Hoe hij al die voetbalnieuwtjes verteld aan zijn pa en René dan: "Bedankt Nicky"quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Die zoon van Gijp is trouwens ook vies autistisch als je dat boek leest
Ik vond dat echt heel pijnlijk om te lezen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe hij al die voetbalnieuwtjes verteld aan zijn pa en René dan: "Bedankt Nicky"
?quote:
hoezoquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond dat echt heel pijnlijk om te lezen.
Als er verder niets is dan dat om te zeggen tegen iemand.quote:
Ik vond het wel grappigquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond dat echt heel pijnlijk om te lezen.
Ja true. Maar hij was daarvoor ook al zo volgens mij hoorquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind hem eigenlijk tamelijk normaal overkomen voor iemand die zn moeder verliest.
Ik vond het wel aandoenlijk dat ie voor zn zoon naar vakantie gingquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig
René lijkt mij best een toffe vader trouwens.
Wel relaxed ja.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig
René lijkt mij best een toffe vader trouwens.
Mijn vader heeft tot vorig jaar nooit geld gehad om op vakantie te gaan buiten familiebezoek.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
Maar wat doet je vader dan als hij vakantie heeft Inso? Nooit weg?
Herkende dat wel uit zijn eerste boekquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel aandoenlijk dat ie voor zn zoon naar vakantie ging
Ik ook wel hoor.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Herkende dat wel uit zijn eerste boek
Hoe hij vakantie irritant vond omdat hij dan moet wennen aan een totaal vreemde omgeving
Beetje op de bank liggen voetbal kijkenquote:
Mensen die geld gaan sparen om dan drie weken veel minder luxe te leven dan thuis (lees: kamperen)quote:
hoe danquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga ook best autistisch op vakantie.
Maar niks vergeleken met autistme.
Valt wel mee tochquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga ook best autistisch op vakantie.
Maar niks vergeleken met autistme.
Dat hoeft van mij ook niet nee. Prima om af en toe een middagje of avondje geen ruk uit te voerenquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Die mensen die de hele dag in touw moeten zijn omdat ze op vakantie zijn begrijp ik nooit.
mijn broer moet datquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Die mensen die de hele dag in touw moeten zijn omdat ze op vakantie zijn begrijp ik nooit.
Ik ben nu in veel grote steden geweest, maar ik doe geloof ik echt enorm weinig vergeleken met sommigen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook niet nee. Prima om af en toe een middagje of avondje geen ruk uit te voeren
Met mijn moeder op reis wordt verder wel wat, wat dat betreft.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mijn broer moet dat
die heeft echt energie teveel en moet altijd iets doen. Terwijl ik rustig een hele dag kan niksen
Ik heb vaak wel dat als ik dan weer thuis ben het idee heb te weinig gedaan te hebben.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben nu in veel grote steden geweest, maar ik doe geloof ik echt enorm weinig vergeleken met sommigen.
ik kan beter maar met iemand samen op vakantie gaan die het allemaal planned anders onderneem ik echt niksquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met mijn moeder op reis wordt verder wel wat, wat dat betreft.
Die wil ook het liefst een vol programma.
Heb ik niet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb vaak wel dat als ik dan weer thuis ben het idee heb te weinig gedaan te hebben.
Dat is ook weer waar jaquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Als ik het naar me zin heb gehad vind ik het prima.
Ik vind een dag met mn vrouw op een terras zitten net zo waardevol als 10 highlights te pakken
Ik vind highlights ook 9 van de 10 keer tegenvallen.quote:
Ik vond in Bangkok veel highlights best tegenvallen. In New York vond ik zowel het wandelen als de highlights gewoon tofquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind highlights ook 9 van de 10 keer tegenvallen.
Beleef net zoveel plezier aan beetje rondwandelen.
BKK is dan ook gewoon een kutstad.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond in Bangkok veel highlights best tegenvallen. In New York vond ik zowel het wandelen als de highlights gewoon tof
Ik ga misschien naar Boston volgend jaar. Heel misschienquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NYC niet mijn stad, maar ga er wel weer heen in april.
Wat doen daar.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga misschien naar Boston volgend jaar. Heel misschien
Vooral dat ja, lijkt me ook interessante stad.quote:
Ik moest kiezen tussen NYC en Chicago.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral dat ja, lijkt me ook interessante stad.
Je moeder heeft goeie smaak hoor ik alquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest kiezen tussen NYC en Chicago.
Met pijn in het hart gekozen voor NYC, omdat mijn moeder dat leuker zal vinden.
Tis meer dat iedereen die nooit buiten Europa is geweest NYC interessanter zal vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:45 schreef Fok-it het volgende:
Je moeder heeft goeie smaak hoor ik al
Eens.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tis meer dat iedereen die nooit buiten Europa is geweest NYC interessanter zal vinden.
Ja, minimum is gewoon 100 per nacht, en dan heb je echt aidsquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel viesduur hoor hotels daar.
dollar staat ook walgelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, minimum is gewoon 100 per nacht, en dan heb je echt aids
Nee, klopt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
maar 1k voor 5 nachten is wel kapot veel aan hotels.
En dan zit je niet eens luxe ofzo
Moet er nog even over nadenken wat ik doe.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Maar Jersey was prima te doen met reizen verder
Ja. Dat was gekkenwerk met douanequote:Op zaterdag 26 november 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet er nog even over nadenken wat ik doe.
vloog je ook JFK airport?
Klopt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Dat was gekkenwerk met douane
wtfquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, minimum is gewoon 100 per nacht, en dan heb je echt aids
Ja, gaat nergens over. Daarom Airbnbgodquote:
Zal wel sneller gaan ja. Maar niet alleen het lange wachten, ook die hele procedure, eye-scan, vingershit, ze kijken echt 20 minuten naar je paspoortquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Heb nu wel business douane.
Dus hoop op betere tijden
Kan ik dat voorlopig wel even vergetenquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens over. Daarom Airbnbgod
In London ook allemaal als ik op Pools paspoort inreis.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal wel sneller gaan ja. Maar niet alleen het lange wachten, ook die hele procedure, eye-scan, vingershit, ze kijken echt 20 minuten naar je paspoort
Jouw naam is iig west-europees.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Nu had ik toen wel Jihad-baard dus ik maakte het mezelf niet makkelijk
Zou je vesta daarom geweigerd worden?quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Als mn ESTA geweigerd word, ben ik echt sjagreinig.
??quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou je vesta daarom geweigerd worden?
Vanwege je nationaliteit, kan toch nietquote:
Polen mogen geen ESTA aanvragen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vanwege je nationaliteit, kan toch niet
Apartquote:Op zaterdag 26 november 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Polen mogen geen ESTA aanvragen.
lolquote:Op zaterdag 26 november 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan zou half Polen ook illegaal komen hoor.
Terwijl dat nou niet echt heel logisch overkomtquote:Op zaterdag 26 november 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
funfact: russen komen makkelijker amerika in dan wij.
en vice versa ook.
Geeft vooral het enorme onvermogen van de EU tot diplomatie weer.quote:Op zaterdag 26 november 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terwijl dat nou niet echt heel logisch overkomt
Met kwartiertje sta in je in Manhattanquote:Op zaterdag 26 november 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kom er nou pas achter hoe dicht New Jersey bij NYC ligt
Van fucking 100 euroquote:Op zaterdag 26 november 2016 02:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Amerikanen: 3 jaar toeristenvisa in Rusland.
EU-leden: elke keer dat je in wilt reizen nieuw visa.
Ja ik ging even op Google Maps zoekenquote:Op zaterdag 26 november 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met kwartiertje sta in je in Manhattan
De geografie van noordoost VS is heel apart.quote:Op zaterdag 26 november 2016 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ging even op Google Maps zoeken
Dacht dat het een paar uur rijden er vandaan lag joh.
waarquote:Op zaterdag 26 november 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herkende hem aan zijn Volendam embleem in r/soccer
Hoi JCquote:
moet zo weer alleen auto rijden, echt spannendquote:
waar ga je heenquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
moet zo weer alleen auto rijden, echt spannend
mijn moeder wegbrengen naar een feestje en weer ophalen vanavond. Niet ver wegquote:
Heeft hij het zelf klaargemaakt?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
Mijn hond heeft mijn broodje met kaas opgegeten toen ik weg was
Nee, had het bordje op de leuning van de bank neergezetquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heeft hij het zelf klaargemaakt?
Volgende keer moet je er sambal op doenquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, had het bordje op de leuning van de bank neergezet![]()
smiecht dat het is
Aaah nee dat is sneuquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgende keer moet je er sambal op doen
lekker zegquote:
PLL nieuwe seizoen is wel wat voor jouquote:
werd na vier seizoenen wat langdradigquote:Op zaterdag 26 november 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PLL nieuwe seizoen is wel wat voor jou
Wel leuke damesquote:Op zondag 27 november 2016 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
werd na vier seizoenen wat langdradig
Als je fotos van 2016 ziet is ze wel flink dikker geworden.quote:
Dat heb je na 3 keer ook wel gezienquote:
wtf ze is dikquote:Op zondag 27 november 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je fotos van 2016 ziet is ze wel flink dikker geworden.
Spencer
Doe normaal joh idiootquote:Op zondag 27 november 2016 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb je na 3 keer ook wel gezien
quote:
quote:
Dikke jongensquote:
Ze is ook niet heel erg dik. Maar vergeleken met hoe ze eruit zag toen die serie startte was wel wereld van verschil. Mja, toen was ze ook stuk jongerquote:Op zondag 27 november 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een stevige meid.
Ik kijk nu al uit naar het GoT topic van volgend jaar waar iedereen gaat klagen over de zogenaamde spekarmen van Emiliaquote:Op zondag 27 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is ook niet heel erg dik. Maar vergeleken met hoe ze eruit zag toen die serie startte was wel wereld van verschil. Mja, toen was ze ook stuk jonger
Nou een perfect lichaam heeft ze niet.quote:Op zondag 27 november 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het GoT topic van volgend jaar waar iedereen gaat klagen over de zogenaamde spekarmen van Emilia
Die gewoon een perfect lichaam heeft.
Zeker wel.quote:Op zondag 27 november 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou een perfect lichaam heeft ze niet.
Angela Schijfquote:Op zondag 27 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Stijn wat vind jij een aantrekkelijke vrouw?
gayquote:
Die zijn wel wat ordinair.quote:Op zondag 27 november 2016 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder heb je die meisjes bij het darten natuurlijk.
Die zijn ordinair met veel te dikke tieten en teveel make-up.quote:Op zondag 27 november 2016 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder heb je die meisjes bij het darten natuurlijk.
Ho ho, het nieuwe meisje sinds James Wade met die ene is gegaan heeft geen dikke tietenquote:Op zondag 27 november 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn ordinair met veel te dikke tieten en teveel make-up.
Ik heb geen idee waar dit over gaat.quote:Op zondag 27 november 2016 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, het nieuwe meisje sinds James Wade met die ene is gegaan heeft geen dikke tieten
Kijk jij wel eens darts?quote:Op zondag 27 november 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat.
Derhalve, pics
Dat zijn wel kleintjes jaquote:
Nooitquote:
Ik ging net even googlen, dat viel toch tegen.quote:Op zondag 27 november 2016 01:20 schreef Paxcon het volgende:
Angela Schijf is gewoon een prachtige vrouw
Ik heb geen idee, ik haat het niet verder, maar vind er gewoon geen reet aanquote:Op zondag 27 november 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom niet? Is toch heerlijk om te kijken.
Die Cullenquote:Op zondag 27 november 2016 01:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit darttoernooi is qua niveau wel mensonterend.
quote:Op zondag 27 november 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Cullen![]()
De mooiboy uithangen maar totaal niet kunnen gooien
Jr en ik geven eerder de voorkeur aan Sophie Turnergodinquote:
Je moet je er een beetje inleven.quote:Op zondag 27 november 2016 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik haat het niet verder, maar vind er gewoon geen reet aan
quote:Op zondag 27 november 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jr en ik geven eerder de voorkeur aan Sophie Turnergodin
Ik wou het net zeggen.quote:Op zondag 27 november 2016 01:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Praat maar niet meer mee over meisjes
Ik kijk niet zo heel vaak, maximaal 1x per dagquote:Op zondag 27 november 2016 01:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Paxcon Rusnak's instagram als startpagina hebben?
Je moet zo`n filmpje eens maken met je moeder wanneer je vader weer eens mac & smac wilt etenquote:Op zondag 27 november 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit soort filmpjes van jezelf maken zie ik dan weer de lol niet van in.
Mijn vader zeurde vandaag nog toen we shoarma gingen eten "al die buitenlandse zooi, wat is er mis met piepers"quote:Op zondag 27 november 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet zo`n filmpje eens maken met je moeder wanneer je vader weer eens mac & smac wilt eten
quote:Op zondag 27 november 2016 01:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo heel vaak, maximaal 1x per dag
Maar soms neemt zijn vriendin dat hele account over met zelfgeilerij, echt hinderlijk
shoarma al buitenlandse zooi noemenquote:Op zondag 27 november 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader zeurde vandaag nog toen we shoarma gingen eten "al die buitenlandse zooi, wat is er mis met piepers"
AGVquote:Op zondag 27 november 2016 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader zeurde vandaag nog toen we shoarma gingen eten "al die buitenlandse zooi, wat is er mis met piepers"
Zonde ja, leuke serie.quote:Op zondag 27 november 2016 01:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie nu pas 15 maanden nadat het bekend werd dat Lilyhammer geannuleerd is. Wat een teleurstelling.
Dat gaat wel wat ver jaquote:Op zondag 27 november 2016 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
shoarma al buitenlandse zooi noemen![]()
Ik moest weer denken aan dat meisje in Seizoen 3, vandaar dat ik er weer op ging googelen.quote:Op zondag 27 november 2016 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zonde ja, leuke serie.
[ afbeelding ]
Met dit weer heb ik best trek in stoofpeertjes andersquote:Op zondag 27 november 2016 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Saaiere maaltijden bestaan er niet.
Welk meisje? Is alweer een tijdje geleden dat ik het heb gekeken.quote:Op zondag 27 november 2016 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest weer denken aan dat meisje in Seizoen 3, vandaar dat ik er weer op ging googelen.
Mijn oma snijdt ze altijd voor onsquote:Op zondag 27 november 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik best trek in stoofpeertjes anders
Dat hoort ook niet perse bij de standaard AGV.quote:Op zondag 27 november 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik best trek in stoofpeertjes anders
Ja ik kan ze hier ook niet maken verder, maar eens een keer bij la familia etenquote:Op zondag 27 november 2016 01:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn oma snijdt ze altijd voor ons
quote:Op zondag 27 november 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk meisje? Is alweer een tijdje geleden dat ik het heb gekeken.
Vond vooral die Noorse acteurs briljant.
Gadverdamme manquote:Op zondag 27 november 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat hoort ook niet perse bij de standaard AGV.
Gewoon stoofpeertjes met vanillevla
Niet helemaal mijn type.quote:Op zondag 27 november 2016 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die uit de favela
Je bent zelf gatverdamme, nozem.quote:Op zondag 27 november 2016 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gadverdamme manNee gewoon met aardappelen.
Dr hoofd is tegenvallendquote:Op zondag 27 november 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn type.
[..]
Je bent zelf gatverdamme, nozem.
Ik heb een goeie smaak qua eten en vrouwenquote:Op zondag 27 november 2016 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn type.
[..]
Je bent zelf gatverdamme, nozem.
Te scherp en hoekig ja.quote:
Qua vrouwen wil ik daar nog wel in meegaan, maar qua eten valt dat tegen. Als je Indiase curry als lievelingseten hebt kan je dat eigenlijk niet serieus nemen.quote:Op zondag 27 november 2016 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een goeie smaak qua eten en vrouwen
De top 2000 is niet serieus te nemen.quote:Op zondag 27 november 2016 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit staat blijkbaar in de Top 2000. Jeetje zeg.
WAT ZOU JE DOEN DANquote:Op zondag 27 november 2016 01:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit staat blijkbaar in de Top 2000. Jeetje zeg.
Eigenlijk elke curry. Daar is helemaal niks mis mee ouwe reusquote:Op zondag 27 november 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Te scherp en hoekig ja.
[..]
Qua vrouwen wil ik daar nog wel in meegaan, maar qua eten valt dat tegen. Als je Indiase curry als lievelingseten hebt kan je dat eigenlijk niet serieus nemen.
Ik heb weer gestemd, uiteraard.quote:Op zondag 27 november 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Toch is het elk jaar wel leuk om op de top 2000 te stemmen. Beetje nostalgisch de klassiekertjes weer terug luisteren
Laat je lijstje eens zienquote:Op zondag 27 november 2016 02:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb weer gestemd, uiteraard.
Daar verschillen we over van mening.quote:Op zondag 27 november 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk elke curry. Daar is helemaal niks mis mee ouwe reus
Bohemian Rapsody zal wel weer op #1 komen.quote:Op zondag 27 november 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Toch is het elk jaar wel leuk om op de top 2000 te stemmen. Beetje nostalgisch de klassiekertjes weer terug luisteren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2016 02:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Die Nederlandse nummers daartussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Wat vind je van Hazes als Nederlandse muziekliefhebber?quote:Op zondag 27 november 2016 02:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Last 365 days van last.fm jeetje
Ik heb het de afgelopen jaren platgedraaid maar je wordt er wel emo van en na een tijdje draai je het kapot waardoor je andere dingen kiest.quote:Op zondag 27 november 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je van Hazes als Nederlandse muziekliefhebber?
Van?quote:
Ik had vroeger een crush die ook gek was van de Lion King. Die keek hem echt letterlijk gewoon een paar keer per week. Doe jij dat ook?quote:
Nee dat niet, maar eens in de zoveel tijd ga ik wel Youtube op voor de mooie scčnes.quote:Op zondag 27 november 2016 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vroeger een crush die ook gek was van de Lion King. Die keek hem echt letterlijk gewoon een paar keer per week. Doe jij dat ook?
quote:Op zondag 27 november 2016 02:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar eens in de zoveel tijd ga ik wel Youtube op voor de mooie scčnes.
Zelfde doe ik met Harry Potter en Game of Thrones scčnes en muziek, kan er geen genoeg van krijgen.
Ga je bij de NS werken?quote:Op maandag 28 november 2016 17:39 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik cursus Duits gaan doen in nieuwe jaar
Ja.quote:Op maandag 28 november 2016 17:55 schreef Elan het volgende:
Theon zijn lul werd er toch ergens afgesneden in GoT?
zo werkt dat nietquote:Op maandag 28 november 2016 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands praten, zij passen zich maar aan.
nou ja is tien jaar geleden sinds ik het op middelbare hadquote:Op maandag 28 november 2016 18:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon leren dan. Zo lastig is het ook niet.
Kon jij nou de app en website Duolingo? Best handig, zeker de website. En dan is er ook de website deutschewelle.de Kun je ook oefenen.quote:Op maandag 28 november 2016 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou ja is tien jaar geleden sinds ik het op middelbare had
Jij kunt zeker wel goed Duits?quote:Op maandag 28 november 2016 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kon jij nou de app en website Duolingo? Best handig, zeker de website. En dan is er ook de website deutschewelle.de Kun je ook oefenen.
Ik heb nog erg veel moeite soms met dative.quote:Op maandag 28 november 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kunt zeker wel goed Duits?
We hadden een of ander apart grammaticaboekjequote:Op maandag 28 november 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duits is echt een kuttaal om te leren
Naamvallen
denk niet dat zoiets werkt voor mijquote:Op maandag 28 november 2016 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kon jij nou de app en website Duolingo? Best handig, zeker de website. En dan is er ook de website deutschewelle.de Kun je ook oefenen.
Dan een Duitse chick (tijdelijk) fixen.quote:Op maandag 28 november 2016 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk niet dat zoiets werkt voor mij
waarom tijdelijk?quote:Op maandag 28 november 2016 19:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan een Duitse chick (tijdelijk) fixen.
Goedzoquote:Op maandag 28 november 2016 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
Zorgverzekering -30 euro
Woonverzekering -10
Telefoon -15
hoe lang moet je nog?quote:Op maandag 28 november 2016 20:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goedzo
Ik vind mijn telefoonabo ook vrij duur, snap eigenlijk niet waarom ik een jaar geleden een high end telefoon wilde
Ik snap dat ook nooit zo.quote:Op maandag 28 november 2016 20:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Goedzo
Ik vind mijn telefoonabo ook vrij duur, snap eigenlijk niet waarom ik een jaar geleden een high end telefoon wilde
Moet nu 32 euro pm, waarvan 21 euro voor de telefoonquote:Op maandag 28 november 2016 20:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoe lang moet je nog?
Gewoon chinaphone van 300 euro en Sim only
Hehe nee die gaan dat echt niet voor me betalenquote:Op maandag 28 november 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon je ouders lief aankijken like me.
Hmm ja vind het een beetje een onzinfunctiequote:Op maandag 28 november 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pax zijn fobo zit op slot.
Jammer.
beterquote:Op maandag 28 november 2016 20:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hehe nee die gaan dat echt niet voor me betalen
Hmm jaquote:Op maandag 28 november 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar jouw ouders betalen je collegegeld, ik betaal dat zelf dus telefoon is niet veel gevraagd denk ik
Gewoon yt kanaal beginnen waarin je wat eten in je smoel stopt.quote:Op maandag 28 november 2016 20:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar jouw ouders betalen je collegegeld, ik betaal dat zelf dus telefoon is niet veel gevraagd denk ik
Dan moet ik andere manier verzinnen om j lieve berichtjes te sturen.quote:Op maandag 28 november 2016 20:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm ja vind het een beetje een onzinfunctie
Misschien leuk als je pics van jezelf erin hebt ofzo maar dat was ik niet van plan
Mijn ouders betalen al genoeg voor me.quote:Op maandag 28 november 2016 20:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Gewoon je ouders lief aankijken like me.
of jezelf in leer hijsen en rokenquote:Op maandag 28 november 2016 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon yt kanaal beginnen waarin je wat eten in je smoel stopt.
Dan ben je rijk.
[..]
Dan moet ik andere manier verzinnen om j lieve berichtjes te sturen.
Gewoon DM'en, anders allemaal pottekijkers :squote:Op maandag 28 november 2016 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon yt kanaal beginnen waarin je wat eten in je smoel stopt.
Dan ben je rijk.
[..]
Dan moet ik andere manier verzinnen om j lieve berichtjes te sturen.
wat chillquote:Op maandag 28 november 2016 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
Ik krijg ook iedere maand nog wat geld van ouders
Kan ook nog.quote:Op maandag 28 november 2016 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
of jezelf in leer hijsen en roken
Ik steek mijn liefde niet onder stoelen of banken.quote:Op maandag 28 november 2016 20:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon DM'en, anders allemaal pottekijkers :s
Ah, daarom gay geworden!quote:Op maandag 28 november 2016 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is toch wat vrouwen in een relatie doen? :s
Je lijkt wel een feminazi.quote:Op maandag 28 november 2016 20:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Pls strong independent woman etc etc
Zodat ze lekker veel schoenen kunnen kopenquote:Op maandag 28 november 2016 20:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is toch wat vrouwen in een relatie doen? :s
Er zijn meer type vrouwen dan golddiggers en feminazi'squote:Op maandag 28 november 2016 20:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja en als ik hem kaalpluk ben ik een golddigger waar vis je nou op gvd
Superfeminazi's en muurbloempjes?quote:Op maandag 28 november 2016 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn meer type vrouwen dan golddiggers en feminazi's
Girls next doorquote:Op maandag 28 november 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Superfeminazi's en muurbloempjes?
Jonkie.quote:Op maandag 28 november 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben gvd volgende week vrijdag 20
Fucking ZWANZIG
Dacht dat je ouder was.quote:Op maandag 28 november 2016 20:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben gvd volgende week vrijdag 20
Fucking ZWANZIG
Best time of my life tot nu toe. Jij?quote:Op maandag 28 november 2016 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kijk je terug op je tienerjaren?
Vond mijn eerste decennium beter, en ook het decennium waar ik me nu in bevind is beter.quote:Op maandag 28 november 2016 20:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Best time of my life tot nu toe. Jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |