Ze is ook niet heel erg dik. Maar vergeleken met hoe ze eruit zag toen die serie startte was wel wereld van verschil. Mja, toen was ze ook stuk jongerquote:Op zondag 27 november 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis met een stevige meid.
Ik kijk nu al uit naar het GoT topic van volgend jaar waar iedereen gaat klagen over de zogenaamde spekarmen van Emiliaquote:Op zondag 27 november 2016 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is ook niet heel erg dik. Maar vergeleken met hoe ze eruit zag toen die serie startte was wel wereld van verschil. Mja, toen was ze ook stuk jonger
Nou een perfect lichaam heeft ze niet.quote:Op zondag 27 november 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nu al uit naar het GoT topic van volgend jaar waar iedereen gaat klagen over de zogenaamde spekarmen van Emilia
Die gewoon een perfect lichaam heeft.
Zeker wel.quote:Op zondag 27 november 2016 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou een perfect lichaam heeft ze niet.
Angela Schijfquote:Op zondag 27 november 2016 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Stijn wat vind jij een aantrekkelijke vrouw?
gayquote:
Die zijn wel wat ordinair.quote:Op zondag 27 november 2016 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder heb je die meisjes bij het darten natuurlijk.
Die zijn ordinair met veel te dikke tieten en teveel make-up.quote:Op zondag 27 november 2016 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder heb je die meisjes bij het darten natuurlijk.
Ho ho, het nieuwe meisje sinds James Wade met die ene is gegaan heeft geen dikke tietenquote:Op zondag 27 november 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zijn ordinair met veel te dikke tieten en teveel make-up.
Ik heb geen idee waar dit over gaat.quote:Op zondag 27 november 2016 01:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, het nieuwe meisje sinds James Wade met die ene is gegaan heeft geen dikke tieten
Kijk jij wel eens darts?quote:Op zondag 27 november 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit over gaat.
Derhalve, pics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |