Toen vond ik Rory en Dean ook klootzakken. Allebei. Geloof ik, weet niet meer hoe dat destijds voelde eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:51 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Rory deed het ook met Dean toen hij serieus was met Lindsay. Wat vond je daarvan dan?
ja klopt, echt zo'n smalltown boy, bah.Jaloers kreng was t.quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:57 schreef Valerie. het volgende:
Ik heb Dean altijd een jealous bitch gevonden die Rory probeerde tegen te houden wat van zichzelf te maken.
quote:In 2012, Bledel began dating her Mad Men co-star Vincent Kartheiser. Bledel and Kartheiser announced their engagement in March 2013. They were married in California in June 2014. In May 2016, Bledel's representative confirmed she gave birth to their first child, a son, in fall 2015
quote:It was her co-star on the drama, Scott Patterson, who happened to reveal the big news in an interview with Glamour.
Ah. Nee dan houdt dat op.quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
In 2012, Bledel began dating her Mad Men co-star Vincent Kartheiser.[32] Bledel and Kartheiser announced their engagement in March 2013.[33] They were married in California in June 2014.[34] In May 2016, Bledel's representative confirmed she gave birth to their first child, a son, in fall 2015
Nah, ze kan heus gewoon nog een tiny Jess gaan maken. Voor onsquote:
Ja. Ooit. Als ze beseft heeft dat dr huidige babydaddy niet de ware is en daar weg is. OH DAT ZOU FULL FULLER FULLST CIRCLE ZIJNquote:Op dinsdag 29 november 2016 17:40 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nah, ze kan heus gewoon nog een tiny Jess gaan maken. Voor ons
Nieuwe vrouw met volgens mij twee kids en een derde op komst?quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:28 schreef Tegan het volgende:
Was Dean nu nog bij Lindsay in de revival of had hij een nieuwe vrouw?
quote:Op dinsdag 29 november 2016 13:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan zo geen gifje vinden van dat moment dat Logan uit bed stapt![]()
En hoe hij naar Rory keek was ook
Ik dacht zelfs 3 met een 4e op komstquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nieuwe vrouw met volgens mij twee kids en een derde op komst?
quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:49 schreef loezzzje het volgende:
^ een 4de op komst volgens mij. als ik me niet vergis heette ze Jenny. denk niet dat we haar kennen.
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
moet je even het ellentube filmpje zoeken van milo strips down (voor een soort vaag spelletje met miley cyrus voor het goede doel).quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En Michel was trouwens ook behoorlijk afgetraind, viel me op toen bij die zwembadscene.
Helaas geen shirtless Jess, anders was ik van de bank gegleden.
Bohquote:Op dinsdag 29 november 2016 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
moet je even het ellentube filmpje zoeken van milo strips down (voor een soort vaag spelletje met miley cyrus voor het goede doel).
http://ellentube.com/videos/0-qchcpi50/
tadaaa.... inclusief blote kont shot als achtergrond
Gah.quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
moet je even het ellentube filmpje zoeken van milo strips down (voor een soort vaag spelletje met miley cyrus voor het goede doel).
Wauwquote:Op dinsdag 29 november 2016 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Oh die is ZEKER aan te raden Greys, alleen moet je van tevoren wel even een lading Kleenex aanschaffen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 22:17 schreef Greys het volgende:
De nieuwe serie met hem krijgt echt achterlijk goede ratings overal zeg. 8.8 imdb en 92% op rotten tomatoes. Ook maar eens zien hoe ik die kan kijken..
Hoe kijk je die dan?quote:Op dinsdag 29 november 2016 22:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh die is ZEKER aan te raden Greys, alleen moet je van tevoren wel even een lading Kleenex aanschaffen.
Een vriend van een vriendin van me zit in de serie en zo heb ik m'n six degrees of Milo te pakken.![]()
Ja, de teckel, verkleed als een piraat!quote:Op dinsdag 29 november 2016 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kijk je die dan?
'Lenen' van de laptop van de teckel van de tante van de buurvrouw zeg maar? Of op een andere manier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |