Jackson was er gewoon, te zien bij dat internationale food festival.quote:Op woensdag 30 november 2016 07:31 schreef Cee het volgende:
Yup, precies die reviews.
Waar was Jackson trouwens? Ik kan me herinneren dat hij er in de reünies die voorafgingen aan deze revival wel vaak was, bij conventions en zo. Heb ik het helemaal gemist of werd zijn afwezigheid nog uitgelegd ergens in de serie?
Ik wilde nog toevoegen aan m'n post "Of ben ik helemaal gek geworden en was hij er wel bij maar heb ik hem gemist?" Maar ik was zeker van m'n zaak dat hij er niet bij was.quote:Op woensdag 30 november 2016 07:35 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Jackson was er gewoon, te zien bij dat internationale food festival.
Dit is natuurlijk bullshit. Ze leerde en studeerde keihard.quote:There’s one way to look at Rory’s miserable flailing, which is to see it as a cautionary tale about raising an overly-indulged child, one who was always praised for her intelligence not her effort, and who has therefore never actually developed skills pertaining to hard work or diligence.
dat wel ja maar tegelijkertijd geeft ze elke keer bij elke tegenwind meteen op. Niet echt een kwaliteit waar je het mee red in een wereld waar je creatief/inventief en volhardend moet zijn.quote:Op woensdag 30 november 2016 08:16 schreef viceversa het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk bullshit. Ze leerde en studeerde keihard.
Oh ja! Voordat ik dit was vergeten was ik daar ook wel erg benieuwd naar.quote:Emily claims in therapy to still resent Lorelai for a hateful letter that Lorelai utterly denies having written. We never return to this letter, even though it seems significant in that scene.
Dittt.quote:And I strongly believe that, while Logan is Rory's Christopher, Jess is definitely Rory's Luke, and the revival showed that.
Ja heel raar dat ze daar niks meer mee doen. Sowieso zaten er erg veel dingen in waarvan ik zoiets had: wat moeten we hiermee? Van alle mogelijkheden die je hebt in een revival...quote:Op woensdag 30 november 2016 08:49 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Oh ja! Voordat ik dit was vergeten was ik daar ook wel erg benieuwd naar.
Ja was ook zo raar onaf. Eigenlijk hangt heel die revival aan elkaar van onaffe dingen.quote:Op woensdag 30 november 2016 08:49 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Oh ja! Voordat ik dit was vergeten was ik daar ook wel erg benieuwd naar.
Ik dacht precies hetzelfde toen ik dat las.quote:Op woensdag 30 november 2016 08:52 schreef Valerie. het volgende:
Je kan ook geen Amerikaans artikel lezen zonder racism te zien eh.
Ja dat stukje sloeg ik ook over..quote:Op woensdag 30 november 2016 08:52 schreef Valerie. het volgende:
Je kan ook geen Amerikaans artikel lezen zonder racism te zien eh.
Bij welk stukje had jij dan echt zoiets van OEI WAT RACISTISCH, ben ik benieuwd naar.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:12 schreef viceversa het volgende:
Maar er zaten ook wel degelijk racistische en seksistische elementen in.
Haha yesquote:Op woensdag 30 november 2016 09:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat stukje sloeg ik ook over..
Verder idd eens met die brief en dat draagmoederverhaal en al die andere onaffe dingen.
Dat is echt zonde, want dat was met acteurs die gewoon beschikbaar waren. Dus had dan een stukje van die langdradige andere meuk ingekort.
Oh een positief ding aan de revival: DAT DE ZUS EN ZWAGER VAN LUKE NIET IN BEELD KWAMEN.
Ja jeetje, 'breeders' volgens dat stuk. Moeten we weer janken want we zijn allemaal offended.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:12 schreef viceversa het volgende:
Maar er zaten ook wel degelijk racistische en seksistische elementen in. Dat gevoel had ik al tijdens het kijken.
Echt elke seconde die besteed werd aan die twee was te veel hèquote:Op woensdag 30 november 2016 09:17 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Haha yesGod wat heb ik die gehaat
Niet offended, maar bepaalde uitspraken maakten personages voor mij daardoor wel meer unlikable.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:18 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja jeetje, 'breeders' volgens dat stuk. Moeten we weer janken want we zijn allemaal offended.
Wat betreft unlikable ben ik het wel met je eens. Niet per se door de uitspraken maar meer door sommige gedrag en keuzes. Lorelai die wéér ging liegen. Rory die nog steeds te makkelijk het geld van anderen uitgeeft. Logan die meer dan ooit z'n ruggengraat kwijt is als het om zijn eigen leven en keuzes gaat, het gemak waarmee Rory en Logan anderen belazerden, Sookie die gewoon veel langer wegblijft dan afgesproken, Lorelai die die welwillende koks allemaal de tent uit joeg.quote:Op woensdag 30 november 2016 09:25 schreef viceversa het volgende:
[..]
Niet offended, maar bepaalde uitspraken maakten personages voor mij daardoor wel meer unlikable.
Maar dat gevoel heb ik sowieso een beetje na de revival.Ben echt teleurgesteld wat ze met de personages hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |