysa het volgende:
Ik vind Jess en Logan beiden leuk...
Ik ook. Al had/heb ik wel een zwak voor Logan.
pi_166978060
Kan zo geen gifje vinden van dat moment dat Logan uit bed stapt :9~

En hoe hij naar Rory keek was ook O+
pi_166978312
Vond dit wel leuk bedacht, alleen t einde is natuurlijk niet helemaal duidelijk nog:

https://pbs.twimg.com/media/CySUrQcXcAA_xPk.jpg

https://pbs.twimg.com/media/CySUrQaWQAAWYpp.jpg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166978748
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:48 schreef Greys het volgende:
Intelligente manier van schrijven, behalve dan dat er daadwerkelijk gewoon een scene is opgenomen die wel Michel en Lorelai de spa liet kopen :P Maar die moest dus geschrapt voor de musical.
Haha, waarom zeg je sorry :D Alleen maar leuk hoe mensen alles anders kunnen zien. Natuurlijk hadden ze die scene erin kunnen plakken, maar voor mij was het zo al duidelijk zat. Ze hoorde dat Michel weg ging omdat hij uitbreiding wou/verandering wou, zij ziet een gebouw wat haar wel nieuwe opties geeft en vraagt haar moeder om het nodige geld (nadat de nonnen hebben gezegd dat ze de ownership liever in Stars Hollow laten en elk acceptabel bod wel accepteren) om het gebouw te kopen. Gezien Michel alle vervangers van hem (die ze aan het interviewen waren) afkeurde kun je ook al gaan denken dat hij sowieso wel was gebleven. Nu met nieuwe opties helemaal. Maar zo zie ik het in ieder geval, snap ook hoe anderen misschien meer bevestiging hadden gezien :Y

quote:
Als minpunt wil ik nog wel het Lane verhaal toevoegen: had echt veel meer aandacht mogen krijgen. En opeens heeft Lane een vader? Die 1 seconde in beeld is nog ook. In de eerste 7 seizoenen werden voor elke scheet verre familieleden uit Korea ingevlogen, maar over een vader hebben we nooit iets gehoord. En in de revival is vader opeens aanwezig bij een random town feestje?

Juist een leuke inside joke. Die vader werd regelmatig genoemd in de originele serie, maar we zagen m nooit. Dat we hem nu 1 seconde zagen was gewoon een antwoord daarop. Vond dat juist een positief iets :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:36 schreef Yashaaaaa het volgende:

Daar zag hij er echt zo lekker uit :P :Y
pi_166978809
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
Juist een leuke inside joke. Die vader werd regelmatig genoemd in de originele serie, maar we zagen m nooit. Dat we hem nu 1 seconde zagen was gewoon een antwoord daarop. Vond dat juist een positief iets :Y
Nee hoor, alleen in een van de eerste afleveringen heeft ze het woord 'vader' een keer gezegd. Later in dat seizoen wel eens 'my parents' en daarna was het alleen maar moeder.
  dinsdag 29 november 2016 @ 14:23:17 #151
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166979063
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:47 schreef DarkElf het volgende:
Vond dit wel leuk bedacht, alleen t einde is natuurlijk niet helemaal duidelijk nog:

https://pbs.twimg.com/media/CySUrQcXcAA_xPk.jpg

https://pbs.twimg.com/media/CySUrQaWQAAWYpp.jpg
Noooooooooooooo
pi_166979122
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:11 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen in een van de eerste afleveringen heeft ze het woord 'vader' een keer gezegd. Later in dat seizoen wel eens 'my parents' en daarna was het alleen maar moeder.
Latere seizoenen ook nog af en toe hoor, maar agree to disagree ^O^
pi_166979171
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:25 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Latere seizoenen ook nog af en toe hoor, maar agree to disagree ^O^
Nouja, is niet echt iets waar je het eens of oneens over kan zijn, maar om nou alle seizoenen te screenen op Lane's vader vind ik ook wat ver gaan.
  dinsdag 29 november 2016 @ 14:28:35 #154
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166979199
JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS JESS
pi_166979302
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:28 schreef Valerie. het volgende:
...
stampvoet er nog even bij :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 november 2016 @ 14:35:44 #156
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166979380
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:32 schreef DarkElf het volgende:

[..]

stampvoet er nog even bij :P
Deed ik 8-)
pi_166979466
Ik snap serieus die 'teams' niet :@
Kwak
pi_166979468
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:35 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Deed ik 8-)
weet ik toch ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 november 2016 @ 14:40:56 #159
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166979484
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:40 schreef kwakz0r het volgende:
Ik snap serieus die 'teams' niet :@
Jij hebt geen voorkeur?
pi_166979619
Ik vond die referentie van teams in de revival wel leuk, toen Paris haar vroeg of Rory team Paris, of Doyle zou zijn _O- Team Paris all the way *O*
pi_166979637
quote:

oe ja...hij heeft een heel goed lichaam inderdaad :Y
pi_166979710
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:40 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Jij hebt geen voorkeur?
Voor mijn part doet ze een trio :') in de R-rated versie: Gilmore Girls Go Wild :P

Maar serieus, nee. On screen chemistry met Milo was beter, maar Matt is meer mijn type, en ik heb noch iets tegen rich boys, noch tegen bad boys.

Ik was niet anti Jess toen hij haar zogenaamd aanrandde op dat feest of wegging zonder bericht, en niet anti Logan omdat hij alle beuidsmeisjes gehad had. Neh. Don't care. Als het Dean maar niet was.
Kwak
  dinsdag 29 november 2016 @ 14:53:05 #163
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166979733
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Voor mijn part doet ze een trio :') in de R-rated versie: Gilmore Girls Go Wild :P

Maar serieus, nee. On screen chemistry met Milo was beter, maar Matt is meer mijn type, en ik heb noch iets tegen rich boys, noch tegen bad boys.

Ik was niet anti Jess toen hij haar zogenaamd aanrandde op dat feest of wegging zonder bericht, en niet anti Logan omdat hij alle beuidsmeisjes gehad had. Neh. Don't care. Als het Dean maar niet was.
Okay, nou ja, de meeste mensen hebben dus wel een voorkeur :P Dus sluit je gewoon gezellig aan bij TEAM JESS FUCK YES!!!!! :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 15:19:04 #164
163650 Greys
pi_166980145
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:08 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Haha, waarom zeg je sorry :D Alleen maar leuk hoe mensen alles anders kunnen zien. Natuurlijk hadden ze die scene erin kunnen plakken, maar voor mij was het zo al duidelijk zat. Ze hoorde dat Michel weg ging omdat hij uitbreiding wou/verandering wou, zij ziet een gebouw wat haar wel nieuwe opties geeft en vraagt haar moeder om het nodige geld (nadat de nonnen hebben gezegd dat ze de ownership liever in Stars Hollow laten en elk acceptabel bod wel accepteren) om het gebouw te kopen. Gezien Michel alle vervangers van hem (die ze aan het interviewen waren) afkeurde kun je ook al gaan denken dat hij sowieso wel was gebleven. Nu met nieuwe opties helemaal. Maar zo zie ik het in ieder geval, snap ook hoe anderen misschien meer bevestiging hadden gezien :Y
Ja je hebt ook eigenlijk wel gelijk als je het zo op een rijtje zet, dat van dat afwijzen van de sollicitantes was ik vergeten.

(Maar ik had het wel léuker gevonden om happy Michel te zien bij de koop van de spa dan zestien musicalnummers, dat dan nog wel :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 15:21:00 #165
163650 Greys
pi_166980174
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:53 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Okay, nou ja, de meeste mensen hebben dus wel een voorkeur :P Dus sluit je gewoon gezellig aan bij TEAM JESS FUCK YES!!!!! :+
Op Twitter is er inmiddels ook #TeamTheArmsOfJess :D

En zelfs #TeamJessDeservesMore, die hem te goed voor Rory vinden haha.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166980175
Alles was beter geweest dan die tenenkrommende (maar dan not in the funny way) musical :r
pi_166980206
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:48 schreef Greys het volgende:
De musical zat in een andere aflevering hè? Dus ik denk niet dat daar tijdswinst gehaald had kunnen worden voor de Michel-scène.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 15:23:00 #168
163650 Greys
pi_166980211
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:23 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Noooooooooooooo
Erg hè, ik vind het een belediging voor Emily en Richard :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 15:24:02 #169
163650 Greys
pi_166980229
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:22 schreef Maartel het volgende:

[..]

De musical zat in een andere aflevering hè? Dus ik denk niet dat daar tijdswinst gehaald had kunnen worden voor de Michel-scène.
Oh dan dat hele Life or Death Brigade toneelstuk :@ Dat duurde mij ook te lang.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 november 2016 @ 15:24:40 #170
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166980242
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik vond dat wel even leuk, maar erg zonde van de tijd. Dat had ook makkelijk met de helft gekund.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 15:27:05 #171
163650 Greys
pi_166980294
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:24 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ja ik vond dat wel even leuk, maar erg zonde van de tijd. Dat had ook makkelijk met de helft gekund.
Die gasten hadden meer screentijd in totaal dan Jess, voor mijn gevoel :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166980318
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat ging volkomen langs me heen, maar ik heb latere seizoenen ook nog niet gezien.
(Ergens wel interessant dat je dan toch een klein stukje nog als casual kijker kunt beleven.. en dan gelijk iets waarvan je denkt 'WTF zit ik te kijken???')
Ik ging er maar een beetje vanuit dat die scène of een oude scène uit GG spiegelde of een referentie was naar één of andere legendarische film, want in zijn context hier kon ik er niks mee.
pi_166980340
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Erg hè, ik vind het een belediging voor Emily en Richard :D
hoezo? er staat niets wat niet waar is? (minus t feit dat rory nee zei op t huwelijksaanzoek)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 november 2016 @ 15:30:40 #174
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166980371
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat viel me ook zo tegen.. Ik dacht dat hier stond dat hij in drie afleveringen kwam, wachten wachten wachten... HELEMAAL NIET WAAR. En uiteindelijk 10 seconden in beeld geweest totaal :{w Echt zo stom. En die domme Logan wel de hele tijd met zijn stomme hoofd in beeld. Blugh.
pi_166980374
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan Jess en Dean bij elkaar, denk ik zelfs ;(
  dinsdag 29 november 2016 @ 15:31:22 #176
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166980383
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:27 schreef Maartel het volgende:

[..]

Dat ging volkomen langs me heen, maar ik heb latere seizoenen ook nog niet gezien.
(Ergens wel interessant dat je dan toch een klein stukje nog als casual kijker kunt beleven.. en dan gelijk iets waarvan je denkt 'WTF zit ik te kijken???')
Ik ging er maar een beetje vanuit dat die scène of een oude scène uit GG spiegelde of een referentie was naar één of andere legendarische film, want in zijn context hier kon ik er niks mee.
Heb jij gewoon meerdere seizoenen overgeslagen? :D Dat zou ik echt nooit doen
  dinsdag 29 november 2016 @ 15:31:50 #177
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166980392
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:30 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dan Jess en Dean bij elkaar, denk ik zelfs ;(
Nou die Dean kan me weinig interesseren, die heeft ook totaal niets meer toe te voegen dan gewoon even hallo zeggen omdat wij dat even leuk vinden.
pi_166980395
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:29 schreef DarkElf het volgende:

[..]

hoezo? er staat niets wat niet waar is? (minus t feit dat rory nee zei op t huwelijksaanzoek)
Hebben ze elkaar wel ontmoet op Yale? Want Emily is geen Yale alumni.
pi_166980405
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:31 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Nou die Dean kan me weinig interesseren, die heeft ook totaal niets meer toe te voegen dan gewoon even hallo zeggen omdat wij dat even leuk vinden.
Ach, hij heeft toch een grote invloed gehad op haar ontwikkeling. Ik betwijfel of dat geldt voor die flierefluiters van de Life and death brigade.
pi_166980412
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:32 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

"She met Richard at a Yale college party, when he was engaged to Pennilyn Lott. Emily was the "other woman" until Richard broke it off with his fiance after she "showed up to the party in that blue dress."
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 november 2016 @ 15:33:54 #181
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166980422
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:32 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja volgens mij wel! Hadden ze het daar niet over bij die wedstrijd toen, nee, toen ze Rory stiekem meenamen naar Yale toen ze nog naar Harvard wilde geloof ik
pi_166980424
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

"She met Richard at a Yale college party, when he was engaged to Pennilyn Lott. Emily was the "other woman" until Richard broke it off with his fiance after she "showed up to the party in that blue dress."
Ah
  dinsdag 29 november 2016 @ 15:34:24 #183
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166980430
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:33 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ach, hij heeft toch een grote invloed gehad op haar ontwikkeling. Ik betwijfel of dat geldt voor die flierefluiters van de Life and death brigade.
Ja, maar hij doet er nu gewoon echt niet mee toe in het hele verhaal :P Dat is wel echt afgesloten.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 15:34:35 #184
163650 Greys
pi_166980432
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:29 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Oh nee die feiten kloppen, maar de liefde tussen Richard en Emily is (wat mij persoonlijk betreft ;) ) niet te vergelijken met RoLo. Maar dat komt natuurlijk omdat ik die twee samen vreselijk vindt. Halen het slechtste in elkaar naar boven voor mijn gevoel. Dat gezuip destijds van Logan, dat jatten van die boot, dat vreemdgaan, ik vond ze alles behalve goed samen. Jess en Rory haalden wel het goede in elkaar naar boven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 november 2016 @ 15:35:41 #185
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166980459
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh nee die feiten kloppen, maar de liefde tussen Richard en Emily is (wat mij persoonlijk betreft ;) ) niet te vergelijken met RoLo. Maar dat komt natuurlijk omdat ik die twee samen vreselijk vindt. Halen het slechtste in elkaar naar boven voor mijn gevoel. Dat gezuip destijds van Logan, dat jatten van die boot, dat vreemdgaan, ik vond ze alles behalve goed samen. Jess en Rory haalden wel het goede in elkaar naar boven.
Rolo :D :')
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 15:37:23 #186
163650 Greys
pi_166980485
quote:

[..]

In het netflix topic staat iemand die nog nooit (!) een normale aflevering zag, geen idee had wie wie is en toch deze 4 nieuwe keek en leuk vond. IK SNAP DAT NIET :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166980495
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:34 schreef Greys het volgende:

[..]

oh helemaal niet mee eens maar soit, met iemand praten van Team Jess is zinloos :P

Bovendien, zo goed was de relatie tussen Emily and Rchard ook niet hoor, hij deed wat hij wilde, ging al 39 jaar lunchen met Pennilynn maar vergat dat te melden, nam t zelden voor haar op tegen zijn moeder, was menigmaal zeer minachtend over haar "clubjes", beloofde met pensioen te gaan maar ging toen nog meer reizen en had ook nog eens vaak weinig oog voor wat zij betekende voor zijn huis/huishouden/etc etc waardoor hij gewoon de afwezige werkende man kon zijn.

Ze hielden absoluut heel veel van elkaar, maar laten we nu niet doen of hun relatie perfect was :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 15:42:30 #188
163650 Greys
pi_166980564
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:38 schreef DarkElf het volgende:
met iemand praten van Team Jess is zinloos :P
:D O+

En de rest negeer ik.
Want Emily. Want Richard. O+ :{w :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166980573
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:42 schreef Greys het volgende:

[..]

:D O+

En de rest negeer ik.
Want Emily. Want Richard. O+ :{w :P
Haha want ik heb gewoon gelijk, snap dat je dan geen weerwoord hebt :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 november 2016 @ 15:46:00 #190
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166980619
Nou nou nou, Emily en Richard hielden wel echt van elkaar. Dat wordt sowieso al duidelijk doordat hij zijn fiancee liet lopen en met Emily ging trouwen, ook al wilde zijn moeder dat pertinent niet. Verder was hij een stomme momma's boy, maar hij ging later wel tegen haar in toch? En Emily heeft er ook heeeeeel lang niets van gezegd, en Richard zag het gewoonweg niet omdat het een man is, en dan ook nog een die zijn moeder op een pedestal zette.

Dat gedate met die chick valt niet goed te praten, en hij is echt niet de eerste man die met pensioen gaat om erachter te komen dat dat echt niets voor hem is. Volgens mij stond Emily ook wel achter zijn nieuwe bedrijf, ze vond het zelf ook schijtirritant dat hij constant thuis was ineens.
pi_166980629
quote:

[..]

Nouja overgeslagen... ik zit er nog midden in, maar was te nieuwsgierig naar de revival, en heb door de jaren heen al zo veel spoilers gehoord dat ik sowieso niet direct meer voor de afloop naar seizoen 1 t/m 7 kijk.

Eventjes 4 afleveringen kijken viel wat beter te behappen dat eerst nog 3 en half seizoen afkijken.. da's een langetermijn-project ;)
pi_166980658
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:46 schreef Valerie. het volgende:
Nou nou nou, Emily en Richard hielden wel echt van elkaar. Dat wordt sowieso al duidelijk doordat hij zijn fiancee liet lopen en met Emily ging trouwen, ook al wilde zijn moeder dat pertinent niet. Verder was hij een stomme momma's boy, maar hij ging later wel tegen haar in toch? En Emily heeft er ook heeeeeel lang niets van gezegd, en Richard zag het gewoonweg niet omdat het een man is, en dan ook nog een die zijn moeder op een pedestal zette.

Dat gedate met die chick valt niet goed te praten, en hij is echt niet de eerste man die met pensioen gaat om erachter te komen dat dat echt niets voor hem is. Volgens mij stond Emily ook wel achter zijn nieuwe bedrijf, ze vond het zelf ook schijtirritant dat hij constant thuis was ineens.
Hij nam t voor haar op toen Lorelei al in dik de dertig was, mag het dan ook een keer? :D En ik ontken nergens dat ze van elkaar hielden hoor, heel veel zelfs.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166980747
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oh helemaal niet mee eens maar soit, met iemand praten van Team Jess is zinloos :P

Bovendien, zo goed was de relatie tussen Emily and Rchard ook niet hoor, hij deed wat hij wilde, ging al 39 jaar lunchen met Pennilynn maar vergat dat te melden, nam t zelden voor haar op tegen zijn moeder, was menigmaal zeer minachtend over haar "clubjes", beloofde met pensioen te gaan maar ging toen nog meer reizen en had ook nog eens vaak weinig oog voor wat zij betekende voor zijn huis/huishouden/etc etc waardoor hij gewoon de afwezige werkende man kon zijn.

Ze hielden absoluut heel veel van elkaar, maar laten we nu niet doen of hun relatie perfect was :P
Dit dus.
pi_166980867
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:46 schreef Maartel het volgende:

[..]

Nouja overgeslagen... ik zit er nog midden in, maar was te nieuwsgierig naar de revival, en heb door de jaren heen al zo veel spoilers gehoord dat ik sowieso niet direct meer voor de afloop naar seizoen 1 t/m 7 kijk.

Eventjes 4 afleveringen kijken viel wat beter te behappen dat eerst nog 3 en half seizoen afkijken.. da's een langetermijn-project ;)
Ik zou willen dat ik het weer voor de eerste keer keek O+

Alhoewel ik het nu 3 keer gekeken heb (seizoen 7 twee keer).
Eerste keer toen het voor het eerst uitgezonden werd op tv. Toen was ik iets jonger dan Rory en identificeerde ik me vooral met haar. Tweede keer was in 2009 en nu laatste keer was ik iets jonger dan Lorelai en identificeerde ik me juist meer met haar. En dat vond ik (zoals meerdere al beschreven hebben) ook grappig om mee te maken :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 16:38:14 #195
163650 Greys
pi_166981663
Ik ga ze alle vier nog eens kijken.
Zélfs de musical :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166981715
Hej hoe oud ben jij Valerie? het lijkt wel of ik in een pubertopic terecht ben gekomen joh!
Kwak
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 16:41:10 #197
163650 Greys
pi_166981720
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:43 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Haha want ik heb gewoon gelijk, snap dat je dan geen weerwoord hebt :P
Neh. Tuurlijk had ook de relatie van Richard en Emily z'n downs. Zoals elke relatie.
Maar Logan heb ik altíjd een lul gevonden, nooit gesnapt wat ze daarin zag. Daarom voor mij niet te vergelijken. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166981743
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Neh. Tuurlijk had ook de relatie van Richard en Emily z'n downs. Zoals elke relatie.
Maar Logan heb ik altíjd een lul gevonden, nooit gesnapt wat ze daarin zag. Daarom voor mij niet te vergelijken. :P
zoveel anders dan richard was hij niet eigenlijk :P meer extreem misschien, zeker qua vreemdgaan, maar iig nam ie t direct voor haar op tegen zijn moeder/opa. :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 16:50:18 #199
163650 Greys
pi_166981889
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:42 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zoveel anders dan richard was hij niet eigenlijk :P meer extreem misschien, zeker qua vreemdgaan, maar iig nam ie t direct voor haar op tegen zijn moeder/opa. :P
Ik weiger toch Richard een lul te vinden. Sorry. En Logan vind ik er toch echt eentje. Wil niet zeggen dat ik gelijk heb natuurlijk, maar zo voelt het.

Ergens verdienen Rory en Logan elkaar wel. Want Rory vond ik dit laatste seizoen ook niet leuk meer. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 november 2016 @ 16:51:37 #200
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166981920
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weiger toch Richard een lul te vinden. Sorry. En Logan vind ik er toch echt eentje. Wil niet zeggen dat ik gelijk heb natuurlijk, maar zo voelt het.

Ergens verdienen Rory en Logan elkaar wel. Want Rory vond ik dit laatste seizoen ook niet leuk meer. :D
Rory deed het ook met Dean toen hij serieus was met Lindsay. Wat vond je daarvan dan?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 16:55:06 #201
163650 Greys
pi_166981990
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:51 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Rory deed het ook met Dean toen hij serieus was met Lindsay. Wat vond je daarvan dan?
Toen vond ik Rory en Dean ook klootzakken. Allebei. Geloof ik, weet niet meer hoe dat destijds voelde eerlijk gezegd.
Ik vond Dean toen al een weke flapdrol, dat wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 november 2016 @ 16:57:27 #202
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166982032
Ik heb Dean altijd een jealous bitch gevonden die Rory probeerde tegen te houden wat van zichzelf te maken.
pi_166982136
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:57 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb Dean altijd een jealous bitch gevonden die Rory probeerde tegen te houden wat van zichzelf te maken.
ja klopt, echt zo'n smalltown boy, bah.Jaloers kreng was t.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 17:11:12 #204
163650 Greys
pi_166982194
Oh god ik ben echt een faal-GG-fan want ik heb dus nooit geweten dat Alexis en Milo drie jaar in het echt met elkaar gingen :o :')

En hij is nu single. Zij ook toevallig? Zou leuk zijn als ze door de revival in het echt weer bij elkaar kwamen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166982353
quote:
In 2012, Bledel began dating her Mad Men co-star Vincent Kartheiser. Bledel and Kartheiser announced their engagement in March 2013. They were married in California in June 2014. In May 2016, Bledel's representative confirmed she gave birth to their first child, a son, in fall 2015
quote:
It was her co-star on the drama, Scott Patterson, who happened to reveal the big news in an interview with Glamour.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 17:24:49 #206
163650 Greys
pi_166982383
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
In 2012, Bledel began dating her Mad Men co-star Vincent Kartheiser.[32] Bledel and Kartheiser announced their engagement in March 2013.[33] They were married in California in June 2014.[34] In May 2016, Bledel's representative confirmed she gave birth to their first child, a son, in fall 2015
Ah. Nee dan houdt dat op.
Jammer :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 29 november 2016 @ 17:40:29 #207
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166982665
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah. Nee dan houdt dat op.
Jammer :D
Nah, ze kan heus gewoon nog een tiny Jess gaan maken. Voor ons *;
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 17:59:35 #208
163650 Greys
pi_166982989
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:40 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Nah, ze kan heus gewoon nog een tiny Jess gaan maken. Voor ons *;
Ja. Ooit. Als ze beseft heeft dat dr huidige babydaddy niet de ware is en daar weg is. OH DAT ZOU FULL FULLER FULLST CIRCLE ZIJN _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166984437
Was Dean nu nog bij Lindsay in de revival of had hij een nieuwe vrouw?
pi_166984581
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:28 schreef Tegan het volgende:
Was Dean nu nog bij Lindsay in de revival of had hij een nieuwe vrouw?
Nieuwe vrouw met volgens mij twee kids en een derde op komst?
pi_166986366
^ een 4de op komst volgens mij. als ik me niet vergis heette ze Jenny. denk niet dat we haar kennen.

quote:

:9~
pi_166986393
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Nieuwe vrouw met volgens mij twee kids en een derde op komst?
Ik dacht zelfs 3 met een 4e op komst :o
En nieuwe vrouw idd, ene Jenny.
pi_166986416
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:49 schreef loezzzje het volgende:
^ een 4de op komst volgens mij. als ik me niet vergis heette ze Jenny. denk niet dat we haar kennen.

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

En Michel was trouwens ook behoorlijk afgetraind, viel me op toen bij die zwembadscene.

Helaas geen shirtless Jess, anders was ik van de bank gegleden.
pi_166987066
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

En Michel was trouwens ook behoorlijk afgetraind, viel me op toen bij die zwembadscene.

Helaas geen shirtless Jess, anders was ik van de bank gegleden.
moet je even het ellentube filmpje zoeken van milo strips down (voor een soort vaag spelletje met miley cyrus voor het goede doel).

http://ellentube.com/videos/0-qchcpi50/
tadaaa.... inclusief blote kont shot als achtergrond :P
Kwak
pi_166987477
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

moet je even het ellentube filmpje zoeken van milo strips down (voor een soort vaag spelletje met miley cyrus voor het goede doel).

Boh :9~
  ESF Reporter dinsdag 29 november 2016 @ 22:16:37 #216
87554 Cee
Welluk?
pi_166988848
quote:

[..]

Gah. :9~
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 22:17:13 #217
163650 Greys
pi_166988862
De nieuwe serie met hem krijgt echt achterlijk goede ratings overal zeg. 8.8 imdb en 92% op rotten tomatoes. Ook maar eens zien hoe ik die kan kijken..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166988926
quote:

[..]

Wauw :9~ nom nom nom

Wat is Miley trouwens leuk ook in dat filmpje.
  ESF Reporter dinsdag 29 november 2016 @ 22:19:25 #219
87554 Cee
Welluk?
pi_166988927
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:17 schreef Greys het volgende:
De nieuwe serie met hem krijgt echt achterlijk goede ratings overal zeg. 8.8 imdb en 92% op rotten tomatoes. Ook maar eens zien hoe ik die kan kijken..
Oh die is ZEKER aan te raden Greys, alleen moet je van tevoren wel even een lading Kleenex aanschaffen.

Een vriend van een vriendin van me zit in de serie en zo heb ik m'n six degrees of Milo te pakken. :9
pi_166989044
die serie is zeker aan te raden ja. heel mooi.
  ESF Reporter dinsdag 29 november 2016 @ 22:45:25 #221
87554 Cee
Welluk?
pi_166989776
Ik denk dat ik ergens volgende maand toch nog een rewatch doe van deze reünie-serie. De hoge verwachtingen zijn weg en misschien kan ik het wat positiever bekijken. Of anders gewoon weer bij s01e01 beginnen. :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 22:49:51 #222
163650 Greys
pi_166989938
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:19 schreef Cee het volgende:

[..]

Oh die is ZEKER aan te raden Greys, alleen moet je van tevoren wel even een lading Kleenex aanschaffen.

Een vriend van een vriendin van me zit in de serie en zo heb ik m'n six degrees of Milo te pakken. :9
Hoe kijk je die dan?
'Lenen' van de laptop van de teckel van de tante van de buurvrouw zeg maar? Of op een andere manier?

En wat gaaf van die vriend van de vriendin! En omdat ik jou irl ken heb ik die six degrees ook omgomgomg.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 29 november 2016 @ 22:53:46 #223
87554 Cee
Welluk?
pi_166990084
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe kijk je die dan?
'Lenen' van de laptop van de teckel van de tante van de buurvrouw zeg maar? Of op een andere manier?
Ja, de teckel, verkleed als een piraat!
Buurvrouw heeft de kluifjes van de teckel netjes bewaard dus als je geen bot wil vangen dan trek maar even aan de deurbel, de tante is best bereid om je wat kluifjes te geven voor je hondjes.

Was dit cryptisch genoeg? _O-
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 29 november 2016 @ 22:58:24 #224
163650 Greys
pi_166990248
Ja _O- O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 november 2016 @ 00:43:32 #225
163650 Greys
pi_166992391
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 november 2016 @ 00:51:37 #226
163650 Greys
pi_166992495
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter woensdag 30 november 2016 @ 07:31:26 #227
87554 Cee
Welluk?
pi_166993220
Yup, precies die reviews.
Waar was Jackson trouwens? Ik kan me herinneren dat hij er in de reünies die voorafgingen aan deze revival wel vaak was, bij conventions en zo. Heb ik het helemaal gemist of werd zijn afwezigheid nog uitgelegd ergens in de serie?
pi_166993231
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 07:31 schreef Cee het volgende:
Yup, precies die reviews.
Waar was Jackson trouwens? Ik kan me herinneren dat hij er in de reünies die voorafgingen aan deze revival wel vaak was, bij conventions en zo. Heb ik het helemaal gemist of werd zijn afwezigheid nog uitgelegd ergens in de serie?
Jackson was er gewoon, te zien bij dat internationale food festival.
  ESF Reporter woensdag 30 november 2016 @ 07:36:45 #229
87554 Cee
Welluk?
pi_166993236
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 07:35 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Jackson was er gewoon, te zien bij dat internationale food festival.
Ik wilde nog toevoegen aan m'n post "Of ben ik helemaal gek geworden en was hij er wel bij maar heb ik hem gemist?" Maar ik was zeker van m'n zaak dat hij er niet bij was.

:@ _O-
pi_166993476
quote:
There’s one way to look at Rory’s miserable flailing, which is to see it as a cautionary tale about raising an overly-indulged child, one who was always praised for her intelligence not her effort, and who has therefore never actually developed skills pertaining to hard work or diligence.
Dit is natuurlijk bullshit. Ze leerde en studeerde keihard.
pi_166993525
Ja, en het komt zo vaak voor: veelbelovende en intelligente kinderen die op school altijd de voorbeeldige leerlingen waren maar die in het echte leven lang niet zo succesvol zijn als iedereen had verwacht. Dat vereist namelijk nog wat andere eigenschappen. Ik denk zelf dat Rory eerder wat te dromerig van zichzelf is en daarnaast erg beschermd opgegroeid in haar coconnetje in dat kneuterige dorpje met haar moeder om het te maken in de harde en competitieve wereld die de journalistiek is. Dat zag je gebeuren bij die sollicitatie die mislukte.

Nouja, theorietjes theorietjes... We hebben het wel gewoon over een serie he.
pi_166993615
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 08:16 schreef viceversa het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk bullshit. Ze leerde en studeerde keihard.
dat wel ja maar tegelijkertijd geeft ze elke keer bij elke tegenwind meteen op. Niet echt een kwaliteit waar je het mee red in een wereld waar je creatief/inventief en volhardend moet zijn.

Vond de grapjes over de 'thirty something-gang' dan ook erg grappig. Er is, en komt er zeker aan, een hele generatie kinderen/jongeren die bij alles wat ze doen veren in hun reet krijgen.. 'iedereen krijg een medaille op de sportwedstrijd, want iedereen is een winnaar!!' (en t toppunt, we moeten geen cijfers meer geven op de basisschool na proefwerken, want pietje 1 voelt zich minder dan pietje 2 als hij een iets lager cijfer heeft en dat is zo slecht voor zijn zelfvertrouwen, daar wordt hij zo boos van' dat soort geneuzel"

Nou welkom in the real world straks, waar niet iedereen je grootste fan is en waar je niet geprezen wordt om elke scheet die je laat en dat werd wel leuk neergezet zo.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166993676
Mitchum was right though ;(
  woensdag 30 november 2016 @ 08:46:43 #234
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166993694
Ja, vandaag de dag is iedereen zo'n zielige twat die niets kan hebben, en zijn we allemaal offended door het minste of geringste.

Maar, zo zie ik Rory toch ook weer niet helemaal. Sowieso heeft ze altijd heel hard geleerd, dus die quote uit het artikel vind ik gaar. Maar Rory heeft wel een reality check nodig.
  woensdag 30 november 2016 @ 08:49:17 #235
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166993717
quote:
Emily claims in therapy to still resent Lorelai for a hateful letter that Lorelai utterly denies having written. We never return to this letter, even though it seems significant in that scene.
Oh ja! Voordat ik dit was vergeten was ik daar ook wel erg benieuwd naar.
pi_166993741
quote:
And I strongly believe that, while Logan is Rory's Christopher, Jess is definitely Rory's Luke, and the revival showed that.
Dittt. O+
pi_166993750
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 08:49 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ja heel raar dat ze daar niks meer mee doen. Sowieso zaten er erg veel dingen in waarvan ik zoiets had: wat moeten we hiermee? Van alle mogelijkheden die je hebt in een revival...
pi_166993751
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 08:49 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ja was ook zo raar onaf. Eigenlijk hangt heel die revival aan elkaar van onaffe dingen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 30 november 2016 @ 08:52:28 #239
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166993752
Je kan ook geen Amerikaans artikel lezen zonder racism te zien eh.
pi_166993888
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 08:52 schreef Valerie. het volgende:
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat las.
pi_166993944
Maar er zaten ook wel degelijk racistische en seksistische elementen in. Dat gevoel had ik al tijdens het kijken.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 november 2016 @ 09:15:31 #242
163650 Greys
pi_166993965
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 08:52 schreef Valerie. het volgende:
Ja dat stukje sloeg ik ook over..

Verder idd eens met die brief en dat draagmoederverhaal en al die andere onaffe dingen.
Dat is echt zonde, want dat was met acteurs die gewoon beschikbaar waren. Dus had dan een stukje van die langdradige andere meuk ingekort.

Oh een positief ding aan de revival: DAT DE ZUS EN ZWAGER VAN LUKE NIET IN BEELD KWAMEN. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 november 2016 @ 09:16:39 #243
163650 Greys
pi_166993981
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:12 schreef viceversa het volgende:
Maar er zaten ook wel degelijk racistische en seksistische elementen in.
Bij welk stukje had jij dan echt zoiets van OEI WAT RACISTISCH, ben ik benieuwd naar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 30 november 2016 @ 09:17:46 #244
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166994001
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat stukje sloeg ik ook over..

Verder idd eens met die brief en dat draagmoederverhaal en al die andere onaffe dingen.
Dat is echt zonde, want dat was met acteurs die gewoon beschikbaar waren. Dus had dan een stukje van die langdradige andere meuk ingekort.

Oh een positief ding aan de revival: DAT DE ZUS EN ZWAGER VAN LUKE NIET IN BEELD KWAMEN. O+
Haha yes _O_ God wat heb ik die gehaat
  woensdag 30 november 2016 @ 09:18:39 #245
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166994012
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:12 schreef viceversa het volgende:
Maar er zaten ook wel degelijk racistische en seksistische elementen in. Dat gevoel had ik al tijdens het kijken.
Ja jeetje, 'breeders' volgens dat stuk. Moeten we weer janken want we zijn allemaal offended.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 november 2016 @ 09:19:44 #246
163650 Greys
pi_166994020
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:17 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Haha yes _O_ God wat heb ik die gehaat
Echt elke seconde die besteed werd aan die twee was te veel hè :D Wát een vervelia's. Die hele verhaallijn met Jess en z'n moeder waardoor hij bij Luke kwam had prima buiten beeld kunnen worden uitgespeeld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166994073
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:18 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ja jeetje, 'breeders' volgens dat stuk. Moeten we weer janken want we zijn allemaal offended.
Niet offended, maar bepaalde uitspraken maakten personages voor mij daardoor wel meer unlikable.

Maar dat gevoel heb ik sowieso een beetje na de revival. :{ Ben echt teleurgesteld wat ze met de personages hebben gedaan.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 november 2016 @ 09:27:39 #248
163650 Greys
pi_166994103
En ja. Er zullen vast ook mensen vallen over het bodyshamen van backfat Pat. Maar ik heb hier verderop precies zo'n buurman die in de zomer zonder shirt met z'n armen in zijn zij en zijn buik vooruit aan de straatkant met iedereen gaat staan praten en dan walg ik ook stiekem van binnen. Prima dat jij zo dik bent maar prop het niet allemaal onder mijn neus.

En ja er zullen vast ook mensen vinden dat Michel als homo verkeerd of overdreven werd neergezet met zijn zeurderige zeikstemmetje ( O+ )

En ja er zullen vast ook mensen zijn die weer iets ander kunnen vinden dat ze beledigend vinden. Het mooie is dat de dikkerds en de homo's zelf zich er wrs niks van aantrekken, het zijn vaak anderen die námens eventueel beledigde mensen briesen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 november 2016 @ 09:32:01 #249
163650 Greys
pi_166994152
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:25 schreef viceversa het volgende:

[..]

Niet offended, maar bepaalde uitspraken maakten personages voor mij daardoor wel meer unlikable.

Maar dat gevoel heb ik sowieso een beetje na de revival. :{ Ben echt teleurgesteld wat ze met de personages hebben gedaan.
Wat betreft unlikable ben ik het wel met je eens. Niet per se door de uitspraken maar meer door sommige gedrag en keuzes. Lorelai die wéér ging liegen. Rory die nog steeds te makkelijk het geld van anderen uitgeeft. Logan die meer dan ooit z'n ruggengraat kwijt is als het om zijn eigen leven en keuzes gaat, het gemak waarmee Rory en Logan anderen belazerden, Sookie die gewoon veel langer wegblijft dan afgesproken, Lorelai die die welwillende koks allemaal de tent uit joeg.

De enigen die qua karakter te pruimen waren, waren April, Emily en Jess. Die waren gegroeid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 30 november 2016 @ 09:33:31 #250
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166994170
Ik snap ook gewoon niet waarom je om zoiets zou liegen :')

Het leven zou zoveel makkelijker zijn als niet iedereen zou lopen liegen en de wereld niet constant overal om moet janken omdat werkelijk alles hun ziel krenkt. oioioi
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 november 2016 @ 09:45:08 #251
163650 Greys
pi_166994304
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 07:36 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik wilde nog toevoegen aan m'n post "Of ben ik helemaal gek geworden en was hij er wel bij maar heb ik hem gemist?" Maar ik was zeker van m'n zaak dat hij er niet bij was.

:@ _O-
Het was ook een heel onbeduidend klein stukje. Totaal vergeetbaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166994703
Paris had ook nooit dit beroep gekozen. Dat is puur voor het plot gedaan. Zo jammer.
pi_166994718
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:33 schreef Valerie. het volgende:

Het leven zou zoveel makkelijker zijn als niet iedereen zou lopen liegen en de wereld niet constant overal om moet janken omdat werkelijk alles hun ziel krenkt. oioioi
wow, WOW, wow...

Overigens heeft GG een history van bodyshaming dus ik verwachtte niet anders, maar ik vind het idd jammer, zulke makkelijke grappen. Ben ik nu een zielepiet?

En @greys is het mooi ja, dat de meeste dikke mensen en homo's niet opboksen tegen maatschappelijke vooroordelen die als grappen terugkomen in de media? Ik vind dat juist jammer, en een teken van hoe gewoon 'we' het zijn gaan vinden om zo behandeld te worden. Want het is wél schadelijk, het zirgt ervoor dat het gewoon is om te zeggen dat je walgt van dikke mensen alsof je je daar niet voor zou moeten schamen. Vul eens zwarte mensen of vrouwen in in die zin, is het dan nog ok? Het zijn structuren waarin walgelijk dikke mensen zoals ik naast te worden uitgelachen op tv en uitgescholden op straat ook daadwerkelijk meer moeite hebben om aan werk te komen bijvoorbeeld, vanwege de vooroordelen over ons karakter (lui, dom).

I take issue. Niet met de characters, wel met ASP die hier notoir slecht mee omspringt.
Kwak
  woensdag 30 november 2016 @ 10:15:31 #254
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166994779
Over Michel gesproken. Heeft Yanic in het echt ook dat accent?
KuikenGuppy
pi_166994828
En verder +1 op alles wat Franny zegt en i'm out.
Kwak
pi_166995146
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

wow, WOW, wow...

Overigens heeft GG een history van bodyshaming
dus ik verwachtte niet anders, maar ik vind het idd jammer, zulke makkelijke grappen. Ben ik nu een zielepiet?

En @greys is het mooi ja, dat de meeste dikke mensen en homo's niet opboksen tegen maatschappelijke vooroordelen die als grappen terugkomen in de media? Ik vind dat juist jammer, en een teken van hoe gewoon 'we' het zijn gaan vinden om zo behandeld te worden. Want het is wél schadelijk, het zirgt ervoor dat het gewoon is om te zeggen dat je walgt van dikke mensen alsof je je daar niet voor zou moeten schamen. Vul eens zwarte mensen of vrouwen in in die zin, is het dan nog ok? Het zijn structuren waarin walgelijk dikke mensen zoals ik naast te worden uitgelachen op tv en uitgescholden op straat ook daadwerkelijk meer moeite hebben om aan werk te komen bijvoorbeeld, vanwege de vooroordelen over ons karakter (lui, dom).

I take issue. Niet met de characters, wel met ASP die hier notoir slecht mee omspringt.
Huh, hoe/waar/wanneer dan? Doe eens een voorbeeldje? Los van die backfat Pat (ghighi :') )
pi_166995413
Ik sluit me aan bij kwak. Deze dingen zijn wél belangrijk. Het is geen gezeik, want of je het leuk vindt of niet, media vormen je wereldbeeld. Dus ook Gilmore Girls. Het is heel jammer dat een serie die op andere gebieden behoorlijk progressief kan zijn, daar zo mee omspringt.
pi_166995426
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:34 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Huh, hoe/waar/wanneer dan? Doe eens een voorbeeldje? Los van die backfat Pat (ghighi :') )
Eerste seizoenen niet, en miss patty en sookie worden niet als stereotype neergezet dus dat moet ik niet vergeten. Maar...

De dikke ballerina, alleen gedist op uiterlijk in Die Jerk (hippo, fat arund bra strap)

Studente waar asher mee flirtte en rory roept 'the redhead has fat thighs' als diskwalificatie

Emily die een feestje geeft en tegen de hulp zegt (seizoen 5)
"Just move them so people can navigate around them comfortably. Not that far apart, not that far apart! Good lord, if someone needs that much room to get around a chair, they shouldn't be at a party. They should be on a treadmill."

Juliet, vriendin van logan, bij de chinees die een eetstoornis heeft waar een grap van gemaakt wordt en vervolgens wordt gezegd dat ze zich als ze een prenup heeft zich helemaal laat gaan en dik gaat worden als hij toch niet meer bij haar weg kan.

Logans zus die vraagt of ze in haar jurk niet obese lijkt, nee je bent een beautiful blishing skeleton

Dit soort 'tropes' doen alles wat sookie voor body positivity betekent schade...
Kwak
  woensdag 30 november 2016 @ 11:03:24 #259
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166995739
quote:

[..]

wow, WOW, wow...

Overigens heeft GG een history van bodyshaming dus ik verwachtte niet anders, maar ik vind het idd jammer, zulke makkelijke grappen. Ben ik nu een zielepiet?

Nee hoor, je mag het prima jammer vinden. Maar als je meteen gaat gillen over racisme en seksisme en dat je super offendend bent en weet ik het allemaal. Ja, dan wel.
  woensdag 30 november 2016 @ 11:04:38 #260
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166995761
quote:

[..]

wow, WOW, wow...

Lees nu de rest pas. Ik kan niet echt zeggen dat ik overgewicht een eerlijke vergelijking met 'zwarte mensen'. Wow :')
  woensdag 30 november 2016 @ 11:07:44 #261
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166995811
Ik ben ook een fatso, maar ik heb dus echt geen zin om me dat soort dingen allemaal aan te trekken he. Man, man, man. Daar zit voor mij die crux dus.

Dan moet ik maar meer bewegen en meer mcDonalds laten staan. Want het is ongezond en stom.
pi_166996015
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:04 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Lees nu de rest pas. Ik kan niet echt zeggen dat ik overgewicht een eerlijke vergelijking met 'zwarte mensen'. Wow :')
Ik zeg toch niet dat het hetzelfde is? Ik zeg alleen dat het invullen van een andere groep die te maken heeft met vooroordelen duidelijk maakt hoe fout het walgen van een ander mens obv uiterlijkheden is.

En ja, ik maak er een enorm probleem van. Juist voor mensen zoals jij die zich niet beseffen hoeveel privilege ze hebben en doodleuk roepen dat iedereen zich zo aanstelt.

FY.
Kwak
  woensdag 30 november 2016 @ 11:18:20 #263
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166996032
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat het hetzelfde is? Ik zeg alleen dat het invullen van een andere groep die te maken heeft met vooroordelen duidelijk maakt hoe fout het walgen van een ander mens obv uiterlijkheden is.

En ja, ik maak er een enorm probleem van. Juist voor mensen zoals jij die zich niet beseffen hoeveel privilege ze hebben en doodleuk roepen dat iedereen zich zo aanstelt.

FY.
Ik heb veel privilege? Je kent me niet eens. :')
pi_166996077
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:07 schreef Valerie. het volgende:
Ik ben ook een fatso, maar ik heb dus echt geen zin om me dat soort dingen allemaal aan te trekken he. Man, man, man. Daar zit voor mij die crux dus.

Dan moet ik maar meer bewegen en meer mcDonalds laten staan. Want het is ongezond en stom.
"Ik vind het niet erg" =/= "het is niet erg, niemand mag het erg vinden"
  woensdag 30 november 2016 @ 11:22:29 #265
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166996110
Gezellig wel, hier :').
KuikenGuppy
  woensdag 30 november 2016 @ 11:22:34 #266
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166996111
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:20 schreef lunapuella het volgende:

[..]

"Ik vind het niet erg" =/= "het is niet erg, niemand mag het erg vinden"
Jullie mogen wel zeggen dat je je eraan stoort, ik niet dat ik dat stom vind
Jullie zien wel heel graag ongezonde dikke mensen met overgewicht in GG, maar andersom mag het weer niet.

Ok dan.
pi_166996112
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:07 schreef Valerie. het volgende:

Dat zijn alvast twee aannames over dikke mensen die niet perse waar zijn, en als ze het wel zijn dan nóg maakt dat iemand niet een minder mens.

Ik zal echt nooit zeggen dat ik zwaar ben geworden van water en lucht en marathons lopen ;) het gaat niet om excuses. Het gaat om het oordelen over iemand. Je zou je niet moeten hoeven verdedigen voor het innemen van ruimte, voor bestaan, voor lelijk zijn (als je dik lelijk vindt).

Of je nou wel of niet iets kan doen aan de reden dat je anders bent. Punt.

Maar deze discussie is verloren energie tegenover jou dus ik hou er wel mee op.
Kwak
  woensdag 30 november 2016 @ 11:23:17 #268
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166996123
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:22 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat zijn alvast twee aannames over dikke mensen die niet perse waar zijn, en als ze het wel zijn dan nóg maakt dat iemand niet een minder mens.

Ik zal echt nooit zeggen dat ik zwaar ben geworden van water en lucht en marathons lopen ;) het gaat niet om excuses. Het gaat om het oordelen over iemand. Je zou je niet moeten hoeven verdedigen voor het innemen van ruimte, voor bestaan, voor lelijk zijn (als je dik lelijk vindt).

Of je nou wel of niet iets kan doen aan de reden dat je anders bent. Punt.

Maar deze discussie is verloren energie tegenover jou dus ik hou er wel mee op.
Nee, die energie kunnen wij beter ergens anders in steken. :)
pi_166996155
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:22 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Jullie mogen wel zeggen dat je je eraan stoort, ik niet dat ik dat stom vind
Jullie zien wel heel graag ongezonde dikke mensen met overgewicht in GG, maar andersom mag het weer niet.

Ok dan.
Dat zeg ik niet, ik zie graag dat mensen allemaal gelijk behandeld worden en geen grappen maken over elkaar obv uiterlijk.

Dus ook geen thin jokes, geen ugly jokes, geen redhead jokes.

En het idee dat body positivity aanzet tot ongezond gedrag is natuurlijk ridicuul. Body positivity gaat niet over het een is beter dan het ander, of mensen aanzetten tot dik worden. Het gaat om basic human rights.
Kwak
  woensdag 30 november 2016 @ 11:26:29 #270
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166996177
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, ik zie graag dat mensen allemaal gelijk behandeld worden en geen grappen maken over elkaar obv uiterlijk.

Dus ook geen thin jokes, geen ugly jokes, geen redhead jokes.

En het idee dat body positivity aanzet tot ongezond gedrag is natuurlijk ridicuul. Body positivity gaat niet over het een is beter dan het ander, of mensen aanzetten tot dik worden. Het gaat om basic human rights.
Ik zeg niet dat het aanzet tot, maar dat het promoten van een ongezonde leefstijl kwalijk is, dus evenals anorexia.

Maar goed, dat is niet aan de orde behalve dat je GG daarvoor juist wel een veer in hun reet wilde steken.
pi_166996182
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:22 schreef Burdie het volgende:
Gezellig wel, hier :').
Ja sorry.

Ik heb gewoon geen zin om mijn hok ingestuurd te worden alsof het iets onbelangrijks is.
Kwak
pi_166996215
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:26 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het aanzet tot, maar dat het promoten van een ongezonde leefstijl kwalijk is, dus evenals anorexia.

Maar goed, dat is niet aan de andere behalve dat je GG daarvoor juist wel een veer in hun reet wilde steken.
GG promote alleen een ongezonde levensstijl door het eetpatroon van Lorelai en Rory :') niet door op een menselijke manier in beeld brengen van dikke mensen als een volwaardig persoon.

Een dik iemand niet afstraffen met grappen of een karikaturale rol op tv =/= promoten van een ongezonde leefstijl.
Kwak
  woensdag 30 november 2016 @ 11:30:03 #273
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166996243
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:28 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

GG promote alleen een ongezonde levensstijl door het eetpatroon van Lorelai en Rory :') niet door op een menselijke manier in beeld brengen van dikke mensen als een volwaardig persoon.

Een dik iemand niet afstraffen met grappen of een karikaturale rol op tv =/= promoten van een ongezonde leefstijl.
"Maar goed, dat is niet aan de orde behalve dat je GG daarvoor juist wel een veer in hun reet wilde steken."
pi_166996286
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:30 schreef Valerie. het volgende:

[..]

"Maar goed, dat is niet aan de orde behalve dat je GG daarvoor juist wel een veer in hun reet wilde steken."
ja dat klopt dus niet? Waar wilde ik ze een veer voor in hun reet steken volgens jou?
Kwak
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 november 2016 @ 11:38:35 #275
163650 Greys
pi_166996449
Oh wauw.

*topic verlaat*

Godallemachtig zeg.
En ja, dat zal ook wel weer beledigend voor dees en geen zijn.

:')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166996757
Je kunt zeggen dat GG een 'progressieve' serie is, maar volgens mij hebben zij ook altijd juist fans gehad omdat ze politiek incorrect zijn, bijvoorbeeld/met name in de grappen die worden gemaakt door Rory en Lorelai. Nu met bijvoorbeeld de gezondheidscultus die gaande is, is het wel verfrissend om te zien dat zij zich daar niets van aantrekken met hun fast food. Ik zou het ook wat saai vinden als alle series en films nu ineens 'het goede voorbeeld' moeten laten zien en op alle gebieden correct moeten zijn. Afgelopen weekend stonden daar in de Volkskrant ook wat artikelen over. De werkelijkheid is ook niet zo, daar zie je ook dat mensen zo met elkaar omgaan (vol vooroordelen, foute grappen, etc.). Mag een serie die realiteit ook niet gewoon laten zien? Moet een serie ons 'opvoeden'?

Hetzelfde waar het gaat om het oordeel over het gedrag van Rory en Lorelai: dat zij liegen of egocentrisch zijn. Verwachten we nu van personages in een serie dat ze 'perfect' zijn, altijd de juiste keuzes maken, alleen maar sympathiek zijn?

Ik moet dan altijd denken aan The Cosby Show, waar ik in de jaren '80 altijd naar keek. Tjonge, dat was een 'correcte' show. Maar we weten allemaal wat voor werkelijkheid daar achter zat, inmiddels, en bovendien vonden veel mensen die serie ongelooflijk ongeloofwaardig en ook een belediging, juist omdat daarin een perfecte wereld getoond werd, waarin racisme geen rol leek te spelen. Het is heel erg moeilijk om het 'goed' te doen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 november 2016 @ 11:57:42 #277
163650 Greys
pi_166996859
quote:

En @greys is het mooi ja, dat de meeste dikke mensen en homo's niet opboksen tegen maatschappelijke vooroordelen die als grappen terugkomen in de media?
Nog één ding dan:

Nee. Maar ik ben blij dat er geen kuddes mensen zeiken over Will & Grace námens de homo's dat ze vinden dat de heren daarin te nichterig worden geportretteerd.
En vroeger bij Word u al geholpen, die meneer.

Je kunt wel overál beledigd over gaan lopen zijn tegenwoordig. Ik heb zelf een schorre vrij luide en zelfs beetje mannelijke stem. Zal ik dan maar gaan janken over die blonde buurvrouw uit GG die zo tetterde, zeven seizoenen lang? Nee, want dat zou idioot zijn.

Zouden Koreanen moeten janken dat ze door Mrs Kim zo drillmasterig worden neergezet en de kinderen als bange slaafjes?

Het is een serie. Geen docu. FFS.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 november 2016 @ 12:02:48 #278
163650 Greys
pi_166996957
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:18 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Ik heb veel privilege? Je kent me niet eens. :')
Maar ze vond je wel een puber in dit topic. En jij hebt veel privilege. Mooi hè, hoe ze zelf totaal niet oordeelt over anderen. :)

Ik praat wel verder over GG op Twitter of Facebook. Spookbang dat het hier binnen een post of zes ook over Sylvana gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166997033
quote:
15s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:38 schreef Greys het volgende:
Oh wauw.

*topic verlaat*

Godallemachtig zeg.
En ja, dat zal ook wel weer beledigend voor dees en geen zijn.

:')
Laat maar, ik vertrek wel. Ik ben de graftak hiero blijkbaar.
Kwak
pi_166997039
Zo dat haalt de fun wel uit dit topic zeg allejezus :') Nu weet ik meteen weer waarom ik al jaren niet meer op fok kwam.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_166997075
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:52 schreef Franny_G het volgende:
Je kunt zeggen dat GG een 'progressieve' serie is, maar volgens mij hebben zij ook altijd juist fans gehad omdat ze politiek incorrect zijn, bijvoorbeeld/met name in de grappen die worden gemaakt door Rory en Lorelai. Nu met bijvoorbeeld de gezondheidscultus die gaande is, is het wel verfrissend om te zien dat zij zich daar niets van aantrekken met hun fast food. Ik zou het ook wat saai vinden als alle series en films nu ineens 'het goede voorbeeld' moeten laten zien en op alle gebieden correct moeten zijn. Afgelopen weekend stonden daar in de Volkskrant ook wat artikelen over. De werkelijkheid is ook niet zo, daar zie je ook dat mensen zo met elkaar omgaan (vol vooroordelen, foute grappen, etc.). Mag een serie die realiteit ook niet gewoon laten zien? Moet een serie ons 'opvoeden'?

Hetzelfde waar het gaat om het oordeel over het gedrag van Rory en Lorelai: dat zij liegen of egocentrisch zijn. Verwachten we nu van personages in een serie dat ze 'perfect' zijn, altijd de juiste keuzes maken, alleen maar sympathiek zijn?

Ik moet dan altijd denken aan The Cosby Show, waar ik in de jaren '80 altijd naar keek. Tjonge, dat was een 'correcte' show. Maar we weten allemaal wat voor werkelijkheid daar achter zat, inmiddels, en bovendien vonden veel mensen die serie ongelooflijk ongeloofwaardig en ook een belediging, juist omdat daarin een perfecte wereld getoond werd, waarin racisme geen rol leek te spelen. Het is heel erg moeilijk om het 'goed' te doen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind dat je grotendeels gelijk hebt. Ik vind de serie leuk ONDANKS bepaalde dingen en DANKZIJ andere dingen.

De discussie ging allang offtopic, ik neem meer aanstoot aan de houding van valerie dan aan een grapje in die serie hoor. Anders keek ik het toch niet?

Het begon met oprecht antwoord geven op een vraag, en daar kwam een shitatorm overheen waar ik de noodzaak voelde dingen uit te leggen. Dat vinden veel mensen niet leuk of niet nodig, maar daar heb ik nu eens schijt aan.
Kwak
pi_166997106
Serieus, waar gaat het over -O- Vind ik het netjes om mensen te beledigen? Nee. Maar ik denk dat iedereen ooit wel eens grapjes maakt over mensen die ze tegenkomen. Of je dat nu doet om stoer over te komen, of om puur grappig gevonden te worden maakt niet uit. Daar stoor ik me in de huidige samenleving best wel aan. Iedereen probeert in het openbaar te verkondigen dat iedereen iedereen lief moet vinden en moet respecteren en dat mensen niet zouden mogen discrimineren (seksualiteit/gewicht/huidskleur, etc), maar achter gesloten deuren (en wanneer mensen het niet kunnen horen) komen de grapjes echt wel. Mensen lelijk noemen, dik noemen, er automatisch vanuit gaan dat een bepaalde bevolkingsgroep wel weer achter de laatste aanslag zal zitten, etc. Iedereen doet het, hoe vriendelijk je als persoon wel niet bent. Het gebeurt nou eenmaal (dus ook op TV). Niet netjes en het zou niet mogen, maar we zijn mensen. Kom op zeg 8)7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2016 12:11:44 ]
pi_166997112
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 11:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Nog één ding dan:

Nee. Maar ik ben blij dat er geen kuddes mensen zeiken over Will & Grace námens de homo's dat ze vinden dat de heren daarin te nichterig worden geportretteerd.
En vroeger bij Word u al geholpen, die meneer.

Je kunt wel overál beledigd over gaan lopen zijn tegenwoordig. Ik heb zelf een schorre vrij luide en zelfs beetje mannelijke stem. Zal ik dan maar gaan janken over die blonde buurvrouw uit GG die zo tetterde, zeven seizoenen lang? Nee, want dat zou idioot zijn.

Zouden Koreanen moeten janken dat ze door Mrs Kim zo drillmasterig worden neergezet en de kinderen als bange slaafjes?

Het is een serie. Geen docu. FFS.
Ik ben dus niet beledigd door die serie, ik bedoemde een paar fragmenten die ik gemiste kansen zou willen noemen.

Het ging nou eens niet over mij persoonlijk en of ik beledigd ben.
Kwak
pi_166997165
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Eerste seizoenen niet, en miss patty en sookie worden niet als stereotype neergezet dus dat moet ik niet vergeten. Maar...

De dikke ballerina, alleen gedist op uiterlijk in Die Jerk (hippo, fat arund bra strap)

Studente waar asher mee flirtte en rory roept 'the redhead has fat thighs' als diskwalificatie

Emily die een feestje geeft en tegen de hulp zegt (seizoen 5)
"Just move them so people can navigate around them comfortably. Not that far apart, not that far apart! Good lord, if someone needs that much room to get around a chair, they shouldn't be at a party. They should be on a treadmill."

Juliet, vriendin van logan, bij de chinees die een eetstoornis heeft waar een grap van gemaakt wordt en vervolgens wordt gezegd dat ze zich als ze een prenup heeft zich helemaal laat gaan en dik gaat worden als hij toch niet meer bij haar weg kan.

Logans zus die vraagt of ze in haar jurk niet obese lijkt, nee je bent een beautiful blishing skeleton

Dit soort 'tropes' doen alles wat sookie voor body positivity betekent schade...
Thanks :) Om het nou een "history of bodyshaming" te noemen?

Kan nu wel een heel betoog typen over mijn standpunt in deze discussie, maar dat voegt geen kut toe. Laten we het weer over GG hebben.

Burdie vroeg of Michel (Yanic) irl ook zo'n accent heeft, ik werd nieuwsgierig:

Nee dus :D heel vreemd om hem zo te horen praten.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 november 2016 @ 12:15:39 #285
163650 Greys
pi_166997186
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:07 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Laat maar, ik vertrek wel. Ik ben de graftak hiero blijkbaar.
Daar ga je weer. Niemand noemt jou een graftak. Jij schiet door in de discussie door FY te roepen en op een vrij agressieve toon te posten. Dat mag allemaal uiteraard, maar je krijgt dan ook meningen terug die het daar niet mee eens zijn.

Je kunt zo'n discussie ook op een normale manier voeren zonder fuck you's en pubers en privileges.

Maar ik vind het sowieso onzin (sorry) om een komische serie volledig in het bloedserieuze te trekken en er een complete verhitte maatschappelijke discussie over te gaan voeren.

Niemand noemt je graftak. Stop. Niemand scheld je uit. Maar nok dan zelf ook met je fuck you's.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166997215
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar ga je weer. Niemand noemt jou een graftak. Jij schiet door in de discussie door FY te roepen en op een vrij agressieve toon te posten. Dat mag allemaal uiteraard, maar je krijgt dan ook meningen terug die het daar niet mee eens zijn.

Je kunt zo'n discussie ook op een normale manier voeren zonder fuck you's en pubers en privileges.

Maar ik vind het sowieso onzin (sorry) om een komische serie volledig in het bloedserieuze te trekken en er een complete verhitte maatschappelijke discussie over te gaan voeren.

Niemand noemt je graftak. Stop. Niemand scheld je uit. Maar nok dan zelf ook met je fuck you's.
Amen praise jesus hallelujah.
pi_166997219
Dikke pret hier.
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 november 2016 @ 12:17:55 #288
163650 Greys
pi_166997227
*lege koffiebekers uitdeelt*

Zo. Zijn we klaar, bitches?

(ik probeerde dit niet te schreeuwen als die blonde buurvrouw)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166997252
Maak je niet zo dik ;(
Ja doei.
pi_166997260
En vette pech als je je door mijn grapjes offended voelt. Ik kan geen koffiedik kijken.
Ja doei.
pi_166997268
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:17 schreef Greys het volgende:
*lege koffiebekers uitdeelt*

Zo. Zijn we klaar, bitches?

(ik probeerde dit niet te schreeuwen als die blonde buurvrouw)
Babette, nepfan! :6
pi_166997274
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Joh het was een knipoogje naar jouw favoriete 'scheldwoord' in slank, (jeweetwel, Greys die niet kon schelden) waar we ooit volgens mij best wel met elkaar door een deur konden.

Nogmaals ik trek het niet in het serieuze, ik lichtte toe wat ik een minpuntje/gemiste kans vind. Daarna was de discussie met valerie wel bloedserieus ja, omdat dit iets is wat me na aan het hart gaat.

Ben ik beledigd door zulke scenes? Nee.
Beoordeel ik de serie negatief obv die dingen? Nee.
Vind ik Valerie een puberale schreeuwkut? Ja.
Ben ik dan aardig? Nee.
Kwak
pi_166997320
En ik moest lachen om Molo's vet leuke grapje.

Volgens mij missen jullie echt de essentie van waarom ik reageerde.

Ik kan me godbetert echt niet druk maken over hoe de schrijvers Rory en Lorelais karakter 'vermoord' hebben of over 'teamjess' oid. Maar ik neem die serie te serieus :')
Kwak
  woensdag 30 november 2016 @ 12:28:16 #294
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166997448
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Joh het was een knipoogje naar jouw favoriete 'scheldwoord' in slank, (jeweetwel, Greys die niet kon schelden) waar we ooit volgens mij best wel met elkaar door een deur konden.

Nogmaals ik trek het niet in het serieuze, ik lichtte toe wat ik een minpuntje/gemiste kans vind. Daarna was de discussie met valerie wel bloedserieus ja, omdat dit iets is wat me na aan het hart gaat.

Ben ik dan aardig? Nee.
:') Als je al die scenes zo weer voor de geest kan halen zal het wel heel veel met je doen, en dat vind ik oprecht treurig voor je.
  woensdag 30 november 2016 @ 12:28:26 #295
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166997452
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:14 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Thanks :) Om het nou een "history of bodyshaming" te noemen?

Kan nu wel een heel betoog typen over mijn standpunt in deze discussie, maar dat voegt geen kut toe. Laten we het weer over GG hebben.

Burdie vroeg of Michel (Yanic) irl ook zo'n accent heeft, ik werd nieuwsgierig:

Nee dus :D heel vreemd om hem zo te horen praten.
Dat past echt niet :D
pi_166997529
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:21 schreef kwakz0r het volgende:
En ik moest lachen om Molo's vet leuke grapje.

Volgens mij missen jullie echt de essentie van waarom ik reageerde.

Ik kan me godbetert echt niet druk maken over hoe de schrijvers Rory en Lorelais karakter 'vermoord' hebben of over 'teamjess' oid. Maar ik neem die serie te serieus :')
je maakt je er druk genoeg om want je komt met voorbeeld uit een ver verleden dus t doet je genoeg om t te onthouden.

maar goed, ik hoop bij god toch niet dat we naar een maatschappij afstevenen waarin álles wat we doen/zien/horen/lezen maar enorm politiek correct moet zijn om maar te vermijden dat ook maar iemand potentieel ergens aanstoot aan kan nemen. :X

alles wordt zo serieus genomen tegenwoordig, t zou eigenlijk hilarisch moeten zijn als t niet zo sneu en tegelijkertijd irritant is.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 30 november 2016 @ 12:41:38 #297
163650 Greys
pi_166997655
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:19 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Treurwilg was dat ja!
Ik hou van dat woord O+

quote:

Ben ik dan aardig? Nee.
Maar iemand een puberale schreeuwkut noemen is toch minstens zo kwalijk als de voorbeelden die je aanhaalde, iemand die in het dagelijks leven bv dik genoemd wordt? Waarom oordeel je daar dan over en doe je het zelf ook?

Nou ja. Ik zal idd wel degene zijn die het allemaal niet snapt. Geeft niks, ik ben ook geen helder licht.

En we konden idd prima door een deur destijds (IK MAAK NU GEEN DIKGRAP) en wmb nog steeds hoor. Maar dan nog kan je het zwaar (OOK SERIEUS GEEN DIKGRAP) met elkaar oneens zijn op bepaalde punten. En dan ben ik zo'n watje - of zo je wilt treurwilg - dat persoonlijke aanvallen als puberale schreeuwkut en fuck you enzo totaal onnodig vind ik zo'n topic als dit.

Ik ga nog eens de vier afl kijken. En begin daar nu mee. Tot later allemaal *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_166997691
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:28 schreef Valerie. het volgende:

[..]

:') Als je al die scenes zo weer voor de geest kan halen zal het wel heel veel met je doen, en dat vind ik oprecht treurig voor je.
Oh ik had de link van de blog waar ik dat vandaan haalde even moeten delen zie ik :+
Kwak
pi_166997695
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Treurwilg was dat ja!
Ik hou van dat woord O+

[..]

Maar iemand een puberale schreeuwkut noemen is toch minstens zo kwalijk als de voorbeelden die je aanhaalde, iemand die in het dagelijks leven bv dik genoemd wordt? Waarom oordeel je daar dan over en doe je het zelf ook?

Nou ja. Ik zal idd wel degene zijn die het allemaal niet snapt. Geeft niks, ik ben ook geen helder licht.

En we konden idd prima door een deur destijds (IK MAAK NU GEEN DIKGRAP) en wmb nog steeds hoor. Maar dan nog kan je het zwaar (OOK SERIEUS GEEN DIKGRAP) met elkaar oneens zijn op bepaalde punten. En dan ben ik zo'n watje - of zo je wilt treurwilg - dat persoonlijke aanvallen als puberale schreeuwkut en fuck you enzo totaal onnodig vind ik zo'n topic als dit.

Enjoy! :D Binnenkort ook maar eens herkijken. Deze week druk met verhuizen, dus als de rust is wedergekeerd ga ik er weer voor zitten *O*
pi_166997741
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:33 schreef DarkElf het volgende:

[..]

je maakt je er druk genoeg om want je komt met voorbeeld uit een ver verleden dus t doet je genoeg om t te onthouden.

maar goed, ik hoop bij god toch niet dat we naar een maatschappij afstevenen waarin álles wat we doen/zien/horen/lezen maar enorm politiek correct moet zijn om maar te vermijden dat ook maar iemand potentieel ergens aanstoot aan kan nemen. :X

alles wordt zo serieus genomen tegenwoordig, t zou eigenlijk hilarisch moeten zijn als t niet zo sneu en tegelijkertijd irritant is.
Het kwam van een weblog, gelukkig kan ik dat niet allemaal zelf onthouden zeg! :+ 1930 vroeg voorbeelden dus ik zocht dat blog er weer even bij. Beter had ik gewoon gelinkt :')

Ik ben helemaal voor 'PC'. Waarom zou je mensen kwetsen/neerhalen als je het ook zonder zou kunnen? De term PC wordt m.i. verkeerd gebruikt en ik zou honderd (bij wijze van spreken) artikelen kunnen delen, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien.
Kwak
pi_166997798
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Treurwilg was dat ja!
Ik hou van dat woord O+

[..]

Ik zeg ook niet dat ze nodig zijn ;) ik ben gewoon niet zo aardig vandaag.

Dat ik vind dat dikke/dunne/lelijke mensen volwaardig behandeld moeten worden betekent niet dat ik nooit iemand stom kan vinden, toch? Ik ben ook maar een mens, en ik betrap mezelf ook weleens op gedachten die niet passen bij mijn idealen.

Op een of andere manier trapte Valerie met haar toon al een aantal pagina's/topics lang echt enorm op mijn irritatieklier... en nee, het is niet netjes om daar zo op te reageren.
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')